530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен !
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ozBMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 599
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен
Както написах по горе,започна да прави така след почистване на егр и затягане на скобите на турбо пътищата и сега ми идва на ум възможно ли е турбото да прави свръх налягане и тия в автокъщата нарочно да са оставили скобите хлабави и сега аз като ги затегнах да се усети проблема?
- ozBMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 599
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен
Не е затапен....
- ozBMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 599
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен
Извадих маркучето на вакума и го затапих само,самия егр не съм му слагал ламаринки и темподобни и за сега си върви не ми прави тая мизерия като преди,ама бих искал всичко да е както си трябва, така с не работещ егр турбото няма ли да замине бързо
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен
Нищо няма да ти замине,95% от бмв-тата в БГ са със затапани или напълно изолирани егр-и (ти и ремап да направиш пак го махат)
Щом искаш всичко да е както трябва отиваш в дару и си взимаш чисто нов оригинален
Щом искаш всичко да е както трябва отиваш в дару и си взимаш чисто нов оригинален
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен
А някой може ли да даде цялата схема на вакуума 3.0 D
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен
Здравейте, какво налягане трябва да прави този мотор при пълна газ на 4-та предавка например ?
Мисля утре да замеря моята какво налягане прави през ИНПА.
Мисля утре да замеря моята какво налягане прави през ИНПА.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен
Заводско турбото на 530д работи на 1.15 бара, като може да прави пикове до 1.2 някъде. Това значи, че ще виждаш стойности около 2150-2200 милибара на диагностичната програма.
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен
Z3Ro* написа:Заводско турбото на 530д работи на 1.15 бара, като може да прави пикове до 1.2 някъде. Това значи, че ще виждаш стойности около 2150-2200 милибара на диагностичната програма.
Благодаря!
Значи днес гледахме какво налягане прави през INPA.
На място исканото е около 900, а полученото е с около 100 единици по-малко.
Казаха ми, че това е нормално.
При пълна газ на 3-та и 4-та предавка колата прави максимум около 2100мбар, което е г/д колкото се очакваше, тоест искано и реално съвпадат, като след 3500 оборота мисля, че падаше налягането, но мисля че това е нормално.
Това което ми стана интересно е, че дебитомера дава по-високи стойности от исканите. Около 150 до 200 повече при пълна газ.
Колата е без катализатори, не знам дали има значение.
Като цяло колата си върви добре, но когато не съм я настъпвал много време и я настъпя има страшни пушеци от ниски обороти та до червено . След това, ако я настъпвам, все едно се е продухала и няма пушек.
Пушека е черен.
Дюзите би трябвало да са наред, днес изключих корекциите през ИНПА и не усетих разлика в работата на мотора.
Къде да търся проблема ?
Не съм сменял филтър картерни газове, възможно ли е от него да прави подобни номера ?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен
Kurtov написа:Z3Ro* написа:Заводско турбото на 530д работи на 1.15 бара, като може да прави пикове до 1.2 някъде. Това значи, че ще виждаш стойности около 2150-2200 милибара на диагностичната програма.
Благодаря!
Значи днес гледахме какво налягане прави през INPA.
На място исканото е около 900, а полученото е с около 100 единици по-малко.
Казаха ми, че това е нормално.
При пълна газ на 3-та и 4-та предавка колата прави максимум около 2100мбар, което е г/д колкото се очакваше, тоест искано и реално съвпадат, като след 3500 оборота мисля, че падаше налягането, но мисля че това е нормално.
Това което ми стана интересно е, че дебитомера дава по-високи стойности от исканите. Около 150 до 200 повече при пълна газ.
Колата е без катализатори, не знам дали има значение.
Като цяло колата си върви добре, но когато не съм я настъпвал много време и я настъпя има страшни пушеци от ниски обороти та до червено . След това, ако я настъпвам, все едно се е продухала и няма пушек.
Пушека е черен.
Дюзите би трябвало да са наред, днес изключих корекциите през ИНПА и не усетих разлика в работата на мотора.
Къде да търся проблема ?
Не съм сменял филтър картерни газове, възможно ли е от него да прави подобни номера ?
Ако всичко по колата е наред, на празен ход реалната стойност трябва да е малко по-висока от исканата. При теб щом не е така, прегледай турбопътища и колектор за пробиви и гарнитурки, както и генерацията дали е проходима, щото се сещам за колега, на който уж му бяха махнали катализаторите, но се оказа, че половината са си там вътре, и то смлени... Ако всичко друго е наред, обърни внимание на турбината, като започнеш от управлението й/ел. клапан, вакууми и вакуумен клапан - последният събира ръжда вътре и започва да заяжда, пружината му също омеква с времето/. На какви обороти стига това налягане от 2100 милибара?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани