Монтаж резистори на климатичната перка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
62 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
cerberus написа:На първа степен тока преминава и през двата резистора, на втора преминава само през този с 0,2 Ома съпротивление, за това като изгори този 0,2-омовия изчезват и двете степени. За причина да гори - божа работа... Но ако прегрява по някаква причина, примерно задръстени радиатори зад резисторите, които да намаляват обдухването на резистора, би било добра предпоставка да изгорят Но може и просто да си им е дошло времето, ако няма някакъв друг проблем по инсталацията на перката разбира се. Може и перката да си повишила консумацията по някаква причина, и да вдига тока през резисторите, което пак да ги кара да горят по-бързо.
Чисто нови съм ги сложил преди месец. Ще пробвам пак с нов, може на кофти резистор да съм попаднал. Ако пак изгори значи проблема е другаде..
- georgio911
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 20.05.2019
- Пол: Мъж
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
здравейте и аз да се оплача.
Климатичната перка се върти само на високи обороти още като пусна климатика и тръгва така.
Въпроса ми е от къде да тръгна да търся проблема в резисторите ли?
Климатичната перка се върти само на високи обороти още като пусна климатика и тръгва така.
Въпроса ми е от къде да тръгна да търся проблема в резисторите ли?
62 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани