Въпрос за развален климатроник
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Въпрос за развален климатроник
Аз съм с 4-те кабела. Пробвах перката на всички скорости ама няма никой. Климатика си духа студено ама перката ....
Баща ми ги мери съпротивленията и вика, че работели според уреда, ама перката не върти. Какво да правя?
Баща ми ги мери съпротивленията и вика, че работели според уреда, ама перката не върти. Какво да правя?
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за развален климатроник
latrel написа:Аз съм с 4-те кабела. Пробвах перката на всички скорости ама няма никой. Климатика си духа студено ама перката ....
Баща ми ги мери съпротивленията и вика, че работели според уреда, ама перката не върти. Какво да правя?
Опитай с отверката от вън дали се движи перката свободно,ако се движи откачи буксата и виж дали там идват тоци при пусната клима.Ако искаш даже можеш да откачиш буксата на датчика на водния радиатор(над дехидратора в ляво на радиатора) дай с един кабел връзка между пиновете на буксата да видиш дали ще тръгне 3 скорост на вентилатора.
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
Re: Въпрос за развален климатроник
Перката като я бутна се върти леко не затяга, но не и напълно свободна. Откачих буксата и пробвах всичко ама не идва ток до нея при пуснат климатроник. Подадох директно напрежение от акумулатор ама пак не тръгна. Пробвах и да го оставя да поработи 10тина минути за да се качи налягането понеже ми бяха казали, че имало някакъв датчик, който като достигнело някакво налягане пуска напрежението ама пак нищо.
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за развален климатроник
Интересна работа да се прецакат едновременно толкова работи.Първата степен на вентилатора тръгва почти едновременно с пускането на климата.ОК там се прецакало нещо,втората степен стартира когато се вдигне налягането на фреона над 28-27 бара,ОК тук проблема е че няма фреон .Трета степен стартира когато се вдигне температурата на двигателя над 91-104 градуса.Как му подаде ток на вентилатора от кои пинове,Как хем не идва ток до вентилатора,хем му подаваш ток отделно и не тръгва.Тук според мен ти бъркаш някаде ако искаш мога да ти дам тел. ако си от Пловдив ние сме близо ела да видим за какво става въпрос с тая перка
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
Re: Въпрос за развален климатроник
Ами на тази част от буксата, която идва откъм колата замерих с уреда и нямаше никой при пуснат климатик, после на другата, която идва откъм перката пуснах 12в и на трите степени и не тръгна, като + беше на кафяв а - на другите 3....
Фреон май няма защото преди малко пускам климатика и си вкарва топлия въздух отвънка.
Фреон май няма защото преди малко пускам климатика и си вкарва топлия въздух отвънка.
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за развален климатроник
Буксата която отива към перката за 1 степен цвета е черно/кафяв. 2 степен е черно/зелен,3 степен е най дебелия от четирите и той е червено/син.Четвъртият кабел е масата.Да не бъркаш с реда на подаване на ток към перката.А ток на буксата която идва от инсталацията към перката няма да има понеже нямаш фреон.Накарай някой от вътре да ти натисне копчето за пуск на климата а ти гледай дали компресора въобще завърта.Ако не стартира компресора допълни с фреон и тоците на буксата за перката ще се появят.Успех
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
Re: Въпрос за развален климатроник
Те хубаво ще се появят ама нали ти казвам пробвах точно в реда в който е описано тук във форума и не завъртя на никоя степен. Ще напълня фреон и пак ще пиша но мисля, че не фреона е проблема
- uBaH
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 20.02.2011
- Местоположение: Димитровград / Хасково
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за развален климатроник
Почивните дни мисля да намеря време и да сваля перката, за да видя защо не се върти дори и на ръка. В тази връзка, един-два малко преждевременни въпроса към колегите, чийто проблем са били разлепени магнити - ако някой от Вас ги е лепил лично, какво лепило сте използвали и има ли нещо специфично в процедурата?
Тайничко се надявам, това да е проблема с моята перка, но ще стане ясно само след като я сваля.
Тайничко се надявам, това да е проблема с моята перка, но ще стане ясно само след като я сваля.
- cls6666
- ентусиаст
- Мнения: 1325
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Въпрос за развален климатроник
uBaH написа:Почивните дни мисля да намеря време и да сваля перката, за да видя защо не се върти дори и на ръка. В тази връзка, един-два малко преждевременни въпроса към колегите, чийто проблем са били разлепени магнити - ако някой от Вас ги е лепил лично, какво лепило сте използвали и има ли нещо специфично в процедурата?
Тайничко се надявам, това да е проблема с моята перка, но ще стане ясно само след като я сваля.
аз-на бизон ..течен метал ,вече станаха 10 месеца работи и сега в сезона когато ползвам климатика
нищо сложно няма в лепенето ,зачистваш добре с шкурка Р80 ,обезмасляваш,лепиш-важно е като сложиш ротора да не закача никъде ,така задачата е изпълнена и накрая при сглобяването по една капка с заваръчен апарат ...няма нужда от престараване ,не носи колата успех
Re: Въпрос за развален климатроник
добре сега, има ли нужда да свалям перката да гледам мотора или първо да сменя съпротивленията ?
- Stennli
- младши ентусиаст
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Въпрос за развален климатроник
latrel написа:добре сега, има ли нужда да свалям перката да гледам мотора или първо да сменя съпротивленията ?
Съмнява ме че бъркаш буксите...коя идва от перката и от колата.Да не би да подаваш ток на тази към колата.
Колега аз съм от Кичука,и досега се занимавах с подобни проблеми.Бяха ми се разлепили магнитите и имах изгорял резистор.Вече ги оправих,дори още не съм качил перката.Ако искаш да я погледнем ще помогна с квото мога.Ако я оправим ша черпиш една бира
Стилиян 0896804950
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита
- armour
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 14.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i
- Мечтае да кара: Много работи
Re: Въпрос за развален климатроник
Здравейте колеги,да запитам и аз.Моята букса е с 3 кабела и перката не се върти при пускане на конпресора.Гледах че напрежение идва към единия кабел(син) и то постоянно дори и при изгасена кола.Кафевия кабел е маса,а 3-тия (тънък) черен ми идва напрежение когато запаля автомобила.
Дали има проблем и ако има той в изгоряло управление на перката ли е?
Дали има проблем и ако има той в изгоряло управление на перката ли е?
- uBaH
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 20.02.2011
- Местоположение: Димитровград / Хасково
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за развален климатроник
Да споделя развитието с перката при мен.
Свалихме я, и се оказа, че все пак се върти на ръка, макар и трудно. Помислих си - разлепен магнит Не се занимавах, да я въртя, за да не надера нещо вътре. Реших да я отворя, заедно с познат който се занимава с ремонт на електромотори и случайно ме видя, че се мъча. След час и половина борба с корпуса най-сетне успяхме да разглобим всичко.
Проблемът се оказа ... камъче (5-6 mm), успяло по някакъв начин да попадне между перката и корпуса и да се пораздроби на 2-3 части. Само размера му го е спрял от попадане още по-навътре - между статора и ротора. Отстранихме го внимателно, заедно с всички остатъци и сега перката си се върти свободно. Дреболия, но с колко разглабяне е свързано ...
Свалихме я, и се оказа, че все пак се върти на ръка, макар и трудно. Помислих си - разлепен магнит Не се занимавах, да я въртя, за да не надера нещо вътре. Реших да я отворя, заедно с познат който се занимава с ремонт на електромотори и случайно ме видя, че се мъча. След час и половина борба с корпуса най-сетне успяхме да разглобим всичко.
Проблемът се оказа ... камъче (5-6 mm), успяло по някакъв начин да попадне между перката и корпуса и да се пораздроби на 2-3 части. Само размера му го е спрял от попадане още по-навътре - между статора и ротора. Отстранихме го внимателно, заедно с всички остатъци и сега перката си се върти свободно. Дреболия, но с колко разглабяне е свързано ...
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Въпрос за развален климатроник
Привет колеги,
пробвам да тествам перката с INPA, но успях да я активирам без опция за проценти на активация.
На грешно място ли го правя това или ми е стара версията на INPA, че не откривам опцията с процентите?
пробвам да тествам перката с INPA, но успях да я активирам без опция за проценти на активация.
На грешно място ли го правя това или ми е стара версията на INPA, че не откривам опцията с процентите?
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани