Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bgpavlp
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Колега zvetiko,
защо не сменихте само EWS-a, така щяхте да локализирате проблема. Дали е в EWS-а или транспондера.
защо не сменихте само EWS-a, така щяхте да локализирате проблема. Дали е в EWS-а или транспондера.
Ако нема у глава, има у Google.
- Giovanni
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
70лв се продава ромбоидния ключ с всичко вътре. Дистанционното всеки може да си програмира. Нарязването на перото грубо около 15-20лв + програмирането на чипа на ключа пак варира от 10-30лв. Свалят ЕВС-а обаче да го четат което на мен лични никак не ми харесва ама друг начин аз не знам.
- bgpavlp
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Giovanni написа:70лв се продава ромбоидния ключ с всичко вътре. Дистанционното всеки може да си програмира. Нарязването на перото грубо около 15-20лв + програмирането на чипа на ключа пак варира от 10-30лв. Свалят ЕВС-а обаче да го четат което на мен лични никак не ми харесва ама друг начин аз не знам.
Колега Giovanni,
да не си объркал темата. Нещо не можах да ти хвана мисълта.
Ако нема у глава, има у Google.
- Giovanni
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Напоследък ме мързи да чета целите теми, може да не ми се е вписал на място горния пост за което се извинявам, но понеже наскоро купувах допълнителен ключ реших да споделя цени.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
bgpavlp написа:Колега zvetiko,
защо не сменихте само EWS-a, така щяхте да локализирате проблема. Дали е в EWS-а или транспондера.
щото си требе акъл за тая работа
Това, че притежаваш жълта глава не те прави умна глава
Днес правих една кола ходила при колегата Зветинко, с проблемен мап сензор и бег който не е могъл да оправи, той ще се сети и вече съм наясно с познанията на колегата диагностик иначе евалата включва се активно в темите
А той ако пази координатите на момчето може да му звънне да го пита как са му беговете сега и другите неща.
- janco76
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 2.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316 i
- Мечтае да кара: M6
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Нямам идея как колегите си ремонтират наработещите ключове, но има една тънкост. Ако разполагате с един работещ и няколко наработещи транспондера и използвате работещия за стартиране на колата, след загасяне на двигателя EWSа изчаква 10 секунди в готовност за повторно палене без да прави проверка на транспондера. При това положения, автомобилът може да бъде стартиран с всеки от другите ключове, на които транспондерите им не работят.[/quote]
Аз имам точно този проблем, но искам да си оправя и втория ключ, моля посъветвайте ме как, къде и колко струва подобна услуга.
Аз имам точно този проблем, но искам да си оправя и втория ключ, моля посъветвайте ме как, къде и колко струва подобна услуга.
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Колега, твоят човек е oci, даже както виждам си от Варна, така че е възможно да попаднеш на неочаквана промоция... !
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
bgpavlp написа:Колега zvetiko,
защо не сменихте само EWS-a, така щяхте да локализирате проблема. Дали е в EWS-а или транспондера.
Колега, нямаше нужда от локализация- колегата беше взел новият EWS заедно с ключа и просто направих смяната и синхронизацията, въпроса беше да няма конфликт между EWS и DDE.
Днес правих една кола ходила при колегата Зветинко, с проблемен мап сензор и бег който не е могъл да оправи, той ще се сети и вече съм наясно с познанията на колегата диагностик иначе евалата включва се активно в темите
А той ако пази координатите на момчето може да му звънне да го пита как са му беговете сега и другите неща
Мисля, че си спомням случая- колегата пожела сам да си оправи еърбеците и за това не му ги направих аз. По принцип няма повреда на MRS, която да не мога да отстраня.
След твоят ремонт на мап сенсора колегата ми се обади да ми каже, че му е гръмнала турбината, когато вдигнал над 160км/ч.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
zvetiko написа:bgpavlp написа:Колега zvetiko,
защо не сменихте само EWS-a, така щяхте да локализирате проблема. Дали е в EWS-а или транспондера.
Колега, нямаше нужда от локализация- колегата беше взел новият EWS заедно с ключа и просто направих смяната и синхронизацията, въпроса беше да няма конфликт между EWS и DDE.Днес правих една кола ходила при колегата Зветинко, с проблемен мап сензор и бег който не е могъл да оправи, той ще се сети и вече съм наясно с познанията на колегата диагностик иначе евалата включва се активно в темите
А той ако пази координатите на момчето може да му звънне да го пита как са му беговете сега и другите неща
Мисля, че си спомням случая- колегата пожела сам да си оправи еърбеците и за това не му ги направих аз. По принцип няма повреда на MRS, която да не мога да отстраня.
След твоят ремонт на мап сенсора колегата ми се обади да ми каже, че му е гръмнала турбината, когато вдигнал над 160км/ч.
хахахахахха бъркаш случая турбината му е здрава, онзи ден се чухме, че си е взел и умната дюза и да прави аванса на помпата, а и мап-а само го диагностицирах не съм го и пипал даже , за разлика от други колеги ако по моя вина стане проблем с детайл по колата ремонта е за моя сметка, така, че дори и така да е станало нямаше да се оплаче колегата защото ремонта щеше да е безплатен за него.
Май търсиш сензация а
- LizarD
- ентусиаст
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Е39 2002 РОМБ.
Да вдигнем тази тема
Здравейте колеги, имам следния проблем:
Изртървах си ромба няколко пъти (Не съм сигурен дали е от това), НО:
Колата спря да пали. Работеше само централното и активираше заводската аларма при заключване.
Шашнах се доста, но отидох до вкъщи и взех ключ, който няма бутони по него, само чип.
Колата запали.
След като отворих оригиналния ромб останових че малка част от елемент, запоен на платката, се е отчупил.
Сметнах,че платката е заминала и си намерих друг оригинален BMW Ромб.
Отворих го и замених платките. Обучих новия ключ който се състоеше от: (Старото перо и новата платка).
След като го обучих работи точно като разваления ключ - Работи си централното - активира си алармата но не пали.
Въпроса ми е: Дали колата ще започне да пали ако и се изтрият грешките със скенер/импа. И дали ще трябва да се обучава чрез някаква специфична EWS програма. Другата идея която ми хрумна е да откача акумолатора за да изтрие грешките и пак да пробвам да я запаля. Какво мислите?
Да вдигнем тази тема
Здравейте колеги, имам следния проблем:
Изртървах си ромба няколко пъти (Не съм сигурен дали е от това), НО:
Колата спря да пали. Работеше само централното и активираше заводската аларма при заключване.
Шашнах се доста, но отидох до вкъщи и взех ключ, който няма бутони по него, само чип.
Колата запали.
След като отворих оригиналния ромб останових че малка част от елемент, запоен на платката, се е отчупил.
Сметнах,че платката е заминала и си намерих друг оригинален BMW Ромб.
Отворих го и замених платките. Обучих новия ключ който се състоеше от: (Старото перо и новата платка).
След като го обучих работи точно като разваления ключ - Работи си централното - активира си алармата но не пали.
Въпроса ми е: Дали колата ще започне да пали ако и се изтрият грешките със скенер/импа. И дали ще трябва да се обучава чрез някаква специфична EWS програма. Другата идея която ми хрумна е да откача акумолатора за да изтрие грешките и пак да пробвам да я запаля. Какво мислите?
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
LizarD написа:Е39 2002 РОМБ.
Да вдигнем тази тема
Здравейте колеги, имам следния проблем:
Изртървах си ромба няколко пъти (Не съм сигурен дали е от това), НО:
Колата спря да пали. Работеше само централното и активираше заводската аларма при заключване.
Шашнах се доста, но отидох до вкъщи и взех ключ, който няма бутони по него, само чип.
Колата запали.
След като отворих оригиналния ромб останових че малка част от елемент, запоен на платката, се е отчупил.
Сметнах,че платката е заминала и си намерих друг оригинален BMW Ромб.
Отворих го и замених платките. Обучих новия ключ който се състоеше от: (Старото перо и новата платка).
След като го обучих работи точно като разваления ключ - Работи си централното - активира си алармата но не пали.
Въпроса ми е: Дали колата ще започне да пали ако и се изтрият грешките със скенер/импа. И дали ще трябва да се обучава чрез някаква специфична EWS програма. Другата идея която ми хрумна е да откача акумолатора за да изтрие грешките и пак да пробвам да я запаля. Какво мислите?
Обучил си дистанционното, но не и транспондера (чипа), така че колата няма как да запали с чип програмиран (обучен) за друг автомобил!
- LizarD
- ентусиаст
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
LizarD написа:Мога ли с диагностика да го обуча? Смисъл INPA/Scanner?
Не можеш! Този чип вече е програмиран за друга кола и не може да се препрограмира, а дори и да беше възможно, това не става с INPA.
- sosk0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Здравейте колеги и на мен ми се е случвало да ме остави на пътя и като лопнах ключа се оправи. После го презапойх с поялника и вече 2ра година няма ядове.
Re: Синхронизация на ЕВС<=>ключ
Здравейте на всички във форума.С търсачката не намерих нищо от това дето ме интересува и затова реших да ползвам темата ,за да не отварям нова.При мен проблема е следния.През няколко дни колата спира да се заключва ,и се налага да запознавам ключа ,за да мога да я заключа.Мислех си че батерията е за смяна,но ключар ми каза ,че при натискане на копчето ,ключа изпраща сигнал.Между другото забравих да спомена ,че колата е е39 2001г със ромбоидния ключ.С паленето не съм имал проблем ,но нещо ми омръзна когато не иска да се заключи да правя запознанство. Къде е проблема според вас.
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани