Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от Elesar74 » 29 Дек 2016, 9:21

Планирам да ходя пролетта до един сервиз да ми погледнат колата. Преди два месец някъде, вдигахме колата с един приятел на крикове отзад, запалихме и я и газ със задните колелета във въздуха. Цялата кола се тресеше при скорост около 100-110, направо ужас. Като източник на тресенето локализирахме дясната част, оттам като че ли идваше. Свалихме задната дясната гума, пак газ и видяхме че диска видимо "подскачаше". Това може да е и от това, че колата в момента е била разбалансирана, но може и да не е. Последва оглед, но нищо не видяхме и не разбрахме. Засега се кара в това състояние, както казах , планирам да я водя при хора, които мисля че разбират.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 14.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw
Мечтае да кара: М3,М4
Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от vasilzlatkov85 » 26 Фев 2017, 19:54

Elesar74 написа:Планирам да ходя пролетта до един сервиз да ми погледнат колата. Преди два месец някъде, вдигахме колата с един приятел на крикове отзад, запалихме и я и газ със задните колелета във въздуха. Цялата кола се тресеше при скорост около 100-110, направо ужас. Като източник на тресенето локализирахме дясната част, оттам като че ли идваше. Свалихме задната дясната гума, пак газ и видяхме че диска видимо "подскачаше". Това може да е и от това, че колата в момента е била разбалансирана, но може и да не е. Последва оглед, но нищо не видяхме и не разбрахме. Засега се кара в това състояние, както казах , планирам да я водя при хора, които мисля че разбират.

Колега,
Правил съм обсолютно същото нещо и при мен играе задницата, със гуми и без гуми и мисля че дисковете са криви,татко и двете главини,забелязах че от 110 км.нагоре като я натовари става страшни.Първо мисля да измеря дисковете да видя колко отклонение дават, иначе съм поръчал две задни главини, ще взема и два диска и накладки, и като ги сменя , ще пиша дали има резултат.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от Elesar74 » 27 Фев 2017, 11:52

Аз смених преди пет дена дисковете с накладките отзад, нови АТЕ-та всичко, обаче пак тресе пущината при каране около 100-110 км/ч. Как да хвана дали главините са криви?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 16.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 530DA/ E34 520i 24V
Мечтае да кара: S65 AMG

Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от W140_S600_V12 » 27 Фев 2017, 15:03

Elesar74 написа:Аз смених преди пет дена дисковете с накладките отзад, нови АТЕ-та всичко, обаче пак тресе пущината при каране около 100-110 км/ч. Как да хвана дали главините са криви?


Според мен провери кардана ама на стенд, щото и аз имах всевъзможни вибрации и при проверка на ръка все беше здрав. Обаче като го качихме на машина и се показаха вибрациите.


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от Elesar74 » 27 Фев 2017, 17:23

И аз вече стигам до извода да проверя кардана.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 14.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw
Мечтае да кара: М3,М4
Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от vasilzlatkov85 » 27 Фев 2017, 22:27

Аз кардана го съм го проверил, и мога да кажа , че няма никаква разлика в тресенето, Може да ви прави проблем ако има луфт в карето или пък ако е скъсана вътрешната гума на лагера и тогава ще има вибрация и то най вече при набиране.
В петък или събота ще меря дискове, ще гледам и главините, да видим какво ще излезне, да се надяваме, че от там идва проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 14.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw
Мечтае да кара: М3,М4
Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от vasilzlatkov85 » 27 Фев 2017, 22:45

W140_S600_V12 написа:
Elesar74 написа:Аз смених преди пет дена дисковете с накладките отзад, нови АТЕ-та всичко, обаче пак тресе пущината при каране около 100-110 км/ч. Как да хвана дали главините са криви?

По принцип ако са криви,по бързо се разбиват лагерите,иначе ти трябва часовник и веднага се хваща, дали проблема е в тях. :yes:
Според мен провери кардана ама на стенд, щото и аз имах всевъзможни вибрации и при проверка на ръка все беше здрав. Обаче като го качихме на машина и се показаха вибрациите.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Колега каде си го носил кардана да ти го качат на стенд ?
Elesar74 написа:Аз смених преди пет дена дисковете с накладките отзад, нови АТЕ-та всичко, обаче пак тресе пущината при каране около 100-110 км/ч. Как да хвана дали главините са криви?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 16.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 530DA/ E34 520i 24V
Мечтае да кара: S65 AMG

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от W140_S600_V12 » 06 Мар 2017, 13:31

vasilzlatkov85 написа:
W140_S600_V12 написа:
Elesar74 написа:Аз смених преди пет дена дисковете с накладките отзад, нови АТЕ-та всичко, обаче пак тресе пущината при каране около 100-110 км/ч. Как да хвана дали главините са криви?

По принцип ако са криви,по бързо се разбиват лагерите,иначе ти трябва часовник и веднага се хваща, дали проблема е в тях. :yes:
Според мен провери кардана ама на стенд, щото и аз имах всевъзможни вибрации и при проверка на ръка все беше здрав. Обаче като го качихме на машина и се показаха вибрациите.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Колега каде си го носил кардана да ти го качат на стенд ?
Elesar74 написа:Аз смених преди пет дена дисковете с накладките отзад, нови АТЕ-та всичко, обаче пак тресе пущината при каране около 100-110 км/ч. Как да хвана дали главините са криви?


Ами в София знам 2 места: едното е на Симеоновско шосе а другото е на Ломско шосе малко преди околовръстното. Моят кардан специално е носен при тези на Симеоновско. А иначе аз не съм чувал за случай с криви главини на Е39, ама знае ли човек. А имаче пак казвам, това че на про проверка на ръка карданът е добре не винаги значи, че е така.


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 14.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw
Мечтае да кара: М3,М4
Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от vasilzlatkov85 » 06 Мар 2017, 21:47

И аз моя си го правих на Симеоновско шосе и съм доволен,за разлика от тези на Ломско шосе,но всеки си преценява сам за себе си :lol:Там му смениха висящият лагер и карето при дифа,даже има и гаранция,и до сега нямам проблеми с него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 23.04.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530I M sport
Мечтае да кара: //M5
Детайли за колата: Saloon Manual Transmission

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от g_dobreff » 17 Мар 2017, 16:27

Колеги, има ли някакво развитите, че ми стана интересно, тъй като и аз имам вибрация в пода а гумите и джантите са перфектни.
Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от Elesar74 » 18 Мар 2017, 14:00

На 7 април мисля да ходя до Варна да ми погледнат колата там и тогава ще пиша, ако междувременно някой не пише дотогава.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от (bubsa) » 11 Апр 2017, 21:12

Elesar74 написа:На 7 април мисля да ходя до Варна да ми погледнат колата там и тогава ще пиша, ако междувременно някой не пише дотогава.

Какво стана?
Интересното при мен е,че не всеки път има вибрации :dunno:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от Dirty M5 driveR » 12 Апр 2017, 4:57

(bubsa) написа:
Elesar74 написа:На 7 април мисля да ходя до Варна да ми погледнат колата там и тогава ще пиша, ако междувременно някой не пише дотогава.

Какво стана?
Интересното при мен е,че не всеки път има вибрации :dunno:


Същият филм. :mhihi: Имах една лека вибрацийка във волана точно при 100 и свалих всички гуми да ги балансирам. Едната задна джанта беше незначително крива, ама се заиграх и я изправих. Нагласих всичко, върнах гумите на колата и вечерта като се прибирам по международното в Русе посока Дунав мост и вибрацията е в пъти повече... Направо се вижда с очи. На другия ден карам към работа в обратна посока - вибрация почти не се долавя. Дори го отдавам на кофти пътя, а не а проблем с колата. Онзи ден пък карах по друг подобен прав участък с по-добра настилка и колата просто спи. :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от Elesar74 » 12 Апр 2017, 10:35

(bubsa) написа:
Elesar74 написа:На 7 април мисля да ходя до Варна да ми погледнат колата там и тогава ще пиша, ако междувременно някой не пише дотогава.

Какво стана?
Интересното при мен е,че не всеки път има вибрации :dunno:


Нищо не стана. Отсвириха ме, въпреки, че имах предварителна уговорка. Разговори, молби, не. Изобщо не го очаквах и бих 340 км за тоя дето духа. Но реших че не си заслужава да се ядосвам и си тръгнах. Какво обаче друго стана. Предната събота смених гумите с летните и след това карах колата, когато тръгнах за Варна. По пътя усетих, че предишната вибрация като, че ли я няма или поне е доста намаляла. Помислих, че си въобразявам и знам със сигурност, че задна лява джанта е леко крива. Продължих да карам и колата си возеше много добре с ниските 17-ки и вибрацията беше почти изчезнала. От кеф, така я настъпах на магистралата, че сам се уплаших :D. Така отидох до Варна и се върнах. То излезе, че цялата работа е била от гуми или джанти или и двете и в тази връзка пред мен изникна въпроса за качествения баланс и гумаджиите. Какво направи тоя, като балансираше 17-ките и даже ми каза, че едната е крива, ама въпреки всичко я балансира, не знам, но колата си смени поведението драстично на пътя. Сега пак има лека вибрация, но въобще не е това, което беше. След като оправя кривата джанта, пак ще видя как е състоянието, но вече знам, че не си въобразявам и колата стана друга, ако че е с ниски гуми.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от (bubsa) » 12 Апр 2017, 18:59

Elesar74 написа:
(bubsa) написа:
Elesar74 написа:На 7 април мисля да ходя до Варна да ми погледнат колата там и тогава ще пиша, ако междувременно някой не пише дотогава.

Какво стана?
Интересното при мен е,че не всеки път има вибрации :dunno:


Нищо не стана. Отсвириха ме, въпреки, че имах предварителна уговорка. Разговори, молби, не. Изобщо не го очаквах и бих 340 км за тоя дето духа. Но реших че не си заслужава да се ядосвам и си тръгнах. Какво обаче друго стана. Предната събота смених гумите с летните и след това карах колата, когато тръгнах за Варна. По пътя усетих, че предишната вибрация като, че ли я няма или поне е доста намаляла. Помислих, че си въобразявам и знам със сигурност, че задна лява джанта е леко крива. Продължих да карам и колата си возеше много добре с ниските 17-ки и вибрацията беше почти изчезнала. От кеф, така я настъпах на магистралата, че сам се уплаших :D. Така отидох до Варна и се върнах. То излезе, че цялата работа е била от гуми или джанти или и двете и в тази връзка пред мен изникна въпроса за качествения баланс и гумаджиите. Какво направи тоя, като балансираше 17-ките и даже ми каза, че едната е крива, ама въпреки всичко я балансира, не знам, но колата си смени поведението драстично на пътя. Сега пак има лека вибрация, но въобще не е това, което беше. След като оправя кривата джанта, пак ще видя как е състоянието, но вече знам, че не си въобразявам и колата стана друга, ако че е с ниски гуми.

Филма с джанти и гуми вече го гледах и не ми хареса :mhihi: 16 и 18-ки чисто нови и все същата работа.Баланс им правих на двата комплекта поне 20 пъти,без да преувеличавам и нищо не се промени.Затова и я продадох колата.Сега с тая съм се заинатил да разбера какъв е проблема без да сменявам здрави части и да наливам пари с кофата :nono:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook