Абс проблем след смяна на датчик

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Абс проблем след смяна на датчик

Мнение от im0tep » 28 Юни 2011, 20:46

NetWar написа:на главината


:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d Mpack
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338

E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD

328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD

318is coupe 10.1998 SOLD

E39 530d 1999 Mpack SOLD

Re: Абс проблем след смяна на датчик

Мнение от Powerslide » 27 Окт 2014, 19:28

Възраждам стара тема , но проблема ми е едно към едно с написаното дотук в темата.
Колата е 530д ръчка , 2000 година
Накратко - след душманско каране и спиране , лампите на ABS и ASC светнаха ..
На диагностика излезе заден ляв датчик , купих чисто нов неоригинален и отидох да ми го сменят (изяде доста удари от чука :mhihi: :mhihi: )
След смяната лампите изгаснаха и уж всичко заработи , НО при натискане на спирачка под 50 км/ч , се чува кррррррр и педала рита все едно се включва ABS.
Веднага изнамерих тази тема и почти се бях убедил , че грешката е в майсторите и че са ми прецакали зъбното колело/венец на главината и днес в движение пак светнаха лампите и при натискане на спирачка под 50км/ч няма звуци , ритания - спира перфектно. След това я изгасих , запалих отново и лампите изгаснаха и пак започна същия проблем с ритането.
Стигам до извода ,че моето зъбно колело/венец на главината не е повредено :dunno: :kuku:
Предполагам ,че проблема ми идва от датчика ??
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: BMW 520 i
Мечтае да кара: i8

Re: Абс проблем след смяна на датчик

Мнение от kseniqp » 12 Сеп 2015, 15:35

при мен имаше същия проблем, смених няколко датчика, които изобщо не работеха и последния взе че проработи. Само дето след това се появи проблема с ритащия педал , и къррркането както му кавате. 2-ма вече кават че може да е и от това амортесьорите да са изпуснали и да се получава превъртане на колелата. Някой ако е оправил проблема моля да сподели, че не ми се сменят часто просто за спорта.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.12.2015

Re: Абс проблем след смяна на датчик

Мнение от petarkrystanov » 15 Май 2016, 17:41

kseniqp написа:при мен имаше същия проблем, смених няколко датчика, които изобщо не работеха и последния взе че проработи. Само дето след това се появи проблема с ритащия педал , и къррркането както му кавате. 2-ма вече кават че може да е и от това амортесьорите да са изпуснали и да се получава превъртане на колелата. Някой ако е оправил проблема моля да сподели, че не ми се сменят часто просто за спорта.

Колеги има ли някой който реши проблема след смяна на заден ляв затчик?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d Mpack
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338

E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD

328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD

318is coupe 10.1998 SOLD

E39 530d 1999 Mpack SOLD

Re: Абс проблем след смяна на датчик

Мнение от Powerslide » 15 Май 2016, 21:46

Този звук при натискане на спирачката идва от това че датчика се намира на гадно място и се събира кал и всякаква гняс и майстора докато се опитва да го извади и наранява венеца на главината !
Решението е нов лагер главина
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.12.2015

Re: Абс проблем след смяна на датчик

Мнение от petarkrystanov » 15 Май 2016, 21:50

Powerslide написа:Този звук при натискане на спирачката идва от това че датчика се намира на гадно място и се събира кал и всякаква гняс и майстора докато се опитва да го извади и наранява венеца на главината !
Решението е нов лагер главина

Благодаря.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 6.07.2018
Пол: Мъж

Re: Абс проблем след смяна на датчик

Мнение от Sokola100 » 06 Юли 2018, 20:15

Здравейте колеги. Някой има ли представа къде се намира този пръстен, който подава сигнал към Абс датчик на бмв е39?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Абс проблем след смяна на датчик

Мнение от ildivvy » 12 Юли 2018, 6:50

im0tep написа:
NetWar написа:на главината


:yes:
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook