Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 530ДА

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 11.01.2006

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от Vladko » 19 Май 2014, 8:48

Здравей,

Имах подобен проблем на мерцедеса, така леко подскчаше, всичко се оправи с подмяната на тампоните на скоростната кутия! Ако не са много скъпи моят съвет е да ги смениш първо тях или да се види при друг майстор.

Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от shmotza » 19 Май 2014, 10:32

liort написа:Провери и тампони заден мост. Моите бяха капут, имах сходен проблем, само дето при смяната от P-N-D лоста ми върви мазно, след смяната това "подскачане" на задницата изчезна. Появи се друго, като дам газ до ламарината, малко след тръгване на колата се усеща едно тупане при ускорение, все едно имам прецакано каре. Всичко по ходовата част е ПЕРФЕКТНО, потвърдено е от двама Майстора. Казаха ми, че това е признак за смяна на масло на автомата, човек който разбира, е сряда я вкарвам за пореден преглед на тампони и карета+ висящ лагер и т.н. След това ще пиша какво е станало. Относно 3000лв за ремонт, както казва професор Вучков АААААбе тия лУУУУУУУдилиса БЕ. Ако се стигне до там земи си втора ръка.

П.П. като отстраниш проблема НЕ забравяй да пишеш, какъв е бил проблема.


колега, това тупане отдолу по купето при даване на рязка газ ти е от гуменото каре м/у скоростите и кардана, а не е никакъв признак за "смяна на масло" :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от liort » 19 Май 2014, 10:35

Последния път майстора като сменя предните носачи го накарах да я прегледа. Рови нещо и каза, че всичко по каретата е ок, дано си прав, че почна да ми писва да наливам. Аз така или иначе маслото на автомата съм решил да го сменям, но не точно сега.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от shmotza » 19 Май 2014, 12:38

liort написа:Последния път майстора като сменя предните носачи го накарах да я прегледа. Рови нещо и каза, че всичко по каретата е ок, дано си прав, че почна да ми писва да наливам. Аз така или иначе маслото на автомата съм решил да го сменям, но не точно сега.


:yes: някое каре ще е...при тропането, което описваш, обикновено е предното /между скоростите и кардана/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.01.2014
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E39 525D

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от Traian » 19 Май 2014, 16:54

Да не отварям нова тема - чета ,че тук е нещо подобно на моето заболяване :D при ускорение , и връщане на газта се усеща глух или да го кажа "тъп" удар от някъде отдоло :) Дали е признак за тръгнала кутия или е някой тампон или каре. Кутията превключва перфектно без да се усеща , няма шумове - маслото не е сменяно и мисля да започна със него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от todorakis82 » 19 Май 2014, 18:47

nqkuv_lud написа:колега и аз имам подобен проблем но не е ритане е леко мръдване на колата което според мен са тампони
пробвай спри колата натисни спирачката,дай Н,после дръпни ръчната и пусни спирачката,дай сега на паркинг при мен когато съм на ръчна никога го няма това леко мръдване на колата, предполагам и при теб ще е така

Колега днес направих всичко което си описал и наистина като натисна спирачката давам на N дърпам ръчната и пускам крачната спирачка давам на Р и го няма това мръдване и при мин не е точно ритане а леко колата мърда като дам на D малко напред, като дам на R малко назад.
Колега `Traian` при мен също съм забелязал, че когато колата е студена и като дам газ и при връщане на газта и аз чувам нещо като удар и как да го кажа като, че ли придърпва това го прави когато е студена колата дали всички тези неща ще са от каре, тампони или от кутията. Колега това което си написъл -`Кутията превключва перфектно без да се усеща , няма шумове`- имаш впредвид когато превключваш позициите от лоста ли Р, D, N, R, защо при мен не се сменят мазно, мазно. :banghead:
Тази седмица се разбрах с колега които се занимава с АСК да я огледа и ще видим и той какво ще каже.
Колеги смятам така да карам колата дали ще имам проблем, ако стане нещо мисля да взема втора ръка кутия.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.01.2014
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E39 525D

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от Traian » 19 Май 2014, 19:45

При мен този удар го има независимо дали е студена или топла колата , все едно когато се задейства така наречената двигателна спирачка( сваляне на по ниска предавка) някаде се получава удар. Попринцип говоря за държанието на кутията в движение . При мен на място влизат що годе мазно , зависи дали не е под лек наклон колата и не се получава напрежение - като е под наклон , при преминаване от P на R не е толкова "мазно". Но и при мен се усеща как премърдва колата , и мисля че няма място за притеснение по отношение кутия , а по-скоро тампони или карета някакви , защото те колелетата немърдат, а това движение според мен трябва да се обере именно от здрави тампони там , които при нас са омекнали и се получава помръдване на колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от shmotza » 19 Май 2014, 20:21

това при връщане на газта може и от полуоска с луфт да е

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.01.2014
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E39 525D

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от Traian » 19 Май 2014, 20:36

Логично би било и при рязко потегляне да го има , но няма признаци.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от larry_boy » 19 Май 2014, 22:06

Аз имам малко по друго виждане на нещата...

Ако диагнозата на един "лекар" не ми хареса (3 тона за ремонт), отивам за второ мнение на друго място, че и на трето ако се налага.

Варианти за решаване на проблема - карам си така 5к 10к 15к и така докато кутията издъхне и после останалото на части. ( аз 3к за ремонт на моето е39 не давам, за каквато и да е част)

План втори - смяна на кутията с такава втора употреба, може и от друг модел, може и ръчна - цялата интервенция не повече от хилядарка. Скоро имаше една тема за смяна на автомат с ръчка за 700лв. барабар с кутията.

Стъпка трета - тежката артилерия. Купуваш си цяла кола за 3-4к. Вземаш и кутията и после останалото го продаваш на части...

Ти си знаеш... 3 бона за ремонт :kuku: :kuku: :kuku: тези са ебати феновете

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от liort » 21 Май 2014, 16:36

Проблем решен, тампони на мотира М57. Сега все едно нямам двигател, всичко е като по мед и масло, чува се само звук и се усеща ускорение. :lol:
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 843
Регистриран на: 21.10.2007
Кара: 320i 1999г.

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от Сладур1 » 21 Май 2014, 16:51

Абе не слушаш майстора. Трябваше кутията да смениш.

Send от личният ми смартфон

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 7.01.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от Нено Б. » 12 Авг 2014, 13:54

колеги, да не отварям нова тема:

знаете ли дали има разлики в карданите на е39
в смисъл, има ли значение дали е автоматик или ръчка, и дали е седан или комби

имам едно металическо чукване отдолу на 1ва и 2ра скорост, при подаване и отнемане на газта..много дразнещо
все едно обира някакъв луфт
не е карето между кутията и кардана, сменихме го
rwd фен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от shmotza » 15 Авг 2014, 8:56

Нено Б. написа:колеги, да не отварям нова тема:

знаете ли дали има разлики в карданите на е39
в смисъл, има ли значение дали е автоматик или ръчка, и дали е седан или комби

имам едно металическо чукване отдолу на 1ва и 2ра скорост, при подаване и отнемане на газта..много дразнещо
все едно обира някакъв луфт
не е карето между кутията и кардана, сменихме го



Има разлика в карданите...всеки модел кутия си върви с кардан и съответния диф с предавателно число.
Погледни в Realoem-а твоя кардан къде се "вгражда".

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.03.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 530D

Re: Тласък след смяна на позициите от "P" на "R" и "D" на 53

Мнение от bmw20009 » 11 Апр 2019, 20:52

Привет колеги, не знам колегата с комбито дали е решил проблема :)
Направо е чудо, при смяна на P/N/D-подскача колата като, кутията си сменя мазно и плавно, що е то :mhihi:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook