Диагностика дюзи

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 520
Мечтае да кара: X5 3.0d

Диагностика дюзи

Мнение от vgeirgiev » 03 Юни 2010, 21:03

Колеги карам 525d, 2003г. Какви са симптомите когато някоя дюза /инжектор/ се е повредила. Защото казват, че не може да се хване без диагностика. Благодаря за мненията, които ще пуснете.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '03
Мечтае да кара: 760Li

Re: Диагностика дюзи

Мнение от obi_fix » 04 Юни 2010, 8:12

хубав въпрос и мен ме интересува :) на бензиновите е като почне да прекъсва колата и да придърпва като даваш гас значи някоя си е за минала а на дизела ?!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Диагностика дюзи

Мнение от meha » 04 Юни 2010, 10:54

почва да пали трудно на топъл мотор
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Диагностика дюзи

Мнение от mad_presley » 04 Юни 2010, 22:28

Започва да претриса на празни обороти (не работи равномерно).
Диагностиката може да ти каже, че имаш дюза, която не работи добре, но не може да ти каже коя точно е дюзата, защото останалите започват да компенсират неработещата. Най-добрия начин за определяне на точната за смяна дюза е с измервателни колби, които мерят връщащата нафта от всеки цилиндър.

С две думи, ако отидеш в някой сервиз да ти закачат колата само на диагностика и да ти кажат "дюза на 3-ти цилиндър е за смяна", не се хващай, защото почти сигурно е, че няма да е тази проблемната дюза :D

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Диагностика дюзи

Мнение от Ilko Ivanov » 04 Юни 2010, 22:34

mad_presley написа:Започва да претриса на празни обороти (не работи равномерно).
Диагностиката може да ти каже, че имаш дюза, която не работи добре, но не може да ти каже коя точно е дюзата, защото останалите започват да компенсират неработещата. Най-добрия начин за определяне на точната за смяна дюза е с измервателни колби, които мерят връщащата нафта от всеки цилиндър.

С две думи, ако отидеш в някой сервиз да ти закачат колата само на диагностика и да ти кажат "дюза на 3-ти цилиндър е за смяна", не се хващай, защото почти сигурно е, че няма да е тази проблемната дюза :D

Пресли,това не е на 100% точно така,има много фактори от които зависи......
Понякога диагностиката познава ,но за да е 100% сигурно се прави и проверката с колбите ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Диагностика дюзи

Мнение от mad_presley » 04 Юни 2010, 22:38

ivanov 530d написа:Пресли,това не е на 100% точно така,има много фактори от които зависи......
Понякога диагностиката познава ,но за да е 100% сигурно се прави и проверката с колбите ;)

Аз това исках да кажа с: "защото почти сигурно е, че няма да е тази проблемната дюза", ама май не се получи точно така :D

Не се обади от колата в движение да проверим миграоня :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 520
Мечтае да кара: X5 3.0d

Re: Диагностика дюзи

Мнение от vgeirgiev » 05 Юни 2010, 16:17

Аз знам, че за tds-а е точно това симптома- притрисане на ниски, ако и тук е така значи ясно. Не би ли трябвало обаче да има индикация на таблото?
Последна промяна vgeirgiev на 05 Юни 2010, 22:06, променена общо 1 път

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Диагностика дюзи

Мнение от ICE » 05 Юни 2010, 21:53

На моята Е39 в М-кар ми казаха преди време, че 4-та дюза е изън норма и познаха. Смених я и всичко си дойде на място. Иначе дори ми цитираха с колко е над нормата и т.н.
Затова съм склонен да вярвам, че могат да ти кажат коя дюза е тръгнала/заминала. Това не е като при тдс-а...

Разбира се това е личното ми мнение! ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1106
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Диагностика дюзи

Мнение от VRPerformance » 06 Юни 2010, 0:54

И на мен не ми се е случвало досега на диагностика като видя,че някоя дюза не е добре след това с колбите да излезе друга...но може да има изключения,все пак може да се е случвало на Бат Пресли :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Диагностика дюзи

Мнение от mad_presley » 06 Юни 2010, 1:08

VRPerformance написа:И на мен не ми се е случвало досега на диагностика като видя,че някоя дюза не е добре след това с колбите да излезе друга...но може да има изключения,все пак може да се е случвало на Бат Пресли :)

Аз наизуст никога не говоря, днес даже имаше един такъв случай и колегата @ivanov 530d може да го потвърди. Дава 6-та дюза на +4, купува се чисто нова, монтира се на мястото на 6-та (проблемната) и започва 3-та да работи на +4, а 6-та на -2.

Това е елементарна математика. Когато една дюза не работи коректно, започва следващата или повече да компенсират загубите или плюсовете от дефектната, а софтуера показва само реалните стойности заедно с компенсациите. Коя е проблемната дюза може да се разбере единствено и само с колбите, всичко останало е късмет ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1106
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Диагностика дюзи

Мнение от VRPerformance » 06 Юни 2010, 1:40

Пресли не споря :) просто не ми се е случвало,а и аз винаги правя теста с колбите,след което минават всичките стенд и чак тогава се правят сметките коя или колко има за смяна или ремонт,та при мен във всички положения минават 3 теста всички дюзи и не винаги се налага да се купуват нови :)
Напоследък обаче са зачестили колите с проблемни дюзи,за две седмици минаха е39 525д,хюндай и един МБ МЛ,чака се и едно 330д ама човека да сабере пари първо :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 520
Мечтае да кара: X5 3.0d

Re: Диагностика дюзи

Мнение от vgeirgiev » 01 Авг 2010, 17:23

Добре де, при скапана дюза, казавате, останалите я компенсират, но повишава ли се общият разход на гориво от това?

Къде ще ми препоръчате да направя теста с колбите и при наличие на проблем да го отстраня?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Диагностика дюзи

Мнение от mad_presley » 01 Авг 2010, 17:32

vgeirgiev написа:Къде ще ми препоръчате да направя теста с колбите и при наличие на проблем да го отстраня?

Aми гледам си от Сф, така че @Lacho може да ти помогне ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Диагностика дюзи

Мнение от LUCIFER'S » 01 Авг 2010, 18:53

vgeirgiev написа:Добре де, при скапана дюза, казавате, останалите я компенсират, но повишава ли се общият разход на гориво от това?

Къде ще ми препоръчате да направя теста с колбите и при наличие на проблем да го отстраня?


я кажи на какви стойности ти са дюзите, дигитално гледал ли си ги?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1106
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Диагностика дюзи

Мнение от VRPerformance » 02 Авг 2010, 0:16

vgeirgiev написа:Добре де, при скапана дюза, казавате, останалите я компенсират, но повишава ли се общият разход на гориво от това?

Къде ще ми препоръчате да направя теста с колбите и при наличие на проблем да го отстраня?
повишава се

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook