Трансплантация M52B20 -> M52B28

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от stony1 » 15 Дек 2018, 15:38

Ако кодираш EWSa, никакво преправяне не ти трабва и това е правилният начин. Всякакви други решения с добавянето на кабели и спойки не са препоръчителни. Ако пък ще ползваш твоя комп и твоя EWS, няма да ти трябва нито кодиране, нито синхронизация.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от spacepl » 17 Дек 2018, 10:05

Ползвай си твоя комп, за да не се занимаваш с хиляда глупости. Намери си от София някой който да ти налее софта за 2.8 в твоя комп и си карай. Всеки който поне малко е работил с WinKFP ще може и като бонус ще си с послоедния софт за 28-ца.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от cerberus » 19 Дек 2018, 12:08

spacepl написа:Ползвай си твоя комп, за да не се занимаваш с хиляда глупости. Намери си от София някой който да ти налее софта за 2.8 в твоя комп и си карай. Всеки който поне малко е работил с WinKFP ще може и като бонус ще си с послоедния софт за 28-ца.

Какви са разликите между двата софтуера колега? Не съм ги разглеждал детайлно, но за двата мотора, ако са с един ванос дават горивните и игнишън картите че са еднакви. Мислех че се разчита на по-големи дюзи за 2.8 мотора... :dunno:
Fuel-Ignition-maps.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 98' е39 520i
Мечтае да кара: V8

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от ДаниД » 20 Дек 2018, 10:29

stony1 написа:Ако кодираш EWSa, никакво преправяне не ти трабва и това е правилният начин. Всякакви други решения с добавянето на кабели и спойки не са препоръчителни. Ако пък ще ползваш твоя комп и твоя EWS, няма да ти трябва нито кодиране, нито синхронизация.


Значи ако вържа новия мотор за стария комп директно би трябвало да си тръгне ? Това би били най-приятния вариянт :smoke:
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Lenco » 21 Дек 2018, 8:49

Да, даже си и върви нормално.
Иначе ако трябва да сме точни, правилния начин е да си купиш готово 528, а по света правилния начин е да си купиш G30, като единствения проблем, е че вече няма 528 :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от cerberus » 21 Дек 2018, 15:40

ДаниД написа:Значи ако вържа новия мотор за стария комп директно би трябвало да си тръгне ? Това би били най-приятния вариянт :smoke:

Разгледах детайлно софтуерите на двата мотора. Единствената разлика която успях да открия са едни 30 до 50 оборота повече, които дават за 28-та на празен ход. Което не вярвам да е някаква голяма драма :yes: Горните са 2.8, а долните за 2.0.
idle-speed.jpg

Има и малки разлики във WOT-a, до към 3% в + за 2.8... не мисля, че и това ще е някаква голяма драма за да се кара така, докато се налее софтуер за 2.8, както каза колегата spacepl :yes:
WOT.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 98' е39 520i
Мечтае да кара: V8

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от ДаниД » 23 Дек 2018, 1:46

Вчера извадихме мотора, трябва да взема нов съединител, има ли опасност ако взема такъв за 528 240мм да не пасне на маховика от 520 за който съединителя е 228мм ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 98' е39 520i
Мечтае да кара: V8

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от ДаниД » 27 Дек 2018, 9:13

Вчера го запалихме, изглежда всичко е точно :D Съединител взех 228мм
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 4.01.2017
Пол: Мъж
Кара: e39 520i
Мечтае да кара: e34 m5

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Reeferparty » 23 Окт 2019, 23:24

Здравейте да използвам темата мисля да сменям двигател м52б20 двоен ванос със 2.2 170к.с също е двоен ванос питането ми е дали ще пасне ако го взема гол гол до сега всички казват че ще стане но все пак да чуя още някое мнение

Изпратено от моят COL-L29 с помощта на Tapatalk

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook