Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
Здравейте колеги, някой който е с оригинално М тех 1 на 6 цилиндорв бензин, може ли да каже със сигурност каква е маркировката на предните пружини - керемедина или синя; с 2/3 точки или правоъгълничета; хоризонтална или вертикална?
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39
Dyakov написа:Здравейте колеги, някой който е с оригинално М тех 1 на 6 цилиндорв бензин, може ли да каже със сигурност каква е маркировката на предните пружини - керемедина или синя; с 2/3 точки или правоъгълничета; хоризонтална или вертикална?
Да си отговоря. За 6 цилиндровите бензинови мотори М тех 1 предните пружини са с 3 вертикални керемидено-кафяви чертички, а задните с 5 хоризонтални сини точки. Дизелите с Мтех 1 задните пружини като бензиновите шест цилндрови, а отпред има няколко варианта, като единият е 3 вертикални сини.
Сега малко мои разсъждения (отнасящи се за 6 цилндровите мотори). М тех 1 се вгражда в коли преди фейса и като сравнявам теглото в моя случай 28-а единичен ванос, 525 tds и 530 d общо взето разликата е +/– 100-а кг., което според мен значи (в частния случай), че не е особен проблем да се сложат пружини от дизел на бензин, а дори и обратно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани