540 с М5 генерация

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

540 с М5 генерация

Мнение от Giovanni » 03 Яну 2013, 22:36

Здравейте колеги. Сдобих се с още 1 е39 ама този път 540 автомат, много съм доволен само където има лек проблем с генерацията. Сложена е генерация от М5 естествено само с едното гърне като другата тръба е запушена. Това което знам от предишния собственик е че има проблем при тръбите от пасажерската страна който се предполага че е при връзката на колекторите към тръбите и трябвало да се заваря понеже се чува че изпуска и ламбдата която е преди катализатоа ми дава грешка от време на време. Като изтрия грешката и на живи данни си я виждам че работи но не са толкова динамични показателите и когато давам газ, ясно е че изпускат тръбите.
Та това е единия проблем.
Другия е че искам да си сложа другото гърне от дясно. И там ми е ясно какво трябва да се прави, знам и че ще остана без резервна гума.
И главния въпрос е някой колега знае ли майстор в София да ми оправи тия неща по генерацията и да не е главорез естествено?
Благодаря предварително.
Последна промяна Giovanni на 20 Яну 2013, 14:51, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Майстор генерации в София

Мнение от omegaart » 03 Яну 2013, 22:59

Giovanni написа:Здравейте колеги. Сдобих се с още 1 е39 ама този път 540 автомат, много съм доволен само където има лек проблем с генерацията. Сложена е генерация от М5 естествено само с едното гърне като другата тръба е запушена. Това което знам от предишния собственик е че има проблем при тръбите от пасажерската страна който се предполага че е при връзката на колекторите към тръбите и трябвало да се заваря понеже се чува че изпуска и ламбдата която е преди катализатоа ми дава грешка от време на време. Като изтрия грешката и на живи данни си я виждам че работи но не са толкова динамични показателите и когато давам газ, ясно е че изпускат тръбите.
Та това е единия проблем.
Другия е че искам да си сложа другото гърне от дясно. И там ми е ясно какво трябва да се прави, знам и че ще остана без резервна гума.
И главния въпрос е някой колега знае ли майстор в София да ми оправи тия неща по генерацията и да не е главорез естествено?
Благодаря предварително.


Не е само гумата ами трябва смениш резервоара ако искаш да стане нещо , погледни реалоем-а какви са разликите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Майстор генерации в София

Мнение от Giovanni » 03 Яну 2013, 23:11

Това за резервоара тепърва го разбирам.
Тук има едно кратко клипче http://www.youtube.com/watch?v=diaxF0Rg-ek
Нямам канал, не съм оглеждал колата в пълни детайли отдолу но знам че генерацията не е като от завода. Катализаторите ги няма, има резонаторни гърнета. Не обърнах внимание тоя Y дали го има преди крайното гърне, но все си мисля че трябва само да се изреже част от легена на резервната гума и част под акомулатора за да може да се събере гърнето.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 30.06.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: на бензин.....
Мечтае да кара: на ток.....
Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан

2012--2013->е36 m52b28 95г седан

2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе

2015--2016->е46 m54b30 2001г купе

2016---e46 m47TUd20 2003г компот

2019---e90 m47 2006

2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010

Re: Майстор генерации в София

Мнение от -Юли- » 03 Яну 2013, 23:46

в орландовци има едно момче ,цар на генерацйите има си машини за огъване за всичко :yes:ще го питаш по твоя въпрос и ще се разберете!!! ще ти пратя адреса на л.с да не става реклама :yes:
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Майстор генерации в София

Мнение от omegaart » 04 Яну 2013, 8:49

Само за да добиеш представа - >

М5
Изображение

540 без Y гърнето
- Изображение

и най-лесния начин без да правиш глупости по колата като рязаници и бла бла ...

Изображение

Тва последното е продукт на

http://www.eisenmann-sportauspuff.de/EN ... serie5.php

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Майстор генерации в София

Мнение от Giovanni » 04 Яну 2013, 9:37

То това пак не е оригиналната генерация на М5, другата ми е39 е М5 и всичко е сток. Гърнетата са малко по големи от на това което е на снимката. Имам събран материал(снимков) но ми е в личния лаптоп и довечера като се прибера ще го пусна, че това определено може да се превърне в полезна тема за хора които искат да правят същата промяна.

btw ето го дясното гърне,беше ми в телефона снимката.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от Giovanni » 20 Яну 2013, 15:00

Малко да я вдигна тая тема.
Та ето няколко снимки оригинално М5, гърнетата са си по големи като това което имам.
Изображение
Изображение

Не само се губи резервната, акомулатора се повдига нагоре, или се мести в останалото място на резервната както е оригинално при М5. Ако не се мести там, трябва да се махне пластмасовия джоб на десния капак.

Ето от дясно как е М5цата
Изображение

Ето как е 540-ката
Изображение

Ще видим като се стопли дали ще ме захапе кучето да режа ... :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от Ivo_Borisov » 20 Яну 2013, 15:32

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ht=exhaust
Ето, има снимки кое как се реже. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от gentata » 20 Яну 2013, 17:40

Понеже и аз съм търсил материал за "dual exhaust" ето някои от нешата, които намерих. Първия вариант и според мен изпълним но друг е въпроса как ще е като краен резултат http://forum.roadfly.com/threads/119624 ... al-exhaust малко странно изпълнение но всичко си остава т.е. не се реже легена на резервната гума и на акумулатора. И незнам кой би причинаил това на 540-ка :mhihi:
И втория вариант е този и мисля е по сполучлив но не е ясно какво друго е променено освен цялата генерация.
:driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от Giovanni » 20 Яну 2013, 18:57

Не работи първия линк колега, а това второто съм го гледал ама е еб**и "зила". Много надува главата, май не е с М5 гърнета. Аз съм с едното гърне в момента,с резонаторни гърнета и без Y гърнето, не е много силен но не е и много слаб звука, но определено не е като на тоя.
Не е проста работа, не е само да се среже, трябва и да се заваря като хората, да не влиза вода пък там, след това и захващането на самото гърне ....
Мяркам тука из града от време на време разни, че даже някво 30д мернах с 2 гърнета но си нямам на идея какви са и как е направено, видях го в движение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от gentata » 20 Яну 2013, 19:30

Ето това е първия вариант от линка, който при мен си работи :dunno:
bild01-1.jpg


Да втория вариант наистина е малко шумно. Но микрофона бил сложен отзад на бронята за това се чува толкова силно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от Nasko_325TD » 24 Яну 2013, 8:54

Дамм това с рязането нещо не ме радва.Като тръгнеш да караш извън града без резервна гума си е кофти.
Дайте някакви идеи,ама и да стане хубав звука,да не е да не се стои в колата. :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от Giovanni » 27 Яну 2013, 17:11

Аз предпочитам да я срежа и да сложа оригиналните гърнета от колкото да правя някакви такива модификации.
М5 си е без резервна гума. Кара се с рънфлат гуми и в джоба пред акомулатора има компресор за помпене.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от Nasko_325TD » 31 Яну 2013, 13:29

Аааааааааааааааааа :lol:
Е супер сега и гумите ще трябва да сменяме и компртесор да си купим,то стана сложно.
А няма ли как да се сложи гумата в багажника. :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 1.10.2007
Местоположение: Пловдив ,Дълго поле
Пол: Мъж
Кара: E39 да се върти

Re: 540 с М5 генерация

Мнение от rangel_9g » 31 Яну 2013, 18:53

Ако може да използвам темата на колега и да задам няколко въпроса. Та моята е е39 е 520 и ми се върти в главата да я направя с 4 ауспуха като за втората двойка трабата да минава точно под бронята , обаче искам ме интересува дали ако я оставя без крайно гърне демек само по резонатор ще има хубав и плътен звук .
ПОЧИВАЙ В МИР МИТАК!!!
Изображение
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater[/img][/url]

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook