Спасете едно Е39 преди да замине за скрап
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Спасете едно Е39 преди да замине за скрап
Общо взето положението стои точно така.
Ако още малко ме ядоса и не мога да разбера какво тропа, ще я засиля или на вторични или на първия, който даде малко повече пари и ще си взема друга.
От трети автосервиз ми вдигат рамене и не могат да познаят от къде идва тропането.
А то се състои в следното:
Предно дясно колело (от към шофьора - карам в Англия).
Като минавам дори по малки неравности или плитки дупки - в купето се чува като хлуп, хлуп, хлуп, друдрудрудруу (да ме извиняват Солунските братя Кирил и Методи).
И го прави дори когато минавам по назъбен асфалт - т.е. колебанието на колелото е рязко в посока нагоре/надолу.
Клатихме я вдигната на платформа, и отгоре и отдолу и силно и слабо, клатих я 1000 пъти на равно, вечерта и на тихо я клатих - нищо не се чува!
Трябва колелото да се движи рязко нагоре надолу както когато минаваш по неравности.
И трите сервиза ми казват, че всичко което могат да напънат е стегнато.
Сменихме четири биалетки - файда нулева.
Сменихме гумените тампони на напречната стабилизираща щанга, че бяха износени - файда нулева освен че малко намаля накланянето в завой.
Имало малко луфт на кормилната рейка, но не вярвам че от нея може да тропа така.
Проверени са спирачните апарати - аз проверих доколкото мога и в сервиза са ги проверили.
Интересното е, че ако държа леко педала на спирачката - тропането изчезва. Обяснявам си го с факта, че тежестта се пренася отпред и малкия луфт който търсим се обира.
Останаха амортисьори като потенциален заподозрян, но преди да ги сменя, защото тук трудът си е цифра, бих искал малко повече мнения, от сблъсквали се с предницата на Е39.
Колата е на 134 000 мили (200 000км някъде). До колкото успях да видя предните амортисьори са оригинални на BMW.
Колата е 523i SE с М-ков волан и ръчна скоростна кутия. 1998г.
Всякаква информация ще е полезна, за да живее колата. Мразя нещо като не е наред и винаги гледам да го оправя, но при положение че 3 сервиза не могат да познаят, не разполагам с канал и гараж, може да се наложи да я прежаля въпреки че двигател, електроника, всичко друго общо взето работи забележително добре.
Ако още малко ме ядоса и не мога да разбера какво тропа, ще я засиля или на вторични или на първия, който даде малко повече пари и ще си взема друга.
От трети автосервиз ми вдигат рамене и не могат да познаят от къде идва тропането.
А то се състои в следното:
Предно дясно колело (от към шофьора - карам в Англия).
Като минавам дори по малки неравности или плитки дупки - в купето се чува като хлуп, хлуп, хлуп, друдрудрудруу (да ме извиняват Солунските братя Кирил и Методи).
И го прави дори когато минавам по назъбен асфалт - т.е. колебанието на колелото е рязко в посока нагоре/надолу.
Клатихме я вдигната на платформа, и отгоре и отдолу и силно и слабо, клатих я 1000 пъти на равно, вечерта и на тихо я клатих - нищо не се чува!
Трябва колелото да се движи рязко нагоре надолу както когато минаваш по неравности.
И трите сервиза ми казват, че всичко което могат да напънат е стегнато.
Сменихме четири биалетки - файда нулева.
Сменихме гумените тампони на напречната стабилизираща щанга, че бяха износени - файда нулева освен че малко намаля накланянето в завой.
Имало малко луфт на кормилната рейка, но не вярвам че от нея може да тропа така.
Проверени са спирачните апарати - аз проверих доколкото мога и в сервиза са ги проверили.
Интересното е, че ако държа леко педала на спирачката - тропането изчезва. Обяснявам си го с факта, че тежестта се пренася отпред и малкия луфт който търсим се обира.
Останаха амортисьори като потенциален заподозрян, но преди да ги сменя, защото тук трудът си е цифра, бих искал малко повече мнения, от сблъсквали се с предницата на Е39.
Колата е на 134 000 мили (200 000км някъде). До колкото успях да видя предните амортисьори са оригинални на BMW.
Колата е 523i SE с М-ков волан и ръчна скоростна кутия. 1998г.
Всякаква информация ще е полезна, за да живее колата. Мразя нещо като не е наред и винаги гледам да го оправя, но при положение че 3 сервиза не могат да познаят, не разполагам с канал и гараж, може да се наложи да я прежаля въпреки че двигател, електроника, всичко друго общо взето работи забележително добре.

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап
и аз залагам на кормилна рейка
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап
Аз пък залагам на накладки...
Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап
Спирачни апарати, луфта който обираш с леко натисната спирачка е на водачите им.
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап
Я си провери супортите щом изчезва при натисната спирачка.
- vortex29
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 21.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328i
- Мечтае да кара: F22 M240i
Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап
Колега и аз имах подобен проблем пак с десен волан е39 и пак на дясната. Оправи се със смяна на амортесьор (виждаше се че е омаслен). При мен отчетливо се чуваше след преминаване на някаква дупка или шахта, не толкова плавна неравност, и беше като бавно затихващо неколкократно тропане след първоначалното такова от дупката. След смяната едно че се държеше по-стабилно на пътя друго че вече "тропаше" само по веднъж и много по-приглушено. Моя съвет е да я дигнеш с крика и да видиш в какво състояние е амортесьора.
e36 318i - sold, e39 530i - sold, e46 328i 

- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап
Качи я на тресачка ако имаш възможност.
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап
и аз залагам на амортисьор при мен имам същото хлопане в дясно
във волана не се усеща нищо
във волана не се усеща нищо
- vortex29
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 21.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328i
- Мечтае да кара: F22 M240i
Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап
Да, забравих да спомена, и при мен не се усещаше във волана.
e36 318i - sold, e39 530i - sold, e46 328i 

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап
Тропането може да е от горно опорните тампони на амортесьора .Там натиска който прилагат с ръка е неравносилен на тежестта на колата и е доста трудно олувим .Колега по -горе който беше написал ,че е сменил амортесьорите вероятно е сменил и тампоните отгоре 


- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап
Smoocki написа:Тропането може да е от горно опорните тампони на амортесьора .Там натиска който прилагат с ръка е неравносилен на тежестта на колата и е доста трудно олувим .Колега по -горе който беше написал ,че е сменил амортесьорите вероятно е сменил и тампоните отгоре
Ами то си е мазохизъм да не ги смениш опорите.
- AUTOMAX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 27.02.2006
- Местоположение: София
- Кара: BMW E21
Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап
Аз залагам на проблем със спирачните апарати. Когато натиснеш леко спирачката им обираш луфтовете и затова изчезва.
Ако са предни амор. ходи на тресачка и веднага ще ги хванеш. 10-15лв. струва.
Ако е рейка ще се усеща във волана много отчетливо.
Ако са предни амор. ходи на тресачка и веднага ще ги хванеш. 10-15лв. струва.
Ако е рейка ще се усеща във волана много отчетливо.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Спасете едно Е39 преди да замине за скрап
А може ли да са омекнали тампони на задния долен носач?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани