Монтаж резистори на климатичната перка

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Монтаж резистори на климатичната перка

Мнение от stenlipk » 25 Авг 2019, 14:25

cerberus написа:На първа степен тока преминава и през двата резистора, на втора преминава само през този с 0,2 Ома съпротивление, за това като изгори този 0,2-омовия изчезват и двете степени. За причина да гори - божа работа... Но ако прегрява по някаква причина, примерно задръстени радиатори зад резисторите, които да намаляват обдухването на резистора, би било добра предпоставка да изгорят :yes: Но може и просто да си им е дошло времето, ако няма някакъв друг проблем по инсталацията на перката разбира се. Може и перката да си повишила консумацията по някаква причина, и да вдига тока през резисторите, което пак да ги кара да горят по-бързо. :dunno:


Чисто нови съм ги сложил преди месец. Ще пробвам пак с нов, може на кофти резистор да съм попаднал. Ако пак изгори значи проблема е другаде..

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 20.05.2019
Пол: Мъж

Re: Монтаж резистори на климатичната перка

Мнение от georgio911 » 04 Сеп 2019, 19:59

здравейте и аз да се оплача.
Климатичната перка се върти само на високи обороти още като пусна климатика и тръгва така.
Въпроса ми е от къде да тръгна да търся проблема в резисторите ли?

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook