Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- The 5th element
- Арабиата
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
Leon написа:The 5th element написа:Бреййй,,нещо съм се объркал,,,предни пружини с по 3 броя сини точки,,,,но след по точно загледжане се оказа,че задните са със същите сини точки,но 2 на брой,,,,А сега де,,,,какво е това?
Писали сме го многократно - не търсете логика при пружините - те са много видове според двигателя и оборудването. Досега не съм попадал на достоверен източник коя маркировка какво означава. Така че ако се наложи смяна, търсите от кола със същия двигател и по възможност с подобно оборудване. Не е кой знае каква помощ, но и пружини не се сменят често.
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG][/url
- The 5th element
- Арабиата
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
Колеги,а някой знае ли какво би могъл да означава този номер на задната пружина,,,тук е с номер,,а не с точки,,,?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG][/url
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
според мен значи че не е оригинална .... или поне аз не съм виждал пружина на бмв с маркировка ... Но, мога и да греша
- The 5th element
- Арабиата
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
А сега де? Някой друг да знае???
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG][/url
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
braina написа:според мен значи че не е оригинална ....
+1
Never mistake motion for action...
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
Момчета,от доста време си търся мтех окачване,аз съм със стоково и колата си вози добре, амортесьорите ми не са омазнени и само съскат като минавам по неравности.С две думи, трябва да сваля здраво право окачване, за да сложа мтех.Обаче попадам все на такива с тръгнали амортесьори и не искам да давам след това една торба пари да ги сменям.Та мисълта ми е,ако взема мтех1,вместо мтех2, ще има ли някаква чуствителна разлика във возията на колата, бе с две думи заслужава ли си цялата тази галимация.Визирам, най вече хората извършили тази манипулация вече.
Благодаря!!!
И още нещо.Моето е дизел,прожлем ли е да сложа такова от 6 цилиндъра бензин?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Благодаря!!!
И още нещо.Моето е дизел,прожлем ли е да сложа такова от 6 цилиндъра бензин?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- The 5th element
- Арабиата
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
Както Илиян каза по-горе явно това с пружините си е мистерия и няма много точно определение-маркировка,,,,,та затова аз да попитам следното,по-конкретно нещо,,,,при кои от колегите има такова чудо като задни,а именно-2 броя сиви точки и с какъв точно двигател,така ще можем да сравним поне колите и някакво впечатление,мерси предварително
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG][/url
- valeri_ignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Варна Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
- Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
- Детайли за колата: Carbon Schwarz
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
Зд.колеги.С Мтех 2 ката по ли ниска и стегната седи колата спрямо Мтех 1.Колата ми е с стоковото окачване предните амортисьори са ми изтекли и съм решил да сменям цялото окачване с цел да я снижа максимално.
- ivailo0
- младши ентусиаст
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
Ще се снижи да, ако искаш драсни едно ЛС, може да се видим да ти покажа колко е ниско Мтех 2.
- fissikela
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
Докато разглеждам пак темата, видях че всички искате да снижите колата.
Мен обаче живо ме интересува ,какви пружини да сложа за да се вдигне колата и ако не максимални то повече?
В момента съм май с стокови (с оранжеви или червени точки) Какви да сложа за да се вдигне максимално?
Ако няма опция за по нагоре, то има ли опция за по твърди пружини с същата височина?
Мен обаче живо ме интересува ,какви пружини да сложа за да се вдигне колата и ако не максимални то повече?
В момента съм май с стокови (с оранжеви или червени точки) Какви да сложа за да се вдигне максимално?
Ако няма опция за по нагоре, то има ли опция за по твърди пружини с същата височина?
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
и аз сложиш м техник 2 и е по нискочко от 1 и от сток
поведението също се промени доста.. колата е бетон по завой, но не вози прекалено твърдо и е приемливо
поведението също се промени доста.. колата е бетон по завой, но не вози прекалено твърдо и е приемливо
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
Момчета,да питам.Предстои ми смяна на макферсоните.Взел съм втора ръка,но гледам,че имат луфт на лагерчетата на тампоните..на предните,задните гледам нямат.Тампоните ми се виждат читави,само лагерите в тях имат луфт като ги клатя на нагоре надолу.Тия лагери сменят ли се или сменяте целите тампони?
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
И въобще нормално ли е да имат луфт макар и минимален в лагерите като се разклаща тампона?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
Нови тампони нямат луфт в лагерите.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
Ееее това ме интересува.че са още в багажника и искам да ги ревизирам преди да ги сложа и ако има нещо дори минимално да го оправя преди да ги сложа, че не мисля да ги свалям всеки ден.Аз питах тук там и ми казват,че си е имало такъв допустим луфт в тампона понеже не бил под напрежение.По пътя на логиката,ако имаш дори 3мм луфт в лагера сигурно долу на колелото ще е 1 и повече см.Та за това питам,че вече нови части уж качествени пъкнкато ги сложиш се окажат по зле.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани