Ремонт рейка 530d

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2010
Местоположение: Перник
Кара: BMW F01 740d xDrive

Ремонт рейка 530d

Мнение от BMWDream » 27 Дек 2011, 21:18

Привет!Колата е 2001г. с ръчни скорости...От скоро започна едно голямо тропане като въртя волана на ляво,на дясно при изключен двигател(и в движение,особенно като влизам в завой и има дупка или неравност)...
Отидох при майстор и каза,че е рейката...
Изчетох тази тема... viewtopic.php?f=35&t=131869&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5 , но не намерих отговор на въпроса ми.
Майстора каза,че колкото и да тропа,няма да протече.Гледам,че колеги пишат,че им протичала...
Тропането се чува при мотора,а не от към колелото(не съм много наясно,извинявам се ако обясвявам просто).Какво ще ми препоръчате като решение,че в последно време много почна да тропа....Но за момента си само тропа,нищо не се усеща на волана...

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Ремонт рейка 530d

Мнение от boksioraE39 » 28 Дек 2011, 19:40

При мен протече и я рециклирах вече близо 30-хиляди няма ядове иначе протече от десния маншон. :yes:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 21.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320 GT XD
Детайли за колата: 320 GT XD 2015г

Re: Ремонт рейка 530d

Мнение от security_g » 28 Дек 2011, 23:01

Колега и моята тропа ама не съм я правил. Карам вече 25000 км така и не тече .Трябва маи само накрайника да се смени ама........... не ми се занимава( в Пловдив бях в един сервиз който се занимава само с рейки и ми казаха че не се рецеклират направо нови се купуват теглих им една майна и си тръгнах)
Данои попаднеш на свясни майстори. Успех!!!!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 27.01.2011
Местоположение: Поморие
Пол: Мъж
Кара: Х5 е70 4.0d
Мечтае да кара: Валяк

Re: Ремонт рейка 530d

Мнение от Niko88 » 28 Дек 2011, 23:21

security_g написа:Колега и моята тропа ама не съм я правил. Карам вече 25000 км така и не тече .Трябва маи само накрайника да се смени ама........... не ми се занимава( в Пловдив бях в един сервиз който се занимава само с рейки и ми казаха че не се рецеклират направо нови се купуват теглих им една майна и си тръгнах)
Данои попаднеш на свясни майстори. Успех!!!!!!!



Те се резиклират ама няма гаранция че няма пак да протече, и мойта хлопа вече 15хил км ама засега не тече...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Ремонт рейка 530d

Мнение от NAPSTERS » 28 Дек 2011, 23:48

рециклиранрто на реиката включва хидравлична и механична част. удоволствието струва 250 левчета и има 1 година гаранция.при интерес ще дам координати на пичовете дето ги ремонтират, аз лично съм много доволен от тях.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: BMW E 83 3.0 бензин

Re: Ремонт рейка 530d

Мнение от антон » 29 Дек 2011, 0:29

За тези ,които не са виждали рейката,а и какво има вътре.
Моята затягаше вследствие на удар,отворих я ,изправих пръта на рейката ,подмених семерингите и опръстените и водачите.Ако е необходимо се подменят и лагерите.
Който има желание и технически наклонности,с елементарни условия може да си я направи.
Не виждам ако е износен червяка или пръта на рейката какво ще им ремонтират,освен нови детайли!
Имаше наскоро колега,който беше описал процедурата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Ремонт рейка 530d

Мнение от bmw325tds » 30 Дек 2011, 14:19

Да, понятие "рециклиране на рейка" няма.

Прави се ремонт, който включва подмяна на всички О-пръстени и семеринги.

Може да се регулира луфта между рейката и водещото зъбно колело, но като се износят се сменят с нови или втора употреба в добро състояние.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 27.01.2011
Местоположение: Поморие
Пол: Мъж
Кара: Х5 е70 4.0d
Мечтае да кара: Валяк

Re: Ремонт рейка 530d

Мнение от Niko88 » 30 Дек 2011, 15:37

И за един О пръстен и и семеринги земат 250лв браво ей тва е бизнес :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Ремонт рейка 530d

Мнение от NAPSTERS » 30 Дек 2011, 21:46

Niko88 написа:И за един О пръстен и и семеринги земат 250лв браво ей тва е бизнес :mhihi:


да ама О пръстена няма да ти обере луфтовете по износените части, а и едвали ще спре да тропа. другия вариянт е да си я направиш сам или да си изправиш кривия прът. :mhihi: и най важното е , че ще си сигурен , че когато дойде завоя и завъртиш волана, колата ще завие!!! а можеби не :dunno:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Ремонт рейка 530d

Мнение от Dirty M5 driveR » 30 Дек 2011, 21:55

security_g написа:Трябва маи само накрайника да се смени ама


:nono: Накрайника си е накрайник, рейката си е рейка. Чукането в рейката няма общо със здравината на накрайниците. Друг е въпроса, че трябва да се установи рейката ли хлопа, или накрайника/ците, и то за вътрешните става дума, щото там мястото на луфта е близо до рейката, и е хубаво да се откачи външния накрайник от шенкела, и да се клати яката, за да се установи вътрешния накрайник в какво състояние е. Естетсвено има случаи, когато луфта се проявява, когато накрайника се натовари, но те не се усещат толкова. Отклоних се от темата малко, но е добре да се уточнят тези неща, за да не става объркване и някой да почне да прави "ремонти" без резултат.

външен накрайник - вътрешен накрайник -- рейка -- вътрешен накрайник - външен накрайник :)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook