Педала на спирачките става твърд.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- wladio
- младши ентусиаст
- Мнения: 680
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Педала на спирачките става твърд.
колеги,педала на спирачките става твърд,когато колата преседи на едно място повече от час два?имате ли си обяснение?колата е 525 тдс.
Re: Педала на спирачките става твърд.
При изгасен двигател не работи вакумния усилител на спирачките.
Ако всичко е наред като натискаш спирачката докато запалиш двигателя, педала потъва (омеква) малко и остава така до следващото гасене на двигателя
Ако всичко е наред като натискаш спирачката докато запалиш двигателя, педала потъва (омеква) малко и остава така до следващото гасене на двигателя
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Педала на спирачките става твърд.
Не е нормално педала да е твърд преди да запалиш, ако не е натискан преди това.
Според мен губиш вакум в системата от някъде, я напукан маркуч, я някое възвратно клапанче не задържа.
Според мен губиш вакум в системата от някъде, я напукан маркуч, я някое възвратно клапанче не задържа.
- nightdriver
- ентусиаст
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Педала на спирачките става твърд.
от някъде ти се губи вакума... може сервоусилвателя да се е скапал...прегледай вакум маркучите
Re: Педала на спирачките става твърд.
wladio написа:колеги,педала на спирачките става твърд,когато колата преседи на едно място повече от час два ...
Когато колата седи на едно място, т.е. двигателя не работи от къде идва този вакум та да се губи?
Ако има проблем с вакума той се проявява при работещ двигател - педала остава твърд и по-тежък, защото го няма допълнителното налягане върху буталото на главния спирачен цилиндър от вакумния усилител.
- im0tep
- старши ентусиаст
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Педала на спирачките става твърд.
Когато напомпаш педала на спирачките на ИЗГАСЕН двигател е нормално да се втвърди,иначе не !
- nightdriver
- ентусиаст
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Педала на спирачките става твърд.
е как от къде идва , нали има вакумен резервоар , който запазва вакума
Re: Педала на спирачките става твърд.
Някои дизели имат вакумна помпа, но вакумен резервоар????
Вакум в системата и в двата случая се създава само при работещ двигател
http://www.kfz-tech.de/Engl/Bremskraftverst.htm
Вакум в системата и в двата случая се създава само при работещ двигател
http://www.kfz-tech.de/Engl/Bremskraftverst.htm
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Педала на спирачките става твърд.
Вакум се създава само при работещ двигател, но не трябва да се губи след като двигателя е изгасен и педала на спирачката не се натиска. Самото серво на спирачките задържа вакум в мембраната, трябва да има някъде възвратен клапан който не позволява да се губи вакума при изгасен мотор, ако не задържа ще се губи след престой, или ако е поставен на някой маркуч който с времето се е напукал и от там да засмуква въздух.
Re: Педала на спирачките става твърд.
Тук са всички елементи от системата на вакумния усилител на TDS-a
Аз калапан не виждам а и смисъл да се поддържа вакум на загасен двигател при положение, че още със завъртането на стартер се създава подналягане в смукателния колектор (т.е усилителя започва дадейства веднага) също не виждам
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... epression/
PS Да не говорим, че и вакум резервоар не виждам
Аз калапан не виждам а и смисъл да се поддържа вакум на загасен двигател при положение, че още със завъртането на стартер се създава подналягане в смукателния колектор (т.е усилителя започва дадейства веднага) също не виждам
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... epression/
PS Да не говорим, че и вакум резервоар не виждам
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Педала на спирачките става твърд.
Номер 11 е един от клапаните, не е изключено да има и на номер 8 или 9.
- nightdriver
- ентусиаст
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
- nightdriver
- ентусиаст
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Педала на спирачките става твърд.
при автоматика е задължително да имаш запазен вакум , в противен случай след запалването включвайки на D , колата тръгва директно ако спирачния педал ти е твърд / без вакум/ !
Re: Педала на спирачките става твърд.
No 11 е еднопосочен клапан, който по-скоро поддържа постоянен вакум преди мембраната при различни обороти (различно подналягане в смукателния колектор).
На теория би трябвало да осигури поне едно спиране с допълнителна помощ от сервото при инцидентно угасване на двигателя и ако е изправен трябва да задържи налягане но педала си е твърд.
За No 8 и No 9 си пише че са уплътнител и конектор
От доста време карам само автоматици и в момента имам 3
Сутрин като завъртя на стартер при натиснат педал на спирачката, той е твърд и висок, след което леко потъва и спирачката се натиска с чувствително по-малко усилие
Никоя от колите не тръгва след като се запали двигателя и като се включи на скорост (D), като при това натискам съвсем леко спирачка колкото да задържи колата и да мога да превключа от (Р)
На теория би трябвало да осигури поне едно спиране с допълнителна помощ от сервото при инцидентно угасване на двигателя и ако е изправен трябва да задържи налягане но педала си е твърд.
За No 8 и No 9 си пише че са уплътнител и конектор
От доста време карам само автоматици и в момента имам 3
Сутрин като завъртя на стартер при натиснат педал на спирачката, той е твърд и висок, след което леко потъва и спирачката се натиска с чувствително по-малко усилие
Никоя от колите не тръгва след като се запали двигателя и като се включи на скорост (D), като при това натискам съвсем леко спирачка колкото да задържи колата и да мога да превключа от (Р)
Последна промяна tsb_bg на 05 Юни 2011, 22:42, променена общо 2 пъти
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Педала на спирачките става твърд.
Само не знам къде е разликата между възвратен кланап и еднопосочен?!
Точно номер 11 задържа вакума, но не преди мембраната на сервото, а точно в нея, обратно няма как да е, нали е еднопосочен клапан...
Когато изгасиш, от вакум помпата до този клапан налягането е равно на атмосферното
Точно номер 11 задържа вакума, но не преди мембраната на сервото, а точно в нея, обратно няма как да е, нали е еднопосочен клапан...
Когато изгасиш, от вакум помпата до този клапан налягането е равно на атмосферното
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани