Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 30.05.2013
Пол: Мъж
Кара: F31
Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C

Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от spec-V » 01 Апр 2014, 15:44

Здравейте колеги.
Искам да сложа по-големи спирачни апарати +дискове на моята 39-ка,защото тези определено не им достигат :mhihi:
Искам да попитам хората занимавали се с това,а и всеки който има информация относно тази промяна.
От коя Е39-ка трябва да се търсят(апарати +супорти) ?
Смятах ,че от 540и е добър вариант защото е с 324мм и голямата накладка ,но след разглеждане из (реалоема) забелязвам,че има разлика в шенкела!
Което ме навежда на мисълта ,че няма да станат супортите на моя шенкел. :paranoid:
Предполагам ,че ще станат от( 530д 193кс. ) защото там шенкела е същия като при мен . а дисковете пак са 324мм !

Ще бъда благодарен ако има някой ,който да ме насочи какво точно да търся ,защото съм объркан вече :conf: :banghead:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от Bavarcho » 01 Апр 2014, 18:18

Ако ще правиш ъпдейт което за теб е по-големи дискове и апарати според мен направо скачай на спирачки от М5. Имаче една тема за такъв ъпдейт виж я "заглавие нещо като спирачки от М5 мисля беше темата"
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от racing_team_vidin » 01 Апр 2014, 18:30

Стават от всичко, и 324мм стават от 540, 530 няма проблеми, шенкелите са еднакви.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 10.01.2010
Местоположение: София <> Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от Night_Wolf » 01 Апр 2014, 18:48

Ако колегата е приключил темата си и е получил отговора (както ми се стори),

бих искал да попитам и аз за 523 (1998 г., преди фейслифта), с какво мога да ъпгрейдна (от кой модел)?

Благодаря :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от Gari » 01 Апр 2014, 19:36

Night_Wolf написа:Ако колегата е приключил темата си и е получил отговора (както ми се стори),

бих искал да попитам и аз за 523 (1998 г., преди фейслифта), с какво мога да ъпгрейдна (от кой модел)?

Благодаря :)

Ами те се отнасят и за теб отговорите. :yes:
Не искам много, искам всичко!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 30.05.2013
Пол: Мъж
Кара: F31
Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C

Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от spec-V » 01 Апр 2014, 20:08

Благодаря за отговорите.
Пак да изкажа някое мнение :idea:
Бе гледах и сравнявах номера от реалоем ,както казах вече,и там номерата на частите,в частност шенкелите ,са с различни номера :idea: .
Пък и поправете ме ако бъркам ,но на М5 и 540и , окачването не е ли малко по-различно от това на другите Е39-ки.?
Гледам,че специално при 540и ,дисковете от ,и до 2000г. са с различна база(ЕТ) (за главината става върпос) .
Другото ,което е факт,е че при М5 ,540,530д(193) накладката е една и съща,с разлика в диска на М5!?
Дискове от М5 не ми се нрави,защото са :
по-тежки (доста)
по-скъпи (доста)
а и на 525да смятам,че чак такива не са им нужни :mhihi:
Всичко това питам,за да съм сигурен когато купувам от някой колега от форума апарати ,че ще паснат на колата,за да не връщам назад -напред по куриери итн.
Да обобщим : Купувам от каквато и да била 39-ка апарати+супорти за диск(324мм) ,купувам нови накл.+дискове+течност+сп.маркучи,и започвам да карам?
:bchug: :bchug: :wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от Gari » 01 Апр 2014, 21:09

Преди време се интересувах от тези неща. По-големи дискове, апарати и т.н.
От 535 и 540, 324мм дискове пасват без проблем, но трябват и апаратите. Ако не се лъжа бях пускал тема по въпроса, но може и другаде да съм чел...
За М5 знам, че дисковете са по-големи от 540-ката.
Не искам много, искам всичко!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 30.05.2013
Пол: Мъж
Кара: F31
Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C

Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от spec-V » 01 Апр 2014, 21:22

Gari написа:Преди време се интересувах от тези неща. По-големи дискове, апарати и т.н.
От 535 и 540, 324мм дискове пасват без проблем, но трябват и апаратите. Ако не се лъжа бях пускал тема по въпроса, но може и другаде да съм чел...
За М5 знам, че дисковете са по-големи от 540-ката.

Апарати и супорти на 100% ще се вземат,то няма как с по-големия диск(324мм) да стане без тях.
От М5 са 345мм

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от In_Memoriam » 01 Апр 2014, 21:58

spec-V написа:Дискове от М5 не ми се нрави,защото са :
по-тежки (доста)
по-скъпи (доста)


Тамън 2535 лв. предни и задни дискове и накладки от Вари без ДДС, а втора ръка нещо ги е хванала липсата. По добре някой big brake kit :D Според мен най-добрия вариант е многобутално Brembo от Порше или 7-ца ако има кой да ти направи адаптери за към шенкела ама забравяш за малки джанти.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 27.04.2007
Мечтае да кара: на Marina Bay Street Circuit

Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от shumisho » 01 Апр 2014, 23:03

Апарати от 40-ка стават абсолютно плъг & плей за 15 мин на бензинова кола
Спирането на 525i доста се различаваше след манипулацията. Един от смислените проекти, които направих с е39-ката си

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 30.05.2013
Пол: Мъж
Кара: F31
Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C

Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от spec-V » 02 Апр 2014, 0:35

In_Memoriam написа:
spec-V написа:Дискове от М5 не ми се нрави,защото са :
по-тежки (доста)
по-скъпи (доста)


Тамън 2535 лв. предни и задни дискове и накладки от Вари без ДДС, а втора ръка нещо ги е хванала липсата. По добре някой big brake kit :D Според мен най-добрия вариант е многобутално Brembo от Порше или 7-ца ако има кой да ти направи адаптери за към шенкела ама забравяш за малки джанти.

Дебело е доста.
За малки джанти не е проблем,тя зимата не се кара,но е безмислено
специално да слагам по големи
От тези на 540i защото нямам сили да я засилвам толкова. :mhihi:
А с тези нейните (296мм) след първото спиране от 220-30км.
Започват да прегряват тежко,и поради това се и криват .
Леко недомислени са за тази тежка кола+това автомат.
Ще слагам в най-скоро време ,и ще пиша какво се случва :driving:
П.С.
Мисля да слагам цимерман спорт и накладки ате.
Мислех и за EBC ?? :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от Convertible » 02 Апр 2014, 12:39

слушай човека с Мката по - горе. :winky:
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от In_Memoriam » 02 Апр 2014, 13:04

spec-V написа:
In_Memoriam написа:
spec-V написа:Дискове от М5 не ми се нрави,защото са :
по-тежки (доста)
по-скъпи (доста)


Тамън 2535 лв. предни и задни дискове и накладки от Вари без ДДС, а втора ръка нещо ги е хванала липсата. По добре някой big brake kit :D Според мен най-добрия вариант е многобутално Brembo от Порше или 7-ца ако има кой да ти направи адаптери за към шенкела ама забравяш за малки джанти.

Дебело е доста.
За малки джанти не е проблем,тя зимата не се кара,но е безмислено
специално да слагам по големи
От тези на 540i защото нямам сили да я засилвам толкова. :mhihi:
А с тези нейните (296мм) след първото спиране от 220-30км.
Започват да прегряват тежко,и поради това се и криват .
Леко недомислени са за тази тежка кола+това автомат.
Ще слагам в най-скоро време ,и ще пиша какво се случва :driving:
П.С.
Мисля да слагам цимерман спорт и накладки ате.
Мислех и за EBC ?? :dunno:


Тези на 540-ката също прегряват както и тези на М5. При такива тежки коли има нужда от повече от едно бутало, само по-големи дискове не дава желания ефект. Обаче не знам заводската ти помпа как ще се справя с повечето бутала, въпреки че са по-малки като обем. Виж тази тема: viewtopic.php?f=35&t=303121&hilit=%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B1%D0%BE
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 30.05.2013
Пол: Мъж
Кара: F31
Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C

Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от spec-V » 02 Апр 2014, 14:28

Да безспорно много буталните апарати са в пъти по-добри,но имах в предвид,че колата ми няма сили за високи скорости като (540,М5) за да влизам в дългометражни филми :mhihi:
Просто търся нещо малко по добро от оригиналните ми (като на голф) дискове и апарати :mhihi:
Благодарско колеги след 1 час отивам да монтирам (за проба) и утре поръчвам на ред ако всичко е ОК , ииии ... :driving: :driving: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 30.05.2013
Пол: Мъж
Кара: F31
Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C

Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)

Мнение от spec-V » 02 Апр 2014, 16:03

Всичко стана перфектно , сега остава да си избера марка за дискове и накладки :yes:

мисля за ето тези :
http://www.ebay.de/itm/2-ZIMMERMANN-SPO ... 0992951055

и за ето тези :
http://ebcbrakes.bg/products.php?pid=87013

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook