Трансплантация M52B20 -> M52B28

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 08 Юни 2011, 21:53

Sesko написа:
NAPSTERS написа:за двоен ванос, ти трябва инсталация, ЕКУ,ЕВС и табло. малко по-сложна процедура, която несъм сигурен ,че си заслужава.

Те по принцип ги продават пълен комплект двигателите де , ами таблото за какво е аз съм с големия борд :roll: ?!? Иначе като цяло май взех да се отказвам от ТУ-то :mhihi: :mhihi:


при ТУ-то комуникацията с таблото става по шина , иначе няма да имаш температура и оборотомер.
а имаш и още две сонди и един датчик на вала повече, абе повече ядове :mhihi:

П. С. Къде е ключаря :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Ilko Ivanov » 09 Юни 2011, 5:06

NAPSTERS написа:при ТУ-то комуникацията с таблото става по шина , иначе няма да имаш температура и оборотомер.
а имаш и още две сонди и един датчик на вала повече, абе повече ядове :mhihi:

П. С. Къде е ключаря :mhihi:

Милене,стига си го дъвкал това табло,то не се сменя,а само се препрограмира,
Виж в галерията ми на старата ми кола бях сложил табло от М5 , а тя беше 525d ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от badsharki » 09 Юни 2011, 9:16

Ilko Ivanov написа:
NAPSTERS написа:при ТУ-то комуникацията с таблото става по шина , иначе няма да имаш температура и оборотомер.
а имаш и още две сонди и един датчик на вала повече, абе повече ядове :mhihi:

П. С. Къде е ключаря :mhihi:

Милене,стига си го дъвкал това табло,то не се сменя,а само се препрограмира,
Виж в галерията ми на старата ми кола бях сложил табло от М5 , а тя беше 525d ;)

Хм ... според мен има смисъл това което казва NAPSTERS за таблото. Предполагам М-ковото табло e било '99г. и по-ново и независимо, че е М-ково си има подръжката за 525d и му трябва само едно прекодиране да тръгне. Ако е по-старо обаче таблото, няма как да тръгне като хората ... макар, че невъзможни неща да няма и аз да незнам начина да се подкара. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 09 Юни 2011, 20:58

Ilko Ivanov написа:
NAPSTERS написа:при ТУ-то комуникацията с таблото става по шина , иначе няма да имаш температура и оборотомер.
а имаш и още две сонди и един датчик на вала повече, абе повече ядове :mhihi:

П. С. Къде е ключаря :mhihi:

Милене,стига си го дъвкал това табло,то не се сменя,а само се препрограмира,
Виж в галерията ми на старата ми кола бях сложил табло от М5 , а тя беше 525d ;)

Илко, ти ги владееш тия технологични прогреси, аз си карам по старомодния начин ;)
имах проблем с едно табло което беше скапано, от 520 ТУ, донесоха ми табло от 528 сингъл ванос, и дори неуспях да го прекодирам с диса. след като го подменихме с такова от 528 ТУ нещата станаха от раз. за големия борд става въпрос.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 09 Юни 2011, 21:26

Хм ... според мен има смисъл това което казва NAPSTERS за таблото. Предполагам М-ковото табло e било '99г. и по-ново и независимо, че е М-ково си има подръжката за 525d и му трябва само едно прекодиране да тръгне. Ако е по-старо обаче таблото, няма как да тръгне като хората ... макар, че невъзможни неща да няма и аз да незнам начина да се подкара. :)[/quote]


и аз мисля,че се получава разлика в комуникацията при таблата до 99 г. и след това. тези след 99-та комуникацията с ЕКУ-то се осъществява посредством CAN-H и CAN-L шина. може и да има начин да се направи , но аз не го знам.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от badsharki » 10 Юни 2011, 6:39

NAPSTERS написа:... тези след 99-та комуникацията с ЕКУ-то се осъществява посредством CAN-H и CAN-L шина. може и да има начин да се направи , но аз не го знам.

Точно. :yes:
По-новите табла (след 99-та) поддържат и стария и новия начин на комуникация така, че могат да станат и на по-стара кола, дкоато по-старите са си само за старите (преди 99-та). :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 17.06.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E46 328i
Мечтае да кара: M10
Детайли за колата: Panda

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от ayaks90 » 29 Ное 2011, 9:53

Здравейте на всички в момента и аз съм на път да сменя моя М52В20 с М52В28 исчетох цялата тема и никаде не видях някои да спомене нещо за бензиновата помпа до колкото знам бензиновата помпа си има дебит и се чудех как така никой не е сменил бензиновата си помпа тази кола ваобще как успява да вдигне оборотите с помпа от 2.0 мойта бензинова помпа наскоро изгоря и сега се чудя даси купя такава за 2.0 и да сложа М52В28 или даси купя помпа за 2.8 и да сложа 2.8 мотора и ако помпата от 2.0 захранва ДВГ-то отли4но затова ли расхода на 2.8 пада под този на 2.0 ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Sesko » 29 Ное 2011, 10:32

Ето за кои модели се ползва помпата от 520-ка примерно :

Part 16146752368 (FUEL PUMP) was found on the following vehicles:

E39: Details on E39
E39 520i Sedan, Europe
E39 520i Touring, Europe
E39 523i Sedan, Europe
E39 523i Touring, Europe
E39 525i Touring, Europe
E39 525i Sedan, Europe
E39 528i Sedan, Europe
E39 528i Touring, Europe
E39 530i Sedan, Europe
E39 530i Touring, Europe
E39 535i Sedan, Europe
E39 540i Touring, Europe
E39 540i Sedan, Europe
E39 540iP Sedan, Europe


Details for all

Search for another part:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 17.06.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E46 328i
Мечтае да кара: M10
Детайли за колата: Panda

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от ayaks90 » 29 Ное 2011, 12:33

Мерси за хубавия отговор но аз карам е36 не 39 ще бадели проблем да вкарам М52В28 от е39 на е36 до колкото знам ДВТ-тата са еднакви ще трябвали да сменям скорости деференциал кардан и прочие ? и отностно вапросами така и така ще минавам на М52Б28 каква помпа даси купя за 2.0 или 2.8 ? и каква е разликата
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от spacepl » 29 Ное 2011, 14:01

Няма разлика в помпите, в картерите обаче има.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 17.06.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E46 328i
Мечтае да кара: M10
Детайли за колата: Panda

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от ayaks90 » 29 Ное 2011, 14:28

и сега немога ли даси сложа М52Б28 от е39 на е36 ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от meha » 29 Ное 2011, 14:54

spacepl написа:в картерите обаче има.


Това е от значение ако донора ти е Е36 или Е38......ако е от Е39 няма проблеми
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 20.02.2011
Местоположение: Димитровград / Хасково
Пол: Мъж

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от uBaH » 29 Ное 2011, 15:39

Е аз доколкото разбирам, баш донора ще е Е39, а двигателя ще се монтира в Е36. Човека май е намерил подходяща тема в "нашия" раздел и затова си пита :angel:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 17.06.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E46 328i
Мечтае да кара: M10
Детайли за колата: Panda

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от ayaks90 » 29 Ное 2011, 15:55

да донора 6те е Е39 ще напиша подробно какво точно искам да направя
Колата ми е BMW 320i 24V Vanos(един) колата е от 1994 година сас ДВГ М52В20 искам да монтирам ДВГ от е39 М52В28 какво точно трябва да сменя зада стане цялата вратка,и кой от частите на моето 320 мога да исползвам за новото ДВГ 2.8 ?(примерно радиатора ми виското,кардан,деференциал,скорости такива части) и така или иначе в момента ми е изгоряла бензиновата помпа каква даси сложа за 2.0 или за 2.8 ? благодаря предварително
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от meha » 29 Ное 2011, 17:34

Aко мислиш сам да си правиш колата и задаваш тези въпроси,не се захващай по-добре! Нека момчетата дето ще го правят ти кажат и обяснят,то не става ей така,хоп и 2.8!

Имаш базата на realOEM ,ЕТК ....сравни си нещата от нормална Е36 320 със 328 , виж кое елементи се различават......почети малко в Е36 форума,има доста писано,за час време си напред с теорията,пък после лесно ;)

На първо време,щом донора ти е Е39,си търсиш картер от Е36 2.8,който да монтираш на двигателя свален от Е39 :!:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook