Въпрос за перка на климатик
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- hrpopov217
- младши ентусиаст
- Мнения: 555
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Re: Въпрос за перка на климатик
Преди време си взех перка за преди фейса марка VEMO за 370лв. чисто нова. Води се че е немска, ама колко е немска един господ знае. Хубавото е че мотора не е нитован както оригиналния а е с гайки, от което следва че е много по лесен при евентуален ремонт. Така че има и по евтин вариант от оригиналната перка. Вече 3та година съм с тази перка, без никакви проблеми.
Re: Въпрос за перка на климатик
hrpopov217 написа:Преди време си взех перка за преди фейса марка VEMO за 370лв. чисто нова. Води се че е немска, ама колко е немска един господ знае
хм...интересно.....а с шума как е?като пуснеш климата бучи ли яко бавната степен работи ли ти на охлаждането?
Аз съм се убедил,че с Бмв не се прави компромис,оригинално и това е (никой не ангажирам с това изказване)
- pkaramitev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 166
- Регистриран на: 13.09.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 528 на газчица...
- Мечтае да кара: МиГ-29
- BoBoGTO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 114
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Schiller Park
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 540i
- Мечтае да кара: Lancia Thesis повече от всякога!
Re: Въпрос за перка на климатик
Колеги, да не отварям нова тема. Гледам, че тази е стара.
Вкарах си муха в главата, че климатика ми не работи както трябва. Проблема ми идва, че тука от 3 дена е 40С+ и може просто да си въобразявам.
Купих си флакон с gauge за налягане с R134a. Стори ми се достатъчно лесна процедура за да направя най-елементарното, което мога за най-малко пари. Пуснах всичко, компресора включва, налягането при съответната външна температура беше в граници, дори повече- по информация на флакона. Предполагам, че беше повече, защото колата цял ден седя на ~100F, ама на мен не ми се правеше процедурата по тея температури и затова я направих сега, но сега вече е ~80F.
Въпроса ми е, знаете ли колко трябва да е налягането на системата? Метърчето на флакона отчете малко над 50PSI. За тази ситуация това нормално ли е? Всичко това го отчетох при 5-10 минути работа на колата с пуснат климатик на МАХ.
И другото, което ме заинтригува, перката на климатика не се пусна. Утре ще я провяра по жегите и след по продължителна работа на климатика, но нормално ли е да не се пусне, при условие, че колата не е била в движение и работи климатика повече от 5 минути?
Забравих да кажа колата е '97 540i auto
Вкарах си муха в главата, че климатика ми не работи както трябва. Проблема ми идва, че тука от 3 дена е 40С+ и може просто да си въобразявам.
Купих си флакон с gauge за налягане с R134a. Стори ми се достатъчно лесна процедура за да направя най-елементарното, което мога за най-малко пари. Пуснах всичко, компресора включва, налягането при съответната външна температура беше в граници, дори повече- по информация на флакона. Предполагам, че беше повече, защото колата цял ден седя на ~100F, ама на мен не ми се правеше процедурата по тея температури и затова я направих сега, но сега вече е ~80F.
Въпроса ми е, знаете ли колко трябва да е налягането на системата? Метърчето на флакона отчете малко над 50PSI. За тази ситуация това нормално ли е? Всичко това го отчетох при 5-10 минути работа на колата с пуснат климатик на МАХ.
И другото, което ме заинтригува, перката на климатика не се пусна. Утре ще я провяра по жегите и след по продължителна работа на климатика, но нормално ли е да не се пусне, при условие, че колата не е била в движение и работи климатика повече от 5 минути?
Забравих да кажа колата е '97 540i auto
Re: Въпрос за перка на климатик
BoBoGTO написа:К
но нормално ли е да не се пусне, при условие, че колата не е била в движение и работи климатика повече от 5 минути?
Не е нормално viewtopic.php?f=35&t=265541&p=2931044&hilit=%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0+%D0%BD%D0%B5+%D1%82%D1%80%D1%8A%D0%B3%D0%B2%D0%B0#p2931044
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
- tazzboy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 138
- Регистриран на: 30.11.2011
- Местоположение: Македония
- Пол: Мъж
- Кара: 525d M-Sport
Re: Въпрос за перка на климатик
Здравеите. За да не пускам друга тема да попитам тук. Перката на климатика сношти ми се счупи Запалих колата, пуснах климатика и само така се счупи. Разгледах теми кое и как но вапроса ми е: дали може да ја карам така колата, штото не мога сега да ја сменам штото немам време (естествено без да вклучвам климатика)... дали когато отворам за да сменам перката треба да се огледам и за други работи (пр. сксани маркучи, нешто друго счупено...) 525д 2001 ноември Мерси
п.п извинете за ракописа (писането)
п.п извинете за ракописа (писането)
- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Въпрос за перка на климатик
Има опасност да прегрееш колата! Перката на климатика помага за охлаждането на мотора, ако виското ти неможе да се справи! Но всичко зависи от това в какво състояние ти е охладителната система
- tazzboy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 138
- Регистриран на: 30.11.2011
- Местоположение: Македония
- Пол: Мъж
- Кара: 525d M-Sport
Re: Въпрос за перка на климатик
Преди една седмица смених перката на климатика с нова оригинална Siemens, комплетна с мотор, ресистори итн. (старата се счупи ). Имам два въпроси.
1. На старата перка имаше метални ''фиби'' захванати на няколко пера, които претполагам са сложени за баланс. На новата перка няма. Въпроса ми е, има ли нещо странно или грешно дето ги няма тие ''фиби'', или фабрично си е добре балансирана и не са ги сложиле??
2. Новата перка когато ја сложих тргна без никакви проблеми, но струва ми се че е по бучна от старата. Когато започне да врти ''споро'' претполагам на прва степен (тогава не бучи), но след 15-20 секунди се включва на по брза степен и струва ми се че бученето е по гласно отколкото бучеше старата... Също ми е странно това, перката непрекъснато се включва от прва на втора па пак прва пак втора на секой 15-20 секунди. Това нормално ли е или има нещо дето не е в ред??
п.с. Перката си я сложих сам. Комплет перка с мотора ресистори... Колкото знам (съм прочитал) перката има 3 скорости, и ако ми се включват сега само прва и втора степен , когато ще се включи 3 незнам къво ще стане
1. На старата перка имаше метални ''фиби'' захванати на няколко пера, които претполагам са сложени за баланс. На новата перка няма. Въпроса ми е, има ли нещо странно или грешно дето ги няма тие ''фиби'', или фабрично си е добре балансирана и не са ги сложиле??
2. Новата перка когато ја сложих тргна без никакви проблеми, но струва ми се че е по бучна от старата. Когато започне да врти ''споро'' претполагам на прва степен (тогава не бучи), но след 15-20 секунди се включва на по брза степен и струва ми се че бученето е по гласно отколкото бучеше старата... Също ми е странно това, перката непрекъснато се включва от прва на втора па пак прва пак втора на секой 15-20 секунди. Това нормално ли е или има нещо дето не е в ред??
п.с. Перката си я сложих сам. Комплет перка с мотора ресистори... Колкото знам (съм прочитал) перката има 3 скорости, и ако ми се включват сега само прва и втора степен , когато ще се включи 3 незнам къво ще стане
- tazzboy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 138
- Регистриран на: 30.11.2011
- Местоположение: Македония
- Пол: Мъж
- Кара: 525d M-Sport
Re: Въпрос за перка на климатик
Някой да каже?
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Въпрос за перка на климатик
Бръмченето сигурно е от дебаланс , колега. Карай я някъде на баланс. Не може да са я направили толкова добре балансирана , че да няма нужда от фиби
Поздрави
Поздрави
- go6ko0
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 7.10.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw E39 525TDS
- Детайли за колата: E39 `97 525TDS
Re: Въпрос за перка на климатик
За да не отварям нова тема пиша тук.
Перката на климатика ми беше блокирала, смених я видях бушона здрав е смених и датчика но пак не тръгва. Къде може да е проблема?
Мерси предварително.
колата е 97` 525 TDS
Перката на климатика ми беше блокирала, смених я видях бушона здрав е смених и датчика но пак не тръгва. Къде може да е проблема?
Мерси предварително.
колата е 97` 525 TDS
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за перка на климатик
А дали фреона не е избягал
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- go6ko0
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 7.10.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw E39 525TDS
- Детайли за колата: E39 `97 525TDS
Re: Въпрос за перка на климатик
Там е малко преди да блокира старата перка ходих да го пълня.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос за перка на климатик
go6ko0 написа:За да не отварям нова тема пиша тук.
Перката на климатика ми беше блокирала, смених я видях бушона здрав е смених и датчика но пак не тръгва. Къде може да е проблема?
Мерси предварително.
колата е 97` 525 TDS
а ти сигурен ли си, че тази която си сложил работи защото тези перки на БМВ са си слабост.
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани