Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от Stoqnov_ » 24 Сеп 2012, 23:39

Колеги, тъй като не открих подобна тема, мисля, че ще се получи добра дискусия, която ще е в помощ на всички колеги, каращи с подобно окачване.
Въпросът ми към колегите, които имат инфо е- Каква е разликата между видовете окачване, което знаем че е заводско при Е39 и ако е възможно да се изнесат точни и конкретни данни? Колко вида е заводското окачване, вграждано при БМВ Е39, различно от стоковото?

Предварително благодаря на всички отзовали се колеги- както от свое име, така и от името на ползващите форума колеги, които имат въпроси но по една или друга причина се колебаят да пуснат тема.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от braina » 25 Сеп 2012, 8:49

доколкото аз съм виждал коли с такова окачване Мтех 1 е малко по високо от Мтех 2 за разлики в самото окачване скоро се дискутираше една тема че стабилизиращата щанга била по дебела но не знам дали се отнасяше и за двата вида окачване или само за 2ката
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от Gari » 25 Сеп 2012, 19:29

Аз съм с Мтех1. За него мога да кажа, че стабилизиращата щанга е 22 мм. Разликата с обикновеното окачване е и в амортисьорите и пружините. Пружините отпред са маркирани с 3 сини точки, на задните са с 5 оранжеви. По ниско е от стоковото и вози доста добре и стегнато. Това е от мен. Колеги да споделят за Мтех 2. :)
Не искам много, искам всичко!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от Stoqnov_ » 26 Сеп 2012, 12:14

Ако някой е с Мтех 2 да сподели, мисля че ще стане хубава тема- като видим какви са окачванията, мога да добавя видовете в първото мнение и ще е доста удобно за всички колеги, които търсят данни.

Поздрави на всички любители на марката :bchug:
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от plam81 » 26 Сеп 2012, 18:58

До колегата с оранжевата маркировка на задните пружини., Моята беше навсякъде с оранжева маркировка и беше доста висока.
Така, че ме навежда на мисълта, че можа ако не ти някой друг да е сложил стандартни високи.
Та за портокола мисля, че ОРАНЖЕВИ ТОЧКИ -ВИСОКО.
ИзображениеИзображение


Гуми и Джанти предимно за БМВ
Тел. 0885267795

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от Gari » 26 Сеп 2012, 20:47

plam81 написа:До колегата с оранжевата маркировка на задните пружини.,
Моята беше навсякъде с оранжева маркировка и беше доста висока.
Така, че ме навежда на мисълта, че можа ако не ти някой друг да е сложил стандартни високи.
Та за портокола мисля, че ОРАНЖЕВИ ТОЧКИ -ВИСОКО.

Не ми е висока колата колега, даже е доста ниска. Гумите са ми стандартни 16-ки за модела. В галерията ми има снимки.
Намерих тая тема. Сини и оранжеви са пружините на Мтех1, но може и да бъркам цвета, който сам написал в горното си мнение. Отдавна не съм си виждал колата. :mhihi:
Ето я темата viewtopic.php?f=35&t=268066&p=3092275
:OT: А за това някой да е сложил окачване преди мен - човека, от който купих колата е толкова бос по темата БМВ, че едва ли би сменил пружини...Не знам дали е знаел от къде се отваря прения капака също и съществуването на автомивки....
Но да не се отклоняваме от темата. :)
Не искам много, искам всичко!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от mad_presley » 26 Сеп 2012, 21:27

Не знам за какво си говорите тук, но аз знам само за един вид освен стандартното окачване и то е M Sport Suspention с код на опцията S704A. Не съм чувал или виждал на Е39 да има M Sport Suspention 1 или M Sport Suspention 2.

Дайте някоя кола с такава екстра, за да и видя кода на опцията, за да повярвам че има два вида М окачване.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от boris » 26 Сеп 2012, 22:05

33522229146 - M-sport 2 амортисьор,заден
33521091922 - М-sport 1 амортисьор,заден
Разлика има между 1 и 2 има и в предните амортисьори, пружините и стабилизиращите щанги.
1, предни пружини една бледочервена или оранжева точка, задни няколко сини точки
2, предни една керемидена точка, задни няколко зелени точки.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от mad_presley » 27 Сеп 2012, 12:07

boris_k написа:33522229146 - M-sport 2 амортисьор,заден
33521091922 - М-sport 1 амортисьор,заден
Разлика има между 1 и 2 има и в предните амортисьори, пружините и стабилизиращите щанги.
1, предни пружини една бледочервена или оранжева точка, задни няколко сини точки
2, предни една керемидена точка, задни няколко зелени точки.

Аха, сега я видях опцията S705A и задължително върви с 0ZSP Sport Package. Винаги съм си мислел, че това е само за коли с EDC.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 30.11.2011
Местоположение: Македония
Пол: Мъж
Кара: 525d M-Sport

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от tazzboy » 27 Сеп 2012, 14:45

M-Tech II

Предни - розова черта
Задни - 5 зелени точки
Стабилизираща щанга 25mm.


Като возия е много стегната (на завои се држи чудесно) и малко тврда (като спортно окачване нали), но тва не ме дразни. Малко е ниска за балканските ни пътища, но с малко пазене, става.
Последна промяна tazzboy на 04 Апр 2014, 23:06, променена общо 4 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Пол: Мъж
Кара: E39 TDS M paket E53 3.0D 05 E70 4.0
Мечтае да кара: BMW

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от M_krika » 27 Сеп 2012, 17:23

Моята е с М1 и отзад са 5 сините точки,не няколко а 5
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от Stoqnov_ » 08 Окт 2012, 1:38

М-тех 1 :
Предни пружини - с 3 сини точки
Задни пружини - с 5 оранжеви
Стабилизираща щанга- 22 мм.

М-тех 2 :
Предни пружини - с 1 розова черта
Задни пружини - с 5 зелени точки
Стабилизираща щанга- 25 мм.

Друг вид завоско окачване по нашите коли ако некой знае, колеги - да сподели, накрая ще кача всичко в първото мнение. Поздрави на всички и благодаря на отзовалите се с точни отговори колеги.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от boris » 08 Окт 2012, 6:40

Stoqnov_ написа:М-тех 1 :
Предни пружини - с 3 сини точки
Задни пружини - с 5 оранжеви
Стабилизираща щанга- 22 мм.


Това с тази тънка щангичка и тези точици си е стандартно окачване, хич недей го поставя в първото мнение :winky:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10

Най-лесно ще го познаете по номера на амортисьора.
Щангите на 1 е 24мм на 2 е 25мм за предната и съответно 14мм и 15мм за задната.
Изображение

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от boksioraE39 » 08 Окт 2012, 16:00

Аз съм с М-тех 2 и 18ките си е доста твърдо но не мърда... ;)
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от bili1 » 08 Окт 2012, 19:48

С М-тех 2 съм 5 зелени точки отзад твърдичко вози,но в завойте с 17-ски 255/40 отзад не бърка просто седи доста стабилно! :yes:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook