Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- princereaper
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 29.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Пичове да използвам темата на колегата, понеже старшините не ми дават да пусна нова тема. Та същото тресене или вибрации ги имам в купето и аз на скорост след 80км, но съм сигурен че не е от гумите, тъй като наскоро ги проверявах, а този проблем го почна още със старите гуми с джанти.. проблема се появява на малки обороти и висока скорост и при изкачване дори е още по-зле.. какво може да е ? казаха ми или да проверя тампоните на купето или скоростната кутия(автомат)
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Гумаджията до нас (срещу училището до бл.195 в Тракия,Пловдив),винаги почиства главините! Не е супер педантично и аптекарски,то няма и нужда от толкова,но ги почиства,хвърля по едно око на апаратите (то и аз го правя,при вече сваленото колело) и не му отнема някакво забележимо много време! Като за квартален гумаджия е отличен!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Dirty M5 driveR написа:Да - то всичко отнема по половин минута и като теглиш чертата работиш за оня, дето духа. Айде стига... Ходете, където ви ги търкат и се радвайте. Аз тук не видях някой да си е оправил биенето с телената четка.
С големи букви ли да го напиша та да разбереш?!?Моята кола и на брат ми е53 се успаха след тези процедури(както и още няколко проблемни е39-ки) Не знам дали работи за тоя дето духа,но винаги има опашка и се обаждам за час.И за една година си купи машини каквито не си и виждал А ти като претупваш и гледаш само количеството...евала.При такиви не стъпвам
ПС Колко пари взимате вие за монтаж,демонтаж и баланс на 4бр 245/40/18 или 19 спорт пакет?
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Z3Ro* написа:Търкането с телена четка отнема по половин минута на главина...
Нали не мислиш,че се търка с четка?На пистолета се слага накрайник и става за секунди Стават си лъскави все едно са нови.
Проблема са сервизите с по един човек и там няма как да стане,но ако са 3-4 човека и всеки си знае какво прави не се губи никакво време!Като се свалят първите 2 гуми един ги взима и ги изпръсква с пароструйката,връща ги за демонтаж и през това време започва да пръска другите 2.Първия маха камъка с който е отвил болтовете и минава главините до блясък и ги пръска със спрей и не се губи никакво време.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Четейки тая тема и настръхвам. При мен вибрациите са само около 90км/ч и под и над тях изчезват. Надявам се да се размина с баланс като сложа нови гуми и това да реши проблема, че нямам толкова пари да сменя цялата кола преди да открия от къде има такива вибрации. Поне на старите ми коли при вибрации около тая скорост винаги е било баланс..
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Ей го на - отседнах в София при едни роднини, колата седя 3 дни неподвижна, докато си свърша работата в болницата и днес паля - на Хемус първите десет километра на 140 направо получаваш паркинсон... и после няма. Ако имате по един пръст окис по главините и джантите търкайте. Ама чисти джанти колкото и да ги лъскате до блясък смисъл нулев. Гумите са ми 205/65/15 и явно са по-лесно деформируеми ли, и аз не знам. Ще търся сравнение с летните, като ги сложа.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Време е и аз да се разпиша по въпроса с вибрациите. През последните 5 години на две различни Е39ки смених 4-5 комплекта джанти и гуми (18 и 19 инча), чисто нови джанти с чисто нови гуми и всякакви други комбинации. След ребилд на окачване, смяна на главини, дискове, накладки, динамичен/прецизен баланс в Диана, Примекс и други "специалисти" вибрации имаше и много, и малко, но никога не изчезваха напълно. Накрая ми омръзна и намерих контакт на човек в София с много добра техника и реших да опитам. Закарах 19-ките и при завъртането на баланс машината стана ясно, че джантите са перфектно прави, но на дисплея изписа 10 кг радиален дисбаланс на едната предна джанта и 6 кг на другата. Това се дължи на безхаберието на 90% от гумаджиите, на които не им се занимава да наместват гумата спрямо джантата и се опитват да компенсират с две педи тежести. При завъртането на машината един валяк притиска гумата и симулира пътните условия. Играта да се напаснат джантата и гумата е по-голяма, но дори да се направи само на предните е предостатъчно. Резултатът от цялата работа - нито трепване във волана. Удоволствието е около 100 лв. за 4 джанти 19 инча.
Без да целя реклама, а за да си спестя многобройни лични съобщения пускам контакти тук:
http://www.bgmaps.com/link/150C07A9F664 ... FC11CFA95A
Иван - 0899153333
Просто преди да се хвърляте в смяна на здрави части се уверете, че гумаджията ви наистина знае какви ги върши и джантите ви са наистина балансирани. Ако сте ходили при петима различни без промяна е доста вероятно и петимата да трябва да си сменят професията.
Без да целя реклама, а за да си спестя многобройни лични съобщения пускам контакти тук:
http://www.bgmaps.com/link/150C07A9F664 ... FC11CFA95A
Иван - 0899153333
Просто преди да се хвърляте в смяна на здрави части се уверете, че гумаджията ви наистина знае какви ги върши и джантите ви са наистина балансирани. Ако сте ходили при петима различни без промяна е доста вероятно и петимата да трябва да си сменят професията.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
За това говорех и аз
Разликата е,че Мони ще го направи за по-малко пари
Разликата е,че Мони ще го направи за по-малко пари
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
При мен пък сякаш вибрацията изчезна след смяната на задните накладки.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
От вибрация до вибрация има огромна разлика. На мен сега са ми криви десните джанти, след като минах през една отсечка от Туин Пийкс. Имам лека вибрация, но няма нищо общо с такава, която р следствие на луфтове по окачване или рейка - просто при втората трепери цялата предница, докато от баланса ми мърда леко воланът и съвсем леко се усеща отзад, но буквално едва. На мен проблемите с нерешимата вибрация ми се решиха с рециклирани шарнири отпред и рециклирана рейка. За дисковете вече съм писал, че с Ас метал воланът не трепва вече доста километри...
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Ще вляза и аз май във филма с AS metal. По темата за вибрациите, това е много гадно. Излиза, че ние в провинцията сме прецакани, първо от некомпетентни майстори, второ от неподходящ хардуер. Значи по едно време заради тези вибрации, бях съгласен да сменя колата, така ми писна. Това бива бива, ама на какви по-елементарни коли и нисък клас се возя, няма друсане, няма вибрации, нищо, тази Е39-ка какво иска? И тези коли при какви гумаджии ходят, различни от тези, които ползвам аз? Същите. И аз смених рейка, накрайници, големите тампони на задния мост, чисто нови задни дискове с накладки, всичко АТЕ, по предницата носачи, биалетки. И пак се усеща пустата вибрация. Аман бе.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!
Моята кола дойде от Германия с дискове и накладки Ате на под 4 хил. км. - за още толкова на двата предни диска имаше биене по над 30 микрона. Сменил съм какви ли не марки отпред и нататък ше взимам Ас метал, докато не ме изкофтят. След това само оригинални... За гумите съм минал през повечето известни комерс сервизи - сега ходя само при един чичка, чиято машина сигурно ми е набор, та явно зависи и кой работи на тия машини. Но вибрация от баланс е специфична и обикновено се проявява при движение в интервала 90-120 км.ч. Носачи също смених доста марки - по тея кратери ори мен най-много изкараха един комплект Мейле ХД, около 35 хил. км. От 20 хиляди съм с рециклирани шарнири отпред и тампони Лемф - е колата ми спи на пътя. Но като сравних рециклиран шарнир с такъв от нов носач Делфи, бях изумен - вторият приличаше на готов за рециклиране. Отделно шарнирите ми ги направиха на резба и когато се получи луфт, може да се обере отдолу, но засега не са мръднали...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани