Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.

Мнение от In_Memoriam » 19 Апр 2014, 23:16

niki81vd написа:
boksioraE39 написа:Имам още два комплекта 15" и 16" с нови зимни гуми и там има вибраций но в по-малки граници което е нормално според мен,така че гуми/джанти сме изключили отдавна... Моля се да е от рейката и да ми се маха т'ва от главата че то друго не остана но ще играеме мача до последно.
Иначе М-паралела преди е бил на Е39 540i.
Незнам ЕТ колко е? :dunno:

М-паралел я има в два варианта,
18 цола и ЕТ13 за Е38
17 цола и ЕТ20 за Е39

До колкото ми е известно , само на Е39 централния отвор на джантите е 74,1 мм. Същата изгъзица както и чистачките са си само за този модел.


От Е38 и Е31 М-паралела е:
18 цола
8J предни/9.5J задни
ET13/ET25
централен 72.6

От Е39 е:
18 цола
8J предни/9J задни
ЕТ20/ЕТ24
централен 74.1

17 цола оригинален М-паралел style 37 няма. M-паралела, който имаш предвид явно е style 66, но той е само 17 цола.
Изображение

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.

Мнение от boksioraE39 » 19 Апр 2014, 23:48

Мойте са си 74.1,гледам че не са престръгвани и т.н. :yes:
Предни 8J задни 9ки.
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.

Мнение от boksioraE39 » 20 Апр 2014, 0:04

В тая тема има подобни симптоми но при Е36 и съмнения в рейката...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4fe50000f4
Проблема е че автора не е влизал от 2013та да видим какво е станало,но няма значение и без това тия дни я сменяме.
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.

Мнение от boksioraE39 » 20 Апр 2014, 8:11

niki81vd написа:Как да чета тема за тресене от 2011 , все още да караш с проблема и да се занимаваш с първични глупости. Сам казваш, че след качването на джантите, проблема се появява. Чимо дедавеа търсиш тогава? Толкова ли е важна визията за теб, че 3 години да караш каруца и да пълниш форума ?


В момента ти го пълниш с мнения не по-темата,ако няма какво да кажеш я пропусни. :yes:
И да не четеш върни се малко назад и виж че с всякакви джанти вибрация/тресене има! Прочети че имам няколко комплекта оригинални джанти с нови гуми и тук го има на другите BMWта не,просто с големите джанти предаването от проблема към тях е доста повече което е нормално проста физика!!!
Незнам кое те накара да напишеш че се занимавам с глупости? :shock:
Тая тема може само да помогне на някой колега,да спести пари за още едно Е39 в части който съм взел така че помисли преди да драскаш такива гениални словоизлияния! :conf:
И какво общо има визията на колата с проблема?!
Върни се назад и виж че от една малка вибрация с която почти се бях примирил почна да не се търпи и сега ми остана време да се занимавам с това!
И не ми обиждаи колата на каруца! :banghead: :mhihi: :winky:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.

Мнение от boksioraE39 » 21 Апр 2014, 18:37

След смяна на рейка,накрайници,подпори на предни макверсони + нови прашници проблема остава...
Има малък положителен ефект но вибрацията след 110-115 я има усеща се доста на пода и по-леко на волана.
Всичко по-колата е сменено,остават само предните гуми + динамичен баланс и ще видим.
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.

Мнение от don't be » 22 Апр 2014, 10:50

Да ти кажя на мен какво ми се случи от оригинални джанти , крив център на самата джанта , не знам този преди мен какво ги е правил . Хванахме я на машината за джанти (изправяне) като човека използва и часовник .
За милиони-няма закони.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.

Мнение от boksioraE39 » 22 Апр 2014, 11:34

don't be написа:Да ти кажя на мен какво ми се случи от оригинални джанти , крив център на самата джанта , не знам този преди мен какво ги е правил . Хванахме я на машината за джанти (изправяне) като човека използва и часовник .


В софия някои дето може да хване такава кривина ако има?
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.

Мнение от Ivo_Borisov » 22 Апр 2014, 12:45

boksioraE39 написа:
don't be написа:Да ти кажя на мен какво ми се случи от оригинални джанти , крив център на самата джанта , не знам този преди мен какво ги е правил . Хванахме я на машината за джанти (изправяне) като човека използва и часовник .


В софия някои дето може да хване такава кривина ако има?

Не прочетох дали си пробвал, ама защо не вземеш от някой колега за проба джанти с гуми които не тресат при него?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.

Мнение от don't be » 28 Апр 2014, 14:09

В софия нямам и на идея , цялата задача е много проста взима се един часовник ( най често го използват стругарите) джантата се слага на машина за изправяне. И на струг също става и се мери с часовника центъра дали бие .
За милиони-няма закони.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.

Мнение от kener » 28 Апр 2014, 19:56

Аз пък, все съм си мислел, че централния отвор не е толкова важен. Нали все пак джантата се затяга с болтове(гайки), които са на конус към джантата и няма как да се завият накриво.
40653

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.

Мнение от Dirty M5 driveR » 28 Апр 2014, 20:02

kener написа:Аз пък, все съм си мислел, че централния отвор не е толкова важен. Нали все пак джантата се затяга с болтове(гайки), които са на конус към джантата и няма как да се завият накриво.


Не е така и красноречивия пример е когато сложиш джанти с по-голям отвор и тръгнеш да ги стягаш към главината. Дори на око се вижда как всяка гайка/болт дърпа към себе си. Съответно в повечето случаи е на лице биене или дърпане във волана.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.

Мнение от boksioraE39 » 29 Апр 2014, 6:59

Днес слагам нови гуми и отпред и ще я закарам на динамичен баланс да видим какво се случва.
Ще кажа на гришата да провери джантите,централния отвор и т.н.
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.

Мнение от Dirty M5 driveR » 29 Апр 2014, 20:45

Аз пък ще ви кажа, че почти всички джанти, които съм изправял са с радиално биене още в основата... И то видимо с невъоръжено око.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Тресене на цялото купе след 90 до максимална скорост.

Мнение от boksioraE39 » 01 Май 2014, 9:14

След нови гуми за отпред и динамичен баланс резултат може би няма да има защото Гришата каза че всичко е на конец,няма криви джанти,гуми и т.н.
Не съм тествал още но човека каза че не може подобна вибрация да е от толкова малки разлики който са коригирали... Днес ще видим на магистралата но няма да има разлика,почти съм сигурен.. След събора продължаваме,да продължаваме... :bchug:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 29.06.2010
Местоположение: Димитровград и Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: Dodge Charger 67""

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от beseech » 28 Дек 2016, 22:14

Има ли някакво развитие по темата :yes: :bchug:
Нов Блог за ремонт и облужване на всички видове автомобили https://mechanicus89.blogspot.com/

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook