Форсиране при студен старт 528и
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
64 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3327
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Форсиране при студен старт 528и
Понеже другата тема отиде по дяволите, както редовно става във форума, предлагам да продължим тук, защото проблема си е актуален и както забелязвам не е при една или две 528-ци. Ето от къде започват нещата: viewtopic.php?f=35&t=170460
Не знам защо автора изтри поста си и защо изтри заглавието, но както и да е. Това е първото мнение от темата и общо взето описва проблема.
Не знам защо автора изтри поста си и защо изтри заглавието, но както и да е. Това е първото мнение от темата и общо взето описва проблема.
El Diablo написа:колеги много ми е интересно, защо когато запала колата и е студена (от както застудя) и като запала, още със самото запалване се форсира мотора точно до 1600 оборота, и после пада да кажеме на 800, поработи малко така 20 секунди и като мръдне стрелката на температурата леко в синия сектор, оборотите си падат на към 700 както си е нормално ако не се лъжа
тва ми е втория мотор М52, тоя на старата кола при палене си дигаше оборотите маи наи много до 1100,
дали това може да се дължи на някаква настроика, щото до последно колата е карана с бая тънко 0х40 бмв масло
мен не ме притеснява, но ми направи впечатление в сравнение със старата, дали е направено умишлено с цел по бързо вдигане на маслото
- LUBO 555
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Форсиране при студен старт 528и
При мен при –1ºC вдига точно 1800 оборота и след 2 сек. ен на 750
Лятото не го прави.
Колегата NAPSTERS е прав,че първо палене с всичкото масло още в картера и скача на 2000 об,не е приятно,но....
Лятото не го прави.
Колегата NAPSTERS е прав,че първо палене с всичкото масло още в картера и скача на 2000 об,не е приятно,но....
- camshaft
- Мнения: 26
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 328i
- Мечтае да кара: BMW E31 850 CSI
Re: Форсиране при студен старт 528и
Аз съм чул от маистори че даже е по добре по високи обороти на стиден мотор защото налягането на маслото е по голямо.
The ultimate driving machine - BMW!
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Форсиране при студен старт 528и
Наблюдавах старата тема, и реших и аз да обърна внимание на движенията на оборотите сутрин при първо палене, та се вдигнаха до 1200об, външната температура бе -20гр.
Колата е 2.8 единичен ванос, с електроника на 523i.
Колата е 2.8 единичен ванос, с електроника на 523i.
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Форсиране при студен старт 528и
boris_k написа:Наблюдавах старата тема, и реших и аз да обърна внимание на движенията на оборотите сутрин при първо палене, та се вдигнаха до 1200об, външната температура бе -20гр.
Колата е 2.8 единичен ванос, с електроника на 523i.
Сложи електроника от 528 и ще видиш как ще се вдигат
И аз нямах проблем с електрониката от 20-ката ама пък и не беше много студено тогава.
- ^^MuTaKa^^
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 21.03.2006
- Кара: 528 Е39
- Мечтае да кара: 740
Re: Форсиране при студен старт 528и
Хайде и аз да се присъединя към групата. От месец имам 528 98г. като имам абсолютно същия проблем. Когато е студено и паля за пръв път вдига оборотите до 1800 и после падат до нормалните. Малко да вдигне температура двигателя и проблема вече го няма колкото и да я паля и гася. Някой беше споменал, че ще пробва дебитомер.. Има ли развитие с пробата?
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Форсиране при студен старт 528и
С колко пина е "стъпковото моторче" за празния ход на този мотор?
И това само на "трансплантирани" мотори ли се случва или и на оригинални?
Изобщо има ли някой с такъв мотор, който го няма този проблем?
Или някой имал щастието да кара чисто нова Е39 528 дали го е имало този проблем?
И това само на "трансплантирани" мотори ли се случва или и на оригинални?
Изобщо има ли някой с такъв мотор, който го няма този проблем?
Или някой имал щастието да кара чисто нова Е39 528 дали го е имало този проблем?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- кобрата
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 31.01.2012
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525TDS, E32 735i, E30 320i
- Мечтае да кара: S50 нещо си ....
Re: Форсиране при студен старт 528и
На главата под всмукателя, единият датчик който не си спомням с какъв цвят букса се води температурен. Всмисъл подава информация на компютъра колко е загрял двигателя мисля че той влия е за студеният старт, читав такъв се продава нов между 30 и 40 лв.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Форсиране при студен старт 528и
От какво чух за тоя проблем съм се заглеждал на две 528-ци, едната я продавам в момента, мотора е с двата ваноса и двете не са имали такъв проблем с вдигане на толкова високи обороти
- trafik_1
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: гълъбово-стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: е39-528
- Мечтае да кара: 7ма серия
Re: Форсиране при студен старт 528и
аз съм със трансплантиран двигател и никога съм нямал такива проблеми а илектрониката ми е на 520
- longboy
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: Е30 М3
Re: Форсиране при студен старт 528и
Моята е оригинално 2,8. При студено палене първия път дори се колебае между 400-500 оборота и след 1-2 секунди вдига до 700 и остава там.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3327
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Форсиране при студен старт 528и
кобрата написа:На главата под всмукателя, единият датчик който не си спомням с какъв цвят букса се води температурен. Всмисъл подава информация на компютъра колко е загрял двигателя мисля че той влия е за студеният старт, читав такъв се продава нов между 30 и 40 лв.
Сменен ми е със нов, оригинален и си го прави колата. Също и другия датчик в колекторите, за температурата на входящия въздух.
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Форсиране при студен старт 528и
Никой ли не знае с колко пина е моторчето за празния ход?
Имам нещо предвид..
Имам нещо предвид..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Форсиране при студен старт 528и
b2 написа:Никой ли не знае с колко пина е моторчето за празния ход?
Имам нещо предвид..
Скоро мисля да смъквам колектора като се стопли времето и тогава може да кажа ...
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3327
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Форсиране при студен старт 528и
Моторчето за М50, М52 и М54 е едно и също, със три пина е, бош. p/n: 13411744713
http://www.bmwpartsweb.com/BMW-Parts/Id ... EA282.aspx
Ето как изглеждат моето и на колегата @Sesko:
http://www.bmwpartsweb.com/BMW-Parts/Id ... EA282.aspx
Ето как изглеждат моето и на колегата @Sesko:
64 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани