540 с М5 генерация
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Giovanni
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
540 с М5 генерация
Здравейте колеги. Сдобих се с още 1 е39 ама този път 540 автомат, много съм доволен само където има лек проблем с генерацията. Сложена е генерация от М5 естествено само с едното гърне като другата тръба е запушена. Това което знам от предишния собственик е че има проблем при тръбите от пасажерската страна който се предполага че е при връзката на колекторите към тръбите и трябвало да се заваря понеже се чува че изпуска и ламбдата която е преди катализатоа ми дава грешка от време на време. Като изтрия грешката и на живи данни си я виждам че работи но не са толкова динамични показателите и когато давам газ, ясно е че изпускат тръбите.
Та това е единия проблем.
Другия е че искам да си сложа другото гърне от дясно. И там ми е ясно какво трябва да се прави, знам и че ще остана без резервна гума.
И главния въпрос е някой колега знае ли майстор в София да ми оправи тия неща по генерацията и да не е главорез естествено?
Благодаря предварително.
Та това е единия проблем.
Другия е че искам да си сложа другото гърне от дясно. И там ми е ясно какво трябва да се прави, знам и че ще остана без резервна гума.
И главния въпрос е някой колега знае ли майстор в София да ми оправи тия неща по генерацията и да не е главорез естествено?
Благодаря предварително.
Последна промяна Giovanni на 20 Яну 2013, 14:51, променена общо 1 път
- omegaart
- ентусиаст
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Майстор генерации в София
Giovanni написа:Здравейте колеги. Сдобих се с още 1 е39 ама този път 540 автомат, много съм доволен само където има лек проблем с генерацията. Сложена е генерация от М5 естествено само с едното гърне като другата тръба е запушена. Това което знам от предишния собственик е че има проблем при тръбите от пасажерската страна който се предполага че е при връзката на колекторите към тръбите и трябвало да се заваря понеже се чува че изпуска и ламбдата която е преди катализатоа ми дава грешка от време на време. Като изтрия грешката и на живи данни си я виждам че работи но не са толкова динамични показателите и когато давам газ, ясно е че изпускат тръбите.
Та това е единия проблем.
Другия е че искам да си сложа другото гърне от дясно. И там ми е ясно какво трябва да се прави, знам и че ще остана без резервна гума.
И главния въпрос е някой колега знае ли майстор в София да ми оправи тия неща по генерацията и да не е главорез естествено?
Благодаря предварително.
Не е само гумата ами трябва смениш резервоара ако искаш да стане нещо , погледни реалоем-а какви са разликите.
- Giovanni
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Майстор генерации в София
Това за резервоара тепърва го разбирам.
Тук има едно кратко клипче http://www.youtube.com/watch?v=diaxF0Rg-ek
Нямам канал, не съм оглеждал колата в пълни детайли отдолу но знам че генерацията не е като от завода. Катализаторите ги няма, има резонаторни гърнета. Не обърнах внимание тоя Y дали го има преди крайното гърне, но все си мисля че трябва само да се изреже част от легена на резервната гума и част под акомулатора за да може да се събере гърнето.
Тук има едно кратко клипче http://www.youtube.com/watch?v=diaxF0Rg-ek
Нямам канал, не съм оглеждал колата в пълни детайли отдолу но знам че генерацията не е като от завода. Катализаторите ги няма, има резонаторни гърнета. Не обърнах внимание тоя Y дали го има преди крайното гърне, но все си мисля че трябва само да се изреже част от легена на резервната гума и част под акомулатора за да може да се събере гърнето.
- -Юли-
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 214
- Регистриран на: 30.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин.....
- Мечтае да кара: на ток.....
- Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан
2012--2013->е36 m52b28 95г седан
2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе
2015--2016->е46 m54b30 2001г купе
2016---e46 m47TUd20 2003г компот
2019---e90 m47 2006
2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010
Re: Майстор генерации в София
в орландовци има едно момче ,цар на генерацйите има си машини за огъване за всичко ще го питаш по твоя въпрос и ще се разберете!!! ще ти пратя адреса на л.с да не става реклама
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!
- omegaart
- ентусиаст
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Майстор генерации в София
Само за да добиеш представа - >
М5
540 без Y гърнето
-
и най-лесния начин без да правиш глупости по колата като рязаници и бла бла ...
Тва последното е продукт на
http://www.eisenmann-sportauspuff.de/EN ... serie5.php
М5
540 без Y гърнето
-
и най-лесния начин без да правиш глупости по колата като рязаници и бла бла ...
Тва последното е продукт на
http://www.eisenmann-sportauspuff.de/EN ... serie5.php
- Giovanni
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Майстор генерации в София
То това пак не е оригиналната генерация на М5, другата ми е39 е М5 и всичко е сток. Гърнетата са малко по големи от на това което е на снимката. Имам събран материал(снимков) но ми е в личния лаптоп и довечера като се прибера ще го пусна, че това определено може да се превърне в полезна тема за хора които искат да правят същата промяна.
btw ето го дясното гърне,беше ми в телефона снимката.
btw ето го дясното гърне,беше ми в телефона снимката.
- Giovanni
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: 540 с М5 генерация
Малко да я вдигна тая тема.
Та ето няколко снимки оригинално М5, гърнетата са си по големи като това което имам.
Не само се губи резервната, акомулатора се повдига нагоре, или се мести в останалото място на резервната както е оригинално при М5. Ако не се мести там, трябва да се махне пластмасовия джоб на десния капак.
Ето от дясно как е М5цата
Ето как е 540-ката
Ще видим като се стопли дали ще ме захапе кучето да режа ...
Та ето няколко снимки оригинално М5, гърнетата са си по големи като това което имам.
Не само се губи резервната, акомулатора се повдига нагоре, или се мести в останалото място на резервната както е оригинално при М5. Ако не се мести там, трябва да се махне пластмасовия джоб на десния капак.
Ето от дясно как е М5цата
Ето как е 540-ката
Ще видим като се стопли дали ще ме захапе кучето да режа ...
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 540 с М5 генерация
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ht=exhaust
Ето, има снимки кое как се реже.
Ето, има снимки кое как се реже.
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: 540 с М5 генерация
Понеже и аз съм търсил материал за "dual exhaust" ето някои от нешата, които намерих. Първия вариант и според мен изпълним но друг е въпроса как ще е като краен резултат http://forum.roadfly.com/threads/119624 ... al-exhaust малко странно изпълнение но всичко си остава т.е. не се реже легена на резервната гума и на акумулатора. И незнам кой би причинаил това на 540-ка
И втория вариант е този и мисля е по сполучлив но не е ясно какво друго е променено освен цялата генерация.
И втория вариант е този и мисля е по сполучлив но не е ясно какво друго е променено освен цялата генерация.
- Giovanni
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: 540 с М5 генерация
Не работи първия линк колега, а това второто съм го гледал ама е еб**и "зила". Много надува главата, май не е с М5 гърнета. Аз съм с едното гърне в момента,с резонаторни гърнета и без Y гърнето, не е много силен но не е и много слаб звука, но определено не е като на тоя.
Не е проста работа, не е само да се среже, трябва и да се заваря като хората, да не влиза вода пък там, след това и захващането на самото гърне ....
Мяркам тука из града от време на време разни, че даже някво 30д мернах с 2 гърнета но си нямам на идея какви са и как е направено, видях го в движение.
Не е проста работа, не е само да се среже, трябва и да се заваря като хората, да не влиза вода пък там, след това и захващането на самото гърне ....
Мяркам тука из града от време на време разни, че даже някво 30д мернах с 2 гърнета но си нямам на идея какви са и как е направено, видях го в движение.
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: 540 с М5 генерация
Ето това е първия вариант от линка, който при мен си работи
Да втория вариант наистина е малко шумно. Но микрофона бил сложен отзад на бронята за това се чува толкова силно.
Да втория вариант наистина е малко шумно. Но микрофона бил сложен отзад на бронята за това се чува толкова силно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: 540 с М5 генерация
Дамм това с рязането нещо не ме радва.Като тръгнеш да караш извън града без резервна гума си е кофти.
Дайте някакви идеи,ама и да стане хубав звука,да не е да не се стои в колата.
Дайте някакви идеи,ама и да стане хубав звука,да не е да не се стои в колата.
- Giovanni
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: 540 с М5 генерация
Аз предпочитам да я срежа и да сложа оригиналните гърнета от колкото да правя някакви такива модификации.
М5 си е без резервна гума. Кара се с рънфлат гуми и в джоба пред акомулатора има компресор за помпене.
М5 си е без резервна гума. Кара се с рънфлат гуми и в джоба пред акомулатора има компресор за помпене.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: 540 с М5 генерация
Аааааааааааааааааа
Е супер сега и гумите ще трябва да сменяме и компртесор да си купим,то стана сложно.
А няма ли как да се сложи гумата в багажника.
Е супер сега и гумите ще трябва да сменяме и компртесор да си купим,то стана сложно.
А няма ли как да се сложи гумата в багажника.
- rangel_9g
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Пловдив ,Дълго поле
- Пол: Мъж
- Кара: E39 да се върти
Re: 540 с М5 генерация
Ако може да използвам темата на колега и да задам няколко въпроса. Та моята е е39 е 520 и ми се върти в главата да я направя с 4 ауспуха като за втората двойка трабата да минава точно под бронята , обаче искам ме интересува дали ако я оставя без крайно гърне демек само по резонатор ще има хубав и плътен звук .
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани