Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или рейка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
сложих дискове, почти нови които доидоха с кола внос. бяха сменени скоро на 540и
минах ги за всеки случи на струг да ги почистя малко и стругаря каза, че нямат никакви забележки. реално не е отнел почти нищо от тях.
накладки текстар, и от тогава всичко заспа.
никакви проблеми с тресене или каквото и да е било
минах ги за всеки случи на струг да ги почистя малко и стругаря каза, че нямат никакви забележки. реално не е отнел почти нищо от тях.
накладки текстар, и от тогава всичко заспа.
никакви проблеми с тресене или каквото и да е било
- kluna_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
блокирали спирачни апарати и/или клеасали водачи+гумени уплътнения
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
и това може да е причина, но според мен главното си остават ментеливите дискове на БГ пазара.
нали се сещате колко часа са нужни да се направи спирачен диск с лъскава опаковка и стикер (холограма на кутията) и 6 серийни номра?
нали се сещате колко часа са нужни да се направи спирачен диск с лъскава опаковка и стикер (холограма на кутията) и 6 серийни номра?
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
От няколко месеца и наща 39-ка тресе яко при спиране - сменени са дискове няколко пъти (нови купени от тук, от кола внос почти нови без никакъв ръб минати контролно на струг, нови на 100-тина километра още не лъснали пак от кола внос), прегледани са апаратите всичко е идеално. Накрайниците ги гледам добре са, рейката уж няма луфт (няма и тропане никакво) но се чудя да я сменя и нея тези дни А да и главините предните двете са свалени от кола дето не е тресла при спиране.
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Bavarcho написа:От няколко месеца и наща 39-ка тресе яко при спиране - сменени са дискове няколко пъти (нови купени от тук, от кола внос почти нови без никакъв ръб минати контролно на струг, нови на 100-тина километра още не лъснали пак от кола внос), прегледани са апаратите всичко е идеално. Накрайниците ги гледам добре са, рейката уж няма луфт (няма и тропане никакво) но се чудя да я сменя и нея тези дни А да и главините предните двете са свалени от кола дето не е тресла при спиране.
Направи си баланс за да си сигурен, че не е от него. Аз бях изумен как след като съм балансирал гумите перфектно след няколко месеца каране по калдъръма са се разбалансирали и също биеше при спиране.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
bioz написа:Bavarcho написа:От няколко месеца и наща 39-ка тресе яко при спиране - сменени са дискове няколко пъти (нови купени от тук, от кола внос почти нови без никакъв ръб минати контролно на струг, нови на 100-тина километра още не лъснали пак от кола внос), прегледани са апаратите всичко е идеално. Накрайниците ги гледам добре са, рейката уж няма луфт (няма и тропане никакво) но се чудя да я сменя и нея тези дни А да и главините предните двете са свалени от кола дето не е тресла при спиране.
Направи си баланс за да си сигурен, че не е от него. Аз бях изумен как след като съм балансирал гумите перфектно след няколко месеца каране по калдъръма са се разбалансирали и също биеше при спиране.
Не е от това, гумите са чисто нови им е правен баланс и веднага след гумаджията го има тресенето. (което го има на волана доста неприятно)
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Има ли вариант да са ти тръгнали тампоните на носачите Поне при мен тресенето беше от тях в комбинация с поразбити кормилни накрайници и шарнирите на средната щанга...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Има, да. Аз имах биене при спиране и сменях кормилни накрайници(външни и вътрешни), носач и биалетки и тресенето изчезна.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Моята предница е цялата нова, дисковете са мерени и са ок... Имам обаче сериозен луфт в рейката, но засега умувам дали да я дам за ремонт или да взема втора ръка.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Nickelback написа:Има ли вариант да са ти тръгнали тампоните на носачите Поне при мен тресенето беше от тях в комбинация с поразбити кормилни накрайници и шарнирите на средната щанга...
Може да са много работи и намирането на този проблем е доста скъп
Аз смених всичко по предницата почти и не се оправи.
Нови гуми 2 пъти.Мишлен и Дънлоп.
2 пъти дискове и накладки АТЕ и АТЕ повер диск.
Накрайници лемфьордер,реглажи,баланси...
Полиуретанови тампони...
Никакви луфтове и течове от рейката.
Просто нямаше нищо което да усъмни майсторите и мен,но си сменях здрави части за спорта
Не знам как да опиша чувството като отидеш при някой с идеята да ти открие проблем по колата и той да ти каже "ти луд ли си, колата е в перфектно състояние"
Това беше и причината да намразя колата и да я продам.
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
При мен след смяна на тампоните на задния мост,голяма част от биенето и вибрациите изчезнаха
- totopz
- младши ентусиаст
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
(bubsa) написа:Това беше и причината да намразя колата и да я продам.
И аз така си реших проблема с биенето
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Хайде и аз. Със зимните гуми 16-ки имах леко тресене при около 120 км. в движение не при спиране. При спиране не съм имал никакви проблеми. Летните ми гуми са на 17-ки и им беше последен сезон та купувам аз чисто нови. Сменявам ги баланс всичко и сега колата започна да тресе доста осезаемо от 100 до 120км. Тресенето се осеща и при
170 повече за сега не съм вдигал. Ако натисна спирачка малко по силно например да намаля при скорост от 160 км да намаля за да изляза от магистралата тресенето става направо плашещо. Със зимните гуми въобще го нямаше. Като карам по бавно в града също няма проблем нито в движение нито при спиране. Помагайте моля.
170 повече за сега не съм вдигал. Ако натисна спирачка малко по силно например да намаля при скорост от 160 км да намаля за да изляза от магистралата тресенето става направо плашещо. Със зимните гуми въобще го нямаше. Като карам по бавно в града също няма проблем нито в движение нито при спиране. Помагайте моля.
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
totopz написа:(bubsa) написа:Това беше и причината да намразя колата и да я продам.
И аз така си реших проблема с биенето
Бившата ти кола вече не тресе при спиране
Решението: Апарати от 530d, нови дискове 324мм и накладки АТЕ.
Последна промяна krsapunov на 17 Апр 2017, 11:00, променена общо 1 път
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Сега пък аз. Имах страшно тресене при средно усилие при натискане на спирачките. След смяна на предните дискове които бяха видимо спукани и накладките тресенето чувствително намаля. Когато смених по предницата всички носачи със стари (рециклирани шарнири и нови тампони), двете биелетки и нови накрайници вътрешни и външни тресенето напълно изчезна.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани