Странен проблем с таблото и стоповете

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 5.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i
Мечтае да кара: M-POWER
Детайли за колата: бяга яко

Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от iani qnkov » 28 Юни 2012, 21:41

Значи имах проблем с стоповете,един път забелязах че светят постоянно все едно съм натиснал спирачка колата е изгасена и заключена :dunno: После изкарах плюса на акумолатора и те изгаснаха...След това я подкарах и забелязах, че като дам мигач и не ми го отчита таблото(не цъка и не свети стрелката на таблото) :dunno: след което, като я спрях пред блока и я огасих пак гледам светят стоповете давам пред контакт и огасват връщам го и светват пак,дръпнах и плюса и го закачих и спряха да светят...Това се случваше в продължение на 2 дни и след това изчезна проблема с стоповете вече не светят така като я загася,но проблема с таблото си останаа,като дам мигач или аварийни и не ми цъкат и не светват стрелките на арматурното табло :dunno: Имам предположение ,че нещо ЛЦМ-а се базика.Дайте съвет какво да я правя?!?Благодаря предварително! 8)
БМВ доставя душевни оргазми..:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от NAPSTERS » 28 Юни 2012, 22:08

като начало една диагностика няма да навреди, проблема най вероятно е или в ЛЦМ модула, или нещо *запушва* I-BUS шината.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 12.05.2009
Пол: Мъж
Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
Мечтае да кара: TVR SAGARIS

Re: Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от G.D » 28 Юни 2012, 23:36

аз имам същия проблем самоче и турбо контролера спира да работи и е понякога ,карам колата 30 -60 мин. и спира да мига от вътре и звука изчезва (
*запушва* I-BUS шината.
колега били обяснил малко по подробно какво е това? мерси предварително.
живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 5.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i
Мечтае да кара: M-POWER
Детайли за колата: бяга яко

Re: Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от iani qnkov » 01 Юли 2012, 9:13

Снощи като се прибрах и извадих плюса за малко после го закачик и мигачите вътре взеха да цъкат,направих едно кръгче и пак същата работа спряха да цъкат като дам мигач но си свети :dunno:
БМВ доставя душевни оргазми..:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от NAPSTERS » 01 Юли 2012, 20:10

G.D написа:аз имам същия проблем самоче и турбо контролера спира да работи и е понякога ,карам колата 30 -60 мин. и спира да мига от вътре и звука изчезва (
*запушва* I-BUS шината.
колега били обяснил малко по подробно какво е това? мерси предварително.

това е комуникационен кабел по който върви цифров сигнал, и по този начин отделните модули си комуникират ( разменят информация и изпълнявят команди) . ако си с фабричното радио го извади и изключи буксата му. след което виж дали ще се прояви проблема.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 12.05.2009
Пол: Мъж
Кара: bmw e39m57б30 е36 кабрио м52б28
Мечтае да кара: TVR SAGARIS

Re: Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от G.D » 02 Юли 2012, 1:12

това е комуникационен кабел по който върви цифров сигнал, и по този начин отделните модули си комуникират ( разменят информация и изпълнявят команди) . ако си с фабричното радио го извади и изключи буксата му. след което виж дали ще се прояви проблема.
мерси много колега ще го пробвам .и май не написах ,че и радиото спира да работи нормално (копчетата на волана отказват да работят и ми показва но сд ,и часовника ми изчезва е :evil:
живей бавно,умирай бързо,бъди красив труп.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 5.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i
Мечтае да кара: M-POWER
Детайли за колата: бяга яко

Re: Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от iani qnkov » 02 Юли 2012, 14:24

А аз като съм афтърмаркет синди?!? :lol: Мога ли нещо да пробвам или?:)
БМВ доставя душевни оргазми..:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от NAPSTERS » 02 Юли 2012, 21:12

iani qnkov написа:А аз като съм афтърмаркет синди?!? :lol: Мога ли нещо да пробвам или?:)

пробвай с диагностика :dummy:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 11.11.2008
Пол: Мъж
Кара: Е39 525TDS

Re: Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от RaKi » 14 Юли 2012, 12:58

Колеги и аз съм със същия проблем стоповете ми светят постоянно сеедно е натисната спирачката нямам радио и копчетата на волана не работят също така плафоните в колата сами се пускат и спират :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от omegaart » 09 Окт 2012, 14:42

Да сте открили нещо по тоя въпрос ? Че на едно 2.5 ТДС комби му се появи същия проблем ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от omegaart » 10 Окт 2012, 10:04

Проблема е локализиран и отстранен пак благодарение на чуждестранните форуми и за да съм от полза за разлика от много други ето какво е направено.

Тема с подобен проблем :

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... HT+working

Тема с пример на проблемен клеморед :
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1205148

Тема с как да го оправим сами ако не е сдал тотално багажа :
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1539722


Горните 2ма колеги ако не са си решили проблема нека да погледна това , за 10 минути работа е .

P.s.

Друг възможен проблем е да се видят бушоните под пасажерската седалка там се накъсват разни жици глупости ,корозира и почват разни подобни проблеми. Намират се под седалката под мокета.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от anzak » 12 Окт 2012, 7:14

ако е клеморед няма да има нужда да се стига до чуждестранните форуми една диагностика показва терминал Р във ГМ модула и от там ти се изяснява картинката отделно при проблем с клемореда лампата за еърбега също не свети
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от omegaart » 12 Окт 2012, 7:43

anzak написа:ако е клеморед няма да има нужда да се стига до чуждестранните форуми една диагностика показва терминал Р във ГМ модула и от там ти се изяснява картинката отделно при проблем с клемореда лампата за еърбега също не свети


Да си беше направил труда да видиш поне линковете ли кво ли ? Не, не излизаше нито на Импа нито на BMW Scanner-a грешка в GM модула и да airbag-a свети.

p.s.

След свалянето и почистването на допирните повърхности с лека шкурка в момента колата работи перфектно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от anzak » 12 Окт 2012, 9:16

omegaart написа:
anzak написа:ако е клеморед няма да има нужда да се стига до чуждестранните форуми една диагностика показва терминал Р във ГМ модула и от там ти се изяснява картинката отделно при проблем с клемореда лампата за еърбега също не свети


Да си беше направил труда да видиш поне линковете ли кво ли ? Не, не излизаше нито на Импа нито на BMW Scanner-a грешка в GM модула и да airbag-a свети.

p.s.

ми колега аз не търся из нета решения на проблеми които съм открил от собствен опит преди 5 години когато имах е39 и затова уточних ако клемореда е проблемен и това което чистиш с шкурката незнам дали си наясно е точно пластините за аксесоарния плюс или терминал Р и това си излиза като грешка незнам със каква диагностика си ги гледал и кой модул си гледал в иМпата ама май там беше с друго съкращение ГМ модула та идеята ми беше че нещо абсолютно елементарно като проблема с клемореда и доста често срещана болежка при е39 и е38 се решава не толкова с безценната помощ на чуждестранните форуми (видиш ли в нашия форум са само ламери) а с бегли познания да гледаш каквото трябва където трябва или с леко ровене из Е39 понеже тази тема май е разисквана отдавна а конкретно за еърбега той светва когато дойдат и мигачите димек като проработи терминала точно еърбега беше проблем при Е38 ама те клеморедите са еднакви доколкотоси спомням
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Странен проблем с таблото и стоповете

Мнение от omegaart » 12 Окт 2012, 9:54

anzak написа:
omegaart написа:
anzak написа:ако е клеморед няма да има нужда да се стига до чуждестранните форуми една диагностика показва терминал Р във ГМ модула и от там ти се изяснява картинката отделно при проблем с клемореда лампата за еърбега също не свети


Да си беше направил труда да видиш поне линковете ли кво ли ? Не, не излизаше нито на Импа нито на BMW Scanner-a грешка в GM модула и да airbag-a свети.

p.s.

ми колега аз не търся из нета решения на проблеми които съм открил от собствен опит преди 5 години когато имах е39 и затова уточних ако клемореда е проблемен и това което чистиш с шкурката незнам дали си наясно е точно пластините за аксесоарния плюс или терминал Р и това си излиза като грешка незнам със каква диагностика си ги гледал и кой модул си гледал в иМпата ама май там беше с друго съкращение ГМ модула та идеята ми беше че нещо абсолютно елементарно като проблема с клемореда и доста често срещана болежка при е39 и е38 се решава не толкова с безценната помощ на чуждестранните форуми (видиш ли в нашия форум са само ламери) а с бегли познания да гледаш каквото трябва където трябва или с леко ровене из Е39 понеже тази тема май е разисквана отдавна а конкретно за еърбега той светва когато дойдат и мигачите димек като проработи терминала точно еърбега беше проблем при Е38 ама те клеморедите са еднакви доколкотоси спомням


Самия факт че темата е от сума време тук ( форума дето трябва уж да си помагат хората ) и никой не е споменал такова нещо + търсих после и за клемореда неща да видя дали изобщо е писано говори че или не се знае или не искат да кажат за какво иде реч. Масово в този форум се практикува "отиди на диагностика при еди кого си " или само " отиди на диагностика " и после се почва сменяш това онова и другото и после еми от не беше това ... Масово е пълно с безполезни теми и с хора дето гледат да изкарат кинти на гърба на други хора дето се опитват да си подкарат колите като хората. Това се води форум за взаимо помощ , но се е превърнал в пазар. Не казвам че няма хора дето да помагат, но са супер малко и като цяло всеки гледа да пази инфото за себе си. Специално заради това че всеки си мишкува и се прави на интересен направих ебати ръководството в раздел е46 тема софтуер + фтп-та и не знам си кво си за да е по-лесно на потребителите. Защото пак имаше хора дето си знаят ама се правят на задници и понеже малко ми цъка тиквата от компютри и разни такива неща не ми беше проблем да проверя( прочета от чуждите форуми ) да преведа + да го направя в разбираем вид за масовия потребител който иска да си реши проблема и то по-възможно най-евтиния начин. За целия тоя труд и една бира не съм искал и не смятам и да искам, просто гледам да съм от полза във форума и каквито знания добера да ги споделям защото колите са ни стари и си имат болежки.

Моля модератор да разчисти темата и да остави само важните неща.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook