Автомат към ръчка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- sadex5
- ентусиаст
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Автомат към ръчка
Ти искаш баш на Трифон зарезан да стане от масата и да ти пише ли Както казваха в оня филм,, Баш Майстора'', Бебов ще те оправи, като нова ще стане.
Колега, само да ти кажа, не я пали с теглене...За дизела пък е абсолютно противопоказно...
Колега, само да ти кажа, не я пали с теглене...За дизела пък е абсолютно противопоказно...
- vankatagsi
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Автомат към ръчка
Още ли си на мнение че Астра ГСИ върви повече бмв-то
Евала за мерака по трансформацията, и аз не харесвам автоматите!
Евала за мерака по трансформацията, и аз не харесвам автоматите!
- sadex5
- ентусиаст
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Автомат към ръчка
Да не ви чуят руснаците само, че те умират за автоматик, по техните форуми само това говорят Аз съм пушач, и никоя друга кола не ми харесва, освен ако може да ми е свободна дясната ръка С лявата горя много страничните айрбеци.
Re: Автомат към ръчка
3-ка бензин с ръчни скорости,нека му е зле
Поритваш ли съединителя от време на време
Поритваш ли съединителя от време на време
- bmw_n00b
- ентусиаст
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Автомат към ръчка
Става цялата схема с някакво реле, което се вързва и дава сигнал към имобилайзера. Впоследствие ще имаш само една пасивна грешка, че ДМЕ-то не открива компа на автоматика, но няма грижи, аз вече карам почти година така. По-късно ще поразровя да ти кажа къде и как се вързва релето, ако не ме изпревари някой с решение
ПП Значи релето, което прекъсва веригата при липсващ сигнал от селектора се намира в ЕВС-а (имобилайзера) и може да се "затвори" като се свържат двата дебели черни кабела на буксата с мост. Пинове 1 и 2. Ако искаш пак си го провери във ВДС, но според мен е така. Това става за докато намериш дълготрайно решение. По-добре е от бутане
ПП Значи релето, което прекъсва веригата при липсващ сигнал от селектора се намира в ЕВС-а (имобилайзера) и може да се "затвори" като се свържат двата дебели черни кабела на буксата с мост. Пинове 1 и 2. Ако искаш пак си го провери във ВДС, но според мен е така. Това става за докато намериш дълготрайно решение. По-добре е от бутане
Re: Автомат към ръчка
vankatagsi написа:Още ли си на мнение че Астра ГСИ върви повече бмв-то
Евала за мерака по трансформацията, и аз не харесвам автоматите!
Бе според мен са кантар читава Астра и сега мойто БМВ...затова пуснах и темичка в опел фоума...искам да направа сверка...иначе докато имах Астричка бая бързи БМВ-та ошляпах
sadex5 написа:Да не ви чуят руснаците само, че те умират за автоматик, по техните форуми само това говорят Аз съм пушач, и никоя друга кола не ми харесва, освен ако може да ми е свободна дясната ръка С лявата горя много страничните айрбеци.
Автомата си е благинка ама съзава усещането, че е бавна и тромава кола...сега много живна...разхода падна ааадски...даже утре вечерта искам да я и чипосвам
meha написа:3-ка бензин с ръчни скорости,нека му е зле
Поритваш ли съединителя от време на време
Мокро е...не ми трябва да ритам съединителя Пък и ми е жал за новия съединител...поне малко да улегне. Не съм вярвал, че и тая кола ще може да се пързаля с такава лекота и така добре да се контролира с газта...а с автомат си е направо невъзможно понякога да я вънеш обратно
bmw_n00b написа:Става цялата схема с някакво реле, което се вързва и дава сигнал към имобилайзера. Впоследствие ще имаш само една пасивна грешка, че ДМЕ-то не открива компа на автоматика, но няма грижи, аз вече карам почти година така. По-късно ще поразровя да ти кажа къде и как се вързва релето, ако не ме изпревари някой с решение
ПП Значи релето, което прекъсва веригата при липсващ сигнал от селектора се намира в ЕВС-а (имобилайзера) и може да се "затвори" като се свържат двата дебели черни кабела на буксата с мост. Пинове 1 и 2. Ако искаш пак си го провери във ВДС, но според мен е така. Това става за докато намериш дълготрайно решение. По-добре е от бутане
Сега слизам да връзвам датчика за заден ход и датчика на съединителя и евентуално утре да я прекодира колегата NAPSTERS, така че схемата за релето отпада Опитах се да запаля колата като окъся първо и пето и после първо и трето краче на буксата на избирача на автомата ама пак не се излъга колата да завърти стартера
- bmw_n00b
- ентусиаст
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Автомат към ръчка
Ами 1 ти е към стартера, а 2 от ключа. Явно не си се сетил за правилната комбинация Ако нещо не стане с прекодирането ще знаеш поне
Re: Автомат към ръчка
Пак ударих на камък, момчета. Надявам се да простите невежеството ми в сферата на електрониката на Е39. Как да свържа датчика на скоростната кутия за задни светлини. Ровя се из WDS и май(?!?) тябва да свържа сигнла от датчика към таблото. Не знам обаче моето табло с IKE ли е или не е. Таблото е с големия борд, с една черна 18 пинова букса, една синя 26 пинова букса и точно до нея още една бяла 18 пинова.
Другия вариант да свържа датчика е към едно реле за задна скорост, което се използва само от автоматичната кутия. Кой от двата начина да използвам?
Просто искам да ми светнат светлините на заден ход и да ми се пуска парктроника автоматично
Другия вариант да свържа датчика е към едно реле за задна скорост, което се използва само от автоматичната кутия. Кой от двата начина да използвам?
Просто искам да ми светнат светлините на заден ход и да ми се пуска парктроника автоматично
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Автомат към ръчка
Взимате БМВ скенер 1.4.0 и влизате в настройките на EWS-а ,там има опция "автоматик" и "ръчка",слагате отметката на "ръчна кутия" и започваш да палиш без проблеми.
Относно задната там ще е малко по-сложно....... Трябва да препрограмирате IKE-то и да пуснеш кабел от датчика за задна до таблото.
Относно задната там ще е малко по-сложно....... Трябва да препрограмирате IKE-то и да пуснеш кабел от датчика за задна до таблото.
Re: Автомат към ръчка
Пускането на кабела от кутията до 25 пин на синята букса на таблото (ще пропусна междинната букса до DME-то) не ми е проблем обаче сигурно прекодирането на таблото ще е по-сложно предполагам. Нямам представа как се кодира табло
Re: Автомат към ръчка
bmw_n00b написа:Става
ПП Значи релето, което прекъсва веригата при липсващ сигнал от селектора се намира в ЕВС-а (имобилайзера) и може да се "затвори" като се свържат двата дебели черни кабела на буксата с мост. Пинове 1 и 2. Ако искаш пак си го провери във ВДС, но според мен е така. Това става за докато намериш дълготрайно решение. По-добре е от бутане
Колега това съм го направил отдавна ама върти и не пали търси селекторен лост и по мое наблюдение и дюците не пускат гориво 330д м57
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани