Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- sash_clev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 29.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Жив и здрав в добра компания!
- Детайли за колата: 525D,2002, sedan, W211- 270- sedan, E83, 3.0D
Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Здравейте колеги, накратко искам да си взема някакъв скенер за синхронизация на ключ към ЕВС , понеже напоследък ме остави два пъти на пътя( единия път извън граница ), това дали върши работа- BMW Scanner ver. 1.4.0 Full. Колата е 525д 2002год.
"Купувай си най-скъпото, което можеш да си позволиш"
- sash_clev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 29.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Жив и здрав в добра компания!
- Детайли за колата: 525D,2002, sedan, W211- 270- sedan, E83, 3.0D
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Хора, никой ли неиска да изкаже мнение дали този скенер става за обучение на ЕВС????
"Купувай си най-скъпото, което можеш да си позволиш"
- kener
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Незнам дали правилно те разбирам, така че да поясним малко: Предполагам, че ЕВС натрупва грешки от това, че не познава всеки път ключа или губи данни от комуникацията с ключа когато колата работи. В такава ситуация като изгасне колата след това няма палене освен ако не изтриеш грешките. Триенето на грешките със сигурно става с кабела на Склад66 и INPA.
Трябва да споделиш най-макото какъв тип ти е ключа, плюс версията на ЕВС-а.
Трябва да споделиш най-макото какъв тип ти е ключа, плюс версията на ЕВС-а.
- bgpavlp
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
С BMW Scanner също може да изтриеш грешките.
Що се отнася за синхронизацията, синхронизира се ЕВС<->ДДЕ/ДМЕ.
Не се синхронизира Ключ <-> ЕВС, защото няма какво да му се синхрониза.
ЕВС-а или разпознава ключа или не.
Що се отнася за синхронизацията, синхронизира се ЕВС<->ДДЕ/ДМЕ.
Не се синхронизира Ключ <-> ЕВС, защото няма какво да му се синхрониза.
ЕВС-а или разпознава ключа или не.
Ако нема у глава, има у Google.
- sash_clev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 29.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Жив и здрав в добра компания!
- Детайли за колата: 525D,2002, sedan, W211- 270- sedan, E83, 3.0D
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
ЕВС 3, ключa е ромбоиден и за съжаление е само един. Ако взема този скенер, нужни ли са ми някакви други кабели?
"Купувай си най-скъпото, което можеш да си позволиш"
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Scanner-а няма да ти свърши работа. Решението ти е единсвено нов ключ, колкото и да не ти харесва. Може и да намериш някой, който да ти го отвори и да ти запише нов транспондер, но аз лично не бих рискувал, при положение, че си само с един ключ
Един колега от форума продава някакви китайски ключове, които са с платка и транспондер и са отваряеми. Излиза около 120-150лв със записването на транспондера, ако не ти се дават 320лв за нов оригинален.
Един колега от форума продава някакви китайски ключове, които са с платка и транспондер и са отваряеми. Излиза около 120-150лв със записването на транспондера, ако не ти се дават 320лв за нов оригинален.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
bgpavlp написа:С BMW Scanner също може да изтриеш грешките.
Що се отнася за синхронизацията, синхронизира се ЕВС<->ДДЕ/ДМЕ.
Не се синхронизира Ключ <-> ЕВС, защото няма какво да му се синхрониза.
ЕВС-а или разпознава ключа или не.
Така, е- ако се загуби синхронизацията между Ключ <-> ЕВС, BMW Scanner е безполезен и възстановяването и се прави по-друг начин.
За колегата най-добрият и евтин вариант е да се премахне софтуерно имобилайзера от ДДЕ и да реши проблема веднъж за винаги, вместо да инвестира в софтеур и хардуер за еднократна употреба.
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
zvetiko написа:....най-добрият и евтин вариант е да се премахне софтуерно имобилайзера от ДДЕ и да реши проблема веднъж за винаги...
Ти можеш ли да го направиш на кола различна от ТДС??? Че и евтино??? Извинявай, ама по-голяма глупост не съм чувал по скоро
Това го могат няколко човека в БГ и вземат повече пари от колкото за нов ключ от Дару
- bgpavlp
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
mad_presley написа:..... но аз лично не бих рискувал, при положение, че си само с един ключ
И без ключ да ми я докараш,пак ще ти направя нов. И без ЕВС да мия докараш, пак ще ти направя и ключ и ЕВС
mad_presley написа:zvetiko написа:....най-добрият и евтин вариант е да се премахне софтуерно имобилайзера от ДДЕ и да реши проблема веднъж за винаги...
Ти можеш ли да го направиш на кола различна от ТДС??? Че и евтино??? Извинявай, ама по-голяма глупост не съм чувал по скоро
Това го могат няколко човека в БГ и вземат повече пари от колкото за нов ключ от Дару
Аз до колкото знам е невъзможно
Ако нема у глава, има у Google.
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
bgpavlp написа:
И без ключ да ми я докараш,пак ще ти направя нов. И без ЕВС да мия докараш, пак ще ти направя и ключ и ЕВСmad_presley написа:zvetiko написа:....най-добрият и евтин вариант е да се премахне софтуерно имобилайзера от ДДЕ и да реши проблема веднъж за винаги...
Ти можеш ли да го направиш на кола различна от ТДС??? Че и евтино??? Извинявай, ама по-голяма глупост не съм чувал по скоро
Това го могат няколко човека в БГ и вземат повече пари от колкото за нов ключ от Дару
Аз до колкото знам е невъзможно
Правенето на EWS и ключ за Е39 си е елементарна работа, всеки с ak90+ и малко познания в сфврата ще го направи, като скъпото в случая ще е ключа. Премахването на EWS-a като опция е трудно, но не и невъзможно, аз за това съм писал, че в БГ са само няколко човека, които могат....но не вземат малко
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
mad_presley написа:zvetiko написа:....най-добрият и евтин вариант е да се премахне софтуерно имобилайзера от ДДЕ и да реши проблема веднъж за винаги...
Ти можеш ли да го направиш на кола различна от ТДС??? Че и евтино??? Извинявай, ама по-голяма глупост не съм чувал по скоро
Това го могат няколко човека в БГ и вземат повече пари от колкото за нов ключ от Дару
Това е решение, за което не съм казал, че го правя, но съществува и не виждам защо трябва да е голяма глупост- преди няколко месеца така решиха проблема на една Е39-ка, като изпратиха ДМЕ на някакъв във Велико Търново, който изключи EWS-са . Колегата пише, че един път колата го е оставяла зад граница и предполагам, че там е дал повече пари, отколкото струва софтуерното премахване на имобилайзера. Колата е с неизяснен проблем с EWS и не е ясно само дали втори транспондер би го решил или ще трябва да се направят и други неща, за това пак съм за софтуерното премахване на имобилайзера, а колегата ще прецени какво точно да направи.
- bgpavlp
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Кое е рисковото тогава, колега mad_presley ?
Ако нема у глава, има у Google.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Гледам, че сте напълнили темата на колегата с плява, та реших и аз да се включа.
1. Дори да препрограмирате ДДЕ/ДМЕ с цел да не прави проверка за имобилайзер вероятността да запали кола с такъв комп е около 1%. Обяснението е просто и се намира в кутията на имобилайзера. Просто го отворете и ще видите едно реле, което ако не сработи ще запалите на куково лято.
2. След препрограмиране на компа се налага и малка хардуерна интервенция.
3. Тези, които "премахват софтуерно имобилайзера от компа" вземат много пари, защото има кой да им ги даде.
4. Как си мислите че новият ключ, поръчан от оторизиран дилър на БМВ работи във вашата кола? Ключът пристига с непрограмиран чип и техницие в сервиза "записват" информацията от имобилайзера ви в мовия чип.
Ето и най-важното: Колегата не е описал какво точно се е случило и как точно са му помогнали, а вие ведна поставихте диагноза и предложихте лечение. Нека sash_clev даде повече информация относно проблема и как е бил решаван, може да се окаже нещо елементарно.
1. Дори да препрограмирате ДДЕ/ДМЕ с цел да не прави проверка за имобилайзер вероятността да запали кола с такъв комп е около 1%. Обяснението е просто и се намира в кутията на имобилайзера. Просто го отворете и ще видите едно реле, което ако не сработи ще запалите на куково лято.
2. След препрограмиране на компа се налага и малка хардуерна интервенция.
3. Тези, които "премахват софтуерно имобилайзера от компа" вземат много пари, защото има кой да им ги даде.
4. Как си мислите че новият ключ, поръчан от оторизиран дилър на БМВ работи във вашата кола? Ключът пристига с непрограмиран чип и техницие в сервиза "записват" информацията от имобилайзера ви в мовия чип.
Ето и най-важното: Колегата не е описал какво точно се е случило и как точно са му помогнали, а вие ведна поставихте диагноза и предложихте лечение. Нека sash_clev даде повече информация относно проблема и как е бил решаван, може да се окаже нещо елементарно.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
bgpavlp написа:Кое е рисковото тогава, колега mad_presley ?
mad_presley написа:..Може и да намериш някой, който да ти го отвори и да ти запише нов транспондер, но аз лично не бих рискувал, при положение, че си само с един ключ
Имах предвид, отварянето на сегашния ключ и слагането на нов транспондер, при положение, че няма друг ключ си е риск. За това казвам да си направи нов ключ, в което няма нищо рисковано
Иначе, темата не виждам да е пълна с плява, след като се обсъжда конкретния проблем, а именно "..синхронизация на ключ към ЕВС".
stony1 написа:4. Как си мислите че новият ключ, поръчан от оторизиран дилър на БМВ работи във вашата кола? Ключът пристига с непрограмиран чип и техницие в сервиза "записват" информацията от имобилайзера ви в мовия чип.
Много грешиш, в БГ никой нищо не ти пипа по ключ, поръчан от дилър. Идва си програмиран за колата, дори е и обучен за алармата (или централното). Вярвай ми, поръчвал съм не един ключ.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
mad_presley написа:bgpavlp написа:Кое е рисковото тогава, колега mad_presley ?mad_presley написа:..Може и да намериш някой, който да ти го отвори и да ти запише нов транспондер, но аз лично не бих рискувал, при положение, че си само с един ключ
Имах предвид, отварянето на сегашния ключ и слагането на нов транспондер, при положение, че няма друг ключ си е риск. За това казвам да си направи нов ключ, в което няма нищо рисковано
Иначе, темата не виждам да е пълна с плява, след като се обсъжда конкретния проблем, а именно "..синхронизация на ключ към ЕВС".stony1 написа:4. Как си мислите че новият ключ, поръчан от оторизиран дилър на БМВ работи във вашата кола? Ключът пристига с непрограмиран чип и техницие в сервиза "записват" информацията от имобилайзера ви в мовия чип.
Много грешиш, в БГ никой нищо не ти пипа по ключ, поръчан от дилър. Идва си програмиран за колата, дори е и обучен за алармата (или централното). Вярвай ми, поръчвал съм не един ключ.
Е защо колега нима ние другите които правим ключове да не би да сме мушенници, още повече повечето сме от над 7-8 години във форума и хората ни познават а и ключа говоря за ромбоидния е със същото качество и на половин цена спрямо дилър, и батерията пак си е акумулаторна и се зарежда от контакта
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани