Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- spec-V
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
Здравейте колеги.
Искам да сложа по-големи спирачни апарати +дискове на моята 39-ка,защото тези определено не им достигат
Искам да попитам хората занимавали се с това,а и всеки който има информация относно тази промяна.
От коя Е39-ка трябва да се търсят(апарати +супорти) ?
Смятах ,че от 540и е добър вариант защото е с 324мм и голямата накладка ,но след разглеждане из (реалоема) забелязвам,че има разлика в шенкела!
Което ме навежда на мисълта ,че няма да станат супортите на моя шенкел.
Предполагам ,че ще станат от( 530д 193кс. ) защото там шенкела е същия като при мен . а дисковете пак са 324мм !
Ще бъда благодарен ако има някой ,който да ме насочи какво точно да търся ,защото съм объркан вече
Искам да сложа по-големи спирачни апарати +дискове на моята 39-ка,защото тези определено не им достигат
Искам да попитам хората занимавали се с това,а и всеки който има информация относно тази промяна.
От коя Е39-ка трябва да се търсят(апарати +супорти) ?
Смятах ,че от 540и е добър вариант защото е с 324мм и голямата накладка ,но след разглеждане из (реалоема) забелязвам,че има разлика в шенкела!
Което ме навежда на мисълта ,че няма да станат супортите на моя шенкел.
Предполагам ,че ще станат от( 530д 193кс. ) защото там шенкела е същия като при мен . а дисковете пак са 324мм !
Ще бъда благодарен ако има някой ,който да ме насочи какво точно да търся ,защото съм объркан вече
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
Ако ще правиш ъпдейт което за теб е по-големи дискове и апарати според мен направо скачай на спирачки от М5. Имаче една тема за такъв ъпдейт виж я "заглавие нещо като спирачки от М5 мисля беше темата"
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
Стават от всичко, и 324мм стават от 540, 530 няма проблеми, шенкелите са еднакви.
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
Ако колегата е приключил темата си и е получил отговора (както ми се стори),
бих искал да попитам и аз за 523 (1998 г., преди фейслифта), с какво мога да ъпгрейдна (от кой модел)?
Благодаря
бих искал да попитам и аз за 523 (1998 г., преди фейслифта), с какво мога да ъпгрейдна (от кой модел)?
Благодаря
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
Night_Wolf написа:Ако колегата е приключил темата си и е получил отговора (както ми се стори),
бих искал да попитам и аз за 523 (1998 г., преди фейслифта), с какво мога да ъпгрейдна (от кой модел)?
Благодаря
Ами те се отнасят и за теб отговорите.
Не искам много, искам всичко!
- spec-V
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
Благодаря за отговорите.
Пак да изкажа някое мнение
Бе гледах и сравнявах номера от реалоем ,както казах вече,и там номерата на частите,в частност шенкелите ,са с различни номера .
Пък и поправете ме ако бъркам ,но на М5 и 540и , окачването не е ли малко по-различно от това на другите Е39-ки.?
Гледам,че специално при 540и ,дисковете от ,и до 2000г. са с различна база(ЕТ) (за главината става върпос) .
Другото ,което е факт,е че при М5 ,540,530д(193) накладката е една и съща,с разлика в диска на М5!?
Дискове от М5 не ми се нрави,защото са :
по-тежки (доста)
по-скъпи (доста)
а и на 525да смятам,че чак такива не са им нужни
Всичко това питам,за да съм сигурен когато купувам от някой колега от форума апарати ,че ще паснат на колата,за да не връщам назад -напред по куриери итн.
Да обобщим : Купувам от каквато и да била 39-ка апарати+супорти за диск(324мм) ,купувам нови накл.+дискове+течност+сп.маркучи,и започвам да карам?
Пак да изкажа някое мнение
Бе гледах и сравнявах номера от реалоем ,както казах вече,и там номерата на частите,в частност шенкелите ,са с различни номера .
Пък и поправете ме ако бъркам ,но на М5 и 540и , окачването не е ли малко по-различно от това на другите Е39-ки.?
Гледам,че специално при 540и ,дисковете от ,и до 2000г. са с различна база(ЕТ) (за главината става върпос) .
Другото ,което е факт,е че при М5 ,540,530д(193) накладката е една и съща,с разлика в диска на М5!?
Дискове от М5 не ми се нрави,защото са :
по-тежки (доста)
по-скъпи (доста)
а и на 525да смятам,че чак такива не са им нужни
Всичко това питам,за да съм сигурен когато купувам от някой колега от форума апарати ,че ще паснат на колата,за да не връщам назад -напред по куриери итн.
Да обобщим : Купувам от каквато и да била 39-ка апарати+супорти за диск(324мм) ,купувам нови накл.+дискове+течност+сп.маркучи,и започвам да карам?
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
Преди време се интересувах от тези неща. По-големи дискове, апарати и т.н.
От 535 и 540, 324мм дискове пасват без проблем, но трябват и апаратите. Ако не се лъжа бях пускал тема по въпроса, но може и другаде да съм чел...
За М5 знам, че дисковете са по-големи от 540-ката.
От 535 и 540, 324мм дискове пасват без проблем, но трябват и апаратите. Ако не се лъжа бях пускал тема по въпроса, но може и другаде да съм чел...
За М5 знам, че дисковете са по-големи от 540-ката.
Не искам много, искам всичко!
- spec-V
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
Gari написа:Преди време се интересувах от тези неща. По-големи дискове, апарати и т.н.
От 535 и 540, 324мм дискове пасват без проблем, но трябват и апаратите. Ако не се лъжа бях пускал тема по въпроса, но може и другаде да съм чел...
За М5 знам, че дисковете са по-големи от 540-ката.
Апарати и супорти на 100% ще се вземат,то няма как с по-големия диск(324мм) да стане без тях.
От М5 са 345мм
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
spec-V написа:Дискове от М5 не ми се нрави,защото са :
по-тежки (доста)
по-скъпи (доста)
Тамън 2535 лв. предни и задни дискове и накладки от Вари без ДДС, а втора ръка нещо ги е хванала липсата. По добре някой big brake kit Според мен най-добрия вариант е многобутално Brembo от Порше или 7-ца ако има кой да ти направи адаптери за към шенкела ама забравяш за малки джанти.
- shumisho
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.04.2007
- Мечтае да кара: на Marina Bay Street Circuit
Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
Апарати от 40-ка стават абсолютно плъг & плей за 15 мин на бензинова кола
Спирането на 525i доста се различаваше след манипулацията. Един от смислените проекти, които направих с е39-ката си
Спирането на 525i доста се различаваше след манипулацията. Един от смислените проекти, които направих с е39-ката си
- spec-V
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
In_Memoriam написа:spec-V написа:Дискове от М5 не ми се нрави,защото са :
по-тежки (доста)
по-скъпи (доста)
Тамън 2535 лв. предни и задни дискове и накладки от Вари без ДДС, а втора ръка нещо ги е хванала липсата. По добре някой big brake kit Според мен най-добрия вариант е многобутално Brembo от Порше или 7-ца ако има кой да ти направи адаптери за към шенкела ама забравяш за малки джанти.
Дебело е доста.
За малки джанти не е проблем,тя зимата не се кара,но е безмислено
специално да слагам по големи
От тези на 540i защото нямам сили да я засилвам толкова.
А с тези нейните (296мм) след първото спиране от 220-30км.
Започват да прегряват тежко,и поради това се и криват .
Леко недомислени са за тази тежка кола+това автомат.
Ще слагам в най-скоро време ,и ще пиша какво се случва
П.С.
Мисля да слагам цимерман спорт и накладки ате.
Мислех и за EBC ??
- Convertible
- ентусиаст
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
слушай човека с Мката по - горе.
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
spec-V написа:In_Memoriam написа:spec-V написа:Дискове от М5 не ми се нрави,защото са :
по-тежки (доста)
по-скъпи (доста)
Тамън 2535 лв. предни и задни дискове и накладки от Вари без ДДС, а втора ръка нещо ги е хванала липсата. По добре някой big brake kit Според мен най-добрия вариант е многобутално Brembo от Порше или 7-ца ако има кой да ти направи адаптери за към шенкела ама забравяш за малки джанти.
Дебело е доста.
За малки джанти не е проблем,тя зимата не се кара,но е безмислено
специално да слагам по големи
От тези на 540i защото нямам сили да я засилвам толкова.
А с тези нейните (296мм) след първото спиране от 220-30км.
Започват да прегряват тежко,и поради това се и криват .
Леко недомислени са за тази тежка кола+това автомат.
Ще слагам в най-скоро време ,и ще пиша какво се случва
П.С.
Мисля да слагам цимерман спорт и накладки ате.
Мислех и за EBC ??
Тези на 540-ката също прегряват както и тези на М5. При такива тежки коли има нужда от повече от едно бутало, само по-големи дискове не дава желания ефект. Обаче не знам заводската ти помпа как ще се справя с повечето бутала, въпреки че са по-малки като обем. Виж тази тема: viewtopic.php?f=35&t=303121&hilit=%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B1%D0%BE
- spec-V
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
Да безспорно много буталните апарати са в пъти по-добри,но имах в предвид,че колата ми няма сили за високи скорости като (540,М5) за да влизам в дългометражни филми
Просто търся нещо малко по добро от оригиналните ми (като на голф) дискове и апарати
Благодарско колеги след 1 час отивам да монтирам (за проба) и утре поръчвам на ред ако всичко е ОК , ииии ...
Просто търся нещо малко по добро от оригиналните ми (като на голф) дискове и апарати
Благодарско колеги след 1 час отивам да монтирам (за проба) и утре поръчвам на ред ако всичко е ОК , ииии ...
- spec-V
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Преминаване към по големи спирачки (апарати+супорти)
Всичко стана перфектно , сега остава да си избера марка за дискове и накладки
мисля за ето тези :
http://www.ebay.de/itm/2-ZIMMERMANN-SPO ... 0992951055
и за ето тези :
http://ebcbrakes.bg/products.php?pid=87013
мисля за ето тези :
http://www.ebay.de/itm/2-ZIMMERMANN-SPO ... 0992951055
и за ето тези :
http://ebcbrakes.bg/products.php?pid=87013
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани