Трансплантация M52B20 -> M52B28
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Трансплантация M52B20 -> M52B28
Здравейте, обмислям варианта да 'бодна' нещо по-голямо и четейки форума достигам до извода, че Б28 е най-удачният избор за ръчна скоростна кутия. Въпросът ми е възможна ли е замяна на Б20 с Б28, но само двигателя, без ECU, съединител и пр. Т.е. откачаме всичко, вадим двигателя и слагаме 28цата, след това закачаме всичко обратно. Също така необходимо ли ще е програмиране на ECU-то или нещо друго? Предпочитам да събера малко информация преди да се впусна в приключения
- anton mutafchiev
- ентусиаст
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
по добре сисложи всичко от б28 да нямаш главоболие после цялата инсталация със всичко иначе няма да стане
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
anton mutafchiev написа:по добре сисложи всичко от б28 да нямаш главоболие после цялата инсталация със всичко иначе няма да стане
И кое по-точно няма да стане или важното е да напишем един ред "компетентно" мнение пък друготоо...
Към автора, взимаш си едно двигателче, с дюзи, дебитомер, въздуховода му, филтърната кутия и генерацията, останалото си го прехвъляш от твоя и си готов. Съеднителят, с кутията ти, кардната и диференциала ще станат, но въпросът е колко ще изкарат, че не са смятани за тази мощност и въртящ момент, а и ще ти се наложи доста бързо да превключваш скорости.
Цените напоследък доста паднаха на окомплектованите двигатели и ще е по-добре така да си го вземеш, хем не да се занимаваш да прехвърляш помпи,генератори, колектори, ролки, датчици и т.н. хем ще си имаш като резервни доста от развалящите се части. Няма да има нужда да си препрограмираш ЕКУ-то, защото ще си ползваш твоето с твоята инсталация, за по-лесно
За по-натам в бъдеще ще е добре (ако не ти се наложи преждевременно ) да си смениш кутията, диференциала, полуоските и кардана с такива за 2.8 Е39, като специално диференциал, може да ползваш от 2.5 3.15, резултата е доста приятен
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
а каквото и да ти трябва като части по трансплантацията питай колегата с горното мнение има доста 2.8-ци
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
boris_k написа:[а и ще ти се наложи доста бързо да превключваш скорости
това защо?
Всичко е copy/paste,на един колега от форума,20-ката която вече е 2.8-ца....всичко си е като преди,само дето върви МНОГООО повече
Трудното е да си намериш читав мотор,на който не му е взета душата,после за един ден работа си готов!
Мотор+генерация+кутия на ВФ и си ти
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Защото по-бързо ще достига максимални обороти
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
boris_k написа:Защото по-бързо ще достига максимални обороти
хахаах....да,не ги чакаш като на 20-ката да ги набира с календара
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Дебитомера е с малко по голям диаметър , така че ще ти трябва и кутията на филтъра
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
ivoo написа:Дебитомера е с малко по голям диаметър , така че ще ти трябва и кутията на филтъра
това е написал и Борис малко по-нагоре И не е малко,ами си е доста по-голям дебитомера
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Я и аз да питам ако се вземе мотора от автомат какво друго ми трябва , някво лагерче ли кво се слагало ?
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Sesko написа:Я и аз да питам ако се вземе мотора от автомат какво друго ми трябва , някво лагерче ли кво се слагало ?
слага се лагерче в коляновия вал, там където влиза опашката на ръчната кутия
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Благодаря на всички за отговорите, дано случа на бройка
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Доволен ша останеш.
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
NAPSTERS написа:Sesko написа:Я и аз да питам ако се вземе мотора от автомат какво друго ми трябва , някво лагерче ли кво се слагало ?
слага се лагерче в коляновия вал, там където влиза опашката на ръчната кутия
Какво представлява това лагерче , колко струва и от къде може да се купи ? В магазините за авточасти дали се продава ?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Sesko написа:Какво представлява това лагерче , колко струва и от къде може да се купи ? В магазините за авточасти дали се продава ?
Номенклатурен номер : 11211720310
Описание : ЛАГЕР
Ед.цена (с ДДС) : 29.29 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Но Вие в Разград знам че не обичате официалните дилъри,за това : 15 X 32 X 10мм.
Има го във всеки магазин за лагери и струва от 1,50лв. до около 9лв.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани