Бас каса на кола с голямата нави ( С указания )
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Бас каса на кола с голямата нави ( С указания )
Дончеффф в момента си е разколачил колата да слага бас каса, обаче не знае от къде да вземе + за ремоута на усилвателя.
Тоест усилвателя да работи, само като работи музиката.
Давайте акъл
Тоест усилвателя да работи, само като работи музиката.
Давайте акъл

Последна промяна ogata на 15 Апр 2013, 20:49, променена общо 1 път


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: СПЕШНО! + за ремоут на бас каса
Бял кабел, на букстата на радиото - той е за усилвателя на антената и върши същатата работа. Премерете го всепак с един мултицет, че говоря малко на изуст, но или е чисто бял или е бял с черна лентичка. Има го на буксата на радиото и във снопа отзад в ляво в багажника.
Re: СПЕШНО! + за ремоут на бас каса
ogata написа:Дончеффф в момента си е разколачил колата да слага бас каса, обаче не знае от къде да вземе + за ремоута на усилвателя.
Тоест усилвателя да работи, само като работи музиката.
Давайте акъл
С какъв плеър е ? Ако е със 17 пиновата букса ПИН16 (бял) е remote-a

Re: СПЕШНО! + за ремоут на бас каса
Кажете какво е CD-то. На моя Pioneer беше тънка синя жичка и направо си имаше етикетче Rem. . 

- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: СПЕШНО! + за ремоут на бас каса
С голямата навигация съм, но не ми се прекарваше кабел из цялата кола, затова изгубих към час да замервам кабели и от двете антени отзад в колонките. По едно време бях изпушил и затова накарах Ogata да пусне темата, но след това сам намерих отговора, който пък напълно съвпада с първото предложение на колегата spacepl. Бял кабел, който отива към антената и минава през снопа кабели в лявата страница на задната седалка.
Реших, че не ми се дават 35 лв. за прекарване на кабелите, като мога да си го свърша напълно кадърно и сам. Всичко стана ОЕМ, няма стърчащи кабели и т.н., така че съм много доволен. Благодаря на колегите все пак!
Реших, че не ми се дават 35 лв. за прекарване на кабелите, като мога да си го свърша напълно кадърно и сам. Всичко стана ОЕМ, няма стърчащи кабели и т.н., така че съм много доволен. Благодаря на колегите все пак!

- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: СПЕШНО! + за ремоут на бас каса
doncheff написа:С голямата навигация съм, но не ми се прекарваше кабел из цялата кола, затова изгубих към час да замервам кабели и от двете антени отзад в колонките. По едно време бях изпушил и затова накарах Ogata да пусне темата, но след това сам намерих отговора, който пък напълно съвпада с първото предложение на колегата spacepl. Бял кабел, който отива към антената и минава през снопа кабели в лявата страница на задната седалка.
Реших, че не ми се дават 35 лв. за прекарване на кабелите, като мога да си го свърша напълно кадърно и сам. Всичко стана ОЕМ, няма стърчащи кабели и т.н., така че съм много доволен. Благодаря на колегите все пак!
Драсни един два реда за интеревенцията,че и на мен ми се върти в главата.Баса е единственето което ми липса от Е36-цата.

E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: СПЕШНО! + за ремоут на бас каса
И така, нека колегите на които им предстои такава интервенция се поинформират от моя опит 
Какво ви трябва:
1. Бас каса с говорител и кабел към него.
2. Усилвател.
3. Кабели за плюс и маса. (от дебелите)
4. Конвертер от високи към ниски честоти, ако усилвателя ви не поддържа тази
5. Бушон за плюсовия кабел към усилвателя
6. Кабел с чинчове
7. Тънък кабел за ремоут контрола
8. Изолирбанд
9. Миши опашки
10. Кабелни обувки от големите за плюсовия и минусовия кабел към акумулатора
За разглобяването и сглобяването:
1. Торкс 25
2. Ключ 8
3. Ключ 10
4. Макетен нож
5. Клещи
6. Права отвертка
7. Кръстата отвертка
8. Мултицет (може и без него, но е хубаво да имате под ръка)
Седалката. Долната част от седалката се повдига отпредната си част точно, където трябва да седи пътника и излиза от захващането си. Захваната е и от двете страни. Облегалката се сваля, като развиете болтовете 10-ка, където е хваната за купето от двете страни до вратите в най-долната си част. След това повдигате облегалката от двете страни заедно и излиза от 4-те захвата. След това издървате настрани, като внимавате за коланите. Отстранете подглавниците. Холдъра на централният подглавник е хванат с 4 торкса 25-ци.
Страниците. Те се махат, като се повдигне плафона леко с правата отвертка. След това се отстранява, като се откачи буксата. Отдолу се показват два болта 8-ци. След отстраняването им, леко се издърпва, за да се откачат двете щипки, с които е захваната страницата. След това се издърпва и към предното стъкло, като се внимава за уплътнението на вратата. По същия начин се премахва и другата. Това се прави, за да може да се отдръпне кората под задния прозорец, за да може да се скрият под нея кабелите.
Кората. Ако ви пречат капаците на тонколоните, може да ги махнете и внимателно да ги поставите настрани. След това кората се освобождава от 4-те щипки, които се намират зад облегалката на задната седалка. Издърпват се средните пинове, за да излязат. Можете да си помогнете с права отвертка. След като се издърпа нежно кората напред към шофьора, внимавайки с коланите, под нея се показват колоните и дупките към багажника. Аз лично ги използвах, за да скрия кабелите, които отиват от купето към багажника.
Кабелите. След разопаковането на конвертера от високи към ниски честоти, ще видите упътването, което е написано на самия него за ориентирането на кабелите (ляв +, ляв -, десен + и десен -). От шофьорската страна на задната седалка минават два снопа кабели. Единият от тях съдържа кабелите на тонколоните и антените. Дясната тонколона е свързана със светло син кабел със сива лента (десен +) и светло син кабел с виолетова лента (десен -). Лявата тонколона е с жълт кабел със сива лента (ляв +) и жълт кабел с виолетова лента (ляв -). Прерязвате изолацията на кабелите с около 1-1.5 см. с макетния нож, разделяте снопа на кабела и прокарвате кабела от конвертера, който отговаря за него по средата. След това усуквате добре и увивате с изолирбанд. Най-добре става, ако запоите кабелите, но аз нямах поялник под ръка. Правите предното 4 пъти за всеки + и - съответно на лява и дясна тонколона. Свързаните кабели към конвертера увийте добре в изолирбанд. В другата част на конвертера има изход за чинчове. Включете чинчовете в конвертера и ги прекарайте под коланите до багажника през която дупка намерите за добре (зависи от разположението на бас-касата и усилвателя). Закрепете добре конвертера с миши опашки за снопа от кабели някъде по средата. Така той ще остане незасегнат от седящи отзад пасажери.
Ремоута. Ремоут взимаме от усилвателя на антената. Кабелът е бял на цвят и минава през същия сноп кабели, където минават и кабелите на тонколоните. Правим същата интервенция с макетния нож и поялника. Прекарваме и него към багажника и усилвателя.
С това приключва работата ни в купето. Не бързайте да сглобявате всичко, защото може да се наложат корекции, ако нещо се е объркало.
Кабелите към акумулатора. Тук идва лесната част. Кабелите са дебели, затова ги свързваме към кабелни обувки, стискаме здраво с клещите и ги заболтваме към акумулатора при клемите. Прекъсваме червения кабел (+), за да инсталираме бушона. Прекарваме кабелите по скрити пътечки зад мокетите и се уверяваме, че няма да се виждат. Свързваме ги към усилвателя. Може и с кабелни обувки, ако ви се намират такива, които пасват.
Свързването. Свързваме всички кабели към усилвателя. В това число захранващите, чинчовете, ремоута и кабелите към баса. Следва проба. При успех, сглобяваме всичко по обратния ред, настройваме усилвателя и се кефим на музиката.
Надявам се това да помогне на някой!

Какво ви трябва:
1. Бас каса с говорител и кабел към него.
2. Усилвател.
3. Кабели за плюс и маса. (от дебелите)
4. Конвертер от високи към ниски честоти, ако усилвателя ви не поддържа тази
5. Бушон за плюсовия кабел към усилвателя
6. Кабел с чинчове
7. Тънък кабел за ремоут контрола
8. Изолирбанд
9. Миши опашки

10. Кабелни обувки от големите за плюсовия и минусовия кабел към акумулатора
За разглобяването и сглобяването:
1. Торкс 25
2. Ключ 8
3. Ключ 10
4. Макетен нож
5. Клещи
6. Права отвертка
7. Кръстата отвертка
8. Мултицет (може и без него, но е хубаво да имате под ръка)
Седалката. Долната част от седалката се повдига отпредната си част точно, където трябва да седи пътника и излиза от захващането си. Захваната е и от двете страни. Облегалката се сваля, като развиете болтовете 10-ка, където е хваната за купето от двете страни до вратите в най-долната си част. След това повдигате облегалката от двете страни заедно и излиза от 4-те захвата. След това издървате настрани, като внимавате за коланите. Отстранете подглавниците. Холдъра на централният подглавник е хванат с 4 торкса 25-ци.
Страниците. Те се махат, като се повдигне плафона леко с правата отвертка. След това се отстранява, като се откачи буксата. Отдолу се показват два болта 8-ци. След отстраняването им, леко се издърпва, за да се откачат двете щипки, с които е захваната страницата. След това се издърпва и към предното стъкло, като се внимава за уплътнението на вратата. По същия начин се премахва и другата. Това се прави, за да може да се отдръпне кората под задния прозорец, за да може да се скрият под нея кабелите.
Кората. Ако ви пречат капаците на тонколоните, може да ги махнете и внимателно да ги поставите настрани. След това кората се освобождава от 4-те щипки, които се намират зад облегалката на задната седалка. Издърпват се средните пинове, за да излязат. Можете да си помогнете с права отвертка. След като се издърпа нежно кората напред към шофьора, внимавайки с коланите, под нея се показват колоните и дупките към багажника. Аз лично ги използвах, за да скрия кабелите, които отиват от купето към багажника.
Кабелите. След разопаковането на конвертера от високи към ниски честоти, ще видите упътването, което е написано на самия него за ориентирането на кабелите (ляв +, ляв -, десен + и десен -). От шофьорската страна на задната седалка минават два снопа кабели. Единият от тях съдържа кабелите на тонколоните и антените. Дясната тонколона е свързана със светло син кабел със сива лента (десен +) и светло син кабел с виолетова лента (десен -). Лявата тонколона е с жълт кабел със сива лента (ляв +) и жълт кабел с виолетова лента (ляв -). Прерязвате изолацията на кабелите с около 1-1.5 см. с макетния нож, разделяте снопа на кабела и прокарвате кабела от конвертера, който отговаря за него по средата. След това усуквате добре и увивате с изолирбанд. Най-добре става, ако запоите кабелите, но аз нямах поялник под ръка. Правите предното 4 пъти за всеки + и - съответно на лява и дясна тонколона. Свързаните кабели към конвертера увийте добре в изолирбанд. В другата част на конвертера има изход за чинчове. Включете чинчовете в конвертера и ги прекарайте под коланите до багажника през която дупка намерите за добре (зависи от разположението на бас-касата и усилвателя). Закрепете добре конвертера с миши опашки за снопа от кабели някъде по средата. Така той ще остане незасегнат от седящи отзад пасажери.
Ремоута. Ремоут взимаме от усилвателя на антената. Кабелът е бял на цвят и минава през същия сноп кабели, където минават и кабелите на тонколоните. Правим същата интервенция с макетния нож и поялника. Прекарваме и него към багажника и усилвателя.
С това приключва работата ни в купето. Не бързайте да сглобявате всичко, защото може да се наложат корекции, ако нещо се е объркало.
Кабелите към акумулатора. Тук идва лесната част. Кабелите са дебели, затова ги свързваме към кабелни обувки, стискаме здраво с клещите и ги заболтваме към акумулатора при клемите. Прекъсваме червения кабел (+), за да инсталираме бушона. Прекарваме кабелите по скрити пътечки зад мокетите и се уверяваме, че няма да се виждат. Свързваме ги към усилвателя. Може и с кабелни обувки, ако ви се намират такива, които пасват.
Свързването. Свързваме всички кабели към усилвателя. В това число захранващите, чинчовете, ремоута и кабелите към баса. Следва проба. При успех, сглобяваме всичко по обратния ред, настройваме усилвателя и се кефим на музиката.

Надявам се това да помогне на някой!

- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Бас каса на кола с голямата нави ( С указания )
Колега , къде по точно намери кабела за ремоот. Отворих и лявата и дясната греда отзад и на двата модула няма бял кабел , а в багажника снопа е само за стоповете тъи като аз нямам нищо освен радио касетофона. Единствения бял кабел който намерих е от страната на акумолатора но не е ремоот.
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Бас каса на кола с голямата нави ( С указания )
Трябваше някой да снима, докато го правя, но всички бяха заети.
Като свалиш лявата страница на която е лампата за купето, под нея е единия усилвател на антената. На него има две големи букси със сравнително тънки кабели. Единият беше бял, другият кафяв. Намират се в същия сноп, където са кабелите на колоните.

Като свалиш лявата страница на която е лампата за купето, под нея е единия усилвател на антената. На него има две големи букси със сравнително тънки кабели. Единият беше бял, другият кафяв. Намират се в същия сноп, където са кабелите на колоните.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Бас каса на кола с голямата нави ( С указания )
doncheff написа:Трябваше някой да снима, докато го правя, но всички бяха заети.![]()
Като свалиш лявата страница на която е лампата за купето, под нея е единия усилвател на антената. На него има две големи букси със сравнително тънки кабели. Единият беше бял, другият кафяв. Намират се в същия сноп, където са кабелите на колоните.
Ао се беше обадил и снимки щеше да има и Огата нямаше да пита във форума

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Бас каса на кола с голямата нави ( С указания )
stony1 написа:doncheff написа:Трябваше някой да снима, докато го правя, но всички бяха заети.![]()
Като свалиш лявата страница на която е лампата за купето, под нея е единия усилвател на антената. На него има две големи букси със сравнително тънки кабели. Единият беше бял, другият кафяв. Намират се в същия сноп, където са кабелите на колоните.
Ао се беше обадил и снимки щеше да има и Огата нямаше да пита във форумаПосле можеше да пием по бира.
Да, ама друго е да си го направиш сам и да се гордееш после.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Бас каса на кола с голямата нави ( С указания )
doncheff написа:stony1 написа:doncheff написа:Трябваше някой да снима, докато го правя, но всички бяха заети.![]()
Като свалиш лявата страница на която е лампата за купето, под нея е единия усилвател на антената. На него има две големи букси със сравнително тънки кабели. Единият беше бял, другият кафяв. Намират се в същия сноп, където са кабелите на колоните.
Ао се беше обадил и снимки щеше да има и Огата нямаше да пита във форумаПосле можеше да пием по бира.
Да, ама друго е да си го направиш сам и да се гордееш после.
Аз само щях да снимам и да ти се радвам

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Бас каса на кола с голямата нави ( С указания )
Ако има още някой да се чуди като мен от къде да вземе ремоот контрола намира се от лявата страна в задната греда при седан 99г сам бял с розова линия.
Съжалявам не съм снимал и аз защото само леко отворих кората и нямаше как да навра телефона.
Съжалявам не съм снимал и аз защото само леко отворих кората и нямаше как да навра телефона.
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Бас каса на кола с голямата нави ( С указания )
Такаа, много интересно развитие при мен.
Кабела на ремоута, който е вързан към антената действа безотказно, обаче само ако ми е изключен телефона от кабела на колата.
Аз съм с Моторола В50 и става така, че като ми е включен телефона към колата, антената действа и подава ток по кабела на ремоута към усилвателя и той съответно работи. А като работи, черпи ток. А като черпи ток в продължение на една нощ, акумулатора пада и на другия ден оставам замислен.
Следващия въпрос, към някой, който разбира: От къде да взема ремоут, ако не от кабела на антената?
Кабела на ремоута, който е вързан към антената действа безотказно, обаче само ако ми е изключен телефона от кабела на колата.
Аз съм с Моторола В50 и става така, че като ми е включен телефона към колата, антената действа и подава ток по кабела на ремоута към усилвателя и той съответно работи. А като работи, черпи ток. А като черпи ток в продължение на една нощ, акумулатора пада и на другия ден оставам замислен.

Следващия въпрос, към някой, който разбира: От къде да взема ремоут, ако не от кабела на антената?

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Бас каса на кола с голямата нави ( С указания )
doncheff написа:Такаа, много интересно развитие при мен.
Кабела на ремоута, който е вързан към антената действа безотказно, обаче само ако ми е изключен телефона от кабела на колата.
Аз съм с Моторола В50 и става така, че като ми е включен телефона към колата, антената действа и подава ток по кабела на ремоута към усилвателя и той съответно работи. А като работи, черпи ток. А като черпи ток в продължение на една нощ, акумулатора пада и на другия ден оставам замислен.![]()
Следващия въпрос, към някой, който разбира: От къде да взема ремоут, ако не от кабела на антената?
Щях да ти се обаждам, че ремута при Е39 е изпълнен идиотски. Aко не ти е късно след празниците може да го погледнем и да измислим как да решим този проблем. Помня, че се бях ровил из схемите на Е39 и има решение.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани