Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- PeReZ
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Всяка печка поддържа "стартиране с дистанционно", но за целта трябва да има интегриран приемник и антена.
Антената е вградена в антенния усилвател отзад вдясно (в задната дясна колонка).
Ето как изглежда антенният усилвател, когато "поддържа дистанционно":
А ето как изглежда усилвателят, когато колата няма дистанционно за печката:
Виждаш най-вляво разликата, нали?
Антената е вградена в антенния усилвател отзад вдясно (в задната дясна колонка).
Ето как изглежда антенният усилвател, когато "поддържа дистанционно":
А ето как изглежда усилвателят, когато колата няма дистанционно за печката:
Виждаш най-вляво разликата, нали?
Последна промяна PeReZ на 23 Ное 2017, 22:49, променена общо 1 път
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Тея усилватели отзад в джобовете ли се намират на комби?
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Малко по-друг е моя... има две антени... и в крайна сметка има ли управление за печката или няма?
https://ibb.co/fAQKDR
https://ibb.co/fAQKDR
- PeReZ
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
jorfii написа:aivanov99 написа:Да продължим да дъвчем темата с печката... С NCS Expert съм променил следните стойности:
IHKA:
ZUSATZWASSERPUMPE
aktiv
STANDHEIZUNG_KONZEPT
sh_high_ohne_sperrventil
KMBI:
STANDHEIZUNG
aktiv
Това означава ли че вече имам отключена печка, или трябва да се правят и други манипулации? Таймерите все още липсват на МИД-а. Какво още трябва за да се появят таймерите?
Колега при мен сложих още STANDHEIZUNG на aktiv в IKE обаче аз съм с навигация.
Това мога да обобщя относно отключването на печката с NCS експерт. За всички колеги, които като мен се чудят как става номера. Защото в цялата тема го няма така обобщено и събрано на едно място. Написал съм че аз съм с навигация при мид- а не съм сигурен дали точно така стоят нещата. Не знам и дали всички тези неща трябва задължително да се кодират. Някой от по знаещите може да каже. Това съм го направил миналата година но самата печка не работеше. Сега след смяна на циркулационната помпа всичко работи перфектно. За това смея да твърдя, че това са правилните модули и команди за кодиране на печката. Искам да допълня и за колегите, които пишат че печката им не се включва от таймерите ако климатика не е оставен на положение auto. При мен печката тръгва. В смисъл степените на вентилатора ги оставям пак на auto но цъкам да духа само на предното стъкло и печката си тръгва. Не съм пробвал и ако вентилатора съм разръчкал ръчно дали ще тръгне. Пиша това с мисълта, че ако печката не сработва ако климатроника не е в режим auto може би се касае отново за някакъв проблем в електрониката. Или пък в моятя понеже тръгва. Много се надявам изписаното от мен до тук да помогне на някой колега, защото аз като знам през какви мъки преминах докато се оправя! Вече мислех, че знаещите и можещите във форума нарочно не искат да помагат. Да не би някой на някого да изяде хляба.
- vesoyanev2011
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Здравейте колеги!
Искам да споделя и аз част от моите премеждия с печката.При мен проблемът беше ,че при всяко отваряне на коя да е врата или багажник вентилатора на печката тръгваше, без значение от външна температура ! Излизаше постоянно грешка за вентилатора.
Оказа се ,че проблемът е в електрониката и с подмяната на едно единствено съпротивление печката заработи перфектно.Знам ,че има колеги които са запознати с тоя проблем,но въпреки това споделям и моят опит.На стр.37 от тази тема има линкове за ремонта!
Само бих добавил,че разпояването и запояването на това съпротивление не е толкова проста работа и хора без опит като мен е по-добре да потърсят помощ.Съпротивлението е "smd "-много е малко като размери.Първият старт на печката след ремонта беше придружен с много пушек,толкова че хората по кръстовищата ме гледаха така ! След това всичко си оправи и сега пушека е в рамките на нормалното.Предполагам ,че ако бях разглобил горивната камера на печката и я бях почистил изцяло,нямаше да се стига до "сценични ефекти"!
Да добавя само,че печката дори не я свалих от място.Само я завъртях,за да стигна до всички болтове на капака ,под който е монтирана платката.По-този начин си спестих последващо обезвъздушаване на охладащата система.Болтовете не се развиват лесно....!
Ами това е...друго си е с работеща печка!
Весели празници!
Искам да споделя и аз част от моите премеждия с печката.При мен проблемът беше ,че при всяко отваряне на коя да е врата или багажник вентилатора на печката тръгваше, без значение от външна температура ! Излизаше постоянно грешка за вентилатора.
Оказа се ,че проблемът е в електрониката и с подмяната на едно единствено съпротивление печката заработи перфектно.Знам ,че има колеги които са запознати с тоя проблем,но въпреки това споделям и моят опит.На стр.37 от тази тема има линкове за ремонта!
Само бих добавил,че разпояването и запояването на това съпротивление не е толкова проста работа и хора без опит като мен е по-добре да потърсят помощ.Съпротивлението е "smd "-много е малко като размери.Първият старт на печката след ремонта беше придружен с много пушек,толкова че хората по кръстовищата ме гледаха така ! След това всичко си оправи и сега пушека е в рамките на нормалното.Предполагам ,че ако бях разглобил горивната камера на печката и я бях почистил изцяло,нямаше да се стига до "сценични ефекти"!
Да добавя само,че печката дори не я свалих от място.Само я завъртях,за да стигна до всички болтове на капака ,под който е монтирана платката.По-този начин си спестих последващо обезвъздушаване на охладащата система.Болтовете не се развиват лесно....!
Ами това е...друго си е с работеща печка!
Весели празници!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Така се ремонтират. Но не винаги е един и същи елемент за подмяна. Понякога са няколко и най добре платката да я ремонтира някой специалист. Във всеки град има такива, въпроса е да му се занимава да намери проблема.
- ghostbobi
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 16.02.2011
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: 530 D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Колеги, от къде да си поръчам гарнитурите за печката? Предлага ли се комплект гарнитури и уплътнения?
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Здравейте!!!Да попитам някой,платката за управление на печката дали може да се свали без сваляне на печката от колата?
Изпратено от моят SM-G800F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G800F с помощта на Tapatalk
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Е точно два поста над твоя колегата е писал че го е правил
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Здрасти.Имам един въпрос колега.Отлабваш ли някакви болтове,за да може да завъртиш печката или само с повече усилия се завърта.И на моята така се пуска вентилатора и спира,но своевременно печкат си работи.Аз имам още една печка и направо ще сменя платките,но ако трябва да свалям печката да не го правя сега.vesoyanev2011 написа:Здравейте колеги!
Искам да споделя и аз част от моите премеждия с печката.При мен проблемът беше ,че при всяко отваряне на коя да е врата или багажник вентилатора на печката тръгваше, без значение от външна температура ! Излизаше постоянно грешка за вентилатора.
Оказа се ,че проблемът е в електрониката и с подмяната на едно единствено съпротивление печката заработи перфектно.Знам ,че има колеги които са запознати с тоя проблем,но въпреки това споделям и моят опит.На стр.37 от тази тема има линкове за ремонта!
Само бих добавил,че разпояването и запояването на това съпротивление не е толкова проста работа и хора без опит като мен е по-добре да потърсят помощ.Съпротивлението е "smd "-много е малко като размери.Първият старт на печката след ремонта беше придружен с много пушек,толкова че хората по кръстовищата ме гледаха така ! След това всичко си оправи и сега пушека е в рамките на нормалното.Предполагам ,че ако бях разглобил горивната камера на печката и я бях почистил изцяло,нямаше да се стига до "сценични ефекти"!
Да добавя само,че печката дори не я свалих от място.Само я завъртях,за да стигна до всички болтове на капака ,под който е монтирана платката.По-този начин си спестих последващо обезвъздушаване на охладащата система.Болтовете не се развиват лесно....!
Ами това е...друго си е с работеща печка!
Весели празници!
Изпратено от моят SM-G800F с помощта на Tapatalk
- vesoyanev2011
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Да ,развивам болтовете и после натискам силно цялата печка в посока към скоростната кутия,за да излезе от едни ушите на едни гумени тампони.Маркучите не се разкачат!После само завърташ печката в удобна позиция,макручите са достатъчно гъвкави!Напръскай болтовете на капака с WD40-трудно се развиват!А преди да разкачаш всички кабели разкачи акумулатора,да не се обърка нещо с комуникацията,че някои колеги са имали проблеми после.Успех!
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Мина.Аз вчера я сложих.Благодаря все пак.Иначе закачането и на ушите отзад е най еб...ното нещо на тази печка.
Изпратено от моят SM-G800F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G800F с помощта на Tapatalk
- filipov1975
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 13.03.2016
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: e38-750i
- Мечтае да кара: вече го кара
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Здравейте, колата е 528 бензин 1998г. В менюто на малката навигация има външна вентилация и външно затопляне. Когато ги пусна почва да мига червеният диод. Но сутрин като запаля не усещам разлика. Сутринта темп беше -1, напарвих горепосочената процедура, но коалта си загря както дуг път. Та въпроса е: Имам ли печка или нямам?
- PeReZ
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Това, че имаш менютата за печка и вентилация показва просто, че някой е отключил тези функции, но не може да ни насочи дали имаш печка или не.
Може да провериш по рама дали колата ти е излязла с печка и също така чисто визуално да провериш под капака и под преден ляв голям подкалник.
Може да провериш по рама дали колата ти е излязла с печка и също така чисто визуално да провериш под капака и под преден ляв голям подкалник.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани