Автоматично регулиране на фаровете Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- valeri_ignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Варна Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
- Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
- Детайли за колата: Carbon Schwarz
Re: Автоматично регулиране на фаровете Е39
Elesar74 написа:На предния и задния мост, от дясната страна. Като завъртиш предното дясно колело, може да го видиш, закачен е за част от окачването.
От сайта на realoem.com
Колега дали от тия датчици ми е проблема когато запаля ксенона двете лупи се вдигат на горе и веднага падат в заспало положение
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Автоматично регулиране на фаровете Е39
Дали, ама надали. Както винаги съм казвал, диагностика колага. Датчиците излизат, ако са проблемни. Сигурно са те, по описаните признаци, но закачи я на кабела, за да си сигурен.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- dicho0o
- младши ентусиаст
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Автоматично регулиране на фаровете Е39
Колеги и аз имам някакъв проблем с този автоматичен ел.реглаж.Като купих колата смених водачите с нови,старите бяха счупени.
Проблема е че фаровете ми са прекалено ниски и ми е много трудно да карам вечер.Настройвам си ги ръчно от врътките на самите фарове и са ми супер като е на място,но като тръгна и се забиват в земята и се кара много трудно.От врътките на фаровете са почти максимално вдигнати,каня се да ги вдигна още,защото като карам падат много.
Имам активиран ДРЛ на дълги,забелязал съм,че като запаля и се пуснат дългите фаровете се вдигат и се смъкват много леко,като пусна късите се смъкват още на долу,на място на дълги не се местят.
Забелязал съм че вечер при рязки спирачки се вдигат сами.
Кажете ми как да "кажа" на колата че ги искам по-високи с ИНПА опитах със сменяне на едни стойности и става,но не се запаметяват....
Благодаря на всички отзовяли се,ако не съм описал нещо добре кажете ще обясня ако трябва и клип ще направя на поведението и.
Проблема е че фаровете ми са прекалено ниски и ми е много трудно да карам вечер.Настройвам си ги ръчно от врътките на самите фарове и са ми супер като е на място,но като тръгна и се забиват в земята и се кара много трудно.От врътките на фаровете са почти максимално вдигнати,каня се да ги вдигна още,защото като карам падат много.
Имам активиран ДРЛ на дълги,забелязал съм,че като запаля и се пуснат дългите фаровете се вдигат и се смъкват много леко,като пусна късите се смъкват още на долу,на място на дълги не се местят.
Забелязал съм че вечер при рязки спирачки се вдигат сами.
Кажете ми как да "кажа" на колата че ги искам по-високи с ИНПА опитах със сменяне на едни стойности и става,но не се запаметяват....
Благодаря на всички отзовяли се,ако не съм описал нещо добре кажете ще обясня ако трябва и клип ще направя на поведението и.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Автоматично регулиране на фаровете Е39
Имаш ли грешки в модула за авт регулиране? При тест работят ли нагоре надолу?
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Автоматично регулиране на фаровете Е39
dicho0o написа:Колеги и аз имам някакъв проблем с този автоматичен ел.реглаж.Като купих колата смених водачите с нови,старите бяха счупени.
Проблема е че фаровете ми са прекалено ниски и ми е много трудно да карам вечер.Настройвам си ги ръчно от врътките на самите фарове и са ми супер като е на място,но като тръгна и се забиват в земята и се кара много трудно.От врътките на фаровете са почти максимално вдигнати,каня се да ги вдигна още,защото като карам падат много.
Имам активиран ДРЛ на дълги,забелязал съм,че като запаля и се пуснат дългите фаровете се вдигат и се смъкват много леко,като пусна късите се смъкват още на долу,на място на дълги не се местят.
Забелязал съм че вечер при рязки спирачки се вдигат сами.
Кажете ми как да "кажа" на колата че ги искам по-високи с ИНПА опитах със сменяне на едни стойности и става,но не се запаметяват....
Благодаря на всички отзовяли се,ако не съм описал нещо добре кажете ще обясня ако трябва и клип ще направя на поведението и.
Колега, INPA може да ти каже за проблем с автоматичното ниво. Причината са двата или единия датчици, които дават информация за натоварването на колата и оттам LCM-a регулира нивото на фаровете. Пусни чек на модула и сложи тук един screenshot да се види от колегите за да ти се помогне адекватно.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- theshadowtm
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 8.07.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 318i
- Мечтае да кара: Вече го кара :)
Re: Автоматично регулиране на фаровете Е39
Здравейте Колеги,
Някой да е пробвал да монтира алтернатива на този датчик?
Някаква различна марка от БМВ оригинала.
Ако да, коя е марката и какви са отзивите (става или не за дълготраен заместител)?
Благодаря предварително за помощта.
Някой да е пробвал да монтира алтернатива на този датчик?
Някаква различна марка от БМВ оригинала.
Ако да, коя е марката и какви са отзивите (става или не за дълготраен заместител)?
Благодаря предварително за помощта.
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Автоматично регулиране на фаровете Е39
Записваш номера на твоя, отиваш в магазин за авточасти(или през нета), даваш номера ит ти вадят поне 10 различни марки...
Re: Автоматично регулиране на фаровете Е39
Тия датчищи не дават фира лесно, взимаш си един оригинален от моргата и си готов. Ако има проблем с някой от тях ще запише грешка, щом няма грешка значи са ок, най-добре първо си виж грешките в light модула.
Аз имах проблем с единия, самия датчик работеше, но пластмасовото рамото което се хваща за носача се беше счупило.
Аз имах проблем с единия, самия датчик работеше, но пластмасовото рамото което се хваща за носача се беше счупило.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани