Трансплантация M52B20 -> M52B28
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Ако кодираш EWSa, никакво преправяне не ти трабва и това е правилният начин. Всякакви други решения с добавянето на кабели и спойки не са препоръчителни. Ако пък ще ползваш твоя комп и твоя EWS, няма да ти трябва нито кодиране, нито синхронизация.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Ползвай си твоя комп, за да не се занимаваш с хиляда глупости. Намери си от София някой който да ти налее софта за 2.8 в твоя комп и си карай. Всеки който поне малко е работил с WinKFP ще може и като бонус ще си с послоедния софт за 28-ца.
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
spacepl написа:Ползвай си твоя комп, за да не се занимаваш с хиляда глупости. Намери си от София някой който да ти налее софта за 2.8 в твоя комп и си карай. Всеки който поне малко е работил с WinKFP ще може и като бонус ще си с послоедния софт за 28-ца.
Какви са разликите между двата софтуера колега? Не съм ги разглеждал детайлно, но за двата мотора, ако са с един ванос дават горивните и игнишън картите че са еднакви. Мислех че се разчита на по-големи дюзи за 2.8 мотора...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ДаниД
- младши ентусиаст
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
stony1 написа:Ако кодираш EWSa, никакво преправяне не ти трабва и това е правилният начин. Всякакви други решения с добавянето на кабели и спойки не са препоръчителни. Ако пък ще ползваш твоя комп и твоя EWS, няма да ти трябва нито кодиране, нито синхронизация.
Значи ако вържа новия мотор за стария комп директно би трябвало да си тръгне ? Това би били най-приятния вариянт
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Да, даже си и върви нормално.
Иначе ако трябва да сме точни, правилния начин е да си купиш готово 528, а по света правилния начин е да си купиш G30, като единствения проблем, е че вече няма 528
Иначе ако трябва да сме точни, правилния начин е да си купиш готово 528, а по света правилния начин е да си купиш G30, като единствения проблем, е че вече няма 528
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
ДаниД написа:Значи ако вържа новия мотор за стария комп директно би трябвало да си тръгне ? Това би били най-приятния вариянт
Разгледах детайлно софтуерите на двата мотора. Единствената разлика която успях да открия са едни 30 до 50 оборота повече, които дават за 28-та на празен ход. Което не вярвам да е някаква голяма драма Горните са 2.8, а долните за 2.0.
Има и малки разлики във WOT-a, до към 3% в + за 2.8... не мисля, че и това ще е някаква голяма драма за да се кара така, докато се налее софтуер за 2.8, както каза колегата spacepl
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ДаниД
- младши ентусиаст
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Вчера извадихме мотора, трябва да взема нов съединител, има ли опасност ако взема такъв за 528 240мм да не пасне на маховика от 520 за който съединителя е 228мм ?
- ДаниД
- младши ентусиаст
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Вчера го запалихме, изглежда всичко е точно Съединител взех 228мм
- Reeferparty
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 4.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- Мечтае да кара: e34 m5
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Здравейте да използвам темата мисля да сменям двигател м52б20 двоен ванос със 2.2 170к.с също е двоен ванос питането ми е дали ще пасне ако го взема гол гол до сега всички казват че ще стане но все пак да чуя още някое мнение
Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани