Диагностика дюзи
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- vgeirgiev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 91
- Регистриран на: 24.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
- Мечтае да кара: X5 3.0d
Диагностика дюзи
Колеги карам 525d, 2003г. Какви са симптомите когато някоя дюза /инжектор/ се е повредила. Защото казват, че не може да се хване без диагностика. Благодаря за мненията, които ще пуснете.
- obi_fix
- младши ентусиаст
- Мнения: 488
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '03
- Мечтае да кара: 760Li
Re: Диагностика дюзи
хубав въпрос и мен ме интересува на бензиновите е като почне да прекъсва колата и да придърпва като даваш гас значи някоя си е за минала а на дизела ?!
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Диагностика дюзи
Започва да претриса на празни обороти (не работи равномерно).
Диагностиката може да ти каже, че имаш дюза, която не работи добре, но не може да ти каже коя точно е дюзата, защото останалите започват да компенсират неработещата. Най-добрия начин за определяне на точната за смяна дюза е с измервателни колби, които мерят връщащата нафта от всеки цилиндър.
С две думи, ако отидеш в някой сервиз да ти закачат колата само на диагностика и да ти кажат "дюза на 3-ти цилиндър е за смяна", не се хващай, защото почти сигурно е, че няма да е тази проблемната дюза
Диагностиката може да ти каже, че имаш дюза, която не работи добре, но не може да ти каже коя точно е дюзата, защото останалите започват да компенсират неработещата. Най-добрия начин за определяне на точната за смяна дюза е с измервателни колби, които мерят връщащата нафта от всеки цилиндър.
С две думи, ако отидеш в някой сервиз да ти закачат колата само на диагностика и да ти кажат "дюза на 3-ти цилиндър е за смяна", не се хващай, защото почти сигурно е, че няма да е тази проблемната дюза
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Диагностика дюзи
mad_presley написа:Започва да претриса на празни обороти (не работи равномерно).
Диагностиката може да ти каже, че имаш дюза, която не работи добре, но не може да ти каже коя точно е дюзата, защото останалите започват да компенсират неработещата. Най-добрия начин за определяне на точната за смяна дюза е с измервателни колби, които мерят връщащата нафта от всеки цилиндър.
С две думи, ако отидеш в някой сервиз да ти закачат колата само на диагностика и да ти кажат "дюза на 3-ти цилиндър е за смяна", не се хващай, защото почти сигурно е, че няма да е тази проблемната дюза
Пресли,това не е на 100% точно така,има много фактори от които зависи......
Понякога диагностиката познава ,но за да е 100% сигурно се прави и проверката с колбите
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Диагностика дюзи
ivanov 530d написа:Пресли,това не е на 100% точно така,има много фактори от които зависи......
Понякога диагностиката познава ,но за да е 100% сигурно се прави и проверката с колбите
Аз това исках да кажа с: "защото почти сигурно е, че няма да е тази проблемната дюза", ама май не се получи точно така
Не се обади от колата в движение да проверим миграоня
- vgeirgiev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 91
- Регистриран на: 24.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
- Мечтае да кара: X5 3.0d
Re: Диагностика дюзи
Аз знам, че за tds-а е точно това симптома- притрисане на ниски, ако и тук е така значи ясно. Не би ли трябвало обаче да има индикация на таблото?
Последна промяна vgeirgiev на 05 Юни 2010, 22:06, променена общо 1 път
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Диагностика дюзи
На моята Е39 в М-кар ми казаха преди време, че 4-та дюза е изън норма и познаха. Смених я и всичко си дойде на място. Иначе дори ми цитираха с колко е над нормата и т.н.
Затова съм склонен да вярвам, че могат да ти кажат коя дюза е тръгнала/заминала. Това не е като при тдс-а...
Разбира се това е личното ми мнение!
Затова съм склонен да вярвам, че могат да ти кажат коя дюза е тръгнала/заминала. Това не е като при тдс-а...
Разбира се това е личното ми мнение!
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Диагностика дюзи
И на мен не ми се е случвало досега на диагностика като видя,че някоя дюза не е добре след това с колбите да излезе друга...но може да има изключения,все пак може да се е случвало на Бат Пресли
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Диагностика дюзи
VRPerformance написа:И на мен не ми се е случвало досега на диагностика като видя,че някоя дюза не е добре след това с колбите да излезе друга...но може да има изключения,все пак може да се е случвало на Бат Пресли
Аз наизуст никога не говоря, днес даже имаше един такъв случай и колегата @ivanov 530d може да го потвърди. Дава 6-та дюза на +4, купува се чисто нова, монтира се на мястото на 6-та (проблемната) и започва 3-та да работи на +4, а 6-та на -2.
Това е елементарна математика. Когато една дюза не работи коректно, започва следващата или повече да компенсират загубите или плюсовете от дефектната, а софтуера показва само реалните стойности заедно с компенсациите. Коя е проблемната дюза може да се разбере единствено и само с колбите, всичко останало е късмет
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Диагностика дюзи
Пресли не споря просто не ми се е случвало,а и аз винаги правя теста с колбите,след което минават всичките стенд и чак тогава се правят сметките коя или колко има за смяна или ремонт,та при мен във всички положения минават 3 теста всички дюзи и не винаги се налага да се купуват нови
Напоследък обаче са зачестили колите с проблемни дюзи,за две седмици минаха е39 525д,хюндай и един МБ МЛ,чака се и едно 330д ама човека да сабере пари първо
Напоследък обаче са зачестили колите с проблемни дюзи,за две седмици минаха е39 525д,хюндай и един МБ МЛ,чака се и едно 330д ама човека да сабере пари първо
- vgeirgiev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 91
- Регистриран на: 24.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
- Мечтае да кара: X5 3.0d
Re: Диагностика дюзи
Добре де, при скапана дюза, казавате, останалите я компенсират, но повишава ли се общият разход на гориво от това?
Къде ще ми препоръчате да направя теста с колбите и при наличие на проблем да го отстраня?
Къде ще ми препоръчате да направя теста с колбите и при наличие на проблем да го отстраня?
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Диагностика дюзи
vgeirgiev написа:Къде ще ми препоръчате да направя теста с колбите и при наличие на проблем да го отстраня?
Aми гледам си от Сф, така че @Lacho може да ти помогне
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Диагностика дюзи
vgeirgiev написа:Добре де, при скапана дюза, казавате, останалите я компенсират, но повишава ли се общият разход на гориво от това?
Къде ще ми препоръчате да направя теста с колбите и при наличие на проблем да го отстраня?
я кажи на какви стойности ти са дюзите, дигитално гледал ли си ги?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Диагностика дюзи
повишава сеvgeirgiev написа:Добре де, при скапана дюза, казавате, останалите я компенсират, но повишава ли се общият разход на гориво от това?
Къде ще ми препоръчате да направя теста с колбите и при наличие на проблем да го отстраня?
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани