Трансплантация M52B20 -> M52B28
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Sesko написа:NAPSTERS написа:за двоен ванос, ти трябва инсталация, ЕКУ,ЕВС и табло. малко по-сложна процедура, която несъм сигурен ,че си заслужава.
Те по принцип ги продават пълен комплект двигателите де , ами таблото за какво е аз съм с големия борд ?!? Иначе като цяло май взех да се отказвам от ТУ-то
при ТУ-то комуникацията с таблото става по шина , иначе няма да имаш температура и оборотомер.
а имаш и още две сонди и един датчик на вала повече, абе повече ядове
П. С. Къде е ключаря
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
NAPSTERS написа:при ТУ-то комуникацията с таблото става по шина , иначе няма да имаш температура и оборотомер.
а имаш и още две сонди и един датчик на вала повече, абе повече ядове
П. С. Къде е ключаря
Милене,стига си го дъвкал това табло,то не се сменя,а само се препрограмира,
Виж в галерията ми на старата ми кола бях сложил табло от М5 , а тя беше 525d
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Ilko Ivanov написа:NAPSTERS написа:при ТУ-то комуникацията с таблото става по шина , иначе няма да имаш температура и оборотомер.
а имаш и още две сонди и един датчик на вала повече, абе повече ядове
П. С. Къде е ключаря
Милене,стига си го дъвкал това табло,то не се сменя,а само се препрограмира,
Виж в галерията ми на старата ми кола бях сложил табло от М5 , а тя беше 525d
Хм ... според мен има смисъл това което казва NAPSTERS за таблото. Предполагам М-ковото табло e било '99г. и по-ново и независимо, че е М-ково си има подръжката за 525d и му трябва само едно прекодиране да тръгне. Ако е по-старо обаче таблото, няма как да тръгне като хората ... макар, че невъзможни неща да няма и аз да незнам начина да се подкара.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Ilko Ivanov написа:NAPSTERS написа:при ТУ-то комуникацията с таблото става по шина , иначе няма да имаш температура и оборотомер.
а имаш и още две сонди и един датчик на вала повече, абе повече ядове
П. С. Къде е ключаря
Милене,стига си го дъвкал това табло,то не се сменя,а само се препрограмира,
Виж в галерията ми на старата ми кола бях сложил табло от М5 , а тя беше 525d
Илко, ти ги владееш тия технологични прогреси, аз си карам по старомодния начин
имах проблем с едно табло което беше скапано, от 520 ТУ, донесоха ми табло от 528 сингъл ванос, и дори неуспях да го прекодирам с диса. след като го подменихме с такова от 528 ТУ нещата станаха от раз. за големия борд става въпрос.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Хм ... според мен има смисъл това което казва NAPSTERS за таблото. Предполагам М-ковото табло e било '99г. и по-ново и независимо, че е М-ково си има подръжката за 525d и му трябва само едно прекодиране да тръгне. Ако е по-старо обаче таблото, няма как да тръгне като хората ... макар, че невъзможни неща да няма и аз да незнам начина да се подкара. [/quote]
и аз мисля,че се получава разлика в комуникацията при таблата до 99 г. и след това. тези след 99-та комуникацията с ЕКУ-то се осъществява посредством CAN-H и CAN-L шина. може и да има начин да се направи , но аз не го знам.
и аз мисля,че се получава разлика в комуникацията при таблата до 99 г. и след това. тези след 99-та комуникацията с ЕКУ-то се осъществява посредством CAN-H и CAN-L шина. може и да има начин да се направи , но аз не го знам.
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
NAPSTERS написа:... тези след 99-та комуникацията с ЕКУ-то се осъществява посредством CAN-H и CAN-L шина. може и да има начин да се направи , но аз не го знам.
Точно.
По-новите табла (след 99-та) поддържат и стария и новия начин на комуникация така, че могат да станат и на по-стара кола, дкоато по-старите са си само за старите (преди 99-та).
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 328i
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Здравейте на всички в момента и аз съм на път да сменя моя М52В20 с М52В28 исчетох цялата тема и никаде не видях някои да спомене нещо за бензиновата помпа до колкото знам бензиновата помпа си има дебит и се чудех как така никой не е сменил бензиновата си помпа тази кола ваобще как успява да вдигне оборотите с помпа от 2.0 мойта бензинова помпа наскоро изгоря и сега се чудя даси купя такава за 2.0 и да сложа М52В28 или даси купя помпа за 2.8 и да сложа 2.8 мотора и ако помпата от 2.0 захранва ДВГ-то отли4но затова ли расхода на 2.8 пада под този на 2.0 ?
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Ето за кои модели се ползва помпата от 520-ка примерно :
Part 16146752368 (FUEL PUMP) was found on the following vehicles:
E39: Details on E39
E39 520i Sedan, Europe
E39 520i Touring, Europe
E39 523i Sedan, Europe
E39 523i Touring, Europe
E39 525i Touring, Europe
E39 525i Sedan, Europe
E39 528i Sedan, Europe
E39 528i Touring, Europe
E39 530i Sedan, Europe
E39 530i Touring, Europe
E39 535i Sedan, Europe
E39 540i Touring, Europe
E39 540i Sedan, Europe
E39 540iP Sedan, Europe
Details for all
Search for another part:
Part 16146752368 (FUEL PUMP) was found on the following vehicles:
E39: Details on E39
E39 520i Sedan, Europe
E39 520i Touring, Europe
E39 523i Sedan, Europe
E39 523i Touring, Europe
E39 525i Touring, Europe
E39 525i Sedan, Europe
E39 528i Sedan, Europe
E39 528i Touring, Europe
E39 530i Sedan, Europe
E39 530i Touring, Europe
E39 535i Sedan, Europe
E39 540i Touring, Europe
E39 540i Sedan, Europe
E39 540iP Sedan, Europe
Details for all
Search for another part:
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 328i
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Мерси за хубавия отговор но аз карам е36 не 39 ще бадели проблем да вкарам М52В28 от е39 на е36 до колкото знам ДВТ-тата са еднакви ще трябвали да сменям скорости деференциал кардан и прочие ? и отностно вапросами така и така ще минавам на М52Б28 каква помпа даси купя за 2.0 или 2.8 ? и каква е разликата
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Няма разлика в помпите, в картерите обаче има.
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 328i
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
spacepl написа:в картерите обаче има.
Това е от значение ако донора ти е Е36 или Е38......ако е от Е39 няма проблеми
- uBaH
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 20.02.2011
- Местоположение: Димитровград / Хасково
- Пол: Мъж
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Е аз доколкото разбирам, баш донора ще е Е39, а двигателя ще се монтира в Е36. Човека май е намерил подходяща тема в "нашия" раздел и затова си пита
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 328i
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
да донора 6те е Е39 ще напиша подробно какво точно искам да направя
Колата ми е BMW 320i 24V Vanos(един) колата е от 1994 година сас ДВГ М52В20 искам да монтирам ДВГ от е39 М52В28 какво точно трябва да сменя зада стане цялата вратка,и кой от частите на моето 320 мога да исползвам за новото ДВГ 2.8 ?(примерно радиатора ми виското,кардан,деференциал,скорости такива части) и така или иначе в момента ми е изгоряла бензиновата помпа каква даси сложа за 2.0 или за 2.8 ? благодаря предварително
Колата ми е BMW 320i 24V Vanos(един) колата е от 1994 година сас ДВГ М52В20 искам да монтирам ДВГ от е39 М52В28 какво точно трябва да сменя зада стане цялата вратка,и кой от частите на моето 320 мога да исползвам за новото ДВГ 2.8 ?(примерно радиатора ми виското,кардан,деференциал,скорости такива части) и така или иначе в момента ми е изгоряла бензиновата помпа каква даси сложа за 2.0 или за 2.8 ? благодаря предварително
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Aко мислиш сам да си правиш колата и задаваш тези въпроси,не се захващай по-добре! Нека момчетата дето ще го правят ти кажат и обяснят,то не става ей така,хоп и 2.8!
Имаш базата на realOEM ,ЕТК ....сравни си нещата от нормална Е36 320 със 328 , виж кое елементи се различават......почети малко в Е36 форума,има доста писано,за час време си напред с теорията,пък после лесно
На първо време,щом донора ти е Е39,си търсиш картер от Е36 2.8,който да монтираш на двигателя свален от Е39
Имаш базата на realOEM ,ЕТК ....сравни си нещата от нормална Е36 320 със 328 , виж кое елементи се различават......почети малко в Е36 форума,има доста писано,за час време си напред с теорията,пък после лесно
На първо време,щом донора ти е Е39,си търсиш картер от Е36 2.8,който да монтираш на двигателя свален от Е39
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани