Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
)))))))))))))))))
Колеги и аз да се оплача и аз нямах спирачки докато днес не изсмуках 12 спринцовки по 50 кубика от сервото. Незнам дали бия рекорда ама бая си беше. Дано да няма повече ядове.
Честита нова година на всички.
Колеги и аз да се оплача и аз нямах спирачки докато днес не изсмуках 12 спринцовки по 50 кубика от сервото. Незнам дали бия рекорда ама бая си беше. Дано да няма повече ядове.
Честита нова година на всички.
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
За да не отварям нова тема пиша тук? Преди време и на мен ми се наводни ОКОЛО сервото- изчистих всичко в коша и измих хубаво и вече водата се стича спокойно надолу, но сега като застудя и се замрази педала на спирачката. Пробвах да вкарам някакъв шлаух, но има едни коляно преди сервото (откъм двигателя) което няма излизане (с огромно опъване и дори WD-40 пръсках). Има ли някаква тънкост при ваденето на това коляно, за да вкарам там шлауха , че си мисля, че ще го строша ако още напъвам нагоре ? Мерси и поздрави !
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
Здравейте колега.Как успя да изто4иш .Аз не мога да пъхна марку4ето?
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
Ти от къде го вкарваш? Аз махнах цялото маркуче още от сервото и вкарах последователно 2 различни вида шлауфки. Трябва да оставиш само дупка на сервото- да махнеш маркучето което е с с пластмасовите колена.
И при мен стана само с уста не със спринцовка
И при мен стана само с уста не със спринцовка
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
Може ли някой да ми обясни по-подробно как става номера, аз съм с Е34-ка обаче и не мога да се ориентирам както е обяснено?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
На теб с 34-ката няма как да ти се напълни с вода сервото...
Иначе няма нищо неясно.. от маркуча за вакуума се вкарва шлаух...
Иначе няма нищо неясно.. от маркуча за вакуума се вкарва шлаух...
- todorakis82
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
Колеги да не отварям нова тема ще вдигна тази.
Проблемът при мен е, че когато паркирам и правя нокой път маневра педала на спирачката ми става твърд, колата спира но с много зор, ако загася и запаля колата няма проблем и го прави сега по топлото. Огледах под левия филтър сервото всичко е сухо, не съм махал маркуча от сервото да пробвам със спринцовката дали ще изкарам вода, защото всичко е сухо.
Един познат с доста познания ми каза за някакъв клапън на маркуча които влиза в сервото, ако не е от него значи проблема може да е в сервото.
Ще се радвам ако някой колега с проблем като моя да даде някой съвет.
Колата е 530ДА 193к.с. 2001г. фейслифт.
Проблемът при мен е, че когато паркирам и правя нокой път маневра педала на спирачката ми става твърд, колата спира но с много зор, ако загася и запаля колата няма проблем и го прави сега по топлото. Огледах под левия филтър сервото всичко е сухо, не съм махал маркуча от сервото да пробвам със спринцовката дали ще изкарам вода, защото всичко е сухо.
Един познат с доста познания ми каза за някакъв клапън на маркуча които влиза в сервото, ако не е от него значи проблема може да е в сервото.
Ще се радвам ако някой колега с проблем като моя да даде някой съвет.
Колата е 530ДА 193к.с. 2001г. фейслифт.
- todorakis82
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
todorakis82 написа:Колеги да не отварям нова тема ще вдигна тази.
Проблемът при мен е, че когато паркирам и правя нокой път маневра педала на спирачката ми става твърд, колата спира но с много зор, ако загася и запаля колата няма проблем и го прави сега по топлото. Огледах под левия филтър сервото всичко е сухо, не съм махал маркуча от сервото да пробвам със спринцовката дали ще изкарам вода, защото всичко е сухо.
Един познат с доста познания ми каза за някакъв клапън на маркуча които влиза в сервото, ако не е от него значи проблема може да е в сервото.
Ще се радвам ако някой колега с проблем като моя да даде някой съвет.
Колата е 530ДА 193к.с. 2001г. фейслифт.
Колеги никой ли няма проблем като моя със педала на спирачката само, че през топло време.
- todorakis82
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
Благодаря ти Ники.
Интересното е, че го прави понякога, а не всеки път когато паркирам и правя маневра.
Интересното е, че го прави понякога, а не всеки път когато паркирам и правя маневра.
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
Къде се намира този технологичен отвор за отичане на водата в кухината на сервото? Днес ми се случи и на мен тази аномалия.По принцип като вали по силен дъжд продължително време съм забелязал,че като се кача и натисна педала на спирачката бърбука вътре вакуума все едно ври вода.Тогава и спирачката не хваща хубаво.След няколко натискания се оправя.Днес ми беше много твърд педала на спирачка т.е беше замръзнала и като тръгна на първото натискане въобще не хвана.Като позагря колата се отпусна малко и почна да хваща ,докато в 1 момент не изчезна отново,като странното беше,че на 1 светофар неможах да потегля.Изгасих колата и запалих, тогава потеглих ,но в момента в който натисна педала на спирачката беше твърд и отново се получаваше това зацепване и неможех да отлепя.След известен предстой на място и поливане на спирачните апарати с топла вода и течност за чистачки всичко се размрази и нямаше и помен от замръзване.Как може да се предотврати това замръзване на спирачните апарати? Относно сервото ,свалих кутията с филтъра ,почистих оточните канали в самата кутия,че бяха понапълнени с мръсотия,огледах вътре кухината около сервото ,нямаше събрана вода както колегите казват,че става като басейн.Единствено на дъното на кухината имаше влажна тиня от мръсотията която се е събирала.Може ли от там сервото да се влияе от ниските температури и да замръзва или има наличие на вода в системата и тя замръзва и съответно да замръзват спирачните апарати/
- Becko_83
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 10.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 D
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
Здравейте, аз след този проблем с леда в сервото на моята Е39-ка смених сервото с втора ръка и барабар с него помпата на спирачката с нова (не оригинална). Обаче тогава започнаха сериозните проблеми. Над 40км/ч си прави някаква диагностика компютъра и светват на таблото в жълто лампичките на блокажа, АБС-а и ръчната спирачка. Няколко сервиза си блъскаха главата защо излиза грешка при положение, че всеки детайл по отделно си работи. Сменян е за проба блока на АБС-а и още веднъж сервоусилвателя на спирачката. Последно от оторизирания сервиз казаха, че се съмняват в блока на АБС-а (което явно не е) или помпата на DSC-то, но прекалено висока цена дадоха на частите, за да си правя проби. Дали някой се е сблъсквал с този проблем, за да не дам някоя хилядарка и пак да излиза грешка после? Чудя се от двата чарколака, които смених само помпата на спирачката не е оригинална за този автомобил ама то по нея май няма много електроника, която да обърква нещата.
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
Място за гадаене няма, има диагностика която в правилните ръце си показва в повечето случаи кое какво и съответно спестява значтелни суми. С тази "неоригналната" спирачна помпа не се знае какво е положението. Има датчик за налягането на спирачната течност намиращ се на ABS-блока и ако на него нещо не му хареса (или е дефектен) нищо по ABS и DSC не работи. Интересното в случая е защо свети (предполагам в жълто) и лампата на ръчната.
И аз преди бая време имах такава случка (даже и тема има тук някъде) с тези три индикатора но при мен светнаха след газене в яка кал и след ден като тръгнах всичко изгасна след като скоростта достигна 20км/ч и до сега не се е случвало отново.
И аз преди бая време имах такава случка (даже и тема има тук някъде) с тези три индикатора но при мен светнаха след газене в яка кал и след ден като тръгнах всичко изгасна след като скоростта достигна 20км/ч и до сега не се е случвало отново.
- Becko_83
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 10.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 D
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
Грешката, която излиза на диагностиката е точно свързана с налягането на спирачната течност. Въпросния датчик беше заподозрян и сменен за проба, но крайния резултат не се промени. Многократно беше правено всякакъв вид обезвъздушаване, но и това не промени нищо. Иначе, да, грейват и трите лампи на таблото едновременно в жълто, включително и на ръчната спирачка. Чудя се дали ще мине в такъв режим колата ако помпата на DSC-то е под някаква форма дефектна, защото не е въобще да не развърта. Въпросната нова, но неоригинална спирачна помпа вади добро налягане и самия педал на спирачката работи екстра. Тъй като логичните причини за проблема започнаха да се изчерпват опирам до нелогичните - чудя се дали пък прекалено налягане може да не му хареса на датчика?
- Becko_83
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 10.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 D
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
Здравейте,
Аз се преборих с моя проблем - оказа се виновна спирачната помпа (механичната). Повече подробности можете да видите тук:
viewtopic.php?f=35&t=393947
Аз се преборих с моя проблем - оказа се виновна спирачната помпа (механичната). Повече подробности можете да видите тук:
viewtopic.php?f=35&t=393947
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Твърд педал на спирачката (през зимата) .:: РЕШЕН::.
След миналогодишната сага с замръзването на спирачката и минаването през уж качествен сервиз и пълна профилактика на серво спирачката с ужким източване на влага каквато имаше и смяната на спирачна течност ,тази зима не се разминах със замръзване на спирачките.В този случай, предишните дни, когато беше минусови температури ,за разлика от предната зима ,колата ми си се движеше ,само че педала беше бетон твърд и грам не хващаха спирачките при натискане.Сега когато станаха положителни температурите спирачката си работи все едно никога не е имала проблем.Затова се захванах с решението на колегите от темата сам да си оправя този досаден проблем със източването на водата която е попаднала във сервоапарата със шлаух и спринцовка. Интересно ми е този маркуч за вакума който идва от двигателя и влиза в сервото ,как му се маха накрайника/щуцера ,след като мястото е много неудобно ,трябва ли да махам казанчето за спирачна течност? И другото което ме интересува ,как там попада вода ,след като в момента когато бяха замръзнали нарочно махнах филтърната кутия да проверя в коша около сервото дали има замръзнала вода и изненадах се ,че беше празно (прилагам снимка). Как тогава след пълна профилактика ,1 година след това там отново има вода ,няма спукан или скъсан маркуч, няма изгнило около "диска" на сервото откъдето да влезне вода? Единствения ми отговор и то го снимах е причината за таз годишното замръзване на спирачките да е от майстора който ми е правил профилактиката ,гледам маркуча със щуцера за вакума не го е вкарал докрай ,стои като леко измъкнат и влажно в частта която остава между щуцера и сервото?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани