540 с М5 генерация

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от In_Memoriam » 25 Мар 2015, 23:16

После била тежка кола... как няма да е като умишлено я правят такава, а не че няма друг вариант.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от ares2 » 25 Мар 2015, 23:43

аа това гърне от 540 много тежко.. имам чувството че е 30-40кг ..
ужас..
наистина няма смисъл от добавянето на второ такова, рязане на багажници и тн.. освен ако под капака няма S62 ...
заради една визия толкова тежест
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от larry_boy » 25 Мар 2015, 23:51

Един тъп въпрос, подчертавам тъп!!

Моята генерация е като от снимката на ares2. от ляво излиза с две гърнета а от дясно след гърнето е затапена.

Та да се върнем на тъпия въпрос - какво че стане ако рязна тапата на затапената част, от дясно на генерацията, без да правя нищо повече???

п.с. да приемем че не съм чак толкова схванат, че да си пробия и резервоара докато режа там отдолу :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от ares2 » 26 Мар 2015, 10:00

аз съм точно с такова гърне сега и си е направена двуцевка и от двете толумби излизат траби :dunno:
малко по шумно е от това което са искали да постигнат, но звука е брутален и доста истински
няма никакво пърдене или грозно звучене.. просто е по плътен
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 3.01.2010
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E39 528 i
Мечтае да кара: E60 М
Детайли за колата: Black :D

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от bobo1903 » 26 Мар 2015, 17:30

и моите също са мн тежки ,но особено едното(май с накрайника) е по-тежък и е някъде 10кг

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от ares2 » 26 Мар 2015, 23:24

:OT:
колеги на това от снимката проблем ли е като с амахнати катализаторите да ги заместя с още един такъв двоен резонатор като този след тях?
имам един от М54Б30 и там той е точно след двете траби от колекторите слазат надолу и заправят завои?
дали ще е проблем че е общ или да сложа две пури отделни? как мислите?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от ares2 » 04 Дек 2017, 18:28

реших се да добавя малко инфо за ентусиасти с мераци за така желаното второ гърне на Е39.. колата вече я намам поради доста тежко птп но.. здраве да е.
та за да се постигне ефекта силно заставам зад идеята да се набавят двете оригинални гърнета на М5. Не че няма да стане с други преработки, но нещата си идват на местата и което си е измислено си е .
Аз не си намерих оригиналния леген за батерията и ползвах такъв от Х5 Е53, който в завъртяно надлъжно положение става по добре от М модела. останалото е една конструкциика за да държи легнеа и още две греди с две планки за да закрелянето на гърнетата.
В снимките ще покажа и как е оригиналното купе на М5. Има много коментари че били тежки и не знам си какво, но съм далеч от тези глупости. Мощност дал господ в тези коли и това с тежеста са врели некипели. За прави тръби и кретенизми няма и да коментирам. Генрацията е на известен Мюехенски пройзводител и е уникално добре изработена, както визуално, така и като метал и тн.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна ares2 на 04 Дек 2017, 18:40, променена общо 2 пъти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от ares2 » 04 Дек 2017, 18:32

относно пробиването на резонатора Y ще се натъкнете на вата след като се прореже. маха се и се показва перфорирана преграда и край.
+ кабела може да се удължи, като за целта ползвах една кутиика от + при мотора на Х5 и стана много грамотно с две клеми
при рязането е добре да се гледа отдолу защото легена граничи с много важна грена на задния мост и е желателно да се мине по определен рън където се срещат двете ламарини без да се засегне нищо. релано тежестта която губим с махането на легена и гумата се компенсира от второто гърне
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от ares2 » 04 Дек 2017, 18:37

и
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от ares2 » 04 Дек 2017, 18:53

и една снимка отдолу :) :smoke: :paranoid: последната
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от Bavarcho » 05 Дек 2017, 18:23

:clap: Най-доброто изпълнение и близо до оригинала което съм виждал :clap:
Напролет ти крада идеята и ще трябва да черпя после за ноу хау-то :bchug:
Само мисля да махна Y резонатора :roll:

п.с. последната снимка хич не ми хареса :cry: как оспя да го направиш това паркиране :paranoid:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от ares2 » 30 Дек 2017, 16:46

Bavarcho написа::clap: Най-доброто изпълнение и близо до оригинала което съм виждал :clap:
Напролет ти крада идеята и ще трябва да черпя после за ноу хау-то :bchug:
Само мисля да махна Y резонатора :roll:

п.с. последната снимка хич не ми хареса :cry: как оспя да го направиш това паркиране :paranoid:


имам още инфо като решиш да правиш и ще пратя. Мисля да се захващам пак с това сега на друга кола.

Паркирането го направих след като при движение по главен път ми отнеха предимство. Някакъв тип реши да излезе от една нива и се препречи. За да не се ударим челно напуснах пътя.. дърво и три обръщания.. и по таван
според кат съм се ударил с "паркирал за престой" автомобил на главен път без ограничения за скорост . явно това е новото обозначени на паркинг в закона... :banghead:
5 години работа отидоха на вятъра за 4 секунди
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от Bavarcho » 30 Дек 2017, 18:43

:yes:
Тук преди няколко години между двете села (квартала) стана същата ситуация за жалост с фатален край.. Живи и здрави да сте, ламарини се купуват и правят.
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook