Няма топло след източване на антифриза?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Няма топло след източване на антифриза?

Мнение от CheGevara » 30 Юли 2006, 6:49

Източваха ми антифриза, защото едно гумено съединение (зад виското) беше за смяна. За жалост в тия жеги не съм пускал парно и чак вчера като се качих в планината ми се наложи да пусна топло ... да ама не ... само студено духа.
Веднага ми идва наум, че не е обезвъздушена системата както трябва след смяната на съединението. Но пък колата е минала над 2000 км през това време и не е загрявала или по някакъв начин не е подсказвала, че има проблем.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели. Как мога да проверя дали е обезвъздушено както трябва? Мога ли това да го свърша сам или си трябва сервиз?

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 30 Юли 2006, 10:26

Здравей.Остави я да работи на място,ако всичко е на ред няма да загрее ако ли не...ще си хвърли водата.Провери си клапаните дали не са бутнали някой кабел на клапан ,като са пипали при двигателя.(за парнито де).
успех,и кажи какво е станало.

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 30 Юли 2006, 10:59

Незнам какво е станало, но вече знам как се оправя :yes:

Следната инструкция прочетох в един немски форум и която от опит потвърждавам, че е вярна!

1. Овъртате капачката на радиатора, но не я сваляте от него.
2. дайте на контакт
3. настройте температурата на максимум (32 градуса) от конзолата
4. настройте вентилатора на най-ниското ниво. Така се отварят всички вентили на топлото и доп. помпа за водата се включва.
5. стартирайте мотора и на 3-4 пъти дайте рязко газ до около 4500 до 5000 U/min. Това "продухва" водния кръг. Мотора да не работи повече от 30 сек. защото течността почва да се загрява и раздува.
6. Изгасете мотора и проверете нивото на антифриза. Ако е намаляло, пълните до максимума.
7. Завъртате капачката хубаво и стартирате мотора. Мотора трябва да работи докато отвори термостата, тоест до към нормалната си температура!

.... и топлото дойде :mhihi:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 30 Юли 2006, 13:03

:ok:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook