Ръчна спирачка - регулиране

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: 96' e39 520
Детайли за колата: m52b20

Re: Ръчна спирачка - регулиране

Мнение от hishnika » 10 Юни 2014, 21:38

ares2 написа:пак ще питам.. ако си занеса дисковете на стругар и мине много леко вътрешните стени където държи ръчната дали ще е проблем? дали ще ги изтъни или е ок?

Ако си с барабани става и няма никакъв проблем, плюс това всеки стругар който си разбира от работата е правил не едно или две престъргвания, така че се довери на опитен човек. :driving:

Ако си със стандартни спирачни дискове тази процедура не се препоръчва, защото се отслабя конструкцията на диска и можа да стане много лошо :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Ръчна спирачка - регулиране

Мнение от Ivo_Borisov » 10 Юни 2014, 22:02

Всички ръчни на Е39 са на барабана на диска ;)

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Ръчна спирачка - регулиране

Мнение от ares2 » 11 Юни 2014, 12:29

аз за него говоря.. моите са ръждясали и са много неравни вътре.. за това не държи имам усещането.
дали ще ги отслабя ако ги мине :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 28.11.2008

Re: Ръчна спирачка - регулиране

Мнение от abracadabra » 12 Юни 2014, 9:52

Пробвай с регулиране на жилата горе при самата ръчка(под маншона), може едното да е по-хлабаво.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Ръчна спирачка - регулиране

Мнение от cerberus » 17 Окт 2018, 18:27

Към цялата тема да добавя, че след регулирането по устав - ако ръчната не е ползвана от дълго време, (десетилетие в моя случай), си трябва да се ошкури барабана отвътре. Ако не е ползвана е хванал толкова ръжда, че направих 4х200 метра на 4-тия зъб на ръчната, преди да се изпили и да започне да хваща както трябва. Може и на ръка, ако се сваля диска :idea:, може и на стругар. Може и на порции по 100-200 метра, на леко хванала ръчна, при 30-35км/ч, с 15-30 минутно изчакване между тях, за да изстинат барабаните. :yes:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook