Трансплантация M52B20 -> M52B28

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от TheFreeRider » 16 Май 2011, 23:23

Здравейте, обмислям варианта да 'бодна' нещо по-голямо и четейки форума достигам до извода, че Б28 е най-удачният избор за ръчна скоростна кутия. Въпросът ми е възможна ли е замяна на Б20 с Б28, но само двигателя, без ECU, съединител и пр. Т.е. откачаме всичко, вадим двигателя и слагаме 28цата, след това закачаме всичко обратно. Също така необходимо ли ще е програмиране на ECU-то или нещо друго? Предпочитам да събера малко информация преди да се впусна в приключения :paranoid:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от anton mutafchiev » 16 Май 2011, 23:48

по добре сисложи всичко от б28 да нямаш главоболие после цялата инсталация със всичко иначе няма да стане

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от boris » 17 Май 2011, 7:12

anton mutafchiev написа:по добре сисложи всичко от б28 да нямаш главоболие после цялата инсталация със всичко иначе няма да стане

И кое по-точно няма да стане или важното е да напишем един ред "компетентно" мнение пък друготоо...


Към автора, взимаш си едно двигателче, с дюзи, дебитомер, въздуховода му, филтърната кутия и генерацията, останалото си го прехвъляш от твоя и си готов. Съеднителят, с кутията ти, кардната и диференциала ще станат, но въпросът е колко ще изкарат, че не са смятани за тази мощност и въртящ момент, а и ще ти се наложи доста бързо да превключваш скорости.
Цените напоследък доста паднаха на окомплектованите двигатели и ще е по-добре така да си го вземеш, хем не да се занимаваш да прехвърляш помпи,генератори, колектори, ролки, датчици и т.н. хем ще си имаш като резервни доста от развалящите се части. Няма да има нужда да си препрограмираш ЕКУ-то, защото ще си ползваш твоето с твоята инсталация, за по-лесно :mhihi:
За по-натам в бъдеще ще е добре (ако не ти се наложи преждевременно :mhihi: ) да си смениш кутията, диференциала, полуоските и кардана с такива за 2.8 Е39, като специално диференциал, може да ползваш от 2.5 3.15, резултата е доста приятен :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от latrel » 17 Май 2011, 9:45

а каквото и да ти трябва като части по трансплантацията питай колегата с горното мнение има доста 2.8-ци :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от meha » 17 Май 2011, 12:44

boris_k написа:[а и ще ти се наложи доста бързо да превключваш скорости


това защо?
Всичко е copy/paste,на един колега от форума,20-ката която вече е 2.8-ца....всичко си е като преди,само дето върви МНОГООО повече :mhihi:
Трудното е да си намериш читав мотор,на който не му е взета душата,после за един ден работа си готов!
Мотор+генерация+кутия на ВФ и си ти ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от boris » 17 Май 2011, 13:54

Защото по-бързо ще достига максимални обороти :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от meha » 17 Май 2011, 14:03

boris_k написа:Защото по-бързо ще достига максимални обороти :mhihi:


хахаах....да,не ги чакаш като на 20-ката да ги набира с календара :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от ivoo » 17 Май 2011, 15:02

Дебитомера е с малко по голям диаметър , така че ще ти трябва и кутията на филтъра
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от meha » 17 Май 2011, 15:15

ivoo написа:Дебитомера е с малко по голям диаметър , така че ще ти трябва и кутията на филтъра


това е написал и Борис малко по-нагоре ;) И не е малко,ами си е доста по-голям дебитомера :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Sesko » 17 Май 2011, 19:36

Я и аз да питам ако се вземе мотора от автомат какво друго ми трябва , някво лагерче ли кво се слагало ?
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 17 Май 2011, 19:41

Sesko написа:Я и аз да питам ако се вземе мотора от автомат какво друго ми трябва , някво лагерче ли кво се слагало ?



слага се лагерче в коляновия вал, там където влиза опашката на ръчната кутия
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от TheFreeRider » 17 Май 2011, 19:44

Благодаря на всички за отговорите, дано случа на бройка :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от spacepl » 17 Май 2011, 19:50

Доволен ша останеш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Sesko » 17 Май 2011, 21:12

NAPSTERS написа:
Sesko написа:Я и аз да питам ако се вземе мотора от автомат какво друго ми трябва , някво лагерче ли кво се слагало ?



слага се лагерче в коляновия вал, там където влиза опашката на ръчната кутия

Какво представлява това лагерче , колко струва и от къде може да се купи ? В магазините за авточасти дали се продава ?
Изображение
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Ilko Ivanov » 17 Май 2011, 21:41

Sesko написа:Какво представлява това лагерче , колко струва и от къде може да се купи ? В магазините за авточасти дали се продава ?

Номенклатурен номер : 11211720310
Описание : ЛАГЕР
Ед.цена (с ДДС) : 29.29 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Но Вие в Разград знам че не обичате официалните дилъри,за това : 15 X 32 X 10мм.
Има го във всеки магазин за лагери и струва от 1,50лв. до около 9лв.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook