Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.
niki81vd написа:boksioraE39 написа:Имам още два комплекта 15" и 16" с нови зимни гуми и там има вибраций но в по-малки граници което е нормално според мен,така че гуми/джанти сме изключили отдавна... Моля се да е от рейката и да ми се маха т'ва от главата че то друго не остана но ще играеме мача до последно.
Иначе М-паралела преди е бил на Е39 540i.
Незнам ЕТ колко е?
М-паралел я има в два варианта,
18 цола и ЕТ13 за Е38
17 цола и ЕТ20 за Е39
До колкото ми е известно , само на Е39 централния отвор на джантите е 74,1 мм. Същата изгъзица както и чистачките са си само за този модел.
От Е38 и Е31 М-паралела е:
18 цола
8J предни/9.5J задни
ET13/ET25
централен 72.6
От Е39 е:
18 цола
8J предни/9J задни
ЕТ20/ЕТ24
централен 74.1
17 цола оригинален М-паралел style 37 няма. M-паралела, който имаш предвид явно е style 66, но той е само 17 цола.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.
Мойте са си 74.1,гледам че не са престръгвани и т.н.
Предни 8J задни 9ки.
Предни 8J задни 9ки.
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.
В тая тема има подобни симптоми но при Е36 и съмнения в рейката...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4fe50000f4
Проблема е че автора не е влизал от 2013та да видим какво е станало,но няма значение и без това тия дни я сменяме.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4fe50000f4
Проблема е че автора не е влизал от 2013та да видим какво е станало,но няма значение и без това тия дни я сменяме.
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.
niki81vd написа:Как да чета тема за тресене от 2011 , все още да караш с проблема и да се занимаваш с първични глупости. Сам казваш, че след качването на джантите, проблема се появява. Чимо дедавеа търсиш тогава? Толкова ли е важна визията за теб, че 3 години да караш каруца и да пълниш форума ?
В момента ти го пълниш с мнения не по-темата,ако няма какво да кажеш я пропусни.
И да не четеш върни се малко назад и виж че с всякакви джанти вибрация/тресене има! Прочети че имам няколко комплекта оригинални джанти с нови гуми и тук го има на другите BMWта не,просто с големите джанти предаването от проблема към тях е доста повече което е нормално проста физика!!!
Незнам кое те накара да напишеш че се занимавам с глупости?
Тая тема може само да помогне на някой колега,да спести пари за още едно Е39 в части който съм взел така че помисли преди да драскаш такива гениални словоизлияния!
И какво общо има визията на колата с проблема?!
Върни се назад и виж че от една малка вибрация с която почти се бях примирил почна да не се търпи и сега ми остана време да се занимавам с това!
И не ми обиждаи колата на каруца!
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.
След смяна на рейка,накрайници,подпори на предни макверсони + нови прашници проблема остава...
Има малък положителен ефект но вибрацията след 110-115 я има усеща се доста на пода и по-леко на волана.
Всичко по-колата е сменено,остават само предните гуми + динамичен баланс и ще видим.
Има малък положителен ефект но вибрацията след 110-115 я има усеща се доста на пода и по-леко на волана.
Всичко по-колата е сменено,остават само предните гуми + динамичен баланс и ще видим.
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.
Да ти кажя на мен какво ми се случи от оригинални джанти , крив център на самата джанта , не знам този преди мен какво ги е правил . Хванахме я на машината за джанти (изправяне) като човека използва и часовник .
За милиони-няма закони.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.
don't be написа:Да ти кажя на мен какво ми се случи от оригинални джанти , крив център на самата джанта , не знам този преди мен какво ги е правил . Хванахме я на машината за джанти (изправяне) като човека използва и часовник .
В софия някои дето може да хване такава кривина ако има?
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.
boksioraE39 написа:don't be написа:Да ти кажя на мен какво ми се случи от оригинални джанти , крив център на самата джанта , не знам този преди мен какво ги е правил . Хванахме я на машината за джанти (изправяне) като човека използва и часовник .
В софия някои дето може да хване такава кривина ако има?
Не прочетох дали си пробвал, ама защо не вземеш от някой колега за проба джанти с гуми които не тресат при него?
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.
В софия нямам и на идея , цялата задача е много проста взима се един часовник ( най често го използват стругарите) джантата се слага на машина за изправяне. И на струг също става и се мери с часовника центъра дали бие .
За милиони-няма закони.
- kener
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.
Аз пък, все съм си мислел, че централния отвор не е толкова важен. Нали все пак джантата се затяга с болтове(гайки), които са на конус към джантата и няма как да се завият накриво.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.
kener написа:Аз пък, все съм си мислел, че централния отвор не е толкова важен. Нали все пак джантата се затяга с болтове(гайки), които са на конус към джантата и няма как да се завият накриво.
Не е така и красноречивия пример е когато сложиш джанти с по-голям отвор и тръгнеш да ги стягаш към главината. Дори на око се вижда как всяка гайка/болт дърпа към себе си. Съответно в повечето случаи е на лице биене или дърпане във волана.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.
Днес слагам нови гуми и отпред и ще я закарам на динамичен баланс да видим какво се случва.
Ще кажа на гришата да провери джантите,централния отвор и т.н.
Ще кажа на гришата да провери джантите,централния отвор и т.н.
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.
Аз пък ще ви кажа, че почти всички джанти, които съм изправял са с радиално биене още в основата... И то видимо с невъоръжено око.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.
След нови гуми за отпред и динамичен баланс резултат може би няма да има защото Гришата каза че всичко е на конец,няма криви джанти,гуми и т.н.
Не съм тествал още но човека каза че не може подобна вибрация да е от толкова малки разлики който са коригирали... Днес ще видим на магистралата но няма да има разлика,почти съм сигурен.. След събора продължаваме,да продължаваме...
Не съм тествал още но човека каза че не може подобна вибрация да е от толкова малки разлики който са коригирали... Днес ще видим на магистралата но няма да има разлика,почти съм сигурен.. След събора продължаваме,да продължаваме...
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- beseech
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 29.06.2010
- Местоположение: Димитровград и Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: Dodge Charger 67""
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Има ли някакво развитие по темата
Нов Блог за ремонт и облужване на всички видове автомобили https://mechanicus89.blogspot.com/
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани