Трансплантация M52B20 -> M52B28
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
didite_bg написа:И аз вече се замислих да сменя 20-ката с28-ца.Намерих двигател(читав уж) + запалване за 1300лв, искам да попитам понеже 20-ката двигател е супер дали ще мога да го продам и за какви пари или ще ми седи като трофей в избата.Предложиха ми за 500 лв да ми свършат и "услугата". Добре ли е според вас?
Мерси и поздрави!
най вероятно ще ти седи като трофеи, не е лошо да си го пазиш, че напоследък чувам,че на техническите прегледи проверяват и номера на мотора.... яко са затегнали нещата!!!
цената за труда е горе долу нормална.
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
NAPSTERS написа:... напоследък чувам,че на техническите прегледи проверяват и номера на мотора.... яко са затегнали нещата!!!....
Вчера минах на преглед и наистина проверяват номера на двигателя
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
tsb_bg написа:NAPSTERS написа:... напоследък чувам,че на техническите прегледи проверяват и номера на мотора.... яко са затегнали нещата!!!....
Вчера минах на преглед и наистина проверяват номера на двигателя
да му мислят колегите с Е30-ките, то една не е останала с фабричния матор
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
NAPSTERS написа:tsb_bg написа:NAPSTERS написа:... напоследък чувам,че на техническите прегледи проверяват и номера на мотора.... яко са затегнали нещата!!!....
Вчера минах на преглед и наистина проверяват номера на двигателя
да му мислят колегите с Е30-ките, то една не е останала с фабричния матор
Ам ние ко шъъ праиммм ?!?
П.С 500 лв за труд са много според мен
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
моите коли винаги се пишат без номер на мотор иначе предполагам , че срешу накои друг финикийски знак, всичко ще е наред
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
NAPSTERS написа:моите коли винаги се пишат без номер на мотор иначе предполагам , че срешу накои друг финикийски знак, всичко ще е наред
Прав си така си е ...
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
NAPSTERS написа:да му мислят колегите с Е30-ките, то една не е останала с фабричния матор
Трябва да си тотално скъсан, за да продадеш Е30-ка в днешно време
- sadex5
- ентусиаст
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Особенно онази, която видях при Илко в гаража лятото
- ДаниД
- младши ентусиаст
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Да поизтупам малко темата от прахта, мисля да направя същата трансплантация, до колкото разбирам, щом колата донор е е39 и мотора отива в е39 всичко ще си стане плъг&плей, просто трябва да се препрогамира моя комп (сиеменс мс41) за новия мотор и трябва да си взема лагерчето описано по-назад в темата защото донора е автоматик ? Има ли смисъл според вас да взимам и генерацията от донора или да си остана с 20сковата ? Колекторите предполагам са 1 към 1 ?
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
ДаниД написа:Да поизтупам малко темата от прахта, мисля да направя същата трансплантация, до колкото разбирам, щом колата донор е е39 и мотора отива в е39 всичко ще си стане плъг&плей, просто трябва да се препрогамира моя комп (сиеменс мс41) за новия мотор и трябва да си взема лагерчето описано по-назад в темата защото донора е автоматик ? Има ли смисъл според вас да взимам и генерацията от донора или да си остана с 20сковата ? Колекторите предполагам са 1 към 1 ?
Зависи дали моторът е с един или с два ВАНОСа, защото компютрите са различни не само като софтуер, но и хардуерно. Генеразиите са с различен диаметър, така че старата дори и да пасне, няма да е здравословно за двигателя.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ДаниД
- младши ентусиаст
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Единичен ванос са и 2-та мотора
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
ДаниД написа:Да поизтупам малко темата от прахта, мисля да направя същата трансплантация, до колкото разбирам, щом колата донор е е39 и мотора отива в е39 всичко ще си стане плъг&плей, просто трябва да се препрогамира моя комп (сиеменс мс41) за новия мотор и трябва да си взема лагерчето описано по-назад в темата защото донора е автоматик ? Има ли смисъл според вас да взимам и генерацията от донора или да си остана с 20сковата ? Колекторите предполагам са 1 към 1 ?
И ако ще ползваш ЕВС-а и компа от автомата се прави мост в ЕВС-а да запали, ще обяснявам по-подробно къде и как ако се наложи.
Изпускателните колектори, мисля са еднакви, но назад има разлика.
- ДаниД
- младши ентусиаст
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Ами ще имам и 2та компа, не съм мислил кой да ползвам, но по-скоро няма да го сменявам, а ще си остана с моя от 20ската, но все пак напиши какво трябва да се направи ако не ти е проблем, предполагам ще е полезно и за другитеLenco написа:ДаниД написа:Да поизтупам малко темата от прахта, мисля да направя същата трансплантация, до колкото разбирам, щом колата донор е е39 и мотора отива в е39 всичко ще си стане плъг&плей, просто трябва да се препрогамира моя комп (сиеменс мс41) за новия мотор и трябва да си взема лагерчето описано по-назад в темата защото донора е автоматик ? Има ли смисъл според вас да взимам и генерацията от донора или да си остана с 20сковата ? Колекторите предполагам са 1 към 1 ?
И ако ще ползваш ЕВС-а и компа от автомата се прави мост в ЕВС-а да запали, ще обяснявам по-подробно къде и как ако се наложи.
Изпускателните колектори, мисля са еднакви, но назад има разлика.
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
ЕВС-а на автомата иска "+" на 6-пин за да запали, не позволява да палиш на скорост.
Пин-6 е срещу пин-11 на който има "+", та или с кабел отвън, който на твоята инсталация го няма и трябва да го добавиш, или отваряш ЕВС-а и на платката правиш мост между "пътеките" на "6" и "11".
Проблема със смяната на чиповете на ЕВС-а в ключа или синхронизацията е ясен.
Пин-6 е срещу пин-11 на който има "+", та или с кабел отвън, който на твоята инсталация го няма и трябва да го добавиш, или отваряш ЕВС-а и на платката правиш мост между "пътеките" на "6" и "11".
Проблема със смяната на чиповете на ЕВС-а в ключа или синхронизацията е ясен.
- ДаниД
- младши ентусиаст
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Lenco написа:ЕВС-а на автомата иска "+" на 6-пин за да запали, не позволява да палиш на скорост.
Пин-6 е срещу пин-11 на който има "+", та или с кабел отвън, който на твоята инсталация го няма и трябва да го добавиш, или отваряш ЕВС-а и на платката правиш мост между "пътеките" на "6" и "11".
Проблема със смяната на чиповете на ЕВС-а в ключа или синхронизацията е ясен.
Благодаря колега, това със сигурност не го знаех
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани