аз ли съм глупав или немския ханс не го е измисл добре
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: аз ли съм глупав или немския ханс не го е измисл добре
Благодря на всички .Дори на тия с хапливите отговори.През последните години съм карал служебни автомобили от по новата генерация и те имаха наистина директен достъп до радиото без ключа.Просто затова питах ,а германците наистина са го предвидили заради споменатите от колегите по горе неща ,за това съм напълно съгласен. Всяко нещо си има и своите недостатъци, които при по новите модели се" изчистват"
Re: аз ли съм глупав или немския ханс не го е измисл добре
GEORGBMW написа:... През последните години съм карал служебни автомобили от по новата генерация и те имаха наистина директен достъп до радиото без ключа....
Колега на тези автомобили за които споменаваш най-вероятно им е преправяна инсталацията
От години назад дори и стандартната "евро" букса има предвидено постоянно захранване на аудио-системата (аксесоари) и оперативно захранване (контакт) когато радиото работи
Да не говорим за къстъмизираните аудио-системи за определени марки (BMW например)
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: аз ли съм глупав или немския ханс не го е измисл добре
tsb_bg написа:GEORGBMW написа:... През последните години съм карал служебни автомобили от по новата генерация и те имаха наистина директен достъп до радиото без ключа....
Колега на тези автомобили за които споменаваш най-вероятно им е преправяна инсталацията
От години назад дори и стандартната "евро" букса има предвидено постоянно захранване на аудио-системата (аксесоари) и оперативно захранване (контакт) когато радиото работи
Да не говорим за къстъмизираните аудио-системи за определени марки (BMW например)
- Пламен Андреев
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 160
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd
- Мечтае да кара: ...
Re: аз ли съм глупав или немския ханс не го е измисл добре
колега проблема ти има много просто решение ключа има няколко положения първото е точно за касетофона колата не е на контакт свети само борд компа и касетофона бачка иначе не си свикнал колите с тази марка са направени с мисълта за собственика и шофиора даже и е30 успех и безаварийни километри
- jikata0202
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: IVAILOVGRADD
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 530D
- Мечтае да кара: BMВ M5
- jikata0202
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: IVAILOVGRADD
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 530D
- Мечтае да кара: BMВ M5
Re: аз ли съм глупав или немския ханс не го е измисл добре
Пламен Андреев написа:колега проблема ти има много просто решение ключа има няколко положения първото е точно за касетофона колата не е на контакт свети само борд компа и касетофона бачка иначе не си свикнал колите с тази марка са направени с мисълта за собственика и шофиора даже и е30 успех и безаварийни километри
- Пламен Андреев
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 160
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd
- Мечтае да кара: ...
Re: аз ли съм глупав или немския ханс не го е измисл добре
Радвам се че успях дапомогна
- mihal
- ентусиаст
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: аз ли съм глупав или немския ханс не го е измисл добре
И аз го имам този проблем, след вадене на ключа няма радио. С плоски пинове ми е ЦД-то , МИД-а ми е сменян с някакъв по стар. Дали няма вариант с кодиране да се разреши работа на радиото за 15мин както при другите?
2001г 8-ми месец е машината
2001г 8-ми месец е машината
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: аз ли съм глупав или немския ханс не го е измисл добре
Ебаси безумната тема и проблем... аз пък искам без ключ да карам колата, защото ме мързи всеки път да въртя ключа. Ебати тъпаците са тия от БМВ и това ми било премиум автомобил
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: аз ли съм глупав или немския ханс не го е измисл добре
Grozdanoff написа:Ебаси безумната тема и проблем... аз пък искам без ключ да карам колата, защото ме мързи всеки път да въртя ключа. Ебати тъпаците са тия от БМВ и това ми било премиум автомобил
Не знам дали е безумна, но през 2010 година пича си е купил Е39 и за него е било проблем.
mihal написа:И аз го имам този проблем, след вадене на ключа няма радио. С плоски пинове ми е ЦД-то , МИД-а ми е сменян с някакъв по стар. Дали няма вариант с кодиране да се разреши работа на радиото за 15мин както при другите?
2001г 8-ми месец е машината
С кодиране нищо няма да стане, то иняма какво да му се кодира. Какъв е този по-стар МИД?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- mihal
- ентусиаст
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: аз ли съм глупав или немския ханс не го е измисл добре
stony1 написа:Grozdanoff написа:Ебаси безумната тема и проблем... аз пък искам без ключ да карам колата, защото ме мързи всеки път да въртя ключа. Ебати тъпаците са тия от БМВ и това ми било премиум автомобил
Не знам дали е безумна, но през 2010 година пича си е купил Е39 и за него е било проблем.mihal написа:И аз го имам този проблем, след вадене на ключа няма радио. С плоски пинове ми е ЦД-то , МИД-а ми е сменян с някакъв по стар. Дали няма вариант с кодиране да се разреши работа на радиото за 15мин както при другите?
2001г 8-ми месец е машината
С кодиране нищо няма да стане, то иняма какво да му се кодира. Какъв е този по-стар МИД?
Същият но е сменян с такъв от по стара година, мисля 96 ми излизаше в INPA. Вероятно за да продадът колата в автокъщата са взели рециклиран MID.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани