Перка климатик
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Stennli
- младши ентусиаст
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Перка климатик
latrel написа:Като натисна копчето за климатика се променя въздуха, което ме кара да мисля, че не е от него. Но ако намеря др управление в Пловдив ще пробвам.
Колкото до управление ако ти трябва за проба,ми се обади ще закачим моето да видим дали не е от него.Ако е от него ще те пратя при борис_к от форума той има със сигурност за 80лв.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Перка климатик
датчика за външната температура работи ли ти? или показва -40 градуса на таблото.
- cls6666
- ентусиаст
- Мнения: 1325
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
- Stennli
- младши ентусиаст
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Перка климатик
Ако пресостата не работи,нито ще тръгне перката нито компресора.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита
- cls6666
- ентусиаст
- Мнения: 1325
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Перка климатик
Stennli написа:Ако пресостата не работи,нито ще тръгне перката нито компресора.
не вярвам на това твърдение
- ERNEST
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 523i Touring
Re: Перка климатик
много ясно че няма да тръгне климатика ако не работи пресостата ( също няма да тръгне ако е малко количеството на фреон вътре) съответно пресостата пак не пуска климатика
Във Форума на ФОРД има 2 теми - ПРОБЛЕМИ и ПРОДАВА!!!
Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!
Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!
- Gemar
- младши ентусиаст
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Re: Перка климатик
latrel написа:Stennli написа:Ако пресостата не работи,нито ще тръгне перката нито компресора.
не вярвам на това твърдение
Потвърждавам
Re: Перка климатик
добре, кажете ми как да проверя дали е здрав пресостата или как да му направя мост за да проверя дали е от него
Re: Перка климатик
Бях в сервиз за климатици и ми казаха, че бобината на компресора давала по-малко съпротивление отколкото трябвало, а именно показваше 0.65 или 6.5 не си спомням а трябвало да бъде 1 или 10 и затова била за смяна. Въпроса ми е мога ли да сваля само тази бобинка без да свалям целия компресор и да източвам фреони, масла ...
- kluna_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Перка климатик
струва ми се, че щом ти е дало грешка в перката на софта-то проблема е там. Има едно много кофти управление (черна алуминиева кутия върху перката) което обикновено дъни работата. Намери някой който разбира от импулсни захранвания и му го дай да ти го оправи ако не....
- Stennli
- младши ентусиаст
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Перка климатик
kluna_ написа:струва ми се, че щом ти е дало грешка в перката на софта-то проблема е там. Има едно много кофти управление (черна алуминиева кутия върху перката) което обикновено дъни работата. Намери някой който разбира от импулсни захранвания и му го дай да ти го оправи ако не....
Колега разсмя ме ве..тва е съпротивлението"резистора"на перката.Колегата до колкото го разбирам говори за електромагнита на компресора които като му се подаде ток и се завърта шайбата на самия компресор.Колега ако е това сменя се без да точиш фреон.Но със зор...не е удобно за смяна.На старата ми е34 не ми включваше и се наложи да подложа една шайба за да може да включи и да зацепи.Там има едни специални шайби които с времето се износват и трябва да се балансира разтоянието,в единия случей или ще върти постояно компресора дори и да си го изключил,в другия няма да тръгне.С тия шайби се търси това положение че да завърта голямата шайба когато го включиш.Стига да е това проблема де..ако съм те рабрал правилно.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани