530d странно поведение ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530d странно поведение ?
След едноседмично гледане на данни, отстраняване на няколко малки теча и сваляне на дюзи за проверка на стенд, нещата вървят към смяна на два разпръсквача с моя проблем... Купени са и в събота ще си ги сменя сам, че кожодерите взимат по 50 лева на бройка за работа. После ще видим как е. До тях стИгнах, след като забелязах колебания в налягането на рейла - мърдаше от 315 до 430 бара на празен ход. С тест през ДИС установих, че регулаторът е изправен. Имаше лек теч от една тръба на излишното и го отстраних. Налягането продължаваше да играе при проявление на проблема. Видях на Инпа, че на две двойки цилиндри оборотите са по-ниски на единия цилиндър, а корекциите не бяха големи - от сорта на 1.5+-... Свалих тези дюзи и ги дадох на стенд - оказа се, че времената им за реакция на пилотно пръскане са леко извън норма, но при средно налягане и макс 380 милисекунди, двете мои реагират за 480 и 465 ... Излишните горива и доставяните са в норма, което ме води към иглата. Другите 4 дюзи са с разпръсквачи на година и са с нормални корекции и обороти. След стенда им размених местата и се оказа, че корекцията ги следва. Като ги сменя и направя тестове, ше пиша
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530d странно поведение ?
Та след още близо седмица се оказа, че след смяната на въпросните два разпръсквача колата пак трепери. Налягането пак мърдаше и понякога се появяваше корекция от дори -3.8... Реших, че е или регулаторът на помпата, или сензорът за налягане на рейла. Изчаках да се прояви проблемът и със закачен комп махнах буксата на сензорът на рейла. Колата, както си подскачаше цялата, заработи гладко и равномерно. Корекциите веднага паднаха на -+0.4, налягането в рейла нормално показваше нула, а основното пръскане се закова на 10 милиграма. При махането на буксата видях, че е цялата в пепел и нафта, явно от малките течове, които отстраних по-рано. Изчистих я със спрей и вече три дни колата работи нормално, без да трепери и с минимални корекции, които като изключа през софта, също не се усеща вибрация. Налягането в рейла е стабилно, а основното пръскане е в граници 3-7 милиграма... Засега мисля, че я оправих и ядовете идваха от зацапаната букса на сензорът на рейла
Re: 530d странно поведение ?
Z3Ro* написа:Та след още близо седмица се оказа, че след смяната на въпросните два разпръсквача колата пак трепери. Налягането пак мърдаше и понякога се появяваше корекция от дори -3.8... Реших, че е или регулаторът на помпата, или сензорът за налягане на рейла. Изчаках да се прояви проблемът и със закачен комп махнах буксата на сензорът на рейла. Колата, както си подскачаше цялата, заработи гладко и равномерно. Корекциите веднага паднаха на -+0.4, налягането в рейла нормално показваше нула, а основното пръскане се закова на 10 милиграма. При махането на буксата видях, че е цялата в пепел и нафта, явно от малките течове, които отстраних по-рано. Изчистих я със спрей и вече три дни колата работи нормално, без да трепери и с минимални корекции, които като изключа през софта, също не се усеща вибрация. Налягането в рейла е стабилно, а основното пръскане е в граници 3-7 милиграма... Засега мисля, че я оправих и ядовете идваха от зацапаната букса на сензорът на рейла
Колега къде се намира този сензор на рейла, че и аз имам същия проблем.
Дюзите са наред, а имам корекции от близо -4 на един цилиндър на студен двигател.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530d странно поведение ?
При мен на топъл мотор имаше проблем. Сензорът на рейла е на задната страна, откъм кората между двата филтъра на купето.
От тази схема е номер 8:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_2041
От тази схема е номер 8:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_2041
Re: 530d странно поведение ?
Z3Ro* написа:При мен на топъл мотор имаше проблем. Сензорът на рейла е на задната страна, откъм кората между двата филтъра на купето.
От тази схема е номер 8:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_2041
Малко тъп въпрос, ама ти всмукателния колектор сваля ли го ?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530d странно поведение ?
Kurtov написа:Z3Ro* написа:При мен на топъл мотор имаше проблем. Сензорът на рейла е на задната страна, откъм кората между двата филтъра на купето.
От тази схема е номер 8:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_2041
Малко тъп въпрос, ама ти всмукателния колектор сваля ли го ?
За да откача буксата на сензора не... Но се сваля кутията на шофьорския филтър.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: 530d странно поведение ?
Z3Ro* написа:Та след още близо седмица се оказа, че след смяната на въпросните два разпръсквача колата пак трепери. Налягането пак мърдаше и понякога се появяваше корекция от дори -3.8... Реших, че е или регулаторът на помпата, или сензорът за налягане на рейла. Изчаках да се прояви проблемът и със закачен комп махнах буксата на сензорът на рейла. Колата, както си подскачаше цялата, заработи гладко и равномерно. Корекциите веднага паднаха на -+0.4, налягането в рейла нормално показваше нула, а основното пръскане се закова на 10 милиграма. При махането на буксата видях, че е цялата в пепел и нафта, явно от малките течове, които отстраних по-рано. Изчистих я със спрей и вече три дни колата работи нормално, без да трепери и с минимални корекции, които като изключа през софта, също не се усеща вибрация. Налягането в рейла е стабилно, а основното пръскане е в граници 3-7 милиграма... Засега мисля, че я оправих и ядовете идваха от зацапаната букса на сензорът на рейла
Здравей колега има ли значение с какъв спрей се почиства буксата?
Доколото видах на схема на 3.0д 204кс е46 се намира отпред
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530d странно поведение ?
Аз ползвам контактен спрей на Лики моли...Предполагам, че и друга марка ще свърши работа, но избирай такъв, който не оставя мазен филм - това обикновено го пише на опаковките.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани