Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 29.09.2017
Пол: Мъж

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от princereaper » 21 Мар 2018, 15:26

Пичове да използвам темата на колегата, понеже старшините не ми дават да пусна нова тема. Та същото тресене или вибрации ги имам в купето и аз на скорост след 80км, но съм сигурен че не е от гумите, тъй като наскоро ги проверявах, а този проблем го почна още със старите гуми с джанти.. проблема се появява на малки обороти и висока скорост и при изкачване дори е още по-зле.. какво може да е ? казаха ми или да проверя тампоните на купето или скоростната кутия(автомат)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от ildivvy » 21 Мар 2018, 19:49

Гумаджията до нас (срещу училището до бл.195 в Тракия,Пловдив),винаги почиства главините! Не е супер педантично и аптекарски,то няма и нужда от толкова,но ги почиства,хвърля по едно око на апаратите (то и аз го правя,при вече сваленото колело) и не му отнема някакво забележимо много време! Като за квартален гумаджия е отличен!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от (bubsa) » 21 Мар 2018, 21:14

Dirty M5 driveR написа:Да - то всичко отнема по половин минута и като теглиш чертата работиш за оня, дето духа. Айде стига... Ходете, където ви ги търкат и се радвайте. Аз тук не видях някой да си е оправил биенето с телената четка. ;)

С големи букви ли да го напиша та да разбереш?!?Моята кола и на брат ми е53 се успаха след тези процедури(както и още няколко проблемни е39-ки) :idea: Не знам дали работи за тоя дето духа,но винаги има опашка и се обаждам за час.И за една година си купи машини каквито не си и виждал :mhihi: А ти като претупваш и гледаш само количеството...евала.При такиви не стъпвам :nono:

ПС Колко пари взимате вие за монтаж,демонтаж и баланс на 4бр 245/40/18 или 19 спорт пакет?
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от (bubsa) » 21 Мар 2018, 21:21

Z3Ro* написа:Търкането с телена четка отнема по половин минута на главина...

Нали не мислиш,че се търка с четка?На пистолета се слага накрайник и става за секунди :D Стават си лъскави все едно са нови.
Проблема са сервизите с по един човек и там няма как да стане,но ако са 3-4 човека и всеки си знае какво прави не се губи никакво време!Като се свалят първите 2 гуми един ги взима и ги изпръсква с пароструйката,връща ги за демонтаж и през това време започва да пръска другите 2.Първия маха камъка с който е отвил болтовете и минава главините до блясък и ги пръска със спрей и не се губи никакво време.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от drifty » 21 Мар 2018, 22:39

Четейки тая тема и настръхвам. При мен вибрациите са само около 90км/ч и под и над тях изчезват. Надявам се да се размина с баланс като сложа нови гуми и това да реши проблема, че нямам толкова пари да сменя цялата кола преди да открия от къде има такива вибрации. Поне на старите ми коли при вибрации около тая скорост винаги е било баланс..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от Dirty M5 driveR » 24 Мар 2018, 19:08

Ей го на - отседнах в София при едни роднини, колата седя 3 дни неподвижна, докато си свърша работата в болницата и днес паля - на Хемус първите десет километра на 140 направо получаваш паркинсон... и после няма. Ако имате по един пръст окис по главините и джантите търкайте. Ама чисти джанти колкото и да ги лъскате до блясък смисъл нулев. Гумите са ми 205/65/15 и явно са по-лесно деформируеми ли, и аз не знам. Ще търся сравнение с летните, като ги сложа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от In_Memoriam » 09 Апр 2018, 22:20

Време е и аз да се разпиша по въпроса с вибрациите. През последните 5 години на две различни Е39ки смених 4-5 комплекта джанти и гуми (18 и 19 инча), чисто нови джанти с чисто нови гуми и всякакви други комбинации. След ребилд на окачване, смяна на главини, дискове, накладки, динамичен/прецизен баланс в Диана, Примекс и други "специалисти" вибрации имаше и много, и малко, но никога не изчезваха напълно. Накрая ми омръзна и намерих контакт на човек в София с много добра техника и реших да опитам. Закарах 19-ките и при завъртането на баланс машината стана ясно, че джантите са перфектно прави, но на дисплея изписа 10 кг радиален дисбаланс на едната предна джанта и 6 кг на другата. Това се дължи на безхаберието на 90% от гумаджиите, на които не им се занимава да наместват гумата спрямо джантата и се опитват да компенсират с две педи тежести. При завъртането на машината един валяк притиска гумата и симулира пътните условия. Играта да се напаснат джантата и гумата е по-голяма, но дори да се направи само на предните е предостатъчно. Резултатът от цялата работа - нито трепване във волана. Удоволствието е около 100 лв. за 4 джанти 19 инча.

Без да целя реклама, а за да си спестя многобройни лични съобщения пускам контакти тук:
http://www.bgmaps.com/link/150C07A9F664 ... FC11CFA95A
Иван - 0899153333

Просто преди да се хвърляте в смяна на здрави части се уверете, че гумаджията ви наистина знае какви ги върши и джантите ви са наистина балансирани. Ако сте ходили при петима различни без промяна е доста вероятно и петимата да трябва да си сменят професията.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от (bubsa) » 10 Апр 2018, 17:09

За това говорех и аз :yes:
Разликата е,че Мони ще го направи за по-малко пари ;)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от drifty » 10 Апр 2018, 17:31

При мен пък сякаш вибрацията изчезна след смяната на задните накладки.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от Z3Ro* » 10 Апр 2018, 19:30

От вибрация до вибрация има огромна разлика. На мен сега са ми криви десните джанти, след като минах през една отсечка от Туин Пийкс. Имам лека вибрация, но няма нищо общо с такава, която р следствие на луфтове по окачване или рейка - просто при втората трепери цялата предница, докато от баланса ми мърда леко воланът и съвсем леко се усеща отзад, но буквално едва. На мен проблемите с нерешимата вибрация ми се решиха с рециклирани шарнири отпред и рециклирана рейка. За дисковете вече съм писал, че с Ас метал воланът не трепва вече доста километри...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от Elesar74 » 11 Апр 2018, 8:42

Ще вляза и аз май във филма с AS metal. По темата за вибрациите, това е много гадно. Излиза, че ние в провинцията сме прецакани, първо от некомпетентни майстори, второ от неподходящ хардуер. Значи по едно време заради тези вибрации, бях съгласен да сменя колата, така ми писна. Това бива бива, ама на какви по-елементарни коли и нисък клас се возя, няма друсане, няма вибрации, нищо, тази Е39-ка какво иска? И тези коли при какви гумаджии ходят, различни от тези, които ползвам аз? Същите. И аз смених рейка, накрайници, големите тампони на задния мост, чисто нови задни дискове с накладки, всичко АТЕ, по предницата носачи, биалетки. И пак се усеща пустата вибрация. Аман бе.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вибрация в пода и волана след 100км/ч и нагоре!

Мнение от Z3Ro* » 11 Апр 2018, 9:19

Моята кола дойде от Германия с дискове и накладки Ате на под 4 хил. км. - за още толкова на двата предни диска имаше биене по над 30 микрона. Сменил съм какви ли не марки отпред и нататък ше взимам Ас метал, докато не ме изкофтят. След това само оригинални... За гумите съм минал през повечето известни комерс сервизи - сега ходя само при един чичка, чиято машина сигурно ми е набор, та явно зависи и кой работи на тия машини. Но вибрация от баланс е специфична и обикновено се проявява при движение в интервала 90-120 км.ч. Носачи също смених доста марки - по тея кратери ори мен най-много изкараха един комплект Мейле ХД, около 35 хил. км. От 20 хиляди съм с рециклирани шарнири отпред и тампони Лемф - е колата ми спи на пътя. Но като сравних рециклиран шарнир с такъв от нов носач Делфи, бях изумен - вторият приличаше на готов за рециклиране. Отделно шарнирите ми ги направиха на резба и когато се получи луфт, може да се обере отдолу, но засега не са мръднали...

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook