Педала на спирачките става твърд.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от tsb_bg » 05 Юни 2011, 22:47

Retrofit написа:Само не знам къде е разликата между възвратен кланап и еднопосочен?...

Няма разлика и май за едно и също говорим на различни езици.
В сервото (между мембраната и клапана) остава вакум, но педала си е твърд или поне по-твърд от колкото при създавания от работещ двигател вакум. Това исках да кажа и до колкото разбрах това беще и въпроса на колегата "при продължителен престой със загасен двигател педала е твърд - защо"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от nightdriver » 05 Юни 2011, 22:51

tsb_bg написа:Никоя от колите не тръгва след като се запали двигателя и като се включи на скорост (D), като при това натискам съвсем леко спирачка колкото да задържи колата и да мога да превключа от (Р)



ами , защото нямаш проблеми със сервоусилвателя т.е. задържа си вакума , аз имах проблем със сервото /губеше вакума от някъде и след запалване , включвайки на Д , беше необходимо да се упражни огромно усилие върху спирачния педал за да удържиш колата ! Ами ако се случи на някоя мацка неподготвена ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от Retrofit » 05 Юни 2011, 22:54

Твърд става след 2-3-4-то натискане на педала при изгасен двигател, при първо натискане педала не трябва да има разлика както при натискане със запален двигател.
Пак ще кажа, не е нормално педала да е твърд след 1 час престой и ненатискане на педала...
Или аз карам дефектни коли... та и на другия ден като се кача и педала още е мек...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от tsb_bg » 05 Юни 2011, 23:03

Retrofit написа:... при първо натискане педала не трябва да има разлика както при натискане със запален двигател ...

Предполагам че колата ти е с ръчни скорости и не натискаш спирачка докато въртиш на стартер.
Аз съм с автоматик и задължително при палене крака ми е на спирачката
Тов за което говоря е, че в момента на завъртане на стартер педала потъва съвсем малко, след което става по-мек натиска се с по-малко усилие
Не знам до колко ясно обяснявам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от vladobate » 06 Юни 2011, 0:01

tsb_bg написа:
Retrofit написа:... при първо натискане педала не трябва да има разлика както при натискане със запален двигател ...

Предполагам че колата ти е с ръчни скорости и не натискаш спирачка докато въртиш на стартер.
Аз съм с автоматик и задължително при палене крака ми е на спирачката
Тов за което говоря е, че в момента на завъртане на стартер педала потъва съвсем малко, след което става по-мек натиска се с по-малко усилие
Не знам до колко ясно обяснявам

Абсолютно правилно обясняваш :yes: . Обаче и другия колега е прав , трябва да е мек педала най-малко при първото натискане на спирачния педал на изключен двигател. Дърпал съм щуцера от сероусилвателя след поне 4-5 часа изгасена кола и яко засмуква въздух което е сигурация че си държи вакум ако всичко е наред . Имах едно време Опел и държеше поне десет натискания на педала по инерция на спускане с изгасен двигател , на БМВ-то съм пробвал държи до 4-тия път и после почти рязко става твърд демек не хваща хич добре. И въпросния клапан си е точно за това да държи вакума да не избяга. Относително е думичката "твърд" затова спорите обаче трябва да си е мек кат кифла ) може би една идея по-твърд от на работещ двигател )и колегите правилно са насочили към неплътност във системата за вакум обикновено в мъркучлетата дет се включват във възвратния клапан.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от tsb_bg » 06 Юни 2011, 6:29

vladobate написа:... Относително е думичката "твърд" затова спорите ...

Е май точно тук не можахме да се разберем ....
Според мен остатъчия вакум в сервото не осугурява същия ефект както при постоянното подналягане създавано от работещия двигател.
Или с други думи дори и малка раликата се усеща.
При мен независимо дали 1 ден или 1 седмица е седяла колата се получава този ефект за който говорех и въпреки,че не съм пробвал скоро си мисля, че след 3-4 напомпвания на спирачката при загасен двигател налягането ще се е изравнило (т.е. вакума си е заминал)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от LUBO 555 » 06 Юни 2011, 16:45

Колега след като провериш тръбите(най вече близо до ГНПто),провери също и под кутиите за филтрите на купето(левия).Обърни спецялно внимание да не би да събира вода.Понякога се запушват и водата прави големи пакости
Иначе ако мъката ти е само,че става твърд педала,при загасен двигател,е както ти казаха напълно нормално.
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 680
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от wladio » 06 Юни 2011, 17:03

колеги,преди колата и два и три дена да седи на едно място без да се пали като се кача педала си е мек.имам и един доста стар форд и при него е така-и два дена да седи без да се пали педала си е мек.посъбрах инфо от вас и ще прегледам маркучи и вс останало.благодаря ви.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 680
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от wladio » 06 Юни 2011, 17:05

LUBO 555 написа:Колега след като провериш тръбите(най вече близо до ГНПто),провери също и под кутиите за филтрите на купето(левия).Обърни спецялно внимание да не би да събира вода.Понякога се запушват и водата прави големи пакости
Иначе ако мъката ти е само,че става твърд педала,при загасен двигател,е както ти казаха напълно нормално.

проблема колега е в ''хубавата ръчна която имам'' по някога спирам по баир и докато запаля, тръгвам.и нови накладки сложих,и барабаните стъргах,но няма ръчна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от LUBO 555 » 07 Юни 2011, 17:22

wladio написа:
LUBO 555 написа:Колега след като провериш тръбите(най вече близо до ГНПто),провери също и под кутиите за филтрите на купето(левия).Обърни спецялно внимание да не би да събира вода.Понякога се запушват и водата прави големи пакости
Иначе ако мъката ти е само,че става твърд педала,при загасен двигател,е както ти казаха напълно нормално.

проблема колега е в ''хубавата ръчна която имам'' по някога спирам по баир и докато запаля, тръгвам.и нови накладки сложих,и барабаните стъргах,но няма ръчна.

Прочетох го 5 пъти и не мога да схвана. :conf:
Казвам,че ако ти се събира вода под филтъра(там където е казанчето за спирачната течност)може да ти прави пакости на сервото.
Относно ръчната,ако всичко е ново,няма начин да не работи.Въпрос на монтаж ;)
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 680
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от wladio » 07 Юни 2011, 20:46

LUBO 555 написа:
wladio написа:
LUBO 555 написа:Колега след като провериш тръбите(най вече близо до ГНПто),провери също и под кутиите за филтрите на купето(левия).Обърни спецялно внимание да не би да събира вода.Понякога се запушват и водата прави големи пакости
Иначе ако мъката ти е само,че става твърд педала,при загасен двигател,е както ти казаха напълно нормално.

проблема колега е в ''хубавата ръчна която имам'' по някога спирам по баир и докато запаля, тръгвам.и нови накладки сложих,и барабаните стъргах,но няма ръчна.

Прочетох го 5 пъти и не мога да схвана. :conf:
Казвам,че ако ти се събира вода под филтъра(там където е казанчето за спирачната течност)може да ти прави пакости на сервото.
Относно ръчната,ако всичко е ново,няма начин да не работи.Въпрос на монтаж ;)

искам да кажа че проблема с педала така го открих.като спирам по баир,и на др ден да запаля-понеже нямам ръчна натискам спирачката, преди беше мек педала и задържаше колата,сега вече е твърд и колата тръгва,за това пък имам предвит че ми е хубава ръчната.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от NAPSTERS » 08 Юни 2011, 21:30

имах подобен проблем с моята кола, като я оставя вечерта да престои, на сутринта педала на спирачката е кокъл натискам го със зверско усилие ,щом запаля веднага омеква. смених въпросния клапан и вече нямам проблем, качвам се сутрин натискам педала преди да запаля и педала е мек. тоест сервото си е задържало остатъчния вакуум след като съм загасил двигателя.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 680
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от wladio » 10 Юни 2011, 20:57

NAPSTERS написа:имах подобен проблем с моята кола, като я оставя вечерта да престои, на сутринта педала на спирачката е кокъл натискам го със зверско усилие ,щом запаля веднага омеква. смених въпросния клапан и вече нямам проблем, качвам се сутрин натискам педала преди да запаля и педала е мек. тоест сервото си е задържало остатъчния вакуум след като съм загасил двигателя.

колега кой е този клапан?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от NAPSTERS » 10 Юни 2011, 21:12

wladio написа:
NAPSTERS написа:имах подобен проблем с моята кола, като я оставя вечерта да престои, на сутринта педала на спирачката е кокъл натискам го със зверско усилие ,щом запаля веднага омеква. смених въпросния клапан и вече нямам проблем, качвам се сутрин натискам педала преди да запаля и педала е мек. тоест сервото си е задържало остатъчния вакуум след като съм загасил двигателя.

колега кой е този клапан?

както колегите по горе бяха казали номер 11 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=27
Последна промяна NAPSTERS на 12 Юни 2011, 17:14, променена общо 1 път
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: Педала на спирачките става твърд.

Мнение от nnikolov89 » 10 Юни 2011, 22:55

причинта е че има пропуск в системата,засега малък,най-вероятно в уплътнение или връзка.
клапан 11 ....накрая

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook