Смяна волан на е39 - преди `99-та
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Съобщението е изтрито
Последна промяна ivopicha на 27 Дек 2015, 9:35, променена общо 1 път
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Някой да има проблем с бега на кола преди фейса, в последствие сменен волан с такъв след фейса? Почти една година нямаше проблем, след което светна лампата на таблото за неработещ еърбег, закачихме я за диагностика и излезе бега на волана. Изчистихме грешката, след 2 месеца пак светна. Някой да има идея защо се получава така и евентуално какво е решението?
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Буксата е включена към зеления конектор за надуване докрай.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Беговете на сцепения лъч и Мковия от същия тип - са кекави по принцип и пишат грешки без причина. Ако имаш възможност, покарай известно време с друг такъв бег. Проблемът е обикновено във входното гнездо за буксата на детонаторите.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
kagebista написа:Беговете на сцепения лъч и Мковия от същия тип - са кекави по принцип и пишат грешки без причина. Ако имаш възможност, покарай известно време с друг такъв бег. Проблемът е обикновено във входното гнездо за буксата на детонаторите.
Предположих да не е нещо от самия бег или контактен проблем, понеже се появява нерегулярно. Ще опитам с друг бег или ще размърдам буксата да видим. Благодаря.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
тези букси така са навряни, че няма махане.може при демонтаж някои ът нещо да е пострадала самата букса и да не контактува
а дали е възможно да се ползва стар бег на по нов волан като лентовия кабел съответно е от старите?
дали ще съвпаднат болтовете и всичко?
а дали е възможно да се ползва стар бег на по нов волан като лентовия кабел съответно е от старите?
дали ще съвпаднат болтовете и всичко?
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Всеки бег е конструиран по различен начин, като при спорт волана са директно запоени и вкарани в основата на бега. При четирилъчевите също са букси, но там до момента не съм чул някой да се е оплакат че пишат грешки.
Възможно е и предполагам питаш за М техник 3 или за Спортс wheel. На размери по лягане съвпадат и при двата модела. И без значение вида на бега/един или два детонатора/ и диаметъра на волана/375 или 385 мм/.
Има една особеност при беговете и конструирането на скарата за клаксона. Примерно четирилъчев фейслифт за да се сложи оригинален мулти бег за него, се налага да се пили гумата отвътре за да влезе. Когато фабрично е без мулти, има едни отливки и те пречат да влезе бега до край. Обратното при спортс трилъчев фейс волан за да стане стар бег/e36 или е39 преди фейса/ се налага да се сложат шайби между леглото на винта отвътре и скарата за клаксона. По-ранният бег е конструктивно устроен да е по-плитък и потъва във фейс геврек. И като се прибере, контактната пластина не достига гърба при спиците на 9 и 3 часа и не работи свирката.
Уви нямам преки наблюдения за М техник тройката фейс с еднодетонаторен бег. Просто намери си бег за пробата да видиш какво му е дереджето на място.
Възможно е и предполагам питаш за М техник 3 или за Спортс wheel. На размери по лягане съвпадат и при двата модела. И без значение вида на бега/един или два детонатора/ и диаметъра на волана/375 или 385 мм/.
Има една особеност при беговете и конструирането на скарата за клаксона. Примерно четирилъчев фейслифт за да се сложи оригинален мулти бег за него, се налага да се пили гумата отвътре за да влезе. Когато фабрично е без мулти, има едни отливки и те пречат да влезе бега до край. Обратното при спортс трилъчев фейс волан за да стане стар бег/e36 или е39 преди фейса/ се налага да се сложат шайби между леглото на винта отвътре и скарата за клаксона. По-ранният бег е конструктивно устроен да е по-плитък и потъва във фейс геврек. И като се прибере, контактната пластина не достига гърба при спиците на 9 и 3 часа и не работи свирката.
Уви нямам преки наблюдения за М техник тройката фейс с еднодетонаторен бег. Просто намери си бег за пробата да видиш какво му е дереджето на място.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Мултито ще работи като прекараш инсталацията от волана нататък.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Днес ми пристигна волана с лентовия кабел. Въпросът ми е как да разбера на къде е навит лентовия кабел, за да го поставя правилно и да не се скъса. И какви кабели трябва да прекарам. Някъде има ли схема? Благодаря ви!
ПП. Волана е монтиран, лентовия е сложен, свързал съм бутоните на радиото и циркулацията, остава да опъна жицата до компютъра за темпомата. Имам в колата един телефон SIEMENS. Преди като нямах мулти волан и като звъннеше телефона музиката спира и телефона се чуваше в говорителите. Лятото го откачих този телефон и днес го закачих за проба. Та свързвам телефона с буксата и на дисплея на MID-а изписва PHONE и музиката спира. Натискам копчето R/T от волана, но нищо не става. Не си спомням дали под стойката на телефона имаше някакъв магнит и той да играе роля. Кабела от i-bus съм го свързал с линията от MID-а, а не на радиото (ако има разлика). Въпроса ми е как да направя така, че телефона да се включва само когато ме търсят или аз набирам и копчетата R/T и гласовото да работи?
ПП. Волана е монтиран, лентовия е сложен, свързал съм бутоните на радиото и циркулацията, остава да опъна жицата до компютъра за темпомата. Имам в колата един телефон SIEMENS. Преди като нямах мулти волан и като звъннеше телефона музиката спира и телефона се чуваше в говорителите. Лятото го откачих този телефон и днес го закачих за проба. Та свързвам телефона с буксата и на дисплея на MID-а изписва PHONE и музиката спира. Натискам копчето R/T от волана, но нищо не става. Не си спомням дали под стойката на телефона имаше някакъв магнит и той да играе роля. Кабела от i-bus съм го свързал с линията от MID-а, а не на радиото (ако има разлика). Въпроса ми е как да направя така, че телефона да се включва само когато ме търсят или аз набирам и копчетата R/T и гласовото да работи?
- LizarD
- ентусиаст
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Колеги замислям следния проект: Фесов спортен волан сцепен лъч със махагон, SMG пера и подгрев. Дали е възможно?
Аз като този на снимката с подгрев не съм виждал... Доста ми се иска да има тези две функции... SMG и затопляне.... В момента на 39-ката съм със сцепения лъч и няма никакви функции. Къде мога да намеря такива пера и евентуално волана ми има ли подготовка за затопляне?
Аз като този на снимката с подгрев не съм виждал... Доста ми се иска да има тези две функции... SMG и затопляне.... В момента на 39-ката съм със сцепения лъч и няма никакви функции. Къде мога да намеря такива пера и евентуално волана ми има ли подготовка за затопляне?
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
И аз монтирах фейсов М волан най-после.
Реших да пиша в темата единствено, за да препоръчам добър стругар-фрезист, на който попаднах.
Знам, че преправката на волана е дребна и реално не е сложна, но за 1 седмица тези хора толкова неща ми направиха, че искам да напиша техните координати, за да може следващите, които са от въпросния регион да не се лутат.
Става дума за гр. Пловдив, намират се на ул. Михаил Такев 37.
Реших да пиша в темата единствено, за да препоръчам добър стругар-фрезист, на който попаднах.
Знам, че преправката на волана е дребна и реално не е сложна, но за 1 седмица тези хора толкова неща ми направиха, че искам да напиша техните координати, за да може следващите, които са от въпросния регион да не се лутат.
Става дума за гр. Пловдив, намират се на ул. Михаил Такев 37.
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Добър ден колеги,искам да ви попитам,колата ми е 98 година и не е със мулти волан.
Ще мога ли да монтирам този волан: http://img34.olx.bg/images_prodavalnikc ... 2003g-.jpg
Като следното искам да си бачката копчетата
Мерси предварително
Ще мога ли да монтирам този волан: http://img34.olx.bg/images_prodavalnikc ... 2003g-.jpg
Като следното искам да си бачката копчетата
Мерси предварително
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани