Синхронизация на ЕВС<=>ключ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ

Мнение от xm_net » 27 Ное 2017, 20:43

vanko0504 написа:Къде е проблема според вас.

Не знам къде е, но знам къде не е - не е в ключа!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 30.03.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d

Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ

Мнение от vanko0504 » 28 Ное 2017, 23:24

Мерси колега , значи проблема е много по-голям.Мисля да сложа някаква аларма ,че оригиналната италиянска някой я е махнал,само буксата е останала под жабката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 30.03.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d

Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ

Мнение от vanko0504 » 17 Дек 2017, 14:53

Сега да попитам за мнение.Търся някой ,да ми направи синхронизация между модулите,или поне така ми каза човека където ми качи български на навигацията.По неговите думи българския не тръгва ,защото са пипани километрите във различните модули,и не са направени както трябва.Действително откакто карам колата километрите във EWS не помръдват,а примерно на таблото и в LCM са различни.Кажете ,ако действително е така ,кой може да направи тая синхронизация.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ

Мнение от kalingk » 17 Дек 2017, 17:09

Не мърдат като са повече от таблото няма да мърдат :lol: .Това са ти най вероятно реалните километри.В ЕВС-а може да ги смениш с програматор АК90 примерно.Проблем обаче това не ти прави,че са различни.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 30.03.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d

Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ

Мнение от vanko0504 » 17 Дек 2017, 17:33

А има ли логика,българския на навито да не може да се активира заради различни километри на таблото и на модулите

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ

Мнение от Ivo_Borisov » 17 Дек 2017, 17:55

Не е проблема в евс-а за езика. Трябва да тръгне, има нещо което пропускате.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ

Мнение от kalingk » 17 Дек 2017, 19:10

Виж,ако си бил и си с последната версия на навито,не може да я ъпдейтнете с тази,която е на бг(тя е с последната версия).Трябва да върнете една ревизия назад и тогава да сложите тази с бг.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ

Мнение от stony1 » 18 Дек 2017, 9:51

vanko0504 написа:А има ли логика,българския на навито да не може да се активира заради различни километри на таблото и на модулите

Няма никаква логика.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 30.03.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d

Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ

Мнение от vanko0504 » 18 Дек 2017, 12:45

Явно този който ми качва българския нещо не е направил както трябва и сега това му е оправданието ,също така ми каза да извадя буксите на таблото и пак да ги сложа и щяло да стане.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 18.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 3.0, E39 2.0, E66 2006
Мечтае да кара: Само BMW

Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ

Мнение от Lilo Dochev » 05 Мар 2018, 1:05

Здравейте, колеги.
Изчетох темата, тъй като страдам от следния проблем, но така и не разбрах дали мога да си оправям проблема сам...

Всеки път, когато колата остане без ток, за 2-3 дни - спира да пали. Става дума за Z3 1997г със сменен мотор от е46 2002 М54В30. Майстора, при който я карам всеки път (поне 4 пъти колата е карана от Младост до Захарна фабрика с репатраци и т.н.) ми казва, че си е "забравила заглавието". Тъй като колата не се кара целогодишно, не мога всеки път да хвърлям по 100лв +++ за да ми оправя проблема. В момента е в същото състояние - първия признак е това, че не пали, разбира се. Втория признак е, че на контакт не чувам бензиновата помпа (която винаги завърта за 2-3 секунди и спира преди да запали - не е проблем с бензинова помпа, тъй като проблема всеки път е един и същ, както и помпата). Третия признак е, че стартера върти (не би трябвало да върти на нормална е46, но това все пак колата е хибрид :mhihi: ) и естествено не пали.

Някой да даде съвет или изобщо да помогне на място (от София съм). Ясно е, че става въпрос за комуникация между ЕВС и ключа.
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook