Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- nightdriver
- ентусиаст
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
На 34-та страница съм писал малко повечко за историята с помпата , 35€ от ибей и там има фабричния номер на новата , която е около сто и нещо евро ...
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
От тази грешка може ли да се разбере дали проблема е в кабелите до помпата или в самата помпа?
Изпратено от моят HTC One_M8 с помощта на Tapatalk
- ivailo0
- младши ентусиаст
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Или в електрониката... (най-често).
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Колеги някой от София който може да отключи едно кюмбе с нави 16:9 на е53 2005
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Колеги за отключване на печката с нцс експерта само в IKE и STANDHEIZUNG на aktiv или и нещо друго трябва да се направи. Тя мойта по принцип не работи с инпата ми дава грешка само циркулационна помпа и нищо друго не пише а иначе помпата работи като я включа принудително с импата както и нафтовата цъка си и пълни с нафта усеща се и по миризмата веднъж даже след няколко пускания на помпата с инпата чак потече нафта през ауспуха на печката ама явно не я пали може би свеща нещо но не излиза като грешка та мисля поне да взема да я отключа да видим какво ще стане може пък да и дойде акъла някой ако знае кои други опции и в кои модули имащи някакво отношение към печката да погледна с експерта да не би от там нещо да е изключено
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
aivanov99 написа:Да продължим да дъвчем темата с печката... С NCS Expert съм променил следните стойности:
IHKA:
ZUSATZWASSERPUMPE
aktiv
STANDHEIZUNG_KONZEPT
sh_high_ohne_sperrventil
KMBI:
STANDHEIZUNG
aktiv
Това означава ли че вече имам отключена печка, или трябва да се правят и други манипулации? Таймерите все още липсват на МИД-а. Какво още трябва да се направи, за да се появят таймерите?
Колега при мен сложих още STANDHEIZUNG на aktiv в IKE обаче аз съм с навигация и излезнаха на дисплея но при теб не знам дали това е цялата процедура и аз чакам отговор и аз пуснах въпрос относно отключването не бях видял че ти си направил същото на предната страница. А сега да кажа какво стана след моите опити менюто ми излезна но или не съм направил нещо както трябва или по вероятното не са само това манипулациите които трябва да се извършат защото като настроя печката да се включва принудително и таймера в зададеното време нищо не се включва от друга страна като настроя вентилацията да се включи принудително например в 14:55 а в момента е 14:53 вадя ключа и вентилацията продължава да работи до зададения час а именно 14:55 и се изключва така нещо не ми е ясно как можеш да си настроиш печката и вентилацията. Другото което е че както съм написал по горе в моят въпрос печката ми не работи с инпата дава circulacion pump като грешка и нищо друго мислех си че работи защото като вляза с импата и се опитам да включа примерно от f1 горивната помпа започва да цъка и явно подава нафта започва да мирише при активиране на f2 се чува някакъв звук който си помислих че е от циркулационната помпа f3 е за изключване а f4 не знам нищо не се случваше когато цъках там. Оказва се обаче че този звук не е бил от помпата разбрах го днес след като не знам как точно дали при опитите ми да пусна печката от навито или от импата или след като опитах да я ресетна с вадене на бушона но по едно време като загасих колата и чух звука на кацащ самолет от под калника и разбрах че това е помпата а това което съм чул е било охлаждането на печката което междувпрочем също си работеше. Между другото след опита ми да отключа печката с експерта сега като се опитам да включа печката през импата от f2 където преди се пускаше охлаждането сега ми дава грешка ECU REJECTED или нещо от сорта другото което е ако отключването е било успешно не трябва ли импата да го разчита защото сега пише че печката е кодирана и трябва да работи само при старт. И аз още чакам оговор на тези въпроси и се надявам някой да ни осветли по темата Иначе само чакам колата да изстине и да се зареди лаптопа и пак слизам.
- PeReZ
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Братле, няма "ИМПА" при програмите за БМВ, а го повтаряш доста пъти в постовете ти.
Научи първо имената на програмите, после основните неща за ползването им и тогава ще знаеш какви въпроси да задаваш, за да постигнеш целите ти.
Щом си тествал всичко и си стигнал до заключението, че горивото е налично, помпата работи и т.н., а в ауспуха идва сурова нафта, аз лично бих се насочил към свещ или проблем с електрониката, ако бях на твое място. По-горният ти пост съдържа толкова дълго изречение, че някой трябва сериозно да е зациклил, за да се занимава да вникне в мисълта ти. Та, може затова да не са ти отговорили на въпроса. Успех!
Научи първо имената на програмите, после основните неща за ползването им и тогава ще знаеш какви въпроси да задаваш, за да постигнеш целите ти.
Щом си тествал всичко и си стигнал до заключението, че горивото е налично, помпата работи и т.н., а в ауспуха идва сурова нафта, аз лично бих се насочил към свещ или проблем с електрониката, ако бях на твое място. По-горният ти пост съдържа толкова дълго изречение, че някой трябва сериозно да е зациклил, за да се занимава да вникне в мисълта ти. Та, може затова да не са ти отговорили на въпроса. Успех!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
jorfii написа:aivanov99 написа:Да продължим да дъвчем темата с печката... С NCS Expert съм променил следните стойности:
IHKA:
ZUSATZWASSERPUMPE
aktiv
STANDHEIZUNG_KONZEPT
sh_high_ohne_sperrventil
KMBI:
STANDHEIZUNG
aktiv
Това означава ли че вече имам отключена печка, или трябва да се правят и други манипулации? Таймерите все още липсват на МИД-а. Какво още трябва да се направи, за да се появят таймерите?
Колега при мен сложих още STANDHEIZUNG на aktiv в IKE обаче аз съм с навигация и излезнаха на дисплея но при теб не знам дали това е цялата процедура и аз чакам отговор и аз пуснах въпрос относно отключването не бях видял че ти си направил същото на предната страница. А сега да кажа какво стана след моите опити менюто ми излезна но или не съм направил нещо както трябва или по вероятното не са само това манипулациите които трябва да се извършат защото като настроя печката да се включва принудително и таймера в зададеното време нищо не се включва от друга страна като настроя вентилацията да се включи принудително например в 14:55 а в момента е 14:53 вадя ключа и вентилацията продължава да работи до зададения час а именно 14:55 и се изключва така нещо не ми е ясно как можеш да си настроиш печката и вентилацията. Другото което е че както съм написал по горе в моят въпрос печката ми не работи с инпата дава circulacion pump като грешка и нищо друго мислех си че работи защото като вляза с импата и се опитам да включа примерно от f1 горивната помпа започва да цъка и явно подава нафта започва да мирише при активиране на f2 се чува някакъв звук който си помислих че е от циркулационната помпа f3 е за изключване а f4 не знам нищо не се случваше когато цъках там. Оказва се обаче че този звук не е бил от помпата разбрах го днес след като не знам как точно дали при опитите ми да пусна печката от навито или от импата или след като опитах да я ресетна с вадене на бушона но по едно време като загасих колата и чух звука на кацащ самолет от под калника и разбрах че това е помпата а това което съм чул е било охлаждането на печката което междувпрочем също си работеше. Между другото след опита ми да отключа печката с експерта сега като се опитам да включа печката през импата от f2 където преди се пускаше охлаждането сега ми дава грешка ECU REJECTED или нещо от сорта другото което е ако отключването е било успешно не трябва ли импата да го разчита защото сега пише че печката е кодирана и трябва да работи само при старт. И аз още чакам оговор на тези въпроси и се надявам някой да ни осветли по темата Иначе само чакам колата да изстине и да се зареди лаптопа и пак слизам.
Дозиращата помпа може да работи, но това не значи че печката пали и работи. И да ти обясня как да я тестваш и какво да направиш е сложно и дълго за писане. Отиди при някой който може да ти направи диагностика на печката и ще разбереш дали работи.
- ivailo0
- младши ентусиаст
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Колегата по-горе е прав. Най-вероятно имаш проблем с електрониката.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Не, това се опитвам да му кажа, може да не е електрониката, но си трябва диагностика и не само триене на грешки. Наскоро правих на Е53 една печка, от допълнителната помпа такива проблеми и аномалии имаше, че първоначално всеки би си помислил че е електрониката. Но се оказа водната помпа и след смяна работи печката.
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
То и аз си мислех за проблем с електрониката, или свеща.
- PeReZ
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Една читава диагностика и се разбира, кажи речи.
Откакто ползвам Webasto програмата, за да направя дистанционно за печките, си обясних някои неща, за които преди това съм бил в грешка, та диагностиката няма да навреди и на колегата :
Успех!
Откакто ползвам Webasto програмата, за да направя дистанционно за печките, си обясних някои неща, за които преди това съм бил в грешка, та диагностиката няма да навреди и на колегата :
Успех!
- ivailo0
- младши ентусиаст
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Ако не разполага с нея, на INPA на живи данни се вижда също това.
- PeReZ
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Да, Inpa е повече от достатъчна също, така е.
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Здравейте!От скоро съм собственик на Е39 530DA,2002год.Разбрах,че колата има печка по лепенката която е на левият подкалник.Печката не тръгваше по никакъв начин,след изчитане на всичко по темата я ресетнах и печката започна да работи перфектно-под околна температура 6гр. тръгва след стартиране на двигателя до температура може би около 75-80гр.на охладителната система.След това реших да я отключа и при принудително стартиране или с таймера резултата беше,че тръгва и работи около 1мин,след което спира,обдухва,изчиства и изключва,процедурата се повтаря няколко пъти.След доста умуване от моя страна установих,че проблема е в това,че има въздух в системата на печката.Подвеждащото беше това,че когато работи двигателя печката няма проблем,а принудителното стартиране или с таймер беше проблем,но това е така защото когато колата работи водната помпа на двигателя спомага за циркулацията през печката,тя не прегрява и съответно няма проблем.След доста продължително обезвъздушаване и много голямо количество изкаран въздух в системата вече всичко е ок.Мястото за обезвъздушаване на системата на печката е под лявата кутия на филтъра на купето.Обезвъздушава се при запален двигател,след което всичко е ок.Изчетох цялата тема и видях доста колеги който ако са знаели това са щели да си спестят големи драми.Благодаря на колегите за всичко споделено,бяха ми много полезни за много неща.Ще се радвам ако и аз съм бил полезен.Поздрави на всички!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани