Автомат към ръчка

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Автомат към ръчка

Мнение от sadex5 » 15 Фев 2011, 13:46

Ти искаш баш на Трифон зарезан да стане от масата и да ти пише ли :lol: Както казваха в оня филм,, Баш Майстора'', Бебов ще те оправи, като нова ще стане.

Колега, само да ти кажа, не я пали с теглене...За дизела пък е абсолютно противопоказно...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Автомат към ръчка

Мнение от Sherman » 15 Фев 2011, 15:41

Бензинка е колата :) За 4 паления с бутане нищо нема да и стане :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Автомат към ръчка

Мнение от vankatagsi » 15 Фев 2011, 15:54

Още ли си на мнение че Астра ГСИ върви повече бмв-то :mhihi:
Евала за мерака по трансформацията, и аз не харесвам автоматите!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Автомат към ръчка

Мнение от sadex5 » 15 Фев 2011, 16:01

Да не ви чуят руснаците само, че те умират за автоматик, по техните форуми само това говорят :lol: Аз съм пушач, и никоя друга кола не ми харесва, освен ако може да ми е свободна дясната ръка :mhihi: С лявата горя много страничните айрбеци.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Автомат към ръчка

Мнение от meha » 15 Фев 2011, 16:12

3-ка бензин с ръчни скорости,нека му е зле :driving:
Поритваш ли съединителя от време на време :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Автомат към ръчка

Мнение от bmw_n00b » 15 Фев 2011, 17:01

Става цялата схема с някакво реле, което се вързва и дава сигнал към имобилайзера. Впоследствие ще имаш само една пасивна грешка, че ДМЕ-то не открива компа на автоматика, но няма грижи, аз вече карам почти година така. По-късно ще поразровя да ти кажа къде и как се вързва релето, ако не ме изпревари някой с решение :yes:

ПП Значи релето, което прекъсва веригата при липсващ сигнал от селектора се намира в ЕВС-а (имобилайзера) и може да се "затвори" като се свържат двата дебели черни кабела на буксата с мост. Пинове 1 и 2. Ако искаш пак си го провери във ВДС, но според мен е така. Това става за докато намериш дълготрайно решение. По-добре е от бутане :mrgreen:
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Автомат към ръчка

Мнение от Sherman » 15 Фев 2011, 17:54

vankatagsi написа:Още ли си на мнение че Астра ГСИ върви повече бмв-то :mhihi:
Евала за мерака по трансформацията, и аз не харесвам автоматите!


Бе според мен са кантар читава Астра и сега мойто БМВ...затова пуснах и темичка в опел фоума...искам да направа сверка...иначе докато имах Астричка бая бързи БМВ-та ошляпах :)

sadex5 написа:Да не ви чуят руснаците само, че те умират за автоматик, по техните форуми само това говорят :lol: Аз съм пушач, и никоя друга кола не ми харесва, освен ако може да ми е свободна дясната ръка :mhihi: С лявата горя много страничните айрбеци.


Автомата си е благинка ама съзава усещането, че е бавна и тромава кола...сега много живна...разхода падна ааадски...даже утре вечерта искам да я и чипосвам :mhihi:

meha написа:3-ка бензин с ръчни скорости,нека му е зле :driving:
Поритваш ли съединителя от време на време :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Мокро е...не ми трябва да ритам съединителя :twisted: Пък и ми е жал за новия съединител...поне малко да улегне. Не съм вярвал, че и тая кола ще може да се пързаля с такава лекота и така добре да се контролира с газта...а с автомат си е направо невъзможно понякога да я вънеш обратно

bmw_n00b написа:Става цялата схема с някакво реле, което се вързва и дава сигнал към имобилайзера. Впоследствие ще имаш само една пасивна грешка, че ДМЕ-то не открива компа на автоматика, но няма грижи, аз вече карам почти година така. По-късно ще поразровя да ти кажа къде и как се вързва релето, ако не ме изпревари някой с решение :yes:

ПП Значи релето, което прекъсва веригата при липсващ сигнал от селектора се намира в ЕВС-а (имобилайзера) и може да се "затвори" като се свържат двата дебели черни кабела на буксата с мост. Пинове 1 и 2. Ако искаш пак си го провери във ВДС, но според мен е така. Това става за докато намериш дълготрайно решение. По-добре е от бутане :mrgreen:


Сега слизам да връзвам датчика за заден ход и датчика на съединителя и евентуално утре да я прекодира колегата NAPSTERS, така че схемата за релето отпада :) Опитах се да запаля колата като окъся първо и пето и после първо и трето краче на буксата на избирача на автомата ама пак не се излъга колата да завърти стартера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Автомат към ръчка

Мнение от bmw_n00b » 15 Фев 2011, 18:13

Ами 1 ти е към стартера, а 2 от ключа. Явно не си се сетил за правилната комбинация :) Ако нещо не стане с прекодирането ще знаеш поне :yes:
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Автомат към ръчка

Мнение от Sherman » 15 Фев 2011, 20:41

Пак ударих на камък, момчета. Надявам се да простите невежеството ми в сферата на електрониката на Е39. Как да свържа датчика на скоростната кутия за задни светлини. Ровя се из WDS и май(?!?) тябва да свържа сигнла от датчика към таблото. Не знам обаче моето табло с IKE ли е или не е. Таблото е с големия борд, с една черна 18 пинова букса, една синя 26 пинова букса и точно до нея още една бяла 18 пинова.
Другия вариант да свържа датчика е към едно реле за задна скорост, което се използва само от автоматичната кутия. Кой от двата начина да използвам?
Просто искам да ми светнат светлините на заден ход и да ми се пуска парктроника автоматично :)

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Автомат към ръчка

Мнение от Ilko Ivanov » 15 Фев 2011, 21:01

Взимате БМВ скенер 1.4.0 и влизате в настройките на EWS-а ,там има опция "автоматик" и "ръчка",слагате отметката на "ръчна кутия" и започваш да палиш без проблеми.
Относно задната там ще е малко по-сложно....... Трябва да препрограмирате IKE-то и да пуснеш кабел от датчика за задна до таблото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Автомат към ръчка

Мнение от Sherman » 15 Фев 2011, 23:41

Пускането на кабела от кутията до 25 пин на синята букса на таблото (ще пропусна междинната букса до DME-то) не ми е проблем обаче сигурно прекодирането на таблото ще е по-сложно предполагам. Нямам представа как се кодира табло :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 5.12.2009
Пол: Мъж

Re: Автомат към ръчка

Мнение от Jivko7777 » 17 Фев 2011, 2:07

За мен и ръчката и автомата си имат своите предимства и недостатъци :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 8.05.2016
Пол: Мъж

Re: Автомат към ръчка

Мнение от jonsan_91 » 06 Ное 2017, 20:27

bmw_n00b написа:Става

ПП Значи релето, което прекъсва веригата при липсващ сигнал от селектора се намира в ЕВС-а (имобилайзера) и може да се "затвори" като се свържат двата дебели черни кабела на буксата с мост. Пинове 1 и 2. Ако искаш пак си го провери във ВДС, но според мен е така. Това става за докато намериш дълготрайно решение. По-добре е от бутане :mrgreen:



Колега това съм го направил отдавна ама върти и не пали търси селекторен лост и по мое наблюдение и дюците не пускат гориво 330д м57

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook