Окабеляване теглич БМВ Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- delqn_koev
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 16.11.2008
Окабеляване теглич БМВ Е39
Никъде не намерих къде точно и как да свържа окабеляването на теглича в купето. Не помня къде, но прочетох, че колата си имала специална букса предвидена за това, но не пишеше къде се намира. Някой ако се е сблъсквал с подобрен казус ще съм благодарен да подаде едно рамо.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Окабеляване теглич БМВ Е39
Няма такава "букса" предвидена стандартно. Отиваш при някой по грамотен жичкаджия и ще ти го навърже, но няма да е като оригинално.
Теглича оригигинално има модул който седи до акумулатора, жиците отиват в него, чрез оригинални букси се връзва към кабелите на левия стоп, има и един кабел + който отива към кутията над акумултора където е плюсовия кабел.
Теглича оригигинално има модул който седи до акумулатора, жиците отиват в него, чрез оригинални букси се връзва към кабелите на левия стоп, има и един кабел + който отива към кутията над акумултора където е плюсовия кабел.
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
- delqn_koev
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 16.11.2008
Re: Окабеляване теглич БМВ Е39
Благодаря колеги, за разясненията. Аз light module го имам, до края на седмицата съм го свързал!
- dankata
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Окабеляване теглич БМВ Е39
Дали някой може да напише кой пин за какво е на 13-пиновата букса? Тегличът е фабрично монтиран.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Окабеляване теглич БМВ Е39
то това си е стандарт, не е всяка марка да има различно подреждане, в интернет има не една схема
- delqn_koev
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 16.11.2008
Re: Окабеляване теглич БМВ Е39
Това са евро стандартите за 7 и 13 pins
жълт-ляв мигач
син-мъгла
бял-маса
зелен-десен мигач
кафяв-десен габарит
червен-стоп
черен-ляв габарит
13 pin Euro plug & socket wiring
1 Yellow L/H indicator -ляв мигач
2 Blue Fog light -мъгла
3 White Earth -маса
4 Green R/H indicator -десен мигач
5 Brown R/H tail / side light -десен габарит
6 Red Brake lights -стопове
7 Black L/H tail / side light -ляв габарит
8 Yellow Reversing light -задна светлина
9 Green Continuous 12V supply -постоянни 12В
10 Blue Fridge -хладилник
11 Reg Earth for fridge -маса хладилник
12 Brown Coding ( if required) normally spare -нормално-резервен
13 Red Earth for pin 9 -маса за краче 9
жълт-ляв мигач
син-мъгла
бял-маса
зелен-десен мигач
кафяв-десен габарит
червен-стоп
черен-ляв габарит
13 pin Euro plug & socket wiring
1 Yellow L/H indicator -ляв мигач
2 Blue Fog light -мъгла
3 White Earth -маса
4 Green R/H indicator -десен мигач
5 Brown R/H tail / side light -десен габарит
6 Red Brake lights -стопове
7 Black L/H tail / side light -ляв габарит
8 Yellow Reversing light -задна светлина
9 Green Continuous 12V supply -постоянни 12В
10 Blue Fridge -хладилник
11 Reg Earth for fridge -маса хладилник
12 Brown Coding ( if required) normally spare -нормално-резервен
13 Red Earth for pin 9 -маса за краче 9
- dankata
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Окабеляване теглич БМВ Е39
Да вдигна малко темата. Интересува ме от модула излиза кафяв кабел с кабелна обувка на акумулатора ли се вързва (+) или на (-) ? Отделно има и червен кабел, който е изолиран така ли трябва да остане той (излиза от модула) ?Ето и снимки:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- feron
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 3.02.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 dA Touring
- Мечтае да кара: BMW F11
Re: Окабеляване теглич БМВ Е39
Кафявия кабел се връзва на (-). Оригинално се свързва до един "терминал" (незнам как се казва на български ), които се намира под десния стоп.
Червения дебел кабел отива директно на една шина и минава през 20А предпазител. Той служи да изкара директен плюс на 13 пиновата букса на теглича, например ако закачаш ремарке или каравана с небоходимост от допълнително захранване.
Приложил съм и файл с кратки инструкции за ретрофит.
П.С. Много по лесно да се разгледат оригиналните схеми на свързване и да се вземат сигнали директно от стоповете за светлините, вместо да се теглят кабели до LCM.
Червения дебел кабел отива директно на една шина и минава през 20А предпазител. Той служи да изкара директен плюс на 13 пиновата букса на теглича, например ако закачаш ремарке или каравана с небоходимост от допълнително захранване.
Приложил съм и файл с кратки инструкции за ретрофит.
П.С. Много по лесно да се разгледат оригиналните схеми на свързване и да се вземат сигнали директно от стоповете за светлините, вместо да се теглят кабели до LCM.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Окабеляване теглич БМВ Е39
Благодаря за схемата наистина е много полезна. Видях къде се вързва кафевия кабел на десния стоп на масата, а за червения да разбирам, че при закачане на туристическо ремърке остава свободен /изолиран/, а в случай на закачане на каравана мога най-лесно да го сложа на + на акумулатора?
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- feron
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 3.02.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 dA Touring
- Мечтае да кара: BMW F11
Re: Окабеляване теглич БМВ Е39
spower написа:Благодаря за схемата наистина е много полезна. Видях къде се вързва кафевия кабел на десния стоп на масата, а за червения да разбирам, че при закачане на туристическо ремърке остава свободен /изолиран/, а в случай на закачане на каравана мога най-лесно да го сложа на + на акумулатора?
Да, но е добре все пак да мине и през някакъв предпазител.
Sent from my SmartPhone using Tapatalk
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Окабеляване теглич БМВ Е39
Много благодаря колега!
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани