Трансплантация M52B20 -> M52B28

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 28 Яну 2012, 19:52

didite_bg написа:И аз вече се замислих да сменя 20-ката с28-ца.Намерих двигател(читав уж) + запалване за 1300лв, искам да попитам понеже 20-ката двигател е супер дали ще мога да го продам и за какви пари или ще ми седи като трофей в избата.Предложиха ми за 500 лв да ми свършат и "услугата". Добре ли е според вас?
Мерси и поздрави!

най вероятно ще ти седи като трофеи, не е лошо да си го пазиш, че напоследък чувам,че на техническите прегледи проверяват и номера на мотора.... яко са затегнали нещата!!!
цената за труда е горе долу нормална.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от tsb_bg » 28 Яну 2012, 20:00

NAPSTERS написа:... напоследък чувам,че на техническите прегледи проверяват и номера на мотора.... яко са затегнали нещата!!!....

Вчера минах на преглед и наистина проверяват номера на двигателя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 28 Яну 2012, 20:02

tsb_bg написа:
NAPSTERS написа:... напоследък чувам,че на техническите прегледи проверяват и номера на мотора.... яко са затегнали нещата!!!....

Вчера минах на преглед и наистина проверяват номера на двигателя

да му мислят колегите с Е30-ките, то една не е останала с фабричния матор :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Sesko » 28 Яну 2012, 20:31

NAPSTERS написа:
tsb_bg написа:
NAPSTERS написа:... напоследък чувам,че на техническите прегледи проверяват и номера на мотора.... яко са затегнали нещата!!!....

Вчера минах на преглед и наистина проверяват номера на двигателя

да му мислят колегите с Е30-ките, то една не е останала с фабричния матор :mhihi:

Ам ние ко шъъ праиммм ?!?
П.С 500 лв за труд са много според мен :|
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 28 Яну 2012, 20:34

моите коли винаги се пишат без номер на мотор :mhihi:иначе предполагам , че срешу накои друг финикийски знак, всичко ще е наред ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Sesko » 28 Яну 2012, 23:39

NAPSTERS написа:моите коли винаги се пишат без номер на мотор :mhihi:иначе предполагам , че срешу накои друг финикийски знак, всичко ще е наред ;)

Прав си така си е ... :conf:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от mad_presley » 29 Яну 2012, 0:10

NAPSTERS написа:да му мислят колегите с Е30-ките, то една не е останала с фабричния матор :mhihi:

Трябва да си тотално скъсан, за да продадеш Е30-ка в днешно време :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от sadex5 » 29 Яну 2012, 3:10

Особенно онази, която видях при Илко в гаража лятото :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 98' е39 520i
Мечтае да кара: V8

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от ДаниД » 11 Дек 2018, 16:00

Да поизтупам малко темата от прахта, мисля да направя същата трансплантация, до колкото разбирам, щом колата донор е е39 и мотора отива в е39 всичко ще си стане плъг&плей, просто трябва да се препрогамира моя комп (сиеменс мс41) за новия мотор и трябва да си взема лагерчето описано по-назад в темата защото донора е автоматик ? Има ли смисъл според вас да взимам и генерацията от донора или да си остана с 20сковата ? Колекторите предполагам са 1 към 1 ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от stony1 » 11 Дек 2018, 19:37

ДаниД написа:Да поизтупам малко темата от прахта, мисля да направя същата трансплантация, до колкото разбирам, щом колата донор е е39 и мотора отива в е39 всичко ще си стане плъг&плей, просто трябва да се препрогамира моя комп (сиеменс мс41) за новия мотор и трябва да си взема лагерчето описано по-назад в темата защото донора е автоматик ? Има ли смисъл според вас да взимам и генерацията от донора или да си остана с 20сковата ? Колекторите предполагам са 1 към 1 ?

Зависи дали моторът е с един или с два ВАНОСа, защото компютрите са различни не само като софтуер, но и хардуерно. Генеразиите са с различен диаметър, така че старата дори и да пасне, няма да е здравословно за двигателя.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 98' е39 520i
Мечтае да кара: V8

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от ДаниД » 11 Дек 2018, 19:39

Единичен ванос са и 2-та мотора

Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Lenco » 12 Дек 2018, 16:27

ДаниД написа:Да поизтупам малко темата от прахта, мисля да направя същата трансплантация, до колкото разбирам, щом колата донор е е39 и мотора отива в е39 всичко ще си стане плъг&плей, просто трябва да се препрогамира моя комп (сиеменс мс41) за новия мотор и трябва да си взема лагерчето описано по-назад в темата защото донора е автоматик ? Има ли смисъл според вас да взимам и генерацията от донора или да си остана с 20сковата ? Колекторите предполагам са 1 към 1 ?

:yes:
И ако ще ползваш ЕВС-а и компа от автомата се прави мост в ЕВС-а да запали, ще обяснявам по-подробно къде и как ако се наложи.
Изпускателните колектори, мисля са еднакви, но назад има разлика.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 98' е39 520i
Мечтае да кара: V8

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от ДаниД » 12 Дек 2018, 16:38

Lenco написа:
ДаниД написа:Да поизтупам малко темата от прахта, мисля да направя същата трансплантация, до колкото разбирам, щом колата донор е е39 и мотора отива в е39 всичко ще си стане плъг&плей, просто трябва да се препрогамира моя комп (сиеменс мс41) за новия мотор и трябва да си взема лагерчето описано по-назад в темата защото донора е автоматик ? Има ли смисъл според вас да взимам и генерацията от донора или да си остана с 20сковата ? Колекторите предполагам са 1 към 1 ?

:yes:
И ако ще ползваш ЕВС-а и компа от автомата се прави мост в ЕВС-а да запали, ще обяснявам по-подробно къде и как ако се наложи.
Изпускателните колектори, мисля са еднакви, но назад има разлика.
Ами ще имам и 2та компа, не съм мислил кой да ползвам, но по-скоро няма да го сменявам, а ще си остана с моя от 20ската, но все пак напиши какво трябва да се направи ако не ти е проблем, предполагам ще е полезно и за другите :)

Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Lenco » 13 Дек 2018, 8:26

ЕВС-а на автомата иска "+" на 6-пин за да запали, не позволява да палиш на скорост.
Пин-6 е срещу пин-11 на който има "+", та или с кабел отвън, който на твоята инсталация го няма и трябва да го добавиш, или отваряш ЕВС-а и на платката правиш мост между "пътеките" на "6" и "11".
Проблема със смяната на чиповете на ЕВС-а в ключа или синхронизацията е ясен.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 98' е39 520i
Мечтае да кара: V8

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от ДаниД » 14 Дек 2018, 17:32

Lenco написа:ЕВС-а на автомата иска "+" на 6-пин за да запали, не позволява да палиш на скорост.
Пин-6 е срещу пин-11 на който има "+", та или с кабел отвън, който на твоята инсталация го няма и трябва да го добавиш, или отваряш ЕВС-а и на платката правиш мост между "пътеките" на "6" и "11".
Проблема със смяната на чиповете на ЕВС-а в ключа или синхронизацията е ясен.



:yes: :yes: :yes:

Благодаря колега, това със сигурност не го знаех
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook