530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен !
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен !
Здравейте !
На скоро се сдобих с 530д 184кс. седан с ръчни скорости. Търкалям я от известно време , регистрирана и обслужена с читави части. Сменени са филтър картерни газове , въздушен , маслен , горивен + масло Кастрол едге , водна помпа + виско и т.н. колата набираше много мудно но след почистване на ЕГР-а нещата си дойдоха на мястото но не съвсем , установявам че проблема с ускорението си остана частично но се появява само гогато колата е доста позагряла т.е. карана е в градски условия и пр. ако карам извънградско в продължение на 40 км. проблем няма но позагрее ли по светофарите ускорението вече не е същото (няма го залепянето за седалката) момчето което я обслужи преглада турбината и вакумите и каза че няма скъсани мъркучи и турбото си е в норми.
На скоро се сдобих с 530д 184кс. седан с ръчни скорости. Търкалям я от известно време , регистрирана и обслужена с читави части. Сменени са филтър картерни газове , въздушен , маслен , горивен + масло Кастрол едге , водна помпа + виско и т.н. колата набираше много мудно но след почистване на ЕГР-а нещата си дойдоха на мястото но не съвсем , установявам че проблема с ускорението си остана частично но се появява само гогато колата е доста позагряла т.е. карана е в градски условия и пр. ако карам извънградско в продължение на 40 км. проблем няма но позагрее ли по светофарите ускорението вече не е същото (няма го залепянето за седалката) момчето което я обслужи преглада турбината и вакумите и каза че няма скъсани мъркучи и турбото си е в норми.
Последна промяна dak на 14 Май 2015, 18:00, променена общо 6 пъти
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: 530D 184 кс. тромаво когато загрее !
Диагностика...
Може би датчик!
Може би датчик!
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: 530D 184 кс. тромаво когато загрее !
попринцип при всяка кола с турбо еле пък дизел,се наблюдава това.Заводските кулерчета за мен са малки и затуй става така
ТДС - Турбо Див Селянин
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. тромаво когато загрее !
Възможно ли е проблема да идва от ЕГРа , дали да го изолирам ?
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 530D 184 кс. тромаво когато загрее !
Загряване на горивото
- rosko3001
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.05.2013
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
- Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд
Re: 530D 184 кс. тромаво когато загрее !
изолирай ЕГРа щом и преди ти е правил проблеми явно е от него
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. тромаво когато загрее !
Възможно ли е да свързано с кулера ?
ЕГРа като се изолира не се ли товари повече турбината ?
ЕГРа като се изолира не се ли товари повече турбината ?
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: 530D 184 кс. тромаво когато загрее !
Не .Той работи в ниските обороти.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. тромаво когато загрее !
Имаше някъде една тема че при махнат ЕГР турбината надувала повече !
Сега като е по хладно колата е самолет
Сега като е по хладно колата е самолет
- d840
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
Re: 530D 184 кс. тромаво когато загрее !
Имах точно същия проблем колега !
при мен сложното е че колата ми е малко инат и не дава да и се правят диагностики...
но намерихме проблема след няколко теста...
има един клапан който контролира чрез вакуумите геометрията на турбината... намира се точно над турбината малко клапанче с кабели и 2 вакуум маркуча в него...
тества се като се вземе читав кланан за проба... ( новия струва около 180 лв - + )... в моя случай си взех ползвано за 30лв. ! за сега е добре :Р... дано и ти да се разминеш с това...
иначе симптомите абсолютно същите... като загрее хубаво и една идея се спъва...
при мен сложното е че колата ми е малко инат и не дава да и се правят диагностики...
но намерихме проблема след няколко теста...
има един клапан който контролира чрез вакуумите геометрията на турбината... намира се точно над турбината малко клапанче с кабели и 2 вакуум маркуча в него...
тества се като се вземе читав кланан за проба... ( новия струва около 180 лв - + )... в моя случай си взех ползвано за 30лв. ! за сега е добре :Р... дано и ти да се разминеш с това...
иначе симптомите абсолютно същите... като загрее хубаво и една идея се спъва...
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки !!!
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. тромаво когато загрее !
Здр. днес засякох колата , положението не е много добре , от 0 до 100 км /ч за 9,5 сек. което си е зле. На трета от 60 до 120 за 7,3 сек. При диагностина на ИНПА излиза само грешка за подгревните свещи. Вече незнам ... дайте предложения. Колата работи равномерно , не пуши , не сеца и не предърпва при ускорение !
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: 530D 184 кс. тромаво набира !
http://vbox7.com/play:fac014d3
http://www.youtube.com/watch?v=4EbDJlY-EpE
Още едно което набира тромаво.А преди какво време си засичал ?
http://www.youtube.com/watch?v=4EbDJlY-EpE
Още едно което набира тромаво.А преди какво време си засичал ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. тромаво набира !
Имам колата от скоро , не съм засичал нищо ! Явно има някакъв проблем но какъв ?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530D 184 кс. тромаво набира !
Здравей, колега!
Аз имах подобен проблем с една кола на приятел скоро и се оказа, че помпата за ниско налягане на горивото под шофьорската седалка е малко извън нормите, но достатъчно, за да е тромава в ниските. Сменихме я и сега е отново самолет. Закарай я на някой, който разбира, да я замери с манометър на маркуча на горивния филтър.
Друго, което се сещам е, да обърнеш внимание дали пропушва черно при рязко натоварване - ако не, EGR и дебитомер не ги мисли. Плюс това и двете излизат на диагностика с Инпа, за по-сигурно на живи данни обаче.
Казваш, че сте я чели - живи данни гледахте ли, обърни внимание на стойностите на турбината на живи данни. Дюзите и те ли са в нормите, на студен мотор/при първо палене за деня/ равномерно ли работи колата, ако да - обърни внимание на помпата, за която ти писах по-нагоре. Доколкото съм запознат -тромава и непушеща кола = недостатъчно гориво.
Секунда и малко не е много време, което може да е следствие и на някой вакум - свали колектора и ги смени всичките. Трябват ти около 4 метра маркуч с отвор 3.2 мм. Моята кола я взех от човек в Германия на мисля реални 220000 и вакумите под колектора и при турбината бяха в плачевно състояние. Като ги смених, почистих колектора и EGR, и аз усетих подобрение.
Дано ти помогна и успех!
Аз имах подобен проблем с една кола на приятел скоро и се оказа, че помпата за ниско налягане на горивото под шофьорската седалка е малко извън нормите, но достатъчно, за да е тромава в ниските. Сменихме я и сега е отново самолет. Закарай я на някой, който разбира, да я замери с манометър на маркуча на горивния филтър.
Друго, което се сещам е, да обърнеш внимание дали пропушва черно при рязко натоварване - ако не, EGR и дебитомер не ги мисли. Плюс това и двете излизат на диагностика с Инпа, за по-сигурно на живи данни обаче.
Казваш, че сте я чели - живи данни гледахте ли, обърни внимание на стойностите на турбината на живи данни. Дюзите и те ли са в нормите, на студен мотор/при първо палене за деня/ равномерно ли работи колата, ако да - обърни внимание на помпата, за която ти писах по-нагоре. Доколкото съм запознат -тромава и непушеща кола = недостатъчно гориво.
Секунда и малко не е много време, което може да е следствие и на някой вакум - свали колектора и ги смени всичките. Трябват ти около 4 метра маркуч с отвор 3.2 мм. Моята кола я взех от човек в Германия на мисля реални 220000 и вакумите под колектора и при турбината бяха в плачевно състояние. Като ги смених, почистих колектора и EGR, и аз усетих подобрение.
Дано ти помогна и успех!
- tiho_madjarov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 206
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 325Ci
- Мечтае да кара: М5
Re: 530D 184 кс. тромаво набира !
Колега махни си катализаторите и няма да си познаеш колата-гаранция. (освен,ако не си ги премахнал вече де )
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани