Разсъждения относно рейка за Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Разсъждения относно рейка за Е39
Колега може да пробваш нещо евтино и лесно. Махаш маншона на левия кормилен накрайник, навиваш пълно ляво и гребена ще излезе от рейката. Мажеш яко със грес. Въртиш в обратна посока и пак мажеш. Целта е да гресираш гребена да не чука във червяка.Z3Ro* написа:Да споделя малко инфо за рециклиране на рейка. Та моята тропаше, но нямаше течове. Рециклираха ми я при Жан - фирмата се казва Жизет. Минах през друга фирма за демонтаж/монтаж, че нямам условия. Та Жизет, ако не е свалена от тях рейката, дават гаранция 3 месеца. Поне на мен толкова ми дадоха. Правих я тази година март месец. Като я монтирахме, нито тропаше, нито имаше луфт на волана. Преди това и воланът ми биеше леко при спиране от 100, след ремонта и това биене изчезна. Струваше ми цялата работа 300 лъва за Жизет и 120 за демонтаж и реглаж в друга фирма. Та така нямах ядове допреди месец. Първо леко започна да ми бие воланът, после започна и да потропва нещо. Мерих дискове - в норма са. Така или иначе бях планувал смяна на 4 амортисьора, та ги смених. Предните два тропаха. След това остана едно много глухо тропане. Реших, че не сме огледали нещо, въпреки че се старахме, и днес пак на подемника. Диагнозата е луфт в рейката - всичко друго е стегнато, но рейката мърда нагоре/надолу от пръта на гребена. Та повече няма да се занимавам с такива маневри...
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Разсъждения относно рейка за Е39
Тя още не тропа много, но това, дето ме дразни повече, е лигавото поведение в завой и леката вибрация във волана при спиране... Ако се усили тропането и не съм я сменил, ще пробвам да я гресирам.
Гледам някакви нови рейки на Mапко по 650 лева, без накрайници, с две години гаранция - някой вземал ли е нещо такова нещо, пък дори и за друга марка кола?
Гледам някакви нови рейки на Mапко по 650 лева, без накрайници, с две години гаранция - някой вземал ли е нещо такова нещо, пък дори и за друга марка кола?
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Разсъждения относно рейка за Е39
Z3Ro* написа:Тя още не тропа много, но това, дето ме дразни повече, е лигавото поведение в завой и леката вибрация във волана при спиране... Ако се усили тропането и не съм я сменил, ще пробвам да я гресирам.
Гледам някакви нови рейки на Mапко по 650 лева, без накрайници, с две години гаранция - някой вземал ли е нещо такова нещо, пък дори и за друга марка кола?
Приятелю, мисля, че всички подобни рейки са рециклирани. Най-добри и само положителни отзиви съм чувал и чел за Era benelux, Белгия. Ако искаш напиши в Гугъл, и ще ти излезе сайта им, кажи речи цял завод си е това. Имат две години гаранция, и съм убеден, че това е единственото рециклиране, което се доближава максимално, да не кажа е 100% до новото от БМВ. Ако влезеш в сайта им, отиваш на e-shop, и или по ВИН, или по модел си намираш рейката. По принцип е това -
https://www.google.com/search?ei=p4pLXJi_DIHVsAHL6pbQBw&q=sr2763+era+benelux&oq=SR2763+ERA+BENELU&gs_l=psy-ab.1.0.33i21.8633.13686..16489...0.0..0.139.1132.5j6......0....1..gws-wiz.......33i160.ZFwqbnwlfKM
Като гледам я има и в autodoc за 800лв, което е екстра. Когато рециклирах моята рейка, тази беше 850 и нещо ми се досвидяха..
Иначе има място в София, където мисля, че ще ти я свалят и рециклират в рамките на максимум два дни, самото рециклиране е за нула време, въпросът е в свалянето и качването. Имат доста сериозна апаратура, и всичко се тества преди да се качи на колата - avauto.bg
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Разсъждения относно рейка за Е39
bioz написа:Колега може да пробваш нещо евтино и лесно. Махаш маншона на левия кормилен накрайник, навиваш пълно ляво и гребена ще излезе от рейката. Мажеш яко със грес. Въртиш в обратна посока и пак мажеш. Целта е да гресираш гребена да не чука във червяка.Z3Ro* написа:Да споделя малко инфо за рециклиране на рейка. Та моята тропаше, но нямаше течове. Рециклираха ми я при Жан - фирмата се казва Жизет. Минах през друга фирма за демонтаж/монтаж, че нямам условия. Та Жизет, ако не е свалена от тях рейката, дават гаранция 3 месеца. Поне на мен толкова ми дадоха. Правих я тази година март месец. Като я монтирахме, нито тропаше, нито имаше луфт на волана. Преди това и воланът ми биеше леко при спиране от 100, след ремонта и това биене изчезна. Струваше ми цялата работа 300 лъва за Жизет и 120 за демонтаж и реглаж в друга фирма. Та така нямах ядове допреди месец. Първо леко започна да ми бие воланът, после започна и да потропва нещо. Мерих дискове - в норма са. Така или иначе бях планувал смяна на 4 амортисьора, та ги смених. Предните два тропаха. След това остана едно много глухо тропане. Реших, че не сме огледали нещо, въпреки че се старахме, и днес пак на подемника. Диагнозата е луфт в рейката - всичко друго е стегнато, но рейката мърда нагоре/надолу от пръта на гребена. Та повече няма да се занимавам с такива маневри...
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Потвърждавам, ефекта след гресиране на гребена е поразителен. Много стегнато движение на волана и предницата и липса на тропане.
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Разсъждения относно рейка за Е39
Ivo_Borisov написа:bioz написа:Колега може да пробваш нещо евтино и лесно. Махаш маншона на левия кормилен накрайник, навиваш пълно ляво и гребена ще излезе от рейката. Мажеш яко със грес. Въртиш в обратна посока и пак мажеш. Целта е да гресираш гребена да не чука във червяка.Z3Ro* написа:Да споделя малко инфо за рециклиране на рейка. Та моята тропаше, но нямаше течове. Рециклираха ми я при Жан - фирмата се казва Жизет. Минах през друга фирма за демонтаж/монтаж, че нямам условия. Та Жизет, ако не е свалена от тях рейката, дават гаранция 3 месеца. Поне на мен толкова ми дадоха. Правих я тази година март месец. Като я монтирахме, нито тропаше, нито имаше луфт на волана. Преди това и воланът ми биеше леко при спиране от 100, след ремонта и това биене изчезна. Струваше ми цялата работа 300 лъва за Жизет и 120 за демонтаж и реглаж в друга фирма. Та така нямах ядове допреди месец. Първо леко започна да ми бие воланът, после започна и да потропва нещо. Мерих дискове - в норма са. Така или иначе бях планувал смяна на 4 амортисьора, та ги смених. Предните два тропаха. След това остана едно много глухо тропане. Реших, че не сме огледали нещо, въпреки че се старахме, и днес пак на подемника. Диагнозата е луфт в рейката - всичко друго е стегнато, но рейката мърда нагоре/надолу от пръта на гребена. Та повече няма да се занимавам с такива маневри...
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Потвърждавам, ефекта след гресиране на гребена е поразителен. Много стегнато движение на волана и предницата и липса на тропане.
рейката на е39 и е36 дали е идентична като устройство и дали ще стане този номер с гресирането на рейка на е36 през маншона
бях чел да се натегне болта с буталото, което притиска гребена и евентуално от там да се слага грес, но през маншона е по-удобно и няма риск да я пренатегна
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани