Няма топло след източване на антифриза?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Няма топло след източване на антифриза?
Източваха ми антифриза, защото едно гумено съединение (зад виското) беше за смяна. За жалост в тия жеги не съм пускал парно и чак вчера като се качих в планината ми се наложи да пусна топло ... да ама не ... само студено духа.
Веднага ми идва наум, че не е обезвъздушена системата както трябва след смяната на съединението. Но пък колата е минала над 2000 км през това време и не е загрявала или по някакъв начин не е подсказвала, че има проблем.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели. Как мога да проверя дали е обезвъздушено както трябва? Мога ли това да го свърша сам или си трябва сервиз?
Веднага ми идва наум, че не е обезвъздушена системата както трябва след смяната на съединението. Но пък колата е минала над 2000 км през това време и не е загрявала или по някакъв начин не е подсказвала, че има проблем.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели. Как мога да проверя дали е обезвъздушено както трябва? Мога ли това да го свърша сам или си трябва сервиз?
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Незнам какво е станало, но вече знам как се оправя
Следната инструкция прочетох в един немски форум и която от опит потвърждавам, че е вярна!
1. Овъртате капачката на радиатора, но не я сваляте от него.
2. дайте на контакт
3. настройте температурата на максимум (32 градуса) от конзолата
4. настройте вентилатора на най-ниското ниво. Така се отварят всички вентили на топлото и доп. помпа за водата се включва.
5. стартирайте мотора и на 3-4 пъти дайте рязко газ до около 4500 до 5000 U/min. Това "продухва" водния кръг. Мотора да не работи повече от 30 сек. защото течността почва да се загрява и раздува.
6. Изгасете мотора и проверете нивото на антифриза. Ако е намаляло, пълните до максимума.
7. Завъртате капачката хубаво и стартирате мотора. Мотора трябва да работи докато отвори термостата, тоест до към нормалната си температура!
.... и топлото дойде

Следната инструкция прочетох в един немски форум и която от опит потвърждавам, че е вярна!
1. Овъртате капачката на радиатора, но не я сваляте от него.
2. дайте на контакт
3. настройте температурата на максимум (32 градуса) от конзолата
4. настройте вентилатора на най-ниското ниво. Така се отварят всички вентили на топлото и доп. помпа за водата се включва.
5. стартирайте мотора и на 3-4 пъти дайте рязко газ до около 4500 до 5000 U/min. Това "продухва" водния кръг. Мотора да не работи повече от 30 сек. защото течността почва да се загрява и раздува.
6. Изгасете мотора и проверете нивото на антифриза. Ако е намаляло, пълните до максимума.
7. Завъртате капачката хубаво и стартирате мотора. Мотора трябва да работи докато отвори термостата, тоест до към нормалната си температура!
.... и топлото дойде

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани