Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 6.01.2017
Местоположение: Англия
Пол: Мъж
Кара: Бмв Ф10
Мечтае да кара: вече го карам :)
Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от Alex1990 » 11 Окт 2017, 12:07

Според българската поговорка, ако имаш 5 лв ги дай на майстор, искам да попитам някой във Варна оправя ли ги тези таралежи :dunno: :dunno: :dunno: слаб съм с поялника и гаранция ще го оплескам ии ще вземам нов искам или не :) Според симптомите се насочвам че е таралеж, а именно че вчера изведнъж усили перката на макс и гася колата и не спира, бая поседя така, уж да се изключи и изключих буксата зад панела над климатика, че иначе акумулатора ще иде на кино. Та мисля че е таралежа и ако има някой във Варна да го поправи ще е добре ако не, май нов ще си вземам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от Cyberloner » 11 Окт 2017, 12:55

@galinsa - може да се е отпоило краче на буксата към платака, малко вероятно ама де да знаеш :)

@Dimitar_VN - проблем е, хубаво е там, където се е показала медта да сложиш няколко тънки жички(взимаш 2-3 вклана от многожилен проводник) и ги запояваш за пистата, защото в момента тя е по-слаба(намалена е площта на сечението и) и ако дойде по-голям ток може да си изгори като нищо. Отделно медта се окислява и е хубаво да е покрита с калай-олово. (С никел-злато е по-хубаво, ама не можеш да го направиш в домашни условия).

@Maverick1208 - с какъв припой го направи? Ако е безоловен, може да е порастнал някой мустак и да дава контакт и от там да сработва защита. Отделно щом не си залял с нищо, може да се е окислило нещо и да е прекъснало - трябва да го огледаш внимателно.

@ Alex1990 - вадиш, даваш го на първия сервизен техник на телевизори или каквато техника се сетиш, барабар с тая тема и някой лев и си готов, няма нищо сложно и всеки човек с малко внимание и повече търпение ще се оправи :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 6.01.2017
Местоположение: Англия
Пол: Мъж
Кара: Бмв Ф10
Мечтае да кара: вече го карам :)
Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от Alex1990 » 11 Окт 2017, 13:15

Cyberloner написа:@galinsa - може да се е отпоило краче на буксата към платака, малко вероятно ама де да знаеш :)

@Dimitar_VN - проблем е, хубаво е там, където се е показала медта да сложиш няколко тънки жички(взимаш 2-3 вклана от многожилен проводник) и ги запояваш за пистата, защото в момента тя е по-слаба(намалена е площта на сечението и) и ако дойде по-голям ток може да си изгори като нищо. Отделно медта се окислява и е хубаво да е покрита с калай-олово. (С никел-злато е по-хубаво, ама не можеш да го направиш в домашни условия).

@Maverick1208 - с какъв припой го направи? Ако е безоловен, може да е порастнал някой мустак и да дава контакт и от там да сработва защита. Отделно щом не си залял с нищо, може да се е окислило нещо и да е прекъснало - трябва да го огледаш внимателно.

@ Alex1990 - вадиш, даваш го на първия сервизен техник на телевизори или каквато техника се сетиш, барабар с тая тема и някой лев и си готов, няма нищо сложно и всеки човек с малко внимание и повече търпение ще се оправи :)
Добре, аз съм много навит и сам да се опитам да го поправя но.... добре, ще потърся тв техник, има един до нас :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 6.01.2017
Местоположение: Англия
Пол: Мъж
Кара: Бмв Ф10
Мечтае да кара: вече го карам :)
Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от Alex1990 » 11 Окт 2017, 21:54

Alex1990 написа:
Cyberloner написа:@galinsa - може да се е отпоило краче на буксата към платака, малко вероятно ама де да знаеш :)

@Dimitar_VN - проблем е, хубаво е там, където се е показала медта да сложиш няколко тънки жички(взимаш 2-3 вклана от многожилен проводник) и ги запояваш за пистата, защото в момента тя е по-слаба(намалена е площта на сечението и) и ако дойде по-голям ток може да си изгори като нищо. Отделно медта се окислява и е хубаво да е покрита с калай-олово. (С никел-злато е по-хубаво, ама не можеш да го направиш в домашни условия).

@Maverick1208 - с какъв припой го направи? Ако е безоловен, може да е порастнал някой мустак и да дава контакт и от там да сработва защита. Отделно щом не си залял с нищо, може да се е окислило нещо и да е прекъснало - трябва да го огледаш внимателно.

@ Alex1990 - вадиш, даваш го на първия сервизен техник на телевизори или каквато техника се сетиш, барабар с тая тема и някой лев и си готов, няма нищо сложно и всеки човек с малко внимание и повече търпение ще се оправи :)
Добре, аз съм много навит и сам да се опитам да го поправя но.... добре, ще потърся тв техник, има един до нас :)

Не открих някой който да иска да се занимава, на 3 места питах и в крайна сметка тез дни сам ще се опитам, ако го доразваля ще вземам ново :) да обобщя само, с горещ въздух разтапям силикона и презапоявам транзисторите, гледах някакви снимки, нооо основните в началото на темата на които разчитах не мога да ги отворя, след запояването пак мажа силикон и това е :) или пропускам нещо :bchug: И все пак ако някой от Варна се занимава нека ми каже :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от (bubsa) » 11 Окт 2017, 22:14

Само да ти кажа,че сам трудно ще го направиш като хората,а дори и някой про да ти го прави,пак не се знае колко ще кара :idea:
Има клипчета в тубата колкото искаш.

Според мен,най-добрия вариант е да си купиш ново и да не се занимаваш с глупости :nono: Мейлетата не са скъпи и карат по много,а даже имаш и гаранция ;)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 6.01.2017
Местоположение: Англия
Пол: Мъж
Кара: Бмв Ф10
Мечтае да кара: вече го карам :)
Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от Alex1990 » 12 Окт 2017, 8:15

(bubsa) написа:Само да ти кажа,че сам трудно ще го направиш като хората,а дори и някой про да ти го прави,пак не се знае колко ще кара :idea:
Има клипчета в тубата колкото искаш.

Според мен,най-добрия вариант е да си купиш ново и да не се занимаваш с глупости :nono: Мейлетата не са скъпи и карат по много,а даже имаш и гаранция ;)

Честно казано съм на това мнение и така и ще стане, просто ми беше любопитно да си поиграя, така и така вече е брак това реле, а има ли някаква хипотетична възможност да е друг проблема :) Свалих управлението на климатика за да видя дали ще спре перката, ами не че не спря, ама сякаш заработи някаква друга перка която е под барчето между седалките :dunno: :dunno: почнах да се чудя проблема от този таралеж ли е или управлението на климатика :dunno: :dunno: :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 9.06.2018
Пол: Мъж

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от lambi_d85 » 09 Юни 2018, 15:36

Здравейте и предварително се извинявам , ако се повтарям със въпроса ,който е : Съвместими ли са реостат регулаторите (таралежите) на ВMW 5 (E39) 2.5 TDS, 143 к.с., седан, 2000 г със този на ВMW 3 (E46) 2.2 i, 170 к.с., комби , 2002 г? :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 2.04.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
Мечтае да кара: пак Е38

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от bobeca111 » 09 Юни 2018, 20:33

Някой да знае точна цена на оригинален таралеж за Е46, или заместител който да си струва?! :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 9.06.2018
Пол: Мъж

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от lambi_d85 » 17 Юни 2018, 19:07

bobeca111 написа:Някой да знае точна цена на оригинален таралеж за Е46, или заместител който да си струва?! :bchug:





здравей колега , аз си взех от е39 и стана идеално на е46 купих го от мегапартс за 40 кинта и си реших проблема , поне за сега ! :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от (bubsa) » 19 Юни 2018, 20:17

Нов с гаранция е 70лв ;) Не е оригинален,но става.Имам наблюдения над 2бр.Единия е на 3г,а другия май мина 4г и си работят идеално.И аз си купувах преди година и нещо,но продадох колата.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 23.10.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 ; F10
Детайли за колата: 520i M54B22 170hp touring 2000г.
528ix N20B20 245hp 2016г.

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от goran-im » 18 Мар 2019, 9:02

https://www.aliexpress.com/item/Heater- ... st=ae803_4

Доставиха ми го за 3 седмици. От време на време цената пада дори на 13,60 долара. Работи безотказно вече доста време! Цената си заслужава чакането, а и не мисля да пълним гушите на нашите кожодери по магазините, като така или иначе пак не са оригинални.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 26.04.2011
Кара: Х5 Е53 3.0И

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от andreti10 » 07 Яну 2020, 16:59

Може ли някой да качи актуални снимки с проблемните спойки , тъй като наличните не са активни?!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от dokie » 30 Яну 2020, 0:19

Аз вече два пъти хващам перката да спира за по 3-4 секунди и пак тръгва... Таралежът е Sitronic...
Веднага смених филтрите, че бяха на около 12к километра...
Това което ми направи впечатление е, че нагрява червения кабел на буксата (не много, но явно не е от вчера, тъй като е станал леко кафяв в първите 2см). Тествах го при перка на макс - усеща се топъл...
Интересно ми е с какво е намазал някой преди мен буксата и пиновете - някаква паста (интересно с каква електропроводимост, смисъл и ефект) - само на нагорелия пин я няма...
IMG_20200130_001728.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E46

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от Ico PZ » 27 Яну 2021, 17:48

Значи да знаете че не винаги след презапояване се оправят нещата,при мен не стана и продължи да си духа как той си иска :lol: :lol: смених го с нов не помня марката около 80-90 лв.беше и вече 6 година не съм имал проблем

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от drifty » 12 Сеп 2021, 0:10

След 3 години с Е39 и мен ме сполетя проблема с липса на вентилация в купето. Не съм сигурен дали и при мен е ежко-бежко, но в дните преди да откаже, вентилацията в купето тръгваше 3-4 минути след като тръгна на някъде и после си работеше безпроблемно, докато един ден просто спря да духа независимо от степените. Утре ще вадя таралежа и може да хвърлим едно око вътре, би било хубаво ако се ремонтира толкова лесно. Иначе нов премиум бранд е 70-80лв, което е напълно приемливо, но сега ми стана интересно дали с няколко запоявания няма да си ги спестя :D. Какво друго може да причини такъв проблем освен таралежа?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook