Педала на спирачките става твърд.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Педала на спирачките става твърд.
Retrofit написа:Само не знам къде е разликата между възвратен кланап и еднопосочен?...
Няма разлика и май за едно и също говорим на различни езици.
В сервото (между мембраната и клапана) остава вакум, но педала си е твърд или поне по-твърд от колкото при създавания от работещ двигател вакум. Това исках да кажа и до колкото разбрах това беще и въпроса на колегата "при продължителен престой със загасен двигател педала е твърд - защо"
- nightdriver
- ентусиаст
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Педала на спирачките става твърд.
tsb_bg написа:Никоя от колите не тръгва след като се запали двигателя и като се включи на скорост (D), като при това натискам съвсем леко спирачка колкото да задържи колата и да мога да превключа от (Р)
ами , защото нямаш проблеми със сервоусилвателя т.е. задържа си вакума , аз имах проблем със сервото /губеше вакума от някъде и след запалване , включвайки на Д , беше необходимо да се упражни огромно усилие върху спирачния педал за да удържиш колата ! Ами ако се случи на някоя мацка неподготвена ?
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Педала на спирачките става твърд.
Твърд става след 2-3-4-то натискане на педала при изгасен двигател, при първо натискане педала не трябва да има разлика както при натискане със запален двигател.
Пак ще кажа, не е нормално педала да е твърд след 1 час престой и ненатискане на педала...
Или аз карам дефектни коли... та и на другия ден като се кача и педала още е мек...
Пак ще кажа, не е нормално педала да е твърд след 1 час престой и ненатискане на педала...
Или аз карам дефектни коли... та и на другия ден като се кача и педала още е мек...
Re: Педала на спирачките става твърд.
Retrofit написа:... при първо натискане педала не трябва да има разлика както при натискане със запален двигател ...
Предполагам че колата ти е с ръчни скорости и не натискаш спирачка докато въртиш на стартер.
Аз съм с автоматик и задължително при палене крака ми е на спирачката
Тов за което говоря е, че в момента на завъртане на стартер педала потъва съвсем малко, след което става по-мек натиска се с по-малко усилие
Не знам до колко ясно обяснявам
Re: Педала на спирачките става твърд.
tsb_bg написа:Retrofit написа:... при първо натискане педала не трябва да има разлика както при натискане със запален двигател ...
Предполагам че колата ти е с ръчни скорости и не натискаш спирачка докато въртиш на стартер.
Аз съм с автоматик и задължително при палене крака ми е на спирачката
Тов за което говоря е, че в момента на завъртане на стартер педала потъва съвсем малко, след което става по-мек натиска се с по-малко усилие
Не знам до колко ясно обяснявам
Абсолютно правилно обясняваш . Обаче и другия колега е прав , трябва да е мек педала най-малко при първото натискане на спирачния педал на изключен двигател. Дърпал съм щуцера от сероусилвателя след поне 4-5 часа изгасена кола и яко засмуква въздух което е сигурация че си държи вакум ако всичко е наред . Имах едно време Опел и държеше поне десет натискания на педала по инерция на спускане с изгасен двигател , на БМВ-то съм пробвал държи до 4-тия път и после почти рязко става твърд демек не хваща хич добре. И въпросния клапан си е точно за това да държи вакума да не избяга. Относително е думичката "твърд" затова спорите обаче трябва да си е мек кат кифла ) може би една идея по-твърд от на работещ двигател )и колегите правилно са насочили към неплътност във системата за вакум обикновено в мъркучлетата дет се включват във възвратния клапан.
Re: Педала на спирачките става твърд.
vladobate написа:... Относително е думичката "твърд" затова спорите ...
Е май точно тук не можахме да се разберем ....
Според мен остатъчия вакум в сервото не осугурява същия ефект както при постоянното подналягане създавано от работещия двигател.
Или с други думи дори и малка раликата се усеща.
При мен независимо дали 1 ден или 1 седмица е седяла колата се получава този ефект за който говорех и въпреки,че не съм пробвал скоро си мисля, че след 3-4 напомпвания на спирачката при загасен двигател налягането ще се е изравнило (т.е. вакума си е заминал)
- LUBO 555
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Педала на спирачките става твърд.
Колега след като провериш тръбите(най вече близо до ГНПто),провери също и под кутиите за филтрите на купето(левия).Обърни спецялно внимание да не би да събира вода.Понякога се запушват и водата прави големи пакости
Иначе ако мъката ти е само,че става твърд педала,при загасен двигател,е както ти казаха напълно нормално.
Иначе ако мъката ти е само,че става твърд педала,при загасен двигател,е както ти казаха напълно нормално.
- wladio
- младши ентусиаст
- Мнения: 680
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Педала на спирачките става твърд.
колеги,преди колата и два и три дена да седи на едно място без да се пали като се кача педала си е мек.имам и един доста стар форд и при него е така-и два дена да седи без да се пали педала си е мек.посъбрах инфо от вас и ще прегледам маркучи и вс останало.благодаря ви.
- wladio
- младши ентусиаст
- Мнения: 680
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Педала на спирачките става твърд.
LUBO 555 написа:Колега след като провериш тръбите(най вече близо до ГНПто),провери също и под кутиите за филтрите на купето(левия).Обърни спецялно внимание да не би да събира вода.Понякога се запушват и водата прави големи пакости
Иначе ако мъката ти е само,че става твърд педала,при загасен двигател,е както ти казаха напълно нормално.
проблема колега е в ''хубавата ръчна която имам'' по някога спирам по баир и докато запаля, тръгвам.и нови накладки сложих,и барабаните стъргах,но няма ръчна.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Педала на спирачките става твърд.
wladio написа:LUBO 555 написа:Колега след като провериш тръбите(най вече близо до ГНПто),провери също и под кутиите за филтрите на купето(левия).Обърни спецялно внимание да не би да събира вода.Понякога се запушват и водата прави големи пакости
Иначе ако мъката ти е само,че става твърд педала,при загасен двигател,е както ти казаха напълно нормално.
проблема колега е в ''хубавата ръчна която имам'' по някога спирам по баир и докато запаля, тръгвам.и нови накладки сложих,и барабаните стъргах,но няма ръчна.
Прочетох го 5 пъти и не мога да схвана.
Казвам,че ако ти се събира вода под филтъра(там където е казанчето за спирачната течност)може да ти прави пакости на сервото.
Относно ръчната,ако всичко е ново,няма начин да не работи.Въпрос на монтаж
- wladio
- младши ентусиаст
- Мнения: 680
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Педала на спирачките става твърд.
LUBO 555 написа:wladio написа:LUBO 555 написа:Колега след като провериш тръбите(най вече близо до ГНПто),провери също и под кутиите за филтрите на купето(левия).Обърни спецялно внимание да не би да събира вода.Понякога се запушват и водата прави големи пакости
Иначе ако мъката ти е само,че става твърд педала,при загасен двигател,е както ти казаха напълно нормално.
проблема колега е в ''хубавата ръчна която имам'' по някога спирам по баир и докато запаля, тръгвам.и нови накладки сложих,и барабаните стъргах,но няма ръчна.
Прочетох го 5 пъти и не мога да схвана.
Казвам,че ако ти се събира вода под филтъра(там където е казанчето за спирачната течност)може да ти прави пакости на сервото.
Относно ръчната,ако всичко е ново,няма начин да не работи.Въпрос на монтаж
искам да кажа че проблема с педала така го открих.като спирам по баир,и на др ден да запаля-понеже нямам ръчна натискам спирачката, преди беше мек педала и задържаше колата,сега вече е твърд и колата тръгва,за това пък имам предвит че ми е хубава ръчната.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Педала на спирачките става твърд.
имах подобен проблем с моята кола, като я оставя вечерта да престои, на сутринта педала на спирачката е кокъл натискам го със зверско усилие ,щом запаля веднага омеква. смених въпросния клапан и вече нямам проблем, качвам се сутрин натискам педала преди да запаля и педала е мек. тоест сервото си е задържало остатъчния вакуум след като съм загасил двигателя.
- wladio
- младши ентусиаст
- Мнения: 680
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Педала на спирачките става твърд.
NAPSTERS написа:имах подобен проблем с моята кола, като я оставя вечерта да престои, на сутринта педала на спирачката е кокъл натискам го със зверско усилие ,щом запаля веднага омеква. смених въпросния клапан и вече нямам проблем, качвам се сутрин натискам педала преди да запаля и педала е мек. тоест сервото си е задържало остатъчния вакуум след като съм загасил двигателя.
колега кой е този клапан?
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Педала на спирачките става твърд.
wladio написа:NAPSTERS написа:имах подобен проблем с моята кола, като я оставя вечерта да престои, на сутринта педала на спирачката е кокъл натискам го със зверско усилие ,щом запаля веднага омеква. смених въпросния клапан и вече нямам проблем, качвам се сутрин натискам педала преди да запаля и педала е мек. тоест сервото си е задържало остатъчния вакуум след като съм загасил двигателя.
колега кой е този клапан?
както колегите по горе бяха казали номер 11 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=27
Последна промяна NAPSTERS на 12 Юни 2011, 17:14, променена общо 1 път
- nnikolov89
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
Re: Педала на спирачките става твърд.
причинта е че има пропуск в системата,засега малък,най-вероятно в уплътнение или връзка.
клапан 11 ....накрая
клапан 11 ....накрая
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани