Абс проблем след смяна на датчик
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- im0tep
- старши ентусиаст
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Абс проблем след смяна на датчик
Възраждам стара тема , но проблема ми е едно към едно с написаното дотук в темата.
Колата е 530д ръчка , 2000 година
Накратко - след душманско каране и спиране , лампите на ABS и ASC светнаха ..
На диагностика излезе заден ляв датчик , купих чисто нов неоригинален и отидох да ми го сменят (изяде доста удари от чука )
След смяната лампите изгаснаха и уж всичко заработи , НО при натискане на спирачка под 50 км/ч , се чува кррррррр и педала рита все едно се включва ABS.
Веднага изнамерих тази тема и почти се бях убедил , че грешката е в майсторите и че са ми прецакали зъбното колело/венец на главината и днес в движение пак светнаха лампите и при натискане на спирачка под 50км/ч няма звуци , ритания - спира перфектно. След това я изгасих , запалих отново и лампите изгаснаха и пак започна същия проблем с ритането.
Стигам до извода ,че моето зъбно колело/венец на главината не е повредено
Предполагам ,че проблема ми идва от датчика ??
Колата е 530д ръчка , 2000 година
Накратко - след душманско каране и спиране , лампите на ABS и ASC светнаха ..
На диагностика излезе заден ляв датчик , купих чисто нов неоригинален и отидох да ми го сменят (изяде доста удари от чука )
След смяната лампите изгаснаха и уж всичко заработи , НО при натискане на спирачка под 50 км/ч , се чува кррррррр и педала рита все едно се включва ABS.
Веднага изнамерих тази тема и почти се бях убедил , че грешката е в майсторите и че са ми прецакали зъбното колело/венец на главината и днес в движение пак светнаха лампите и при натискане на спирачка под 50км/ч няма звуци , ритания - спира перфектно. След това я изгасих , запалих отново и лампите изгаснаха и пак започна същия проблем с ритането.
Стигам до извода ,че моето зъбно колело/венец на главината не е повредено
Предполагам ,че проблема ми идва от датчика ??
- kseniqp
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: BMW 520 i
- Мечтае да кара: i8
Re: Абс проблем след смяна на датчик
при мен имаше същия проблем, смених няколко датчика, които изобщо не работеха и последния взе че проработи. Само дето след това се появи проблема с ритащия педал , и къррркането както му кавате. 2-ма вече кават че може да е и от това амортесьорите да са изпуснали и да се получава превъртане на колелата. Някой ако е оправил проблема моля да сподели, че не ми се сменят часто просто за спорта.
- petarkrystanov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13.12.2015
Re: Абс проблем след смяна на датчик
kseniqp написа:при мен имаше същия проблем, смених няколко датчика, които изобщо не работеха и последния взе че проработи. Само дето след това се появи проблема с ритащия педал , и къррркането както му кавате. 2-ма вече кават че може да е и от това амортесьорите да са изпуснали и да се получава превъртане на колелата. Някой ако е оправил проблема моля да сподели, че не ми се сменят часто просто за спорта.
Колеги има ли някой който реши проблема след смяна на заден ляв затчик?
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Абс проблем след смяна на датчик
Този звук при натискане на спирачката идва от това че датчика се намира на гадно място и се събира кал и всякаква гняс и майстора докато се опитва да го извади и наранява венеца на главината !
Решението е нов лагер главина
Решението е нов лагер главина
- petarkrystanov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13.12.2015
Re: Абс проблем след смяна на датчик
Powerslide написа:Този звук при натискане на спирачката идва от това че датчика се намира на гадно място и се събира кал и всякаква гняс и майстора докато се опитва да го извади и наранява венеца на главината !
Решението е нов лагер главина
Благодаря.
Re: Абс проблем след смяна на датчик
Здравейте колеги. Някой има ли представа къде се намира този пръстен, който подава сигнал към Абс датчик на бмв е39?
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Абс проблем след смяна на датчик
im0tep написа:NetWar написа:на главината
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани