Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
70 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
vanko0504 написа:Къде е проблема според вас.
Не знам къде е, но знам къде не е - не е в ключа!
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Мерси колега , значи проблема е много по-голям.Мисля да сложа някаква аларма ,че оригиналната италиянска някой я е махнал,само буксата е останала под жабката.
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Сега да попитам за мнение.Търся някой ,да ми направи синхронизация между модулите,или поне така ми каза човека където ми качи български на навигацията.По неговите думи българския не тръгва ,защото са пипани километрите във различните модули,и не са направени както трябва.Действително откакто карам колата километрите във EWS не помръдват,а примерно на таблото и в LCM са различни.Кажете ,ако действително е така ,кой може да направи тая синхронизация.
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Не мърдат като са повече от таблото няма да мърдат .Това са ти най вероятно реалните километри.В ЕВС-а може да ги смениш с програматор АК90 примерно.Проблем обаче това не ти прави,че са различни.
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
А има ли логика,българския на навито да не може да се активира заради различни километри на таблото и на модулите
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Не е проблема в евс-а за езика. Трябва да тръгне, има нещо което пропускате.
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Виж,ако си бил и си с последната версия на навито,не може да я ъпдейтнете с тази,която е на бг(тя е с последната версия).Трябва да върнете една ревизия назад и тогава да сложите тази с бг.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
vanko0504 написа:А има ли логика,българския на навито да не може да се активира заради различни километри на таблото и на модулите
Няма никаква логика.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Явно този който ми качва българския нещо не е направил както трябва и сега това му е оправданието ,също така ми каза да извадя буксите на таблото и пак да ги сложа и щяло да стане.
- Lilo Dochev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 18.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 3.0, E39 2.0, E66 2006
- Мечтае да кара: Само BMW
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Здравейте, колеги.
Изчетох темата, тъй като страдам от следния проблем, но така и не разбрах дали мога да си оправям проблема сам...
Всеки път, когато колата остане без ток, за 2-3 дни - спира да пали. Става дума за Z3 1997г със сменен мотор от е46 2002 М54В30. Майстора, при който я карам всеки път (поне 4 пъти колата е карана от Младост до Захарна фабрика с репатраци и т.н.) ми казва, че си е "забравила заглавието". Тъй като колата не се кара целогодишно, не мога всеки път да хвърлям по 100лв +++ за да ми оправя проблема. В момента е в същото състояние - първия признак е това, че не пали, разбира се. Втория признак е, че на контакт не чувам бензиновата помпа (която винаги завърта за 2-3 секунди и спира преди да запали - не е проблем с бензинова помпа, тъй като проблема всеки път е един и същ, както и помпата). Третия признак е, че стартера върти (не би трябвало да върти на нормална е46, но това все пак колата е хибрид ) и естествено не пали.
Някой да даде съвет или изобщо да помогне на място (от София съм). Ясно е, че става въпрос за комуникация между ЕВС и ключа.
Изчетох темата, тъй като страдам от следния проблем, но така и не разбрах дали мога да си оправям проблема сам...
Всеки път, когато колата остане без ток, за 2-3 дни - спира да пали. Става дума за Z3 1997г със сменен мотор от е46 2002 М54В30. Майстора, при който я карам всеки път (поне 4 пъти колата е карана от Младост до Захарна фабрика с репатраци и т.н.) ми казва, че си е "забравила заглавието". Тъй като колата не се кара целогодишно, не мога всеки път да хвърлям по 100лв +++ за да ми оправя проблема. В момента е в същото състояние - първия признак е това, че не пали, разбира се. Втория признак е, че на контакт не чувам бензиновата помпа (която винаги завърта за 2-3 секунди и спира преди да запали - не е проблем с бензинова помпа, тъй като проблема всеки път е един и същ, както и помпата). Третия признак е, че стартера върти (не би трябвало да върти на нормална е46, но това все пак колата е хибрид ) и естествено не пали.
Някой да даде съвет или изобщо да помогне на място (от София съм). Ясно е, че става въпрос за комуникация между ЕВС и ключа.
70 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани