Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 20.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от Dyakov » 13 Май 2019, 11:26

Здравейте колеги, някой който е с оригинално М тех 1 на 6 цилиндорв бензин, може ли да каже със сигурност каква е маркировката на предните пружини - керемедина или синя; с 2/3 точки или правоъгълничета; хоризонтална или вертикална? :conf:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 20.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: Разлики между Мтех 1 и Мтех 2 при Е39

Мнение от Dyakov » 14 Май 2019, 14:23

Dyakov написа:Здравейте колеги, някой който е с оригинално М тех 1 на 6 цилиндорв бензин, може ли да каже със сигурност каква е маркировката на предните пружини - керемедина или синя; с 2/3 точки или правоъгълничета; хоризонтална или вертикална? :conf:

Да си отговоря. За 6 цилиндровите бензинови мотори М тех 1 предните пружини са с 3 вертикални керемидено-кафяви чертички, а задните с 5 хоризонтални сини точки. Дизелите с Мтех 1 задните пружини като бензиновите шест цилндрови, а отпред има няколко варианта, като единият е 3 вертикални сини.
Сега малко мои разсъждения (отнасящи се за 6 цилндровите мотори). М тех 1 се вгражда в коли преди фейса и като сравнявам теглото в моя случай 28-а единичен ванос, 525 tds и 530 d общо взето разликата е +/– 100-а кг., което според мен значи (в частния случай), че не е особен проблем да се сложат пружини от дизел на бензин, а дори и обратно.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook