Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Планирам да ходя пролетта до един сервиз да ми погледнат колата. Преди два месец някъде, вдигахме колата с един приятел на крикове отзад, запалихме и я и газ със задните колелета във въздуха. Цялата кола се тресеше при скорост около 100-110, направо ужас. Като източник на тресенето локализирахме дясната част, оттам като че ли идваше. Свалихме задната дясната гума, пак газ и видяхме че диска видимо "подскачаше". Това може да е и от това, че колата в момента е била разбалансирана, но може и да не е. Последва оглед, но нищо не видяхме и не разбрахме. Засега се кара в това състояние, както казах , планирам да я водя при хора, които мисля че разбират.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Elesar74 написа:Планирам да ходя пролетта до един сервиз да ми погледнат колата. Преди два месец някъде, вдигахме колата с един приятел на крикове отзад, запалихме и я и газ със задните колелета във въздуха. Цялата кола се тресеше при скорост около 100-110, направо ужас. Като източник на тресенето локализирахме дясната част, оттам като че ли идваше. Свалихме задната дясната гума, пак газ и видяхме че диска видимо "подскачаше". Това може да е и от това, че колата в момента е била разбалансирана, но може и да не е. Последва оглед, но нищо не видяхме и не разбрахме. Засега се кара в това състояние, както казах , планирам да я водя при хора, които мисля че разбират.
Колега,
Правил съм обсолютно същото нещо и при мен играе задницата, със гуми и без гуми и мисля че дисковете са криви,татко и двете главини,забелязах че от 110 км.нагоре като я натовари става страшни.Първо мисля да измеря дисковете да видя колко отклонение дават, иначе съм поръчал две задни главини, ще взема и два диска и накладки, и като ги сменя , ще пиша дали има резултат.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Аз смених преди пет дена дисковете с накладките отзад, нови АТЕ-та всичко, обаче пак тресе пущината при каране около 100-110 км/ч. Как да хвана дали главините са криви?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- W140_S600_V12
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 101
- Регистриран на: 16.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530DA/ E34 520i 24V
- Мечтае да кара: S65 AMG
Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Elesar74 написа:Аз смених преди пет дена дисковете с накладките отзад, нови АТЕ-та всичко, обаче пак тресе пущината при каране около 100-110 км/ч. Как да хвана дали главините са криви?
Според мен провери кардана ама на стенд, щото и аз имах всевъзможни вибрации и при проверка на ръка все беше здрав. Обаче като го качихме на машина и се показаха вибрациите.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
И аз вече стигам до извода да проверя кардана.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Аз кардана го съм го проверил, и мога да кажа , че няма никаква разлика в тресенето, Може да ви прави проблем ако има луфт в карето или пък ако е скъсана вътрешната гума на лагера и тогава ще има вибрация и то най вече при набиране.
В петък или събота ще меря дискове, ще гледам и главините, да видим какво ще излезне, да се надяваме, че от там идва проблема.
В петък или събота ще меря дискове, ще гледам и главините, да видим какво ще излезне, да се надяваме, че от там идва проблема.
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
W140_S600_V12 написа:Elesar74 написа:Аз смених преди пет дена дисковете с накладките отзад, нови АТЕ-та всичко, обаче пак тресе пущината при каране около 100-110 км/ч. Как да хвана дали главините са криви?
По принцип ако са криви,по бързо се разбиват лагерите,иначе ти трябва часовник и веднага се хваща, дали проблема е в тях.
Според мен провери кардана ама на стенд, щото и аз имах всевъзможни вибрации и при проверка на ръка все беше здрав. Обаче като го качихме на машина и се показаха вибрациите.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега каде си го носил кардана да ти го качат на стенд ?
Elesar74 написа:Аз смених преди пет дена дисковете с накладките отзад, нови АТЕ-та всичко, обаче пак тресе пущината при каране около 100-110 км/ч. Как да хвана дали главините са криви?
- W140_S600_V12
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 101
- Регистриран на: 16.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530DA/ E34 520i 24V
- Мечтае да кара: S65 AMG
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
vasilzlatkov85 написа:W140_S600_V12 написа:Elesar74 написа:Аз смених преди пет дена дисковете с накладките отзад, нови АТЕ-та всичко, обаче пак тресе пущината при каране около 100-110 км/ч. Как да хвана дали главините са криви?
По принцип ако са криви,по бързо се разбиват лагерите,иначе ти трябва часовник и веднага се хваща, дали проблема е в тях.
Според мен провери кардана ама на стенд, щото и аз имах всевъзможни вибрации и при проверка на ръка все беше здрав. Обаче като го качихме на машина и се показаха вибрациите.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега каде си го носил кардана да ти го качат на стенд ?Elesar74 написа:Аз смених преди пет дена дисковете с накладките отзад, нови АТЕ-та всичко, обаче пак тресе пущината при каране около 100-110 км/ч. Как да хвана дали главините са криви?
Ами в София знам 2 места: едното е на Симеоновско шосе а другото е на Ломско шосе малко преди околовръстното. Моят кардан специално е носен при тези на Симеоновско. А иначе аз не съм чувал за случай с криви главини на Е39, ама знае ли човек. А имаче пак казвам, това че на про проверка на ръка карданът е добре не винаги значи, че е така.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
И аз моя си го правих на Симеоновско шосе и съм доволен,за разлика от тези на Ломско шосе,но всеки си преценява сам за себе си Там му смениха висящият лагер и карето при дифа,даже има и гаранция,и до сега нямам проблеми с него.
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Колеги, има ли някакво развитите, че ми стана интересно, тъй като и аз имам вибрация в пода а гумите и джантите са перфектни.
Поздрави
Поздрави
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
На 7 април мисля да ходя до Варна да ми погледнат колата там и тогава ще пиша, ако междувременно някой не пише дотогава.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Elesar74 написа:На 7 април мисля да ходя до Варна да ми погледнат колата там и тогава ще пиша, ако междувременно някой не пише дотогава.
Какво стана?
Интересното при мен е,че не всеки път има вибрации
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
(bubsa) написа:Elesar74 написа:На 7 април мисля да ходя до Варна да ми погледнат колата там и тогава ще пиша, ако междувременно някой не пише дотогава.
Какво стана?
Интересното при мен е,че не всеки път има вибрации
Същият филм. Имах една лека вибрацийка във волана точно при 100 и свалих всички гуми да ги балансирам. Едната задна джанта беше незначително крива, ама се заиграх и я изправих. Нагласих всичко, върнах гумите на колата и вечерта като се прибирам по международното в Русе посока Дунав мост и вибрацията е в пъти повече... Направо се вижда с очи. На другия ден карам към работа в обратна посока - вибрация почти не се долавя. Дори го отдавам на кофти пътя, а не а проблем с колата. Онзи ден пък карах по друг подобен прав участък с по-добра настилка и колата просто спи.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
(bubsa) написа:Elesar74 написа:На 7 април мисля да ходя до Варна да ми погледнат колата там и тогава ще пиша, ако междувременно някой не пише дотогава.
Какво стана?
Интересното при мен е,че не всеки път има вибрации
Нищо не стана. Отсвириха ме, въпреки, че имах предварителна уговорка. Разговори, молби, не. Изобщо не го очаквах и бих 340 км за тоя дето духа. Но реших че не си заслужава да се ядосвам и си тръгнах. Какво обаче друго стана. Предната събота смених гумите с летните и след това карах колата, когато тръгнах за Варна. По пътя усетих, че предишната вибрация като, че ли я няма или поне е доста намаляла. Помислих, че си въобразявам и знам със сигурност, че задна лява джанта е леко крива. Продължих да карам и колата си возеше много добре с ниските 17-ки и вибрацията беше почти изчезнала. От кеф, така я настъпах на магистралата, че сам се уплаших . Така отидох до Варна и се върнах. То излезе, че цялата работа е била от гуми или джанти или и двете и в тази връзка пред мен изникна въпроса за качествения баланс и гумаджиите. Какво направи тоя, като балансираше 17-ките и даже ми каза, че едната е крива, ама въпреки всичко я балансира, не знам, но колата си смени поведението драстично на пътя. Сега пак има лека вибрация, но въобще не е това, което беше. След като оправя кривата джанта, пак ще видя как е състоянието, но вече знам, че не си въобразявам и колата стана друга, ако че е с ниски гуми.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Elesar74 написа:(bubsa) написа:Elesar74 написа:На 7 април мисля да ходя до Варна да ми погледнат колата там и тогава ще пиша, ако междувременно някой не пише дотогава.
Какво стана?
Интересното при мен е,че не всеки път има вибрации
Нищо не стана. Отсвириха ме, въпреки, че имах предварителна уговорка. Разговори, молби, не. Изобщо не го очаквах и бих 340 км за тоя дето духа. Но реших че не си заслужава да се ядосвам и си тръгнах. Какво обаче друго стана. Предната събота смених гумите с летните и след това карах колата, когато тръгнах за Варна. По пътя усетих, че предишната вибрация като, че ли я няма или поне е доста намаляла. Помислих, че си въобразявам и знам със сигурност, че задна лява джанта е леко крива. Продължих да карам и колата си возеше много добре с ниските 17-ки и вибрацията беше почти изчезнала. От кеф, така я настъпах на магистралата, че сам се уплаших . Така отидох до Варна и се върнах. То излезе, че цялата работа е била от гуми или джанти или и двете и в тази връзка пред мен изникна въпроса за качествения баланс и гумаджиите. Какво направи тоя, като балансираше 17-ките и даже ми каза, че едната е крива, ама въпреки всичко я балансира, не знам, но колата си смени поведението драстично на пътя. Сега пак има лека вибрация, но въобще не е това, което беше. След като оправя кривата джанта, пак ще видя как е състоянието, но вече знам, че не си въобразявам и колата стана друга, ако че е с ниски гуми.
Филма с джанти и гуми вече го гледах и не ми хареса 16 и 18-ки чисто нови и все същата работа.Баланс им правих на двата комплекта поне 20 пъти,без да преувеличавам и нищо не се промени.Затова и я продадох колата.Сега с тая съм се заинатил да разбера какъв е проблема без да сменявам здрави части и да наливам пари с кофата
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани